Altceva decât politică şi fotbal

Am rezolvat politica şi fotbalul, caltaboşii i-am mâncat, aşa că ar fi cazul să ne întoarcem la chestii mai lumeşti. Care? Habar nu am. Mă enervasem nevoie mare pe două edituri. În urmă cu vreo zece zile am comandat pe net nişte cărţi, Vânătorii de zmeie de Khaled Hosseini şi două volume de Orhan Pamuk – Mă numesc Roşu şi Zăpada. Cum am rezolvat cu politica şi fotbalul, mi-am adus aminte că am comandat degeaba cărţile, deoarece nu au sosit. Aşa că m-am apucat să scriu un email cu declaraţii, normal că nu de dragoste, către cele două edituri şi chiar o postare pentru blog. Pe când să-mi închei declaraţiile, noroc că mă trezeşte la realitate Sătmăreanul. Tu mai verifici poşta din când în când?, mă întreabă. Pe când înjuram mai bine, aflu că, de fapt, cărţile mele aşteaptă de vreo două zile să le ridic, dar mai trebuie verificată şi poşta. Chestie nouă. Nu ştiam de ea 😀 Nu vă povestesc că m-am enervat la poştă, deoarece este firesc să te ia toţi dracii când ajungi acolo. În fine, ideea e că mi-au sosit cărţile, iar eu nu am mai avut unde să-mi vărs răbufnirile …

 

Despre Satmareanca
Ziaristă

52 Responses to Altceva decât politică şi fotbal

  1. Oana says:

    😆 Crina, cat de mult semeni cu mine si nu esti blonda.

  2. satmareanca says:

    Cred că m-am molipsit de la tine 😀

    PS. Deşi mi-am comandat cărţile astea, ţin să te anunţ că am început Şarama. Am început, dar nu ştiu când o termin 😛

  3. Oana says:

    Ti-o povestesc eu sa termini mai repede 😀

  4. satmareanca says:

    Ce drăguţă eşti. Lasă, chiar vreau să o citesc 🙂

  5. corinacretu says:

    Draga Crina, nu mai bine veneai la Bookfest sa iti cumperi carti, decat sa te enervezi cu posta? Si ne mai si vedeam si noi – noi doua, plus Oana, ar fi fost frumos, nu?
    Iti doresc o dupa-amiaza frumoasa!

  6. satmareanca says:

    Corina, uşor de zis, mai greu de ajuns. Nu degeaba scriam ieri că simt că trăiesc la capătul lumii 😉 S-ar putea totuşi să ajung săptămâna viitoare şi să ne vedem în formulă completă.
    O săptămână frumoasă. Am înţeles că eşti la Strasbourg 🙂

  7. urbanreality says:

    just enjoy the books.

  8. Oana says:

    Urbanreality, ce si-a comandat Crina nu merita. Sarama e la putere 😀

  9. CELLA says:

    Subscriu !!!
    legere Şarama,poi mori 😆
    după care înviezi … doar ca să citeşti Reginele şi Elfa 😉

  10. satmareanca says:

    Urban, păi cum altfel? De aia le-am cumpărat, să le enjoy-esc 🙂

    Oana, Şarama la puterea a patra 😛

    Cella, cred că nu apuc să o termin până mor 😀

  11. CELLA says:

    Greşit,absolut greşi !!!
    dacă treci de primele 5 capitole 😆 o citeşti într-o zi jumate
    parol , da’ zi lumină şi nici nu o să-ţi pară rău, este SUPER !!!

    O-A-N-A … otravă,vitriol ,urgent,se dă cu vorbe grele !!!
    aceste vorbe ne doare

  12. satmareanca says:

    De unde o zi jumate libere, Cella? O să fie, în concediu, peste două săptămâni. Yes 😀
    Ori, poate, mi-o povesteşte autoarea, aşa cum a promis, în cazul în care ajung la întâlnire săptămâna viitoare 🙂

  13. georgescuradu says:

    hei lasati concediile si vacantele si cartile, ma faceti gelos mai:)

  14. satmareanca says:

    Nu le lăsam! Ca să-ţi face ţie în ciudă 😉
    Tocmai mă gândeam că de o lună spun că peste 2 săptămâni merg în concediu. Acum, m-am uitat în calendar, merg fix peste 2 săptămâni. Cred că timpul stă pe loc 😀

  15. Oana says:

    Crina, Cella vrea sa iti dau tie vitriol, ca nu am inteles eu 😆 Stii ca daca asta vrea, eu trebuie sa ma supun. Nu?

