Os de ros. Ofertă pentru politicieni

Foto Hotnews

Reduceri de vară cu dedicaţie. Ofertă valabilă în limita stocului disponibil. Care sare primul? 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

34 Responses to Os de ros. Ofertă pentru politicieni

  1. moshcalifar says:

    Trimite-l bre la Dâncu ca nah…sufera fara ” coledzi ” 😛
    Super tare poza 😀

  2. Darius says:

    Eu am un caine pe blog postat recent care cred ca ar aprecia os-ul tau. Oricum e cam deprimat saracul. Pretul real este cel afisat?

  3. @satmareanca. Lasă-l pentru PSD, să aibă şi ei încă patru ani de opoziţie cu ce-şi ostoi foamea. Apropo de ce zice Darius. 🙂

  4. kmi says:

    Ce-i cu discriminarea asta? De ce e oferta numai pentru politicieni? Doamna, ma revolt! 😛

  5. Vania says:

    2,49 RON?
    Scump, doamnă, scump! Dincolo era mai ieftin…
    Da’, halatu’, doamnă, cât e halatu’?…

  6. Mordechai says:

    Deci politcenilor le dăm osu’ ?

  7. CELLA says:

    na, pt.că mi-a luat vorba … , am demarat afacerea
    ăia cu ştirile fierbinţi să vîndă … astea le pot servi … la ros
    că de scris … să pună careva „pastă”-n ele 😛

  8. satmareanca says:

    @ Mosh Califăr
    Caut unii mai din sud. Poate un ministru OS 😛

    @ Darius
    L-am văzut. Deprimat, dar frumos nevoie mare.
    Preţul se poate negocia contra unor comisioane…

    @ Roxana Iordache
    Dacă tu zici, îi facem un bine lui Darius, deşi dedicaţia mea era pentru altcineva 😛

    @ Kmi
    Doamnă, noi merităm ceva mult mai bun decât osul :)))

  9. satmareanca says:

    @ Vania
    Taci! Facem jumi-juma din comision.
    Halatu’ albastru…cât datoria 😉

    @ Mordechai
    :))) Asta merită, asta le dăm…

    @ CELLA
    O tastatură n-ai găsit? Nu de alta, dar se încinge cu mai mare spor şi nu te lasă în pană niciodată :)))

  10. Darius says:

    Iupiiiiiii m-am ales cu un os!!!!!!! Stiam eu ca ai un suflet generos, Crina.
    Roxana, multumesc pentru lobby.

  11. Alandra says:

    Cam scump. S-ar putea să nu se prea înghesuie. Politicienii ăştia când aud că tre’ să dea bani, se cam împrăştie 😀

  12. kmi says:

    Indubitabil, meritam mult mai mult, da’ m-am gandit „os, politicieni…ce lipseste? … scandalul! pai, sa-l facem” :))

  13. ionborgo says:

    Crina!
    S-a lansat „ieftinirea de vara” la oase de ros”politice”?Eu nu cred !Cred ca trecerea timpului le va scumpii.Cam „ciolanul” si „colegiul”!S-apoi sa vezi la euroi!!!!:) IonBorgo.

  14. lol says:

    Da spaga unde e spaga?????????. Si contractele unde sunt, prin incredintare directa ca este stare de necesitate?. Stiti citi ciini au devenit fara voia lor maidanezi dupa inundatii. Ce credeti ca numai la gripa aviara poate sa faca Fluturasul un ban gramada. Are dreptate Mircea Badea degeaba sunteti destepti, pierdeti oportunitatile.

  15. satmareanca says:

    @ Darius
    Văd că pesediştii se înţeleg de minune cu liberalii, iar eu le fac jocul :)))

    @ Alandra
    :))) Atunci le plătim noi, numai să ia osu’ 😀

    @ KMI
    Şi scandalul le aparţine tot lor. Ei îl fac mai cu talent, că de aia au ajuns acolo unde sunt. Noi nu mai avem nimic…

  16. satmareanca says:

    @ Ion Borgo
    Dacă îmi spuneaţi mai repede lansam şi eu licitaţia mai spre toamnă. Pfuii cât mai câştigam. Vă dădeam comision bun :)))

    @ LOL
    Şpaga-i în valiză la DNA. Contractele au fost atribuite toate doamnelor, a mai rămas doar osul. Ăsta-i ultimul preţ! Şi-i la ofertă! :)))
    Da’ câinii ăia au măcar covrigi în coadă sau le-au crescut fluturi? 😀

  17. Nea Costache says:

    Crina, acest os de ros, desi putin cam scump, cred ca pe oamenii nostri politici ii satisface. Ah, dar este cred, al trei-lea os de ros pe care-l propui politicienilor. O seara minunata!

  18. lol says:

