Lumea de lângă noi

„Lumea a devenit un loc de nelocuit”, spunea Gabi zilele trecute. Am încercat să o contrazic, dar zgomotul de fundal nu mă lasă. Mă gândesc că nici nu facem ceva ca pământul să poată fi locuit. Poate, dacă, într-un efort comun, am încerca, într-o zi, să zâmbim toţi deodată lumea ar fi mai bună. Ar trebui să luăm lecţii de la Oana. Ea zâmbeşte mereu. Ori măcar să-l citim pe Vania. El produce mereu zâmbete celor ce-l citesc. Dacă nu, vom sfârşi astfel. După ce vedeţi imaginile din documentarul „Life after people” , postat de Mordechai, vă daţi seama că nu valorăm nimic. Parcă lumea de acum mai poate fi, totuşi, locuită. Depinde câte zâmbete îi dăm zilnic. Nu costă nimic.

Vă propun un zâmbet 🙂 de week-end şi un zbor în ritm de dans până în Japonia, cu Yasuhiro Kobayashi

Despre Satmareanca
Ziaristă

68 Responses to Lumea de lângă noi

  1. Vania says:

    Faine linkuri, m-am mai citit odată!

  2. bulangiul says:

    Ma tot gandesc de o jumatate de ora la ce ai postat si nu pot formula nimic. Totusi…Pamantul mai poate fi locuit doua, trei generatii daca devoram ca lacustele in ritmul asta. Dupa noi potopul, asta e deviza post comunismului post capitalist. In anii 50-60 aia bogati din occident isi construiau adaposturi atomice. (ca nu se stia cu URSS-ul cum se trezeste dimineata). Acum a aparut turismul spatial, si astia scormonesc pe Marte dupa apa. Cred ca o sa apara cardurile intergalactice curand. Oricum, cineva din umbra dirijeaza mersul asta economico-militar-demografic. Nu cred ca adevaratii puternici ai planetei lasa sandramaua sa se scufunde. Economic exista crestere-recesiune. Americanii s-au lafait ultimii 50 de ani, hai un pic de recesiune. China si India devin puteri mondiale, bage-le un Tibet si Kasmir pe gat. Iranul se joaca cu E=MC, Mossadul suna la Washington .Sper ca Europa de est sa isi ia portia de bunastare si democratie, ca in ultimii 50 de ani, vai de noi. Si nu te lega de zambet, ca multi zambesc de parca au carcei la muschii faciali. In decembire liber, zambea tov. Ilici de era sa-l votez in dumineca orbului. (Noroc cu scaldatoarea Betsaida si am votat cu Campeanu, D-zeu sa-l ierte). Da, sunt de acord cu un zambet sincer acordat aproapelui meu. Stii de ce? Sf. Serafim de Sarov cand se intalnea cu un om, il saluta zambind cu: Ce mai faci iubirea mea? Vedea in fiecare om chipul lui Cristos. Da asta-i alta discutie, scuza-ma deformatie de absolvent de teologie. Week end placut.

  3. satmareanca says:

    @ Bulangiul
    Iniţial comentariul tău a intrat la spam. Am mai zis că îmi place ce spui, comentariile tale sunt la subiect, dar numele ce ţi l-ai dat face să nu fii luat în serios. Poate te văd mâine cu alt nume. Please! 🙂

    Tocmai la acel zâmbet acordat celor din jur mă refeream. La zâmbetul natural, care vine din suflet. La zâmbet cu tot ce înseamnă el. Bune intenţii, credinţă, respect pentru semeni. Nu la falsuri. Un sfârşit de săptămână plăcut şi ţie!

    @ Vania, mă gândeam că ţi-au scăpat ceva greşeli 😉

  4. Vania says:

    Greşeli n-am găsit, dar m-a fascinat stilul!

    Mie-mi zice că peste 20 de minute se va întrerupe blogul… O fi pe întregul WordPress?

