Cină cu de toate

În seara asta vă recomand o „Cină romantică”, iar dacă nu vă ajunge felul întâi, vă rog să serviţi şi felul II. Şi eu am fost neinvitată la cină, puteţi face la fel. Dacă v-aţi săturat de romantism, v-ar face bine o porţie „Din sângele Iarei”. Cu vampiri şi toate condimentele necesare. După atâta sânge, este cazul să mai zâmbiţi puţin şi să mergeţi la război. La „Războaiele lui Vodă Belea”.

Ascultaţi aici o melodie corespunzătoare pentru cină.

Atât pentru azi. Mâine votăm. Se aude că e duminica doctorilor. Şi în Capitală, şi în Satu Mare. Doar se aude, mai trebuie mers şi la vot 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

26 Responses to Cină cu de toate

  1. Vania says:

    Melodia nu prea merge, aş fi preferat una morbidă sau, cel puţin, atroce… Acum lucrez la un Cvartet Abominabil opus 47.

  2. satmareanca says:

    Păi termină-l şi tu mai repede să-l pot pune pe blog 😀

  3. Vania says:

    Cum e gata, îl bag pe YouTube şi-l iei de-acolo.

  4. Frumoasa melodie 😉

  5. satmareanca says:

    Vania, aştept un semn, da’ nu la anu’ 😛

  6. satmareanca says:

    Petrişor, şi io şa zic, mai ales că la cină aveam ciuperci pregătite de Oana :P. Vania zice că trebuia ceva mai horror 😉

    O melodie şi mai faină
    http://www.trilulilu.ro/sad_butterfly/c8762ee32676b3

  7. Vania says:

    Întreab-o pe blondă cum a fost îngheţata…

    Deşi, nu ştiu dacă-i bine să se păteze cu îngheţată, pe gerul ăla.

  8. satmareanca says:

    Blonda cred că meditează la o piscină şi face incantaţii să iasă soarele 😀

  9. corinacretu says:

    Succes maine, Crina! Sa fie asa cum zici: Duminica Doctorilor! O seara frumoasa!

  10. Oana says:

    Crinaaa, va tin pumnii maine, toti pumnii mei si ai sotului meu si ai parintilor mei si ai cui or mai fi 😀 Cat costa linkul?

  11. satmareanca says:

    @ Corina
    E mare nevoie de succes! Şanse sunt egale, dar şansa are nevoie să fie ajutată cu voturile majorităţii. Să sperăm că va fi aşa .
    O seară plăcută! 🙂
    Şi o melodie pe care tocmai am găsit-o şi mi-a plăcut mult
    http://www.trilulilu.ro/sad_butterfly/fa00451d86e001

    @ Oana
    La atâţia pumni trebuie o grămadă de lăzi de bere 🙂
    Deja suntem datori vânduţi…

  12. Oana says:

    Voi sa castigati, berea o dam noi 😉

  13. satmareanca says:

    Nu, nu, noi o dăm. Voi haideţi la ea 😛

  14. georgescu radu says:

    i totally agree

  15. satmareanca says:

    Aşa şi trebuie 😉

  16. Oana says:

    Hmm, Crina, eu nu beau, ce te faci aici? La voi se fac clatitie cu pui si smantana? Doamneee, nu ma mai opresc din mancat si tot acolo imi e capul.

  17. satmareanca says:

    Credeam că ai dispărut, io o şparlisem cu Alchimistul pe canapea, că tot l-a lăudat Corina …

    Bem noi, ţie îţi dăm caltaboşi 😛
    Clătite cu pui şi smântână? Nu am auzit niciodată sau cine ştie… Eram datoare cu un gulaş, facem un bogcracs unguresc, pui în pâine la cuptor după reţetă şvăbească şi mămăligă românească 😀

  18. Oana says:

    Sttt, imi e foameeeee 😆

  19. satmareanca says:

    Dau o căutare pe google ca să te pot servi 😀

  20. Am văzut meniul dimineaţa, dar merge şi matinal.

  21. satmareanca says:

    Să-ţi fie de bine! 🙂

  22. Vania says:

    Eu mi-am început ziua cu inevitabila cafea, urmată de clătite cu brânză, evident făcute la cuptor, într-o orgie de smântână!

    Căprioara cu sparanghel şi felii de portocală, cu untul adiacent şi miriadele de ierburi, mai către prânz.

  23. satmareanca says:

    Ăsta-i dezmăţ în toată regula. Nici în zi de sărbătoare nu am aşa meniu. Iar azi chiar e sărbătoare. Mie de ce nu îmi face nimeni mâncăruri din astea? 🙂

  24. Vania says:

    Cică au la Ritz, da’ acolo nu intră oricine…

  25. satmareanca says:

    Ba intră, după ce se trece printr-o operaţie de schimbare la faţă 😛

  26. Turistu says:

    votam pe saracia! bocu o iesit din prima

Lasă un răspuns

