Meditaţia de duminică

Despre Satmareanca
Ziaristă

10 Responses to Meditaţia de duminică

  1. Paul says:

    Ai un raspuns la mine! Frumos gind… 🙂

  2. Paul says:

    😦 Imi placea si textul… io zic ca merje amindoua!

  3. Nea Costache says:

    Un filmulet cu un calup de peisaje nemaipomenite. Chiar te indeamna la visare si meditatie.

  4. Pingback: Prietenie « Simplu blog

  5. Satmareanca says:

    @ Paul
    Şi mie mi-a plăcut mult textul:

    „Prieten este cel care-ţi cunoaşte cântecul inimii şi poate să ţi-l cânte când ai uitat cuvintele…”

    Ar mai fi ceva de spus? Eu nu mai am nimic de adăugat 🙂

    @ Nea Costache
    Şi încă cum. Eu voi medita în reprize. La mine, săptămâna începe duminica. Deci, la muncă 😀

    O duminică frumoasă să aveţi toţi cei care luaţi gândul cu voi! 🙂

  6. Paul says:

    @Satmareanca: Te rog.. punele linga clip! Acolo isi au locul!

    Parerea lui io.. HIC!

  7. CELLA says:

    dacă-i vorba să medităm , apăi eu meditez bine 😆
    relax !!!

  8. satmareanca says:

    @ Paul
    Aşa am şi încercat iniţial, să pun vorbele acelea lângă clip, dar dacă scriu ceva lângă nu îmi mai afişează clipul. Horor 😀

    Piesa ca piesa, cuvintele sunt importante acolo şi aia-i meditaţia 🙂

    @ Cella
    Tu meditezi bine întotdeauna. Merci pentru dedicaţie 🙂

  9. Filip G says:

    http://filip41.sunphoto.ro/Albinutele_mele_dragi/ Va invit la o relaxare,aici e locul unde imi incarc bateriile.

  10. satmareanca says:

    Foarte bună relaxare. Îmi plac pozele! Merci! 🙂

Lasă un răspuns

