Cea mai tare din parcare

Nu v-a lăudat nimeni de mult, sunteţi cu moralul la pământ, şefii vă pun doar la lucru uitând să vă mai spună câte un cuvânt bun? Problema se rezolvă uşor. Vă introduceţi numele aici şi aflaţi că sunteţi cei mai frumoşi, cei mai deştepţi, cei mai sprituali, cei mai şi cei mai cei ai planetei.
Aşa am aflat eu de dimineaţă tastând Crina aici că sunt foarte sociabilă, cameleonică, foarte rebelă, entuziastă, intuitivă, înţeleaptă, dar uşor paranoică, autoritară, agresivă, dar sigură pe mine şi… tind spre perfecţiune!
Ştiţi că nu mă mulţumesc cu puţin. Aşa că mi-am testat şi celălalt prenume, Daniela (da, mă cheamă şi aşa). Aşa am aflat că pe lângă toate cele enumerate mai sus sunt şi echilibrată, puternică şi competentă, cu personalitate dominantă, fermecătoare şi prietenoasă, că înţeleg lumea mai bine decât majoritatea din jurul meu, că sunt incredibil de fericită şi… încă odată tind spre perfecţiune!
Dacă îmi testam şi numele Dunca(n) cred că aflam că sunt nemuritoare. Nu am îndrăznit! 😀
Deci sunt perfectă, da? Voi cum sunteţi? Ca să ştiu cu cine povestesc 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

34 Responses to Cea mai tare din parcare

  1. kmi says:

    Pai, doamna:
    1. ce nume frumoase ai 🙂
    2. multumim de link. Nu bagi o leapsa?…zic, nu sariti…

  2. Vania says:

    Nu mai introduc numele acolo, că-mi cunosc perfecţiunea! Smerit, nu-mi place să aud şi pe alţii spunându-mi toate aceste adevăruri banale…

  3. satmareanca says:

    KMI, păi leapşă e, doar că nu i-am spus aşa. Nu era destul întrebarea pentru a răspunde?
    Îmi e ciudă că nu a zis testul ăla nenorocit că sunt şi frumoasă. Acum chiar sufăr 😛

  4. satmareanca says:

    Vania, s-ar putea să ai surprize. Io zic să încerci, totuşi 😉

  5. moshcalifar says:

    Ma rog, tu ai vrut-o… ” You are wild, crazy, and a huge rebel. „. Dupa chestia asta n-am mai putut sa citesc de râs. 😀

  6. satmareanca says:

    Şi io m-am distrat o ţâră mai mult. Dar, în final îmi zice că sunt, totuşi, perfectă! Nebunia e o stare de geniu, se ştie 😀
    Ţie ce îţi spune?

  7. kmi says:

    mi-o zice si mie p’aia cu „A true chameleon”, deci e ca la tine – pentru Camelia. Sa vad si Elena…tot de bine…Ei bine, si eu ca Vania, imi cunosc perfectiunea, dar spre deosebire de Vania, mie-mi place sa mi se mai spuna din cand in cand. Senqiu again 🙂

  8. moshcalifar says:

    La mine in final zice de „a little paranoia”, in al doilea final ma da perfect si cameleon ca pe voi. Cre’ ca e blat 😛

  9. satmareanca says:

    KMI, testează-o şi pe Elena, ea e prefectă, aşa zice testul 😀 Ar trebui să foloseşti mai des prenumele ăsta :)))

  10. satmareanca says:

    Moshcalifar, io cred că suntem toţi perfecţi, dar aveam nevoie de testul ăsta să ne confirme adevărul 😀
    Dar vouă nu vă spune că sunteţi nemuritori 😛

  11. kmi says:

    daca ma intrebi e cam…perimat. da’ sub-sub-sub…subdiviziunea care-mi apartine imi place. Am avut insa un profesor de istorie in ultimii doi ani de generala si l-am regasit si la liceu, avandu-l inca 4 ani, care din Ileana nu ma scotea…si mie-mi placea ca altfel n-as fi acceptat 🙂

  12. CELLA says:

    http://www.blogthings.com/whatsyournameshiddenmeaningquiz/outcome.php

    în rest mi leeeeennnnnnneeeeeeeee răuuuuuuuuuu 😛
    şi-s sceptică mai tot timpul
    şi-mi pun întrebări (s-a dovedit că de regula ele-s retorice 😉 )
    sper că ajunge că dai în plictiseală şi nu vreau
    am început să am dependenţă
    ce zici , să mă tratez ori să cred în placebo ?

