Raport

Nu mă daţi dispărută, sunt prin zonă. Prinsă cu toate treburile care au rămas în aşteptare în timpul concediului, nu am reuşit să mă ţin de promisiune (da, iar!). În plus, un poliţai dolofan ce m-a oprit azi pe stradă mi-a confiscat ciunga ce am adus-o pentru Marieta. Jur că era împachetată, nu o aruncasem pe jos. Iar confiscatorul nu era domnul plutonier major Onici, nu ar fi confiscat şi deodorantul ce l-am adus în dar pentru el. Sunt supărată, normal, deorece nu mai am cadouri pentru toată lumea. Nu pot face discriminări, aşa că vă alegeţi singuri de aici. Găsiţi cam tot ce aţi cerut, dacă nu, ştiţi unde să reclamaţi 😉

Vania, din păcate cadoul tău a fost irealizabil. Dacă accepţi 12 plus 2 poze în loc de atâtea articole suntem chit :)))

Teo are dreptate. O să-mi vină să povestesc despre locurile pe care le-am văzut doar peste o săptămână. Dacă o să-mi vină. Dacă nu, le voi ţine pentru mine în suflet.

Sunt prea egoistă? Posibil, dar poze vă dau. Găsiţi aici peste 40 de fotografii, din care vă alegeţi cadourile pe placul inimii voastre…

Altfel, la noi plouă. E iar nu ştiu ce fel de cod galben ori portocaliu. De parcă vremea ar ţine cont de coduri. Cu alte cuvinte, m-am întors în forţă la realitatea asta neînţeleasă 😀

Ca să închei, aici (http://www.flickr.com/photos/14688347@N04/) găsiţi pozele şi cadourile. Asta pentru cei care citesc doar finalul 😛

Despre Satmareanca
Ziaristă

19 Responses to Raport

  1. Darius says:

    Deci ne-ai adus ceva au ba?

  2. satmareanca says:

    Am spus să alegi, dacă nu îţi convine aştept reclamaţiile la redacţie. Oricum te aştept la o cafea de vreun an :)))

    Alege de aici http://www.flickr.com/photos/14688347@N04/

  3. Vania says:

    Mda, fotografii! Aşa-s unii, nu se simt bine blogroll!… Oana zicea că-i obosită, aşa că te radiază mâine. Marieta spune că să-ţi cauţi femeie de serviciu, iar Onici bombănea că vă mai întâlniţi voi, nu ştiu exact ce vroia să spună cu asta…

  4. Pingback: Tenebre (XXXIII) « Ioan Usca

  5. Darius says:

    Acu ca m-am uitat la poze sunt si mai turat. Pai cum adica? Toti au poze cu dedicatie, numai eu nu? 😦

  6. Vania says:

    Deci, asta e!…

  7. adi30bloo says:

    eu il(o) iau pe Lucky:)sper ca-i plac hamsterii!daca face figuri pe covoare n-o sa ma supar prea tare:)

  8. satmareanca says:

    Vania, cadourile sunt acolo, însemnate, doar trebuiau căutate. Dar dacă ţineţi neaparat, puteţi face orice operaţiune doriţi :)))
    Marieta poa’ să se supere liniştită, oricum nu o iau înapoi. Cu şefii lui Onici am vorbit preventiv 😀

    Darius, ar trebui să fii bucuros. Ai posibilitatea să alegi ce-ţi doreşte sufletul de acolo. Dacă insişti, aleg eu în locul tău 🙂

  9. satmareanca says:

    Adi, nu ştiu dacă e de acord stăpâna ei :))) Figuri face cât încape, dar hamsterii nu cred că-i sunt foarte dragi. E a ta 😀

    Vania, nu sunt sigură că am înţeles ce e cu „asta e” 😛

  10. CELLA says:

    Vecină , mă repet … nemulţumitului să i se ia darul iar clevetitorului să i se cresteze limba ( cu metode democratice)

    mie-mi place Lacul Lebedelor 😆 ( aripi şi piept la grătar )
    dacă nu-l vrea nimeni … dacă-l vrea, eu împart … da’ să nu se uite că am fost prima , eu fac împărţeala 😛

  11. kmi says:

    acum m-am prins ca am si eu cadou. Nici nu stii ce bine imi prinde. Multumesc din suflet.

    P.S. Am in plan sa merg in weekend-ul cu 16 august la mare \:D/…deja tropai din picioruse de nerabdare…

  12. moshcalifar says:

    Poza mea cu inghetata unde e ?! 😦

  13. Vania says:

    12+1. Mă simt sfiorat!

  14. CELLA says:

    12 + 2 … PENTRU (ne)nominalizaţi 😆

  15. Uau…ce cadou minunat!!!! M-am festelit toata…

    Multumesc din suflet. ::)))

  16. satmareanca says:

    @Cella
    Ai primit ce ai cerut. Te-am însemnat 😛
    Lacul lebedelor pentru Cella

    @Moshcalifar
    A venit si inghetata, plus bonus un pic de gheata de pe varful muntilor. Multumit?
    Inghetata pentru Califar

    @KMI
    Un pic de bronz nu strica. Vrei sa-ti trimit? 😀

    @Vania
    Asta o fi de bine ori e interpretabil? :)))

    @Teo
    Trandafiri nu am găsit şi nici tei, dar am zis că merg şi florile astea fără nume…

    Supărăcioşi mai sunteţi unii. Poate ar trebui să împart eu cadourile, numai să nu vă încăieraţi după 😛

  17. Darius says:

    😦 😦 😦

  18. satmareanca says:

    No, acum eşti nemulţumit de cadou ori ce să înţeleg? 😛

  19. Darius says:

    Abia acuma m-am mai uitat o data la lista cu poze. Amu is happy. 🙂 Si dau din coada. 🙂

Lasă un răspuns