  16. Oana says:

    Cella, zi ca da, ca se vezi cum citeste dupa aia. 😀

  17. satmareanca says:

    Am priceput, dar ai grijă că după ce consumă vitriol elfele primesc o viaţă în plus. Asta pentru situaţia în care la un moment dat vor deveni muritoare 😀

  18. Mordechai says:

    Cartea lui Hosseini merită efortul. Nu e rău pentru un roman de debut. Dar -lucru rar- filmul are o forţă expresivă superioară cărţii. Despre Pamuk pot spune doar că e sub ce speram, dar peste ce mă aşteptam de la un deţinător de Nobel.

  19. Vania says:

    Din punct de vedere al politicii, inca ma aflu in Capitala. In privinta fotbalului, anunt ca ne-am calificat (vorbesc, evident, despre Sfanta Rusie)…

    Ieri am propus o poanta draguta, dar n-am gasit sustinere. Povesteste Kmi ce si cum…

  20. Darius says:

    @Crina
    Ce sa faci, la tatzi ni greu.

  21. bulangiul says:

    Cred ca ai facut bine ca nu ai scos cartile imediat cum au sosit, poate mai citesc si oficiantele ceva, ce sa mai zic de postasi. La „Vanatorii de zmeie” m-ai facut curios, nu o fi aia cu doi vanatori care vad un deltaplan si zic: „Uite ce pasare mare!” Si poc, poc! „Rahat, n-am nimerit-o dar bine ca a lasat prada din gheare!”

  22. CELLA says:

    Bună dimineaţa şi m-am trezit cu gînduri paşnice 😆
    Dragă vecină , citeşte ce-ţi comanzi că d-aia plăteşi
    da’ după Şarama , dau cu violet de genţiane să-ţi ofer nuanţe;

    ai gusturi ciudate , la citit 😛 , ştii bancul ăla : de ce-s cămilele cele mai … animale ? că umblă cu arabi
    hooooouuuuu , nu daţi , e banc io-s răspîndac doar, nu trageţi în pianist , mă dau cosmopolită 😉

  23. Oana says:

    Crina, plec la intalnirea monstru. Mai da o tura si pe la blogul meu 😉 Vorbim cand ma intorc.

  24. Gabriela Savitsky says:

    Citeşte-l pe Pamuk primul. Mă numescu Roşu e un roman despre boggeri. 🙂

  25. Gabriela Savitsky says:

    bloggeri, scuze.

  26. satmareanca says:

    @ Mordechai
    Aveam recomandarea ta, aşa am găsit Vânătorii de zmeie. Văzusem şi filmul, ascultasem piesa aia mortală şi am spus că trebuie să citesc şi cartea. Merci. Pamuk, văd io când îl dau gata.

    @ Vania
    Şedere plăcută între capitalişti 🙂

    @Darius
    Greutăţile mele sunt ceva mai suportabile…

    @B şi mainuştiucum de la comentariul 21
    Poate încerci un alt nume, ăsta nu-mi place. Am impresia că ridiculizăm tot ce ne înconjoară. Merci.
    Aici găseşti un trailer din filmul care a fost făcut după carte

    şi aici o melodie din film care te obligă să citeşti şi cartea după 😉

  27. satmareanca says:

    @Cella
    Ciudată eşti tu 😛
    Mă dau snoabă, întâmplarea face să fie arabi. O să-ţi spun după ce le citesc dacă sunt ori ba pe gustul meu :)))

    @ Oana
    Aşteptăm să ne povesteşti despre întâlnire. Stau de şase şi cu lopata în mână 😀