    hait, nu-mi răspunde că era o retorică d-aia 😆

  13. satmareanca says:

    KMI, probabil e folosit des în zona ta, la noi e mai rar Elena, în schimb Ileana e cam … rural, aşa le cheamă pe jumătate femeile de la sate 😛
    Îmi plac mult şi Camelia şi Elena, niciunul nu-mi dă impresia că ar fi comun. Într-o vreme nu-mi plăcea Daniela – prescurtarea Dana, deoarece aveam impresia că pe toată lumea o cheamă aşa 😀

  14. Vania says:

    Parchez şi eu, cât să se facă 12+2…

  15. satmareanca says:

    Cella, nu ne dă rezultatul linkul ăla, aşa că a fi bine să ne spui tu cât eşti de tare 😛
    Dependenţa e bună câteodată, depinde faţă de ce 😀 Se vede că şi mie îmi este la fel de lene, nu spun de ce deoarece căldura ţine încă vreo trei luni şi vom avea timp berechet să ne plângem :)))

    Vania, parcarea e cu plată 😉

  16. Vania says:

    Mă rog, accept! Să-ţi trimit contul, sau expediezi prin net?…

  17. Trexel says:

    apai treaba asta ( luat pe litere, noroc ca daca se repeta una nu scrie de doua ori acelasi lucru) e mai cacacioasa decat orice post m-as screme io sa debitez. de fapt daca stau bine sa ma gandesc… am fost chiar foaaaarte finutz. urmatoru va fi de-a dreptu pur si simplu. sa va pregatiti pungile daca sunteti mai sensibili. incerc sa ajung la 0 vizitatori/zi 😀

  18. CELLA says:

    Da ,ăia au pălit, se pare ,în faţa perfecţiunii numelui despre care n-am nici o ( nicio – cum zice academia ?,oricum îi desfid )
    vină , poate tata şi naşu 😆
    angelica este un nume – eu sunt EU !
    iar depentenţa este trecătoare ( la mine ) faţă de oricine şi orice , cred că-s nestatornică , inconsecventă şi INDEPENDENTĂ 😛
    deci : cu asta stai ( sau nu ) de vorbă 😆

  19. sfinx667 says:

    Nu ma mai joc…astia isi bat joc de mine…de mineeeeee…Satmareanco sestro, pai cum isi permit ei sa ma faca…i-auzi ” cameleon „, eu, Sfinxul, stanca precum lumina limpede a zilei…. ” A true chameleon, you are many things at different points in your life. You are very adaptable….. „… mor de nervi nervosi, ma duc fuga sa ma dreg cu-o bere-doua, apoi sa vezi numai ce le fac… afurisiti ofticosi, najpa de minotauri… io-s unicorn toata ziua, nu cameleon…
    O zi minunata iti doresc nemuritoare elfa 🙂
    Sibilla

  20. Vania says:

    Sfat bun pentru Elfa cea roşcată da’ vopsită:

    Să întrebe un telefon ocupat:

    – Cine-i cea mai frumoasă? Cine-i cea mai deşteaptă? Cine-i genială?…

    Telefonul, obiectiv, tăspunde:

    – Tu, tu, tu, tu…

  21. Oana says:

    You are well rounded, with a complete perspective on life.
    You are solid and dependable. You are loyal, and people can count on you.
    At times, you can be a bit too serious. You tend to put too much pressure on yourself.

    You are usually the best at everything … you strive for perfection.
    You are confident, authoritative, and aggressive.
    You have the classic „Type A” personality.

    You are very intuitive and wise. You understand the world better than most people.
    You also have a very active imagination. You often get carried away with your thoughts.
    You are prone to a little paranoia and jealousy. You sometimes go overboard in interpreting signals.

    Na 😆

  22. Vania says:

    You tend to be pretty tightly wound. It’s easy to get you excited… which can be a good or bad thing.
    You have a lot of enthusiasm, but it fades rather quickly. You don’t stick with any one thing for very long.
    You have the drive to accomplish a lot in a short amount of time. Your biggest problem is making sure you finish the projects you start.

    You are very hyper. You never slow down, even when it’s killing you.
    You’re the type of person who can be a workaholic during the day… and still have the energy to party all night.
    Your energy is definitely a magnet for those around you. People are addicted to your vibe.