  5. satmareanca says:

    Şi mie îmi spune la fel. Mă rog, zice că nu poţi intra în dashboard, nu că nu mai poţi vizualiza blogul. Deci, nu moare de tot 🙂

  6. kmi says:

    :):):):):):)

    Dupa cum ai citit…”imi admir dantura” =))

  7. Vania says:

    Kmi, ţi-au mai rămas icre până azi?…

  8. Oana says:

    Cum, mai Crina, sa nu valoram nimic. Imi e rau de mor, ca de aia nici nu prea am stat pe net, dar nu ma las, nu ma las, nu mor azi nici de nebuna. Eu stiu ca valorez mult mai mult decat cred altii. Nu te mai lua tu dupa toate documentarele. 😀 Fiecare dintre noi valoreaza. Eu mai mult, normal. Sunt un geniu. Mai geniu ca geniul de la Golden. Stii tu 😉

  9. Vania says:

    Nu înţeleg cu cine se compară Oana. Cu t. b.?…

  10. Oana says:

    Eu nu ma compar cu nimeni, eu stiu 😛

  11. kmi says:

    Am trecut pe alcool. Bag seama ca te distrezi mai bine decat cu icre negre 🙂

  12. Oana says:

    Kmi, poate aprobi si tu comentariile alea, daca doresti, desigur. DAAAAAAA? 😀

  13. satmareanca says:

    Ce veselie pe aici. Ăsta era şi scopul. Vedeţi că nu a fost greu să scoateţi nişte zâmbete? Mă rog, voi băgaţi „colgate-ul” la înaintare de obicei 😀 Nu mi-a ieşit :)))

  14. kmi says:

    le-am lasat la liber…

    Daca la topuri n-ajung pe primul loc, la „Colgate” ma bag cu tot elanul…:D

  15. kmi says:

    inca un Colgate :)) pentru 12+2

  16. Vania says:

    12+2…

  17. satmareanca says:

    KMI, tocmai am constatat, am râs şi am comentat 😀

    Oana, când va veni potopul, leşurile noastre vor valora la fel. Nimic. Deocamdată trăim, deci zâmbim 😀

  18. Oana says:

    Crina, treaba ta ce zici de lesul tau, dar al meu o sa valoreze 😆

  19. satmareanca says:

    Dacă va fi cine să-l cumpere. Hai, promit să-l cumpăr eu, dacă tot m-ai făcut nemuritoare 😀

  20. Oana says:

    Mai, nu trebuie sa-l cumpere nimeni, numai stiind oamenii ca e al geniului din Pitesti si se vor bate pe el 😀

  21. kmi says:

    io o sa incep sa comentez meciul…Mah, da’ joaca Rusii!

  22. satmareanca says:

    @ Oana
    Şi eu nu voi fi de faţă să scriu măcar un reportaj pe blog.
    Totuşi, care oameni? Se presupune că nu vor mai exista oameni. Poate elfe, centauri şi…. zi tu 😀

  23. satmareanca says:

    @ KMI
    Trăiască Maica Rusie! Asta nu eram io, ci Vania 😀

  24. kmi says:

    …toata lumea sa traiasca…daca ma intrebi pe mine in momentul asta 🙂

  25. Oana says:

    Pai, ce o exista, ei tot vor sti de mine. Ma rog, daca ma hotarasc sa mor, ca nu sunt prea decisa 😛

  26. Vania says:

    Lăsaţi trăncăneala! A învins Sfânta Rusie pe eretici!

  27. satmareanca says:

    Trăiască Sfânta Rusie, atunci!

  28. satmareanca says:

    @ Bulangiul
    Iniţial comentariul tău a intrat la spam. Am mai zis că îmi place ce spui, comentariile tale sunt la subiect, dar numele ce ţi l-ai dat face să nu fii luat în serios. Poate te văd mâine cu alt nume. Please! 🙂

    Tocmai la acel zâmbet acordat celor din jur mă refeream. La zâmbetul natural, care vine din suflet. La zâmbet cu tot ce înseamnă el. Bune intenţii, credinţă, respect pentru semeni. Nu la falsuri. Un sfârşit de săptămână plăcut şi ţie!

  29. kmi says:

    Felicitari Sfintei Rusii si multumim pentru spectacol/lectie de fotbal.

