300

Nu-s eroii de la Termopile, nici ultima generaţie de telefoane mobile, nici…nici. E postarea de pe blog cu nr. 300. Noroc cu ea, altfel mă cramponam în articolul 299 până la anu’.

Profit de ocazie ca să anunţ noi nume & prieteni care şi-au găsit loc în blogroll în aceste zile: Andrei Bădin, Roxana Iordache, Alexandru Petria (ăştia trei sunt ziarişti de-ai mei), Nea Costache şi Paul. Ultima, dar nu cea din urmă, intră în blogroll Karina şi poveştile ei. Cum care Karina? Prietena mea cea mai bună din liceu, aflată acum pe coclauri portugheze. Citiţi-i şi voi, eu o fac cu plăcere.
Welcome la toată lumea! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

40 Responses to 300

  1. Oana says:

    La mai multe posturi, fara cramponari. Hai ca poti 😉
    Cat despre nou venitii tai, pe Nea Costache ma chinui sa-l bag in blogroll de o saptamana, dar cum fac, cum nu fac… o, Doamne, promit ca maine.

  2. satmareanca says:

    Multumesc! Si cramponarile sunt bune uneori, mai bune decat tamponarile 😛
    Mda, lasa pe maine ce poti face azi :))) Te ajut cu ceva?

  3. Oana says:

    Da, ma poti ajuta scriind ultimile volume din regina arkuda. Cretina carte, pe cuvant 😛

  4. satmareanca says:

    Volume spui? Sa inteleg ca va ajunge la vreo 7.000 de pagini? 😉

  5. Oana says:

    Doar 300, multumita? 😀

  6. satmareanca says:

    In speranta ca toate volumele masoara 300, da. Sper ca nu vreo 5 volume a cate 300 😉

  7. Oana says:

    Nop, 9 volume, numarul paginilor variaza: 700, 500, 300, 600 etc 😆 Pana la final, heheee. vom vedea.

  8. La 3.ooo.ooo!
    Te-am inclus şi eu în rezervaţia de prieteni.

  9. satmareanca says:

    Oana, cred ca ai glume in program ori nu vad eu bine la ora asta:D

    Alexandru, poate daca intru la pensie voi ajunge si la milioane :))) Am văzut că m-ai blogînrollat. Mulţumesc! Bine că sunt la prieteni şi nu în rezervaţia de ornitorinci 😀

  10. Oana says:

    Crina, nu am nici o gluma in program, iar privirea ta, sper eu, e buna. Deci e asa cum am spus 😉

  11. satmareanca says:

    Atunci cred ca o voi citi la pensie 😉
    Doamne, cand ai putut scrie atat?!

  12. andreibadin says:

    la mai multe. esti deja la mine in blogroll.. de cand te plimbai dupa lebedele din austria, adica din vacanta ta perfecta pentru care te invidiez… lebedele mancate de ai nostri veri acum vreo 15-17 ani….

  13. Nicu says:

    Felicitări cu flori şi şampanie!(fara caviar că ţi se aplecă la ultimul bairam siorant) Ai un blog de trei stele.

  14. kmi says:

    La mai multe! Bine le-ai facut oamenilor ca i-ai bagat in blogroll, o sa le fac si eu o vizita, mai pe seara 🙂

    altfel, e vineri-e vineri…abia astept sa ma trezesc, din obisnuinta, maine dimineata si cu o mare satisfactie sa dorm la loc…super senzatie!

  15. kmi says:

    12+2…ooops

  16. CELLA says:

    SĂ FIE LA MULTE ŞI MINUNATE
    ŞI SĂ TRĂIM ŞI NOI ŞI VOI ŞI PLANETA 😆
    A , şi balenele albastre

    SĂ FII SĂNĂTOASĂ ŞI SCRIICIOASĂ VECINĂ !!!

  17. Vania says:

    La mai mare!

    Ne uităm şi la noile nume indicate (parte din ele sunt deja cunoscute).

  18. Paul says:

    Sa iti mai tragi sufletul un pic la postarea 1000! Pina atunci… spor!

    Multumesc de infigere in listoi!

  19. moshcalifar says:

    Pffffffffff…ce pacaleala, credeam ca-i filmul 😦
    La mai mare ! 🙂

  20. Satmareanca says:

    @ Nicu
    Numai trei? Credeam că măcar vreo cinci 😀
    Şi de şampanie mi s-a cam aplecat :)))

    @ KMI
    Îmi place şi mie senzaţia aceea, însă nu ştiu cum fac că sâmbăta nu prea reuşesc să dorm mult. În schimb, în timpul săptămânii aş dormki până la amiaza 😀
    Merci pentru urări Mândro!

    @ Cella
    Mă spărgeam de râs pe aici. Inclusiv Sătmăreanul, pe care nu îl mai pot opri.
    Ăla ce o fi băut, vecină? Pălincă de Bihor sau poşircă de la stână? 😛

    @ Vania
    Dacă zic io, merită! 😉

    @ Paul
    Oyoy, mult mai e până atunci.
    Cu mare plăcere!

