Let’s jazz

Vom fi trăind noi într-un sat mare, vom fi având doar un amărât de dispensar, dar avem jazz. Şi nu de oricare. Billy Cobham concertează vineri în satu’ nost’. Vă puteţi convinge singuri cât e de mare. Deşi nu îmi plac în mod deosebit tobele, trebuie să recunosc că ce-i al lui e al lui.
Nu reuşesc să aduc youtube-ul la mine în blog, aşa că mergeţi voi la el ca să-l ascultaţi pe legendarul toboşar.

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Let’s jazz

  1. Vania says:

    Nu ştiu cine-i individul (nu cred că-i rus!), dar, mă bucur că aveţi dispensar!

  2. satmareanca says:

    De vreme ce mai trăieşte, niciodată nu-i târziu să devină rus, măcar cât să-ţi facă ţie pe plac 😛
    Avem şi spital deja, eşti în urmă cu veştile, numa’ că nu-i văruit.

  3. Vania says:

    Trăieşte?

    Eu ştiam că, dacă n-ai nume rusesc, eşti mort de mic…

    (Asta am băgat-o pentru Top).

  4. Vania says:

    Preluat de la Rebecca, care a preluat… zice ea de unde:

    Doctorul iese din sala de naşteri cu un copil. Îl ţinea atârnat de un picior. Tatăl încremeneşte. Doctorul loveşte copilul de primul perete, îl ia de mâini şi îl dă cu capul de uşă. Tatăl este terifiat. Sânge peste tot, doctorul râde sinistru, tatăl la un prag de infarct. Doctorul devine brusc serios şi compătimitor:
    – Haideţi, domnule, nu mai ştiţi de glumă?! A murit la naştere!

  5. Trexel says:

    „Red baron” imi place cel mai mult, nush daca e pe iutub

  6. satmareanca says:

    @ Vania
    Nu fac top decât dacă cineva îmi numără comentariile 😉

    De ştirile de la 5 merge, de banc, brrr, e cam… nu zic cum.

  7. ionborgo says:

    Jazz la satu mare!Bravo.

  8. satmareanca says:

    @ Trexel
    Este, aia am vrut să o postez prima dată, dar m-am enervat că nu reuşeam să inserez codul şi după aia am rătăcit-o 😀

    @ Ion Borgo
    Avem, avem, nu ne putem plânge că nu. Festivalul e cunoscut printre amatorii din toată ţara. Public este mai puţin, dar se învaţă el până la urmă 🙂

  9. Vania says:

    Bancul e teribil! Gândeşte-te cine-ar fi tata şi mama… Eu am presupus că sunt ceceni.

  10. satmareanca says:

    E mai degrabă de râsu’-plânsu’.
    Io nu-s rusoaică ca să fac asemenea presupuneri 😛

  11. Oana says:

    Mai, pana la urma, vad eu, e misto sa traiesti la sat. Pe acolo numai persoane importante se perinda.

  12. Trexel says:

    lol 🙂 eram in fuga, n-am vazut ce link ai dat, era chiar aia.

  13. al2lea says:

    Oana, ai dreptate… si eu ma perind pe acolo… 🙂
    „Persoana importanta…nu spui nume”
    🙂

  14. Vania says:

    12+2…

  15. pai normal, vineri… dupa ce plec eu 😦
    @oana: din punct de vedere jazzistic, satu mare e mai capitala si decit sibiul. billy cobham nu-i primul. uite-aici: http://www.youtube.com/watch?v=tBp9-gDl6Qc
    @crina: ajuns-au cartile la tine?

  16. Mordechai says:

    Deci: Crina, cameră video. Filmat. Dat la prieteni. Da?

  17. Trexel says:

    naspa ca io vineri fac chef. am niste prieteni foarte „buni” care de fiecare data cand fac ceva la casa ma pun sa stropesc. asa ca se lasa cu mici si bere… nu cred ca ajung la concert… sau nu stiu daca mai vad s’ajung pana acolo. si cum Crina va fi deja prin tarile reci ramane baza in HNU. a, nu ca si el pleaca.
    gata stiu. il chem pe Cobham la mine si bem pana vom canta cea mai tare instrumentatie de gez auzita vodata. ramane stabilit

  18. sfinx667 says:

    Ce va tot laudati atat…si noi avem festival de jazz da….. in fine, eu nu-l onorez never….alte gusturi, dar, stiu ca si la noi vin lumili din multe parti… laudarosilor….va zic pe toti…
    Sincer, mie mai dragi imi sunteti voi, acuma daca e sa va iubesc cu jazz cu tot, fie…va iubesc si, s-a rezolvat 🙂

  19. Oana says:

    Horia, da, am observat ca pe langa dispensar aveti si jazz pentru a va lauda. Ei, acum, sincer, chiar va invidiez. Dar sa nu vi se urce la cap 😀

  20. Vania says:

    Ca la Gărâna nu-i nicăieri! Păcat că a ars cabana…

  21. moshcalifar says:

    AMR
    20
    M
    E
    T
    A
    L
    L
    I
    C
    A
    !
    !
    !

