Circarul Băse’ s-a răţoit la o babă sinistrată

 

Via Ciutacu.

Despre Satmareanca
Ziaristă

23 Responses to Circarul Băse’ s-a răţoit la o babă sinistrată

  1. Alandra says:

    ha ha ha – Cu ce se ocupa Satmareanca la miezul noptii
    Cam obraznici sinistratii astia 😀

  2. Liviu says:

    Pana una, alta, „baba” mi s-a parut mai degraba patrunsa de importanta vizitei prezidentiale si a mesajului etic aferent decat jignita.

    Ce sa-i faci, il iubeste, maica, poporu’ 🙂

  3. moshcalifar says:

    Nu era „baba sinistrata” ala e Gadea deghizat ca dovada ca inregistrarea e facuta c-un laptop.Al cui oare ? 😛

  4. Vania says:

    În locul domnului Băsescu, aş fi ajutat-o pe bătrână să coboare din troleibuz…

  5. Paul says:

    Troleibuz oprit sau nu in statie? 😳

    :mrgreen:

  6. CELLA says:

    Eu am o problemă cu ăla care fluiera , pe la final … ce-o fi transmis şi cui ? 😉
    bătrînica săraca , avea intenţii cît se poate de caritabile
    a şi plîns … dorea să-l treacă strada pe domnul … n-aţi văzut că-l şi luase , protector , de-o mînă ?
    românii-s generoşi , indifrent de vîrstă , cu şefii de la Bucureşti

  7. Paul says:

    bine ca nu a facut semn sa o salte baietii! Auzi tupeu la ea.. sa ii faca circ! Intrebarea e…. unde era painea?!

  8. @alandra

    Da, foarte obraznici sinistratii. Nu le e rusine un pic? 😦

  9. sfinx667 says:

    Radeti voi si omul in tot timpul asta depune eforturi…. deh, lectii, pilde, chestii…ideea e ca el a ” promis ” asta nu intelegeti voi, el promisa bre, zau… nu-i mumos, iar gherila bre… 😉
    Doamne tucu-ti mila Ta …. oare are la el `mnealui baselu, cutiuta cu distonocalm, parea cam … ciufut ca sa zic ase… mi-e si mila de betu om, ioi Domne ioi…
    Sibilla

  10. Satmareanca says:

    @ Alandra
    :))) Am râs şi eu bine, deşi, mai degrabă, e de plâns…

    @ Liviu
    Dragoste mare, s-ar fi dus cu el, dacă ar fi luat-o 😛
    Bine ai venit!

    @ Mosh Califăr
    Am văzut că aţi găsit şi identitatea babei. Foarte tare :)))

    @ Vania
    Pentru asta îţi trebuie nilşte investiţii minimale şi bun simţ. Ceea ce domnul în discuţie nu are…

    @ Paul
    Pâinea, pe sponci cum e, e la Guvern, Băsescu e responsabil de circ 😀

    @ CELLA
    Cui i-a transmis ştim, nu ştiu însă descifra mesajul. Nu am folosit niciodată codul ăţsta 😉

    @ Petrişor Socol
    Da, ar fi trebuit să-l poarte pe sus, să nu-şi murdărească mocasinii…

    @ Sibilla
    Nu cred că depune vreun efort să se comporte aşa. E starea lui naturală. Eu una am cam obosit de naturaleţea asta…

  11. kmi says:

    eu sper sa nu ma dai afara din blogroll, daca nu o sa impartasesc chiar sentimente comune…e adevarat ca nu-s presedinte si nici n-am de gand sa devin si sunt sub influenta unui fapt care mi s-a intamplat sambata intr-un super/hyper/whatever-market, cand la o casa era un carucior „parasit”, m-am uitat de jur imprejur, aparent nimeni, am intrebat casiera, care m-a poftit sa pun cumparaturile pe banda. cand eram aproape gata, apare o doamna mai varstnica si incepe sa…vorbeasca. Am incercat sa-i explic, nu s-a potolit si am tacut…pana la plecare, cand am intrebat-o „nu-i asa ca Dumnezeu nu da cu parul?”…toate blestemele de pe lume mi le-a trimis…In momentul asta nu pot sa calific gestul presedintelui. N-am fost acolo si nu stiu ce s-a intamplat…dar constat, zi de zi, ca foarte multi oameni au imbatranit urat…

  12. Darius says:

    Mare lucru ca s-a ratoit! Bine ca n-a latrat la ea.