  21. CELLA says:

    Vecină , dacă şi Sătmereanul ( cetăţean serios şi responsabil )
    so fo’ rîs … păi nu vezi că-i pă’ bază dă’ cartofi …
    o combinată de Piteşi , dă’ Bihor cu damf dă’ boroţpalinka
    rezultatu’ i baza : MANGĂ !!!
    să fie dă’ feştanie la blog … că „profesioniştii” sfiorează , în loc dă’ slujbă ( acuma o să capăt metanii, stai să vezi numa 😛 )

  22. Oana says:

    Eu o sustin pe Cella.

  23. satmareanca says:

    @ Andrei Badin
    Bine ai venit şi merci pentru blogînrolare! Scuze pentru întârziere. Fiind nou pe aici, ai intrat la moderare, iar blonda din mine uită uneori să verifice intestinele blogului.
    Vacanţa e cum ţi-o faci. Eu o prefer pe cont propriu decât să merg să-mi pierd vremea pe la vreun hotel şi pe o plaja îngustă. Aşa am ocazia să văd şi câte lebede au mai rămas după ce au trecut ai noştri pe acolo. Jur că după mine nu s-a înregistrat nicio reclamaţie 😀
    Plus că noi, aici în Nord-Vest, avem avantajul de a fi la o aruncătură de băţ de civilizaţia adevărată 😉

  24. satmareanca says:

    Cella, n-ai căpătat nimic, doar oareşce susţinere 😀

    Oana, şi eu o susţin pe Cella 😛

  25. satmareanca says:

    @ Moshcalifar
    Pe tine te-am uitat 😛 Filmul chiar mi-a placut, dar sunt egoista si vorbesc mai mult despre mine ;)))

  26. Mordechai says:

    Deci se face recensământ.

  27. satmareanca says:

    Doar număr bobocii 😉

  28. carmen says:

    Filmul ala „300” l-am vazut din politetze c-o fo la mine un prieten si zic hai sa ne uitam la un film, am o comedie si inca ceva capatat de la o cunostinta, ii zice 300 si el l-o ales, io era sa trec de la valium la ceva mai puternic cand sa tat taieu aceia pe acolo pe la burice

  29. Satmareanca says:

    Daca stiam, ma uitam inca odata la film cat am stat la tine 😀

  30. carmen says:

    noaa bine ca stiu ce nu tre sa stii :))

  31. kmi says:

    si-nca un comment…pentru top 😛

    Weekend agreabil CrinaSatmareancaElfacucoamaroscatasicuurechilecusmocuriverzi…mi-a scapat ceva? 🙂

  32. satmareanca says:

    @ Carmen
    Uf, m-am dat de gol :)))

    @ KMI
    Ţi-a cam scăpat: roshcată da vopsită’ 😀
    Un weekend de pomină să ai Mândro!

  33. kmi says:

    🙂 Pfoai! Da!…adevarul e ca incepusem sa ma crispez de faptul ca n-o sa se vada bine…next time!
    Numai bine, doamna!

  34. ionborgo says:

    Crina,
    Pentru mine care-s mai batran si m-apropii … sa-mi dea Domnul sa traiesc si la „aniversarea” celei de-a looooo -lea postare.Sa fii sanatoasa si sa ne postezi multi ani cu noroc si spor!!!!tata Borgo:P

  35. Nea Costache says:

    Crina, te felicit pentru acest al trei sute-lea articol de pe blogul tau si iti multumesc pentru faptul ca m-ai adaugat in blogroll-ul tau, dar mai ales ca ma consideri unul din multii tai prieteni.
    Iti urez sa fii sanatoasa si sa scrii al o suta de mii-lea articol pe blogul tau. Un sfarsit de saptamana asa cum ti-l doresti.

  36. BlogNews says:

    Felicitari 😉
    Eu mai am de mancat pana voi ajunge la al 300-lea 😉

  37. lol says:

    300 frmos, 1000 sa dea dumnezeu, dumneavoastra sa scrieti si eu sa apuc sa citesc. Da 301 cind ca azi este in…….

  38. satmareanca says:

    @ KMI
    Ai tot timpul înainte. Week-end însorit!

    @ Ion Borgo
    Wow, dar eu voi trăi atât, oare? Vă mulţumesc mult!
    Domnule profesor, nu v-aţi ridicat cadoul din concediu! Vă dau link direct la el, ca să fie mai uşor 😉
    Istorie pentru Ion Borgo

    @ Nea Costache
    Vă mulţumesc şi dvs., promit să duc la bun sfârşit urările. Dacă nu pot singură, bag copy&paste 😀
    Eu vă mulţumesc tuturor pentru că îmi sunteţi prieteni!

    @ Blog News
    Bine ai venit pe aici!
    Şi eu aşa ziceam în urmă cu 8-9 luni…

    @ Lol
    Este şi 301 deja. Până la o mie, mai mănânc câteva pite bune, deşi nu obişnuiesc să consum acest gen de aliment :)))

  39. @satmareanca. Dragă Crina, vorba lui Bădin, eu te-am pus prima! 🙂

    Succes în continuare! Şi să ştii că eu mai am un sătmărean în tiribombă, pe Darius Filip. 🙂

  40. satmareanca says:

    Merci, Roxana! ca sa recompensez, eu am anuntat :)))
    Darius nu e numai satmarean, mi-a fost si coleg o vreme 🙂

Lasă un răspuns

