Promoţie 3 în 1

Doi poliţişti în uniformă, la raftul cu Pepsi la promoţie:
– Cum adică, bă, ofertă 3+1 Gratis? Nu vezi că sunt legate câte 4?

Despre Satmareanca
Ziaristă

22 Responses to Promoţie 3 în 1

  1. forevergreen says:

    😀 very funny!

  2. satmareanca says:

    Bancurile cu poliţişti sunt întotdeauna aşa. De ce, asta nu mai ştiu 😉

  3. CELLA says:

    cu Pepsi suntem în concurenţă aspră 😉
    n-ai cu berghembir ?
    şi cu blonde care promoţionează ?
    miliţieni-i asigur je 😆

  4. satmareanca says:

    Dau ce primesc pe mess. Asta am uitat să precizez. Nu îs io atât de inventivă. Improvizăm dacă se cere. Vania se pricepe mai bine 😉

    Ai colecţie de miliţieni? Vreau şi io vreo 6 în 1 😀

  5. Vania says:

    Eu nu intervin în discuţie, că mai citeşte pe-aici şi domnul plutonier-major Onici, care-l respectăm editându-i fraze… Care este.

  6. satmareanca says:

    Poate vrea şi el ceva de băut, care este 3 plus 1 că-i moca 😉

  7. CELLA says:

    dau eu o pălincă lu’ organu’ Onici , să trăiţi şefu’ !
    să hai să ne vedem de promoţia noastră
    meghiş … că veni vorba de blonde

    Oana ce s-o fi făcut,se înecă cu-n hrib , ori îi la solar’ ?
    de … exersează pentru piscina de la mare 😛

    de cînd mama m-o făcut n-am mai auzit să te duci la mare ca să faci baie în piscină
    fantasy răăăăăăuuuuuuuu 😆

    hai s-o bîrfim 😉
    O-A-N-A te u-OUR-îm că pleci la mare !!!

  8. Vania says:

    Pentru Our am o rimă faină, da’ ezit s-o fac publică…

  9. satmareanca says:

    Cella, şi să nu-i lase ea laptopu’ lui Piţi. Aveam şi io o şansă să-l corup să devină onanist 😉 Poate sughite în somn. Oana, nu Piţi 🙂

    Vania, surprinde-ne…

  10. CELLA says:

    Bazează-te pă mine 😛
    că mi-a promis că-l trimite la hodină şi-mpretenire cu Rita mea
    scot un onanist dîn iel că invetatoru’ brandului o să rămînă ca tuca-n gard 😆

    păntru Our am şi io rîme da’ cum nu-n in text fac pă ciudoasa
    ţîn du-n C mai ceva ca dă moaştele sfinte 😉

  11. CELLA says:

    uof … de un ,noa !

  12. Vania says:

    Piţi a avut azi vise eroice!

  13. satmareanca says:

    Cella, să-mi daţi şi mie un pisoi altoi dacă vă iese „împrietenirea” 🙂

    Vania, stai aşa că îl vizitez şi pe Piţi 😉

  14. CELLA says:

    Vai, vai , vai 12 + 2

    oy , oy , oy … Rita fiind o căţeluţă deşteaptă nu îşi va pune minetea cu un Piţi isteric … şi tînăr aspirant de Nataşe,
    pe sistem pasărea mălai viteazu 😆

    poate oleacă de terapie melo-ham să o pună pe picioare
    şi multă mişcare … prin pomi şi pe garduri 😛

  15. satmareanca says:

    Atunci faceţi 3 în 1, numa daţi-mi şi mie un exemplar 😉

  16. kmi says:

    am si eu o glumita.

    Intrebare: Ce e rosu si sferic?
    raspuns: un cub verde facut in Romania.

  17. CELLA says:

    Aloooooooooo Crina ….
    te-ai învăţat cu şpăjile …. drept îi că ai profesor bun
    ce zic eu … MAESTRU ce mai 😛

    bagă mare că-l întreci , acuma şi Hrib cu semnătoră !
    şi Şaramale şi … nu zic că iar te iau ăia în colimator 😆

    de la mine nu vezi tu neam …
    că la mine-i tătul , tătul pă dezinteres total 😉

    da insistă cu cerutul , că-mi place să fiu rugată 😛

  18. Satmareanca says:

    @ KMI
    :))))) Aşa bine am râs încât nu mai am cuvinte

    @ Cella
    Păi vezi, am avut de la cine învăţa 😉
    La Şaramale n-am semnătură pentru că neuronul vedetei era plecat în concediu atunci, a recompensat după 😛

    Te-am citit, acum însă nu ştiu ce să te mai rog :)))

  19. CELLA says:

    tu eşti fată faină de tot , umbli la subtilităţi 😉
    faci diferemţa între rugat şi cerut 😛

    păi , rugatu’ nu-i eficient la mine , aia-i pentru artişti , suflete sensibile … îi iubim şi-i cocolim dragii de ei

    la mine baţi cu pumnu-n masă şi CERI : dă-mi !!!! că …
    lasă că îi găsi tu … n-am grija aia , că vă ştim noi pă voi masss media , zici
    … cere,cere că am pus la punct un adevărat purpuriu de dus cu preşul 😆

  20. satmareanca says:

    Rog io cât rog, da’ şi când mă înfurii să nu fii pe aproape 😛
    No, dă-mi! Ce trebuie să-mi dai? 😉

  21. CELLA says:

    Bună sara … mai departe întreabă-l pe Caramitru (Loredana-i buiacă , nu ştie)

  22. satmareanca says:

    No, pas. E prea seara ca să ştiu cine sunt ăştia 😉

Lasă un răspuns

