Relax…

Nu ştiu voi ce faceţi în week-end, dar eu una citesc. Citesc Vânătorii de zmeie. Începutul e promiţător. Văzusem ecranizarea cărţii, care m-a lăsat mută. Melodia din film e dureros de frumoasă. Enjoy!

 

Voi ce citiţi & ascultaţi în week-end?

Despre Satmareanca
Ziaristă

34 Responses to Relax…

  1. Oana spune:

    Buna, Crina, ma duc sa dorm 😀

  2. Darius spune:

    Eu citesc asta! iar ce ascul poti sa vezi imediat la mine.

  3. Pingback: Ceva mai de week-end « Despre PSD

  4. Nea Costache spune:

    Duminica asta dorm dupa sch. III (ies duminica dimineata), spre seara poate ies cu familionul la o fripturica la iarba verde, apoi- pe net pana tarziu. Chiar mi-e dor sa mai citesc cate ceva in afara de carti tehnice. Serviciul imi ocupa aproape 12 ore pe zi, incluzand si naveta.

  5. Trexel spune:

    citesc: robert kyiosaki – tata sarac, tata bogat
    ascult: http://www.youtube.com/watch?v=_hoQpS6h_iI

  6. Trexel spune:

    a, şi am uitat, io mai si munceşte băăăăi, telectualilor!!!

  7. chinezu spune:

    io am citit intai cartea
    si apoi am vazut filmul
    nu se pot compara de nici o culoare
    filmul in felul lui a fost unul foarte fain
    dar cartea e scrisa si tradusa senzational
    de altfel toata colectia cartea de recitire de la editura niculescu e exceptionala

  8. satmareanca spune:

    @ Oana
    Dormi şi apoi dă-ne ceva din sângele Iarei, căci ne este foame 😀

    @ Darius
    Te pregăteşti de oareşce socializare la vârf? 😉
    Foarte mişto melodia. Foarte, foarte!

    @ Nea Costache
    Şi eu am avut o perioadă lungă în care am citit numai ce am avut nevoie la muncă ori chestii de computere (asta e o ciudăţenie de a mea), dar de când mi-am impus să citesc mă simt mult-mult mai bine. Sigur că aş vrea mai mult, dar cât am timp nu pierd ocazia.
    Mie serviciul îmi ocupă toată viaţa, dacă pot să spun aşa. Dacă nu, întotdeauna găsesc ceva de lucru pe lângă 😀

  9. satmareanca spune:

    @ Trexel
    Păi dacă n-ai fost la şcoală când ţi-o fost vremea, munceşte 😀
    Termină zugrăvitul şi hai şi la mine :)))
    De muzică nu mai zic că ai gusturi bune, se ştie.

    @ Chinezu
    Deja am parcurs ceva din ea şi, confirm, e senzaţională.
    O să dau mai des pe net pe la editura Niculescu. Merci pentru pont.

  10. Vania spune:

    Optimism, mă gândisem că citeşti Crima letală. Ori, cel puţin, Şarama…

  11. satmareanca spune:

    Păi Crima letală e carte de căpătâi. O citisem odată şi o frunzăresc seară de seară. Şarama am lăsat-o pentru concediu. Nu mă bag la 700 de pagini în timp ce muncesc. Aşa merg astea mai subţiri :)))

  12. Alandra spune:

    Week-end plăcut şi ţie :)!

  13. la lectura (dupa praf de ciment, muschi facuti carind caramizi si mutind metri cubi de cherestea): david j. williams – the mirrored heavens. un roman post-cyberpunk foarte tare. detalii aici: http://www.autumnrain2110.com/
    in romaneste in noiembrie 2009 la MP. sau poate un pic mai devreme. om mai vedea.

  14. si, ca tot veni vorba de carti: crina, ti-a sosit pachetul! blestemul si alte citeva bunataturi. vorbim luni.

  15. Oana spune:

    Sa fim seriosi, Crinei ii e frica de toate acele pagini. Cred ca o streseaza 😀

  16. Vania spune:

    La Şarama, primele 600 de pagini sunt mai grele, după aia o abandonezi uşor…

  17. moshcalifar spune:

    Eu habar n-aveam ca, pe acelasi etaj cu mine, am o scriitoare, da’ reala nene, cu opera serioasa. Noroc ca mi-a batut la usa sa ma roage ceva si mi-a adus si o caramida de volum cu autograf : „Penitenciarul” 500 pagini, m-am scos 🙂
    Ce vad, ce ascult se vede de obicei in weekend in blog. Weekendul asta am o dispozitie de exceptie- a plouat, yessss ! – deci daca ploua e comedie 🙂