    @ Gabi
    Nici nu mai ştiu cu ce să încep. Musai să termin Şarama prima oară, altfel risc să fiu expulzată de pe bloguri :)))

  28. CELLA says:

    Am venit să-mi cer iertare şi să-mi pun cenuşa-n cap
    m-a luat gura pe dinainte, te rog dă-mi spam,aia nu eram eu
    cred că nu-mi injectasem doza d-aia am putut scoate asemenea enormitate „din gură”
    iartă-mă !!! 😦

  29. satmareanca says:

    Nu te iert, Cella. Nu am ce ierta pentru că nu ai greşit cu nimic 😀
    Io glumeam. Nu poţi tu „produce” cât pot io duce :)))

  30. kmi says:

    N-am ajuns azi la intalnirea cu Oana si cu Vania…si ma oftic teribil. O sa povestesc, da’ mai pe seara, despre aseara 🙂
    Io ti-as spune asa pe scurt: „FABULOS” da’ am vazut deja la Chinezu „io de ce n-am fost acolo?” (adica tu) si zic sa nu mai rasucesc cutitul…nu de alta, da’ n-am ratat nicio ocazie sa te sap aseara…acum, fug…dar voi reveni

  31. CELLA says:

    S-o strîngem de gît pe Mîndră , zic 😛 !!!
    dacă n-am murit de oftică la faza cu votul , acumas galben-albastră-roşie-verde-etc.etc.etc. 😆

  32. satmareanca says:

    Mîndra, hai, nu ne ţine pe ghimpi. Da’, chiar, io unde am fost? 😛

  33. satmareanca says:

    Cella, o prindem noi la cotitură 😀

  34. bulangiul says:

    In afara de politica si fotbal nu poate fi altceva decat barfaaaa

  35. satmareanca says:

    În afară de politică şi fotbal e viaţa reală! Părerea mea…

    Am spus frumos să îţi schimbi numele. Ok, nu mă doare mâna să-l bag la spam 😀

  36. moshcalifar says:

    Ahhh nu e cu fashion 😦 (Pai ce altceva exista in afara de politica si fotbal ? ) Ah da : barilul de petrol 🙂

  37. satmareanca says:

    Există multe, inclusiv barilul. Dar, preocupaţi cu politica şi fotbalul uităm de toate. Cum ar fi să nu mai scriem o lună nimic de politică? No, hai să fiu mai îngăduitoare, măcar 2-3 zile… 😀

  38. Oana says:

    Bun, hai ca m-am linistit si eu. Ai avut grija de blog, da? Ca altfel nu te iau la Golden Slitz cu mine 😀

  39. satmareanca says:

    Mare grijă, i-am fugărit pe toţi de pe acolo 😀

  40. Oana says:

    Bine le-ai facut. Bravo tie. Asa te vreau. Rea 🙂

  41. satmareanca says:

    Dacă sunt mai rea nu o să mai vină nici cucu 🙂

  42. CELLA says:

    CU-CU 😛

  43. satmareanca says:

    Uite că a venit Cucu 😛

  44. Oana says:

    Mai, vezi ca mai vine cate un cuc? 😆

  45. satmareanca says:

    Numai de cuci am chef la ora asta, în rest de nimic. E ceva în aer 🙂

  46. Oana says:

    Si la tine? Si la mine, mama, si am promis ca in noaptea asta e gata scenariu, sa vezi ce bag pana la 5 dimineata 😀 Ca popa.

  47. satmareanca says:

    Şi io bag, dar somn. Imediat fug de la serviciu 😉

  48. Oana says:

    Fugi, fugi si dormi gandindu-te si la mine 😦

  49. satmareanca says:

    Păi, munceşte, scrie scenarii, nu mai blogui 😉

  50. Oana says:

    Te urasc 🙂 Culca-te!!!

  51. Oana says:

    Auzi? Da’ mai schimba si tu postul asta ca incepem sa ne ducem rau pe carare. Lenea asta, mama ei 🙂

  52. satmareanca says:

    Păi nu am chef să scriu nimic. Abia mi-am făcut treaba la muncă, darmite să mai scriu pe blog 😉

Lasă un răspuns