    You are usually the best at everything … you strive for perfection.
    You are confident, authoritative, and aggressive.
    You have the classic „Type A” personality.

    You are very intuitive and wise. You understand the world better than most people.
    You also have a very active imagination. You often get carried away with your thoughts.
    You are prone to a little paranoia and jealousy. You sometimes go overboard in interpreting signals.

    Praşu! 😀

  23. Oana says:

    Stii ceva, toti suntem „the best at everything”, eu contest. Doar eu sunt. Da?

  24. satmareanca says:

    @ Trexel
    Mai rău nu se poate.

    @ Vania
    Plata trebuie să mi-o faci tu mie :)))
    Am întrebat telefonul şi nu mai vrea să se oprească. Testul a uitat să spună că eşti vrăjitor şi genial. Mă rog, zice că eşti paranoic, poate e tot aia 😀

    @ Cella
    Deci aşa, eşti angelică. Consecvenţa poate fi plictisitoare. Independenţa, da, cu ea stau de vorbă 😛

    @ Sibilla
    Şi io îs cameleoană, dar asta înseamnă a fi aproape perfectă. Aia-i! 😀

    @ Oana
    E blat, clar. Normal că doar tu eşti the best.

  25. Vania says:

    Bine, băi, neuron vopsit, tu eşti cea mai tare! Şi nu te mai vopsi pe păr cu periuţa de dinţi, da?

  26. Oana says:

    Din moment ce a recunoscut si geniul inteles din Timisoara, pot sa ma duc fericita 😀

  27. satmareanca says:

    Geniul e neînţeles pentru mine, dar dacă tu zici altfel nu mă pot opune 😛

  28. Darius says:

    Spicuiesc si eu din ce mi-a zis:

    -You like your ducks in a row.
    -People can see you as stubborn and headstrong.
    -You are wild, crazy, and a huge rebel.
    -You have a ton of energy, and most people can’t handle you. -You’re very intense.
    -It’s easy to get you excited…

    Iar finalul este total apoteotic.

    -You are the total package – suave, sexy, smart, and strong.

    Evident stiam toate lucrurile astea asa ca nu m-au incalzit cu nimic. 😉

  29. satmareanca says:

    A uitat să-ţi zică că eşti pesedist şi în opoziţie totală pe deasupra 😛

  30. marcelino says:

    N-am curajul. Ultima oara am introdus niste nume intr-o cutiuta si au iesit alte nume. Nu mi-as fi dorit sa fie cei mai frumosi, cei mai destepti, cei mai sociabili dau au iesit invers. Ca astia-s cameleoni e evident, iau culoarea rahatului calarit de o musca. Si au limba lunga, lungaaa…, lipicioasaa, lipicioasaaa… dupa cele mai profitabile afaceri. de famiglia, of course. PS E propunere legislativa pentru a difuza jumate din stiri pozitive, jumate negative.

  31. satmareanca says:

    Şi mie îmi iese de obicei altceva când e vorba de cutiile alea, dar astea îs altfel. introduci ceva şi îţi iese însutit mai bine. Şi e fără taxe 😀

    Asta cu jumătate ştiri negative şi pozitive cred că ai auzit-o de la primarul Gyuszi. El zice că are reţeta miraculoasă a campaniei pozitive 😉

  32. fcmuresan says:

    You are the total package – suave, sexy, smart, and strong.
    si n-am scris van damme acolo.Te apucă rîsu să vezi toată poezia aia. Mi a venit o idee…să scriu şi Nicolae Ceauşecu să văd ce zice papagalu despre el! Treaba cu juma juma stiri negative si pozitive e de la parlament! A apărit pe hotnews. M-a dat gata…pai dimineata la radio ce fac? Numar stirile asta i pozitiva , asta -i negativa. Ce stupid.

  33. marcelino says:

    Nu nu e de la Radio Romania Actualitati. Oare l au preluat pe Nyusi?

  34. satmareanca says:

    @ Florin
    Nu ştiu ce are blogul că tot intri la spam 😀
    Ştiu faza cu ştirile, am perorat şi io că mi-am adus aminte de Gyuszi cu pozitivismul său. O aberaţie, mi se pare o imixtiune nepermisă.

    @ Marcelino
    Cred că e un curent printre politicienii lui peşte, altfel nu îmi explic. În curând vor cere audio-vizualului să dea ştiri cu parlamentarii poporului. Multe nulităţi rabdă pământul…

Lasă un răspuns