  22. Aveti dispensar???? :))
    Si ascultati jazz??????? Boierieeee

  23. CELLA says:

    Am adus varul, că pînă la toamnă lucrăm pe stoc 😉

    sunteţi tari , intraţi în univers cu jazz-ul , ţineţi drept …
    unde vă vine bine pac , o improvizaţie … lungă …
    invidia nu poate fi decît pozitivă 😆

  24. satmareanca says:

    @ Oana
    Eu sunt foarte importantă, e normal să se perinde numai oameni foarte importanţi 😀

    @ Al2lea
    Dacă nu spui nume, nu te credem :)))

    @ Horia
    Merci pentru cărţi! De aş avea atâta concediu să le citesc pe toate, altfel aş vedea lumea…

    @ Mordechai
    Aşa ar trebui, dar la ora aia voi fi undeva în locuri mai liniştite. Ori, cel puţin, în drum spre ele 🙂

    @ Trexel
    Vrei numărul lui de telefon?

  25. satmareanca says:

    @ Sfinx
    Nici eu nu le onorez de obicei, de data asta aş fi mers, dar nu voi fi în zonă.

    @ Vania
    Păcat! Mare păcat! Îl duceam acolo…

    @ Moshcalifar
    Ei, na, acum vă lăudaţi şi voi capitaliştii 😉

    @ Teo
    Boierie puţin spus. Instalăm scena în faţa dispensarului, nu de alta, dar am auzit că vin şi ruşii :)))

    @ Cella
    Mulţam vecină! Ţine minte, varul trebuie să fie musai verde :)))

  26. Trexel says:

    @Crina
    Laudaroasa mica ce esti 😛

  27. Trexel says:

    am vazut acu articolul de la Vania si nu ma pot abtine sa nu comentez. cum acolo sunt cenzurat o fac aici, sper sa nu se supere Crina.
    eram la un curs in Bucuresti de vreo saptamana. prin 2001. si cum stateam la un hotel in apropiere de arc imi petreceam dupaamiezile plimbandu-ma prin Cismigiu. obisnuiam sa fac popas pe aceiasi banca. de 2 zile observasem un „debil” in caruciorul cu rotile pe care il plimba zilnic pe langa banca mea o femeie, probabil angajata sa faca asta, care insa nu se implica f mult, il vedeam si pisat pe el, incheiat doar la cate un nasture, cu cate un picior tarat pe jos…
    pe langa ca era invalid suferea si de altceva, se misca mereu in toate partile necontrolat. insa ce mi-a atras atentia a fost privirea lui. dincolo de aspectul neingrijit si miscarile haotice din carucior ma privea cineva. io il studiam la randul meu fara sa schitez nimic. vedeam totusi omul din spatele aratarii, nu putea vorbi, doar scotea niste sunete incerte uneori.
    intr-o zi tocmai ma ridicam sa plec cand i-am vazut venind. desi miscarile nu-i permiteau incerca sa ma priveasca constant. se crease o legatura. trecand prin dreptul lui m-am oprit si i-am pus mana pe umar strangandu-l usor. femeia n-a zis nimic.
    a doua zi eram tot acolo. imi facusem un obicei. il vad ca trece prin dreptul bancii si ca si cum mi-ar face semn, se uita in jos. urmaresc si vad ca lasa sa-i cada din mana o hartie mototolita. dupa ce au trecut am ridicat-o si… scria abia lizibil: „Multumesc!”. am plans tot drumu pana la hotel.
    uitasem de multa vreme faza asta, acum mi-am adus aminte.

  28. corinacretu says:

    Distractie placuta, Crina! Sper sa iti placa.. O zi buna!

  29. Vania says:

    La noi nu sunt oprite comentariile la obiect, ci acelea injurioase. De cenzurat nu cenzurăm nimic, publicăm sau nu publicăm… „A cenzura” înseamnă a modifica textul propus de un autor.

  30. satmareanca says:

    Corina, mi-ar place dacă aş merge, dar sper să fiu în drum spre locuri mai liniştite. O zi frumoasă! 🙂

    Trexel, impresionantă poveste, ca şi cea de la Vania. Nu te cenzurează, ai devenit un spam 😀 Ca să ieşi de acolo, trebuie să scrii o rugăciune pe blog. Caz închis!

    Vania, nu te pot contrazice, aşa e. Şi eu le spun la fel colegilor uneori. Măi, asta era o glumă 🙂

  31. Vania says:

    Care colegi? N-a mai rămas doar Liviu, de la sport?…

  32. satmareanca says:

    Am angajat între timp. Cred că din cauza Marietei se împuţinaseră într-o vreme 😉

Lasă un răspuns

