Rămâne cum am stabilit: e imbecil şi bădăran!

Demonstrând un tupeu fără margini, ministrul pentru IMM, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, Ovidiu Silaghi, m-a trimis ieri să consult un psihiatru şi să număr turiştii de pe litoral, deranjat de întrebările care i-au fost adresate într-o conferinţă de presă. Asta se ştie şi mi se rupe de ieşirile lui şmechereşti, cu care m-am obişnuit încă de pe vremea în care sugea la ţâţa Camerei de Comerţ.

Întrebarea e: de unde are ministrul Silaghi numărul de telefon al psihiatrului?

Sunt doar 3 posibilităţi:
1. Silaghi e prieten cu psihiatrul şi asta explică numărul de telefon în agenda sau memoria ministrului.
2. Ministrul e pacientul respectivului psihiatru, ceea ce ar explica starea actuală a turismului.
3. S-a documentat înainte de conferinţă şi s-a interesat să afle numărul de telefon cu pricina din dorinţa de a părea interesant, şmecher şi cinic. În loc să afle numărul de turişti străini de pe litoral, lui Silaghi i s-a părut mai interesant să afle numărul de telefon al unui psihiatru cu scopul de a face mişto de ziarişti. Eşti un imbecil Silaghi! La mai mare!

Bingo! Varianta 3 e cea bună! Deşi, în toate variantele există ceva adevăr.

Mulţumiri pentru „Întrebări – Enervări – Mirări”, şi nu numai, JN şi Imperiului Ciutăcesc. Cum de ce? Pentru că aşa am eu chef! 😉

Ne enervează ministrul pentru IMM-uri, Ovidiu Silaghi, pentru dispreţul maxim afişat faţă de opinia publică, ieri la Satu-Mare, cînd deranjat de întrebările jurnaliştilor (interfaţa opiniei publice) i-a trimis pe aceştia la psihiatru. Să faci nebuni nişte oameni care au dreptul legal de a-ţi pune întrebări, numai pentru că întrebările lor te incomodează, este dovadă a unui tupeu de neam prost. Oameni buni, omul ăsta cred că vrea să plece din Guvern pe uşa din spate!”

A, era să uit: Dom’ ministru, delegaţie uşoară în Brazilia, Paraguay şi Uruguay, căci te aşteaptă DNA-ul…

Aflaţi aici de ce e imbecil şi bădăran ministrul Silaghi.

Despre Satmareanca
Ziaristă

19 Responses to Rămâne cum am stabilit: e imbecil şi bădăran!

  1. Vania says:

    Eu, în locul domnului ministru, te-aş mitui, ca să mă vorbeşti de bine! Dar, dacă spui că-i imbecil…

  2. Paul says:

    O sugestie:

    sa ii trimiteti un exemplar din Carlo Goldonii -„Badaranii” !

    Parerea lui io… HIC!

  3. moshcalifar says:

    Pai dar badarania e politica de stat, te mai mira ceva ?!

  4. CELLA says:

    http://zoom.jurnalul.ro/articole/116181/dacii-din-ucraina.html

    ştiu că sunt of topic dar nu pot să mă abţin 😉 , vreau să zic că-n satul ăla mare sunt şi multe ” chestii ” care mă umplu de respect

    jos chapeau-ul domnilor !!!

    să nu uităm totuşi că ” nici viitorul nu mai e ce-a fost ” străduindu-ne să ne menţinem lucizi şi atenţi la prezent , SUNTEM !!!

  5. CELLA says:

    ăsta-i bonus 😆 să zîmbeşti … că … ” viaţa e greu „

  6. satmareanca says:

    @ Vania
    Păi, dacă nu te-a angajat consilier, ghinionul lui 😆

    @ Paul
    Bună sugestia, mai cu seamă că individul obişnuieşte să ofere cărţi cu dedicaţie, în acest gen. Şi-ar primi-o! Crezi că merită să-mi cheltui banii cu el? :)))

    @ Mosh Califăr
    Nu mă miră nimic, io numa’ constat şi zîc 😀

  7. satmareanca says:

    @ CELLA
    Normal că sunt. Chiar şi eu mă ocup de alte chestii decât de imbecili. Uite pe Mediafax originalul ştirii cu dacii din Ucraina, scrisă de mine în 29 iulie 😛
    http://www.mediafax.ro/cultura-media/cea-mai-mare-necropola-dacica-descoperita-in-ucraina.html?1706;2832667

    Oricum, merci de link, nu văzusem ştirea în JN. Mă bate un gând să reiau subiectul şi să fac un reportaj de la faţa locului spre sfârşitul lunii august când reîncep săpăturile.
    Mare atenţie că suntem mulţi! :)))
    Foarte -foarte funny! Mi-ai descreţit fruntea. Merci!

  8. Darius says:

    Mda.

  9. Darius says:

    Tanti, tanti, da ce e aia imbecil?

  10. Paul says:

    @Satmareanca:

    Numai daca sponsorizeaza spectacole la teatru cu respectiva piesa!

  11. satmareanca says:

    @ Darius
    A explicat Califărul ce e ăla imbecil la postarea anterioară. dacă nu eşti mulţumit, întreabă-l pe Băsescu 😆

    @ Paul
    M-ai „făcut”, eram pe dinafară :)))
    E zgârcit, nu cred că sponsorizează 😀

  12. Paul says:

    @Satmareanca:

    Crezi ca „Avarul” ar avea sansa? :mrgreen:

    😆 😆

  13. @satmareanca

    Cum adica de unde are numarul de telefon al psihiatrului? Pai dar nu stiai ca mai toti derbedeii din politica romaneasca sunt psihopati………dupa bani?

  14. Crina, doar suntem ardeleni şi nu ne schimbăm peste noapte: sigur că este bădăran şi imbecil!

  15. satmareanca says:

    @ Paul
    Nu cred, dar putem încerca:)))

    @ Petrişor Socol
    E o boală, se ia. Spunea careva într-un comentariu că e de domeniul Ministrului Sănătăţii problema 😀

    @ Alexandru Petria
    Păi da! Io am şi vecini din Oaş, de aia îs gutaşe şi rea 😆

  16. Alandra says:

    Trebuie tocat mult , poate ii intra-n cap ca trebuie sa plece de-acolo de unde s-a intepenit cu nesimtire. Mi-e din ce in ce mai scarba de astia. De toti.

  17. satmareanca says:

    Tocăm, tocăm, cu spor :))) Marfă este destulă, căci, nu-i aşa, când te cocoţi atât de sus crezi că ţi se cuvine tot şi îţi umfli conturile cu neruşinare. Spre nefericirea lor, nu îşi pot ţine gura. Cu cât le cresc conturile, le creşte şi tupeul. Ghinion 😀

  18. Mordechai says:

    Da’ de ce să-l consulţi pe psihiatru? De ce suferă ? Şi ce tu eşti doctor ? Şi de ce trebuia să îi numeri pe turişti ? Ca să-i repartizeze pe vagoane? Da’ el e ministru in timpul liber şi pacient în rest sau invers? Îi transmiţi tu că e bou sau să-i spun eu ?

  19. Satmareanca says:

    @ Mordechai
    :)))
    Sunt convinsă că a citit deja ori i-au transmis alţii. Prea mi-a crescut traficul de pe serverul ministerului 😉

Lasă un răspuns