  18. La ora asta mă pot lăuda că citesc doar bloage.

  19. satmareanca spune:

    @ Alandra
    Când cineva îmi tulbură echilibrul existenţei virtuale, fie chiar şi pentru o secundă, el nu mai există pentru mine. Try it! 😉

    @ Horia
    Să mă atenţionezi când va fi tradusă cartea, e prea greu pentru neuronii mei să gândească în alte limbi pe căldura asta. Deşi mi-am tot propus să încerc şi aşa, deh…lenea :)))
    Aştept bipul, dau o cafea dublă ori triplă. Cum îţi place 🙂

    @ Oana
    Normal că îmi este frică. Poate dau peste mine toţi sperienii, elfii şi piticii. Brrr 😀

    @ Vania
    Chiar primele 650. Ce încurajare! :)))

    @ Moshcalifar
    Am văzut că-i de râs şi am râs, nu era să nu fiu în ton cu lumea.
    Asta-i ca-n filme. E blondă vecina, e frumoasă? 😀

    @ Alexandru Petria
    Adevărul este că şi bloagele sunt pline de literatură, dacă ştii pe unde să circuli. De când mă „dau” pe ele mi-a crescut apetitul pentru literatură 🙂

  20. Oana spune:

    Toti dau peste tine, asa ca relaxeaza-te 😆

  21. moshcalifar spune:

    Despre vecine numai de bine…Da, e blonda.Punct. 😛

  22. satmareanca spune:

    Oana, m-aş relaxa eu, dar unii mai muncesc şi duminica. Adică io 😉

    Moshcalifar, punct să fie 🙂

  23. ionborgo spune:

    Crina,
    Eu ca decan de varsta,al bagatorilor de seama,de pe bloage(cu regretul nedeclarat ca inca nu voiesc a fi blogger)incerc sa remarc un fapt care nu ma surprinde,chiar ma bucura si anume:”cine se aseamana se aduna”.Urmarind cateva blogguri am constatat ca de fapt noi suntem un grup(relativ mare) care gandim si scriem cam in aceeasi nota.De ce spun acest lucru ,deoarece azi asa am chef.Sa spun cam ce gandesc si cam ce doresc sa aflu.Poate la noi cei care comentam si ne expunem gandurile,trairile,sentimentele si dorintele sa se afle adevaratul suflet al „romanului de rand” al romanului obisnuit cu vorba buna ,cu gandul curat ,cu dragostea de aproape si mai ales cu adevarul despre el si cei din jurul sau.Eu asa gandesc azi in Sfanta Zi de Sarbatoare si de Duminica.Iti doresc tie si familiei tale o diminica frumoasa ,cu respect,IonBorgo.

  24. satmareanca spune:

    Vă mulţumesc, domnule profesor. La mine duminica asta înseamnă muncă, aşa că este ca orice zi obişnuită.
    După o vreme aşa se întâmplă, cei care gândesc şi simt la fel se găsesc ei cât o fi lumea de mare. La început am bâjbât prin blogosferă până am dat de oameni care au acelaşi scop, dacă pot să-i spun aşa, şi intenţii cât se poate de bune. Ştiţi cum se spune şi în realitate, prietenii ţi-i alegi. Mă bucur că poposiţi şi pe la mine!

    Chiar mă gândeam să vă întreb de ce nu vă faceţi blog, să avem un loc unde să vă găsim aşezate toate gândurile 🙂

    Un sfârşit de săptămână frumos! Cât a mai rămas…

  25. Mordechai spune:

    Filmul, ţi-am spus, e mult peste carte. Lucru rar. Dacă tot eşti la filme bune, îţi mai vând un pont: The Ultimate Gift. Crede-mă, merită. (http://www.imdb.com/title/tt0482629/)

  26. ionborgo spune:

    Multumesc ,Crina!

    Gandurile mi le asez pe unde pot.Oana m-a indemnat sa-mi fac blogg dar nu ma simt instare sa-l gestionez.(varsta ,sanatatea) si cum mie imi place „fluture de noapte” poposesc pe la toate florile(acum este sezonul crinilor).Glumeam.Cu Oana sunt prieten aproape de la inceputul blogului ei si vizitele pe la ea si prietenii ei ma umplu de multumire.Cand „navighez” pe blogurile voastre ma simt ca intr-o calatorie cu destinatie incerta dar cu scop precis.Noi gandim la fel ,poate din acelasi motiv,incerca sa ramane oameni normali intr-o lume anormala.Unii ar fi tentati sa spuna intr-o tara anormala dar asta ar dovedi o lipsa de moralitate.Oameni sub vremi sunt vinovati si nu o tara asa de frumoasa (o spun chiar si elvetienii) condusa acum de nepriceputi dar priceputi in inavutire.Ca ziarista din Ardealul de Nord cunosti durerile noastre.Instrainarea printre straini .Ne-au plecat oamenii sa-si cate pita prin straini.Pita buna,da amara.Asta ne leaga ,Crina.Tie si familiei tale multa sanatate de la IonBorgo.