  30. satmareanca says:

    Io nu m-am uitat, dar m-am prins după comentariile voastre că a fost spectacol 😛

  31. Mda… lectie… sfanta… spectacol… nasoala treaba… Unde ajungem in ritmul asta?

  32. Crina, merci pentru cantecul ala frumos… A mers bine Kobayashi ca fundal pt finalul asta aiuristic de meci…

  33. satmareanca says:

    De unde am plecat 😛
    Ne învârtim în jurul cozii :))) De la Bruxelles nu se vede?
    Cântecul, cu plăcere, e printre preferatele mele…

  34. Oana says:

    Viva Rusiaaaaaa 😆

  35. satmareanca says:

    Nu înţeleg de ce ţineţi voi cu Rusia? Acum încerc să mă dezmeticesc. Io nu am motiv de bucurie personal aici 😀

  36. kmi says:

    @Satmareanca: Da’ nici nevoie n-ai…remember? Daca nu-ti amintesti, reciteste postarea si baga un „colgate” repede.
    Io, de exemplu, ma bucur ca nu-i razboi…si as mai avea vreo 483 098 motive…

  37. satmareanca says:

    Era o întrebare diavolească :)))
    A funcţionat natural. M-am bucurat. Nu aveam de ce să nu mă bucur. Mai pune vreo 3 de zero 😀

  38. kmi says:

    @Satmareanca: Cooooorect! D’aia imi place mie de tine.

  39. V-a corupt Vania, e clar:) Da’ chiar asa?

  40. satmareanca says:

    KMI, ştii că eşti Mândră 😛

    Horia, uite ce fac câteva şedinţe de spiritism pe bloage 😀

  41. Adevaru-i ca am cam lipsit de la sedintele astea, prins cu altele. Tot sedinte, da’ fara atata incarcatura… energetica:) Si din care nu reiesea ca rusii chiar vin iara peste noi…

  42. satmareanca says:

    Deci vin, stai unde eşti 😀 Cred că acolo pe unde te învârţi tu vin irlandezii şi olandezii uneori 😛

  43. In our humble opinion, incalzirea globala ne va duce la strand, daca vrem sa ne racorim , si va trebui sa alegem un Costum de plaja, pe de alta parte va trebui sa ne obisnuim cu lucrurile neplacute in Bucuresti. Daca nu esti din Bucuresti, nu stiu cum as putea sa iti explic problemele. Cald de mori, plus alte aspecte neplacute. Nu poti sa mergi unde vrei cand vrei. Si desigur neplacut in ziua de azi, este ca pentru romani se naste teoria ca ei sunt cetateni fara drepturi in Uniunea Europeana, cei din vest cu drepturile , noi ne-am ales doar cu accize marite.

  44. Oana says:

    Crina, somn usor! Maine vreau si eu sa stiu de ce si cum a picat ce ai zis la Kmi.

  45. Crina, mai des vin turcii:), musulmanii in general… 1/3 din populatia capitalei Europei e musulmana, ca fapt divers… In cativa ani, in ritmul actual, se estimeaza ca vor fi majoritari… Sa ma intorc la rusi mai bine? Ce dileme naste un meci:)

    Designer costume, cand vom avea politicieni si nu politruci la noi acasa vom putea emite pretentii. Pana atunci, dam forta de munca ieftina si cumparam scump marfa ce ni se da…

  46. sfinx667 says:

    O duminica zambitoare si implinita draga prietena !
    Sibilla

  47. satmareanca says:

    @ Oana
    Curiozitatea strică la frumuseţe 😉 Normal că îţi spun.

    @ Horia
    Pentru mine ăsta e farmecul, în rest nu mă interesează de ce fug câte zece după o minge :)))
    „Pana atunci, dam forta de munca ieftina si cumparam scump marfa ce ni se da…” Ori umblăm dezbrăcaţi 😀

    @ Sibilla
    Asemenea îţi dorim 🙂

  48. moshcalifar says:

    Lumea e un loc minunat. Enjoy it.

  49. Vania says:

    Cei zece (respectiv, douăzeci) fug după minge deoarece şi aceasta se rostogoleşte, nestând locului.

  50. kmi says:

    Bine, fie, incercam un sofat pe Yasuhiro Kobayashi? 😛

  51. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Este. Doar trebuie să-l redescoperim în fiecare zi…

    @ Vania
    Nu ştiam că şi la ruşi balonul e rotund :)))

    @ KMI
    Aşa mai merge, măcar drumul spre iad va fi unul pe ritmuri de dans 😀

  52. moshcalifar says:

    Si moşu’ e fan Kobayashi. Al ăstuia 😉

  53. urbanreality says:

    io ma duc la strand altceva nu ma intereseaza 😛

  54. Oana says:

    Mneatza, sunt distrusa. Deci da, sunt distrusa. Ziceti ca a castigat Rusia? Super.