  13. ionborgo says:

    Pacat ca in fruntea unei tari s-a cocotat un circar!

  14. @satmareanca. Sper că nu te-ai supărat pe mine, Crina, pentru că am scris că l-ai insultat şi tu pe Silaghi, după ce purtarea lui a fost insultătoare. Oricum, răspunsurile pe care le-am primit denotă resentimente faţă de presă, faţă de ziarişti. Uneori, ştii bine, le merită. Oricum, politicienii trebuie să se controleze în relaţiile cu presa şi cu oamenii obişnuiţi. Silaghi dacă era diplomat îţi făcea curte. La figurat, evident.

    Comportamentul lui Băsescu faţă de băbuţă e aiurea.

  15. satmareanca says:

    @ KMI
    Eu nu sunt Vania, Mândră dragă :)))
    Pot să te înţeleg, dar pe preşedinte nu. Mie nu mi s-a întâmplat, poate şi pentru că merg rar la market.

    @ Darius
    O fi câine şi io nu ştiu.

    @ Ion Borgo
    Pentru multe e vinovat preşedintele, dar pentru faptul că s-a cocoţat acolo mă tem că altcineva e de vină. Nu dau nume acum 😛

    @ Roxana Iordache
    Nici gând, Roxana, nu am avut timp să răspund deoarece sunt cam prinsă cu unele treburi, cum ar fi investigarea afacerilor subiectului aflat în discuţie. Revin ceva mai încolo. Nu l-am insultat, am constatat cum e 😀

  16. ionborgo says:

    Crina!
    Corect! Noi romanii l-am cocotat,dar atunci sa ne onoreze increderea pe care i-am acordat-o prin vot!Poate or fi fost si altii vinovati,nici eu nu dau nume:P

  17. satmareanca says:

    Domnule profesor, el nu a promis că ne va onora încrederea, ci a promis din start circ. Noi asta se pare că am vrut. Noi adică cei care l-au votat :)))

  18. Alandra says:

    Am auzit ca i-a oferit batranei banii necesari sa-si construiasca o casa si sa o si mobileze si sa o si electrocasnice 😀
    S-a intamplat la teledon .

  19. satmareanca says:

    Am văzut. Şi m-a mirat seninătatea lui. Ce bine prinde uneori o cameră de filmat. Ori un laptop :))))

  20. Nea Costache says:

    Baselului ii place circul, dar cel pe care-l face el.Cand altcineva ii face circ, sare de popou in sus. E jalnic fratilor! Oare ce i-ar fi zis babei daca nu era pe-acolo nici o camera de luat vederi? Oare sinistratii de-acum doi ani care au locuit iarna in cutii de aluminiu i-ar mai vota?

  21. satmareanca says:

    Nea Costache, uneori cred că nu aveam memorie când e vorba de acţiunile politicienilor. Au ei o tehnică de spălat creierele poporului, pe care nu o pot înţelege…

  22. ionborgo says:

    Crina!
    Asa este,dar cu toateacestea nu este scuzabil.Dar cred ca insul nu cunoaste”Vox populi ,vox dei”.El nu este presedintele doar al celor ce gandesc ca el si-l aproba(cu toate ca asta a declarat mai anul trecut cand cu 322),el este,vrea nu vrea, „Presedintele tuturor romanilor”.Va veni vremea cand istoria-i va judeca „setea de joc” pe pielea tarii.Eu cam asa gandesc.Cu drag,IonBorgo.

  23. satmareanca says:

    Întotdeauna, în istorie, vine o vreme în care 2 cu 2 fac patru. Dar nu vine des. Până când adunarea funcţionează după reguli de stare de necesitate, nu putem decât să aşteptăm vremurile bune 🙂

Lasă un răspuns