  27. ionborgo spune:

    P.S.Erata:incercam sa ramanem;-)

  28. satmareanca spune:

    @ Mordechai
    Mie îmi place şi cartea, acum nu ştiu dacă la fel de mult, dar îmi place.
    Merci pentru pont 🙂

    @ Ion Borgo
    Domnule profesor, drama e că începem să fim străini şi la noi acasă. Şi nu fac nicio aluzie la minorităţi. Ne înstrăinăm faţă de noi, şi acasă şi pe acolo pe unde suntem în lume. Eu aşa simt. E bine să ne regăsim din când în când…
    Gândurile dvs. sunt binevenite întotdeauna! Vă mulţumesc! 🙂

  29. ionborgo spune:

    Crina,

    Periculos gand,Strain la mine acasa,dureros de adevarat,dar poate totusi ceva se va schimba.Este o dorinta a naivului din mine.Sunt prea batran sa ma mai scimb.Am ramas un optimist.Incerc sa-i ignor pe cat pot,dar impostorii se baga tot in fata de nu mai incapi de ei.Asta-i soarta pe care ne-o meritam la acest moment.Spune un proverb de-al nostru:Ce-si face omu cu mana lui nici dracu nu desface.Am votat si i-am ales. Asta-i armata cu asta defilam,pana in iarna!Apoi…Cu drag,IonBorgo.

  30. satmareanca spune:

    @ Ion Borgo
    Periculos, da, dar ca să putem schimba ceva trebuie să acceptăm realitatea. Şi eu sunt o optimistă incurabilă (mai am momente de pesimism ca şi orice om, dar numai cât să intensifice ce urmează), altfel nu aş mai găsi sensul pentru a lupta.

    Da, impostorii sunt peste tot, iar alternativa ce ne este oferită nu prea diferă. Dar, va veni şi vremea în care ne vom face mai bine cu mâna noastră. De-am face-o măcar toţi odată. Am impresia că nu ne prea sincronizăm 😀 Ei, nu putem schimba definitiv noi lucrurile, dar le putem da puţină culoare 🙂

    Ce filosofii mă apucă când, în paralel, citesc texte cu poliţişti arestaţi pentru mită şi alte aşazis „găinării”. Tocmai când mă plângeam că pe azi avem numai ştiri pozitive, uite cum lucrează natura 😀

  31. sfinx667 spune:

    Satmareanco, adevaru-i ca io citesc mult, insa zapacita cum ma stiti de-acum, citesc trei carti deodata, mitologie, intortocheatele cai ale globalizarii si in fine, citesc invataturile Parintelui Arsenie Boca…incerc sa deslusec ceva musai si musai, mere greu, da mere…
    Sa nu uit, citesc numai si numai pentru sufletelul meu zbuciumat, niste scrieri minunate ale unor autori cu mare har, despre elfe, Gurn si Our, despre Onici politistul si niste intamplari nemaiauzite prin niste tenebre, despre ratuste urate si-o Filomela…
    Va sa zica am ce citi, timp imi fac, ca doar n-o sa-mi petrec juma de viata dormind…:)
    O seara placuta iti doresc pruetena draga 🙂
    Sibilla

  32. satmareanca spune:

    Întortocheate sunt căile lumii. E bine că unii ca tine încearcă să le desluşească 🙂

  33. kmi spune:

    La ora la care scriu, sunt relaxata…sambata dimineata, insa, nu eram. Eram chiar plina de nervi – n-am avut apa de vineri de pe la pranz pana sambata pe la pranz. La 9:10 eram la birou sa ma spal si sa ma cert cu ApaNova – apabucur.ro, bleah…Am si inceput sa scriu ceva, dar a trebuit sa ma ocup de niste treburi la serviciu si, pana am rezolvat ce aveam de facut, venise apa…
    N-am citit nimic si nici n-am ascultat muzica…
    Atfel, bine ca ti-ai planificat si o sa pleci in concediu, pana revii ajung si eu „la zi” cu lectura postarilor si cu comentariile 😛 (glumesc, desigur)

  34. satmareanca spune:

    Stai că poate scriu şi în concediu, dacă a ajuns RDS-ul pe acolo 😀

Lasă un răspuns