  55. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Fiecare cu Kobayashi-ul său…

    @ Urban
    Adevrul e că pe vremea asta numai la ştrand e bine. Asta dacă ai ştrand. Voi aveţi 🙂

    @ Oana
    Asta nu eşti tu. Nu se poate 🙂

  56. corinacretu says:

    Draga Crina, iti urez o duminica frumoasa si linistita!

  57. Oana says:

    M-am linistit, gata. Crina, nu te mai fatai duminica, stai acasa cu netul in brate. Eeeee 😆

  58. Adriana says:

    Bravo Rusiei , pe merit a luat victoria !
    Bravo Crina , melodia asta face cat a lui Chris Spheris, minunata ! :-)))
    Avand 2 barbati in familie vrand nevrand sunt la curent cu meciurile si ma si uit !
    Miercuri oricum n-as vrea sa fiu in Germania ! Acolo se va aplica chestia iepurelui … daca are sapca de-aia va fi batut , daca n-are atunci de-aia.
    Avand in vedere ca in Germania turcii sunt aproape cat nemtii la numar si fac toata treaba pe care nemtii nu mai vor s-au nu sunt in stare s-o faca pe salarii mici… atunci eu am sa tin cu Turcia ! Macar in sport ar trebui sa le dea cineva o lectie nemtilor ! Iar daca treburile merg bine sa avem o finala TURCIA – RUSIA !:-)) ar fi frumos , faza e ca nu stiu cu cine a-si tine atunci !

  59. Carmen says:

    io jur ca-s intoxicata cu documentare din astea despre sfarsitul lumii, al oamenilor, despre cum o fost cand o fost dinozauri, cum a fi cu clima in cativa ani si etc. Io nu zic ca nu tre sa ne pese, la fiecare asa, cate un pic… sa sortam gunoiul, sa avem grija sa nu risipim energie, benzina etc dar cand vine vorba de „documentare” de astea icschiuz mi dara spun ca se fac cu scopul de a aduce bani. Ca ziarul. Cu cat mai catastrofal titlul si continutul cu atat mai bine se vinde.

  60. satmareanca says:

    @ Corina
    Pe când îţi răspund, weekend-ul este cam gata. O săptămână plină de realizări să ai! 🙂

    @ Oana
    Am zis că dispar până te linişteşti, nu vroiam să asist la vreun masacru 😀
    Am fost prin magazine să văd dacă nu s-a importat vreun robot din ăla japonez ce face toate treburile casei. Nu au 😦

  61. satmareanca says:

    @ Adriana
    Ştiam că o să-ţi placă melodia. Aduce a Chris Spheeris.
    Rusia a făcut o surpriză frumoasă. Aşa trebuia să joace România. Dar n-a făcut-o. Chiar sunt curioasă cine cu cine va intra. Cred că şi eu merg pe mâna Rusiei dacă trebuie să ţin cu cineva 😀

    @ Carmen
    Păi cum altfel? Noi suntem fete deştepte şi ştim cât să luăm de bun şi cât nu. Vrei să spui că eu exagerez, dragă? 😛

  62. Oana says:

    Crina, pana fac eu gogosile, sper ca scrii si tu ceva. Sa mai avem ce barfi 😀

  63. kmi says:

    Tu chiar faci gogosi? Foarte tare!

    O seara frumoasa in continuare. Ma retrag.

  64. satmareanca says:

    Oana, la voi nu s-au inventat gogoşeriile? 😛
    Au scris alţii, io am copiat şi am postat :)))

    KMI, o seară frumoasă şi ţie!
    La Piteşti se vând gogoşi pe toate gardurile 😛

  65. urbanreality says:

    pai eu am fost la tasnad, plin de careieni si satmareni, la carei nu am indraznit, ca o fi fost plin de satmareni 😀 si noi careienii ne-am refugiat la tasnad 😀

  66. satmareanca says:

    Mişto. Şi mulţi alţii au luat-o spre Ungaria 😀
    De aia îmi era atât de bine mie prin oraş astăzi :)))

  67. Pingback: Tenebre (I) « Ioan Usca

  68. Pingback: Ioan Usca - Tenebre (I) « Oana Stoica Mujea

Lasă un răspuns