    Ciini stati sa va spun de ciini!!!!
    Dupa alegeri soacra mea a venit la oras sa faca controlul medical trimestrial. Nu vine niciodata cu mina goala. De data asta a adus trei tricouri primite la alegeri.
    Unul portocaliu cu un trandafir, unul rosu cu trei trandafiri, si unul galben cu sageata. Au cadorisit-o alesii.
    EU: Ce sa fac eu bre cu astea, ca sa le porti ori te plateste ori faci politica.
    SOACRA: Lasa stiu ca nu esti in stare de nimic, le porti si tu prin casa. Zis si facut. Dar sa vedeti belea.
    Noi avem o maidaneza adoptata. Un an a stat pe strada, apoi a fost luata de hingheri ,am primit ordin de lupta sa o aduc acasa. Maidaneza cind pleca nevasta mea la cumparaturi se tinea langa dupa ea . Stiti cum e cu ordinul de lupta de la nevasta, pe scut sau sub scut, asa ca Fetita a devenit membru cu drepturi depline in familie. E vaccinata, deparazitata, castrata si are aus-wais pe numele meu.
    E desteapta , cind vrea afara zgirie usa, problema este ca avem interfon si nu ajunge sa sune. Asa ca o pindesc la geam si cind vine o bag inauntru. Cind ies ma vad vecinii.
    O saptamina in portocaliu, alta in rosu, alta in galben cu insemnele de rigoare ca doar nu o sa ma schimb ca sa ies pina la usa blocului.
    De la o vreme vecinii sau impartit in doua, unii ma privesc cu respect, e tare domle’ are relatii la toti, altii ma dispretuiesc. al dracului dalmatian. Nici asta nu e o problema, ciini latra ursul maninca oameni in Brasav, la noi merge si asa.
    Dar Fetita a auzit doua vecine cum comentau. Ce dalmatian draga, ala este ciine nobil, vecinul este maidanez sadea. A luat asta ca un afront direct la adresa familiei. Cind trec vecinele pe la usa noastra latra de rasuna blocul si trec ca stam la parter. Le pindeste cind este afara , cred ca vrea sa le compsteze. Stau cu ochii pe ea ca pe butelie, amenda imi lipseste ca e pe numele meu. Oara ce o sa patesc dupa uninominale!!!!!!!!!

  19. Darius says:

    Deci, ce să faci. aşa e in politică.

  20. ionborgo says:

    Crina!
    Poate ca o sa avem ceva succesuri si mai devreme!Oase sa fie ca de caini nu ma plang!Da ,Crina!Astia miros ciolanul de la distante mari si culmea stiu si cum sa-l linga!:P

  21. ionborgo says:

    PS.caini = catindati 🙂 :):)

  22. satmareanca says:

    @ Nea Costache
    Ce darnică am fost cu ei! Ar trebui să-mi reconsider atitudinea 😉

    @ LOL
    „Ciini, stati sa va spun de ciini!!!!” :)))))
    Foarte mişto. Atât mă întreb: de nu ai blog? 🙂

    @ Darius
    O mână spală pe alta. Contează doar săpunul folosit…

    @ Ion Borgo
    Au simţ foarte dezvoltat. Mai puţin bun simţ 😀 Cred că trebuie să te naşti astfel…

  23. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut ca sa comenteze aceasta postare,Am sa-ti scriu un banc nou -nout in legatura cu postarea ta ,,Os de ros.Oferta pentru politicieni „Oferta pentru Nicolae Vacaroiu ,care devine cel mai tare om in stat pentru 3 zile ,ghiceste de ce?Acum sa scriem bancul ,,se zice ca imparatul Traian Basescian,merge la ,,galbenii„(la chinezi )la deschiderea J.O.de la Bejing,si lasa toate prerogativele de presedinte,si toata puterea lui(inclusiv puterea barbateasca ca sa o dea la Leana Udreanca):))))ha ha ha , la sheful senatului Nicolae Vacaroiu care se da de-a cu o sticla de saniutza pe git :)))) ha ha ha si zise ,,Vacaroiule vezi ca plec la deschidere la olimpiada ,la Bei jing„la care Vacaroiu raspunse ,,nu,nu beau jing,beau vodca saniutza „si imparatul i raspunse ,,mah nu asta am vrut sa-ti spun ,nu te-am intrebat ce bei? am vrut sa-ti spun ca las la tine toate prerogrativele de presedinte si toata puterea,la tine in administrare,ca la o tzara de boi si de vaci ,care-s condusi de politicieni taurashi sexosi ,si politiciene vaci reforma ,trebuie un ,Vacaroiu asa ca tine ca sa-i struneasca pe totii .:)))))))))))))))))ha ha ha ,si Vacaroiu raspunse ,,da ce acuma nu-mi mai dai sa beau jing ,,la care imparatulTraian Basescian raspunse ,,lasa ca vom bea impreuna atunci cind vin de la olimpiada de la Beijing :)))))))))ha ha ha.CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  24. ionborgo says:

    @Crina!
    Da ai dreptate,Reflexele se si dobandesc,dar pentru ciolane de ros trebuie musai sa ai „gena” corespunzatoare.Si nesimtirea se invata ,dar si pentru asta-ti trebuie „exercitiu” si o educatie pe masura.:) IonBorgo!

  25. satmareanca says:

    @ Unguru
    Te-am dat dispărut! Am pus toţi hingherii să te caute. Bine că ai apărut la os :)))
    Foarte fain bancul. Nici nu-i pretenţios Văcăroiu. Bea cu Băse şi preferă săniuţa fraţilor Micula 😀

    @ Ion Borgo
    Acum m-aţi pus pe gânduri: oare de unde aş putea cumpăra o genă de-asta? 😀

  26. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU iarasi ,si a trecut ca sa mai scrie un comentariu .Companera Satmareanca ,ai gresith brandul ,,Saniutza „ca nu produc ,,Chemichal Brothers (fratzi Miculesti)„asemenea alcool ,monopol:))))ha ha,brandu rhieie fratzilor Chimicali de la Rhieni,produce palica chimica doua prune , si o para ,o Tanita buhaita,un ciuri buri (adica suc chimic :))))) ha ha ha.CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  27. satmareanca says:

    @ Unguru
    Chemichal Brothers :)))
    Îmi recunosc greşeala. Trebuie să le cer bani pentru publicitatea asta falsă. Poate pui o vorbă 😀

  28. ionborgo says:

    Crina!
    „Gena” o poti cumpara de pe la interlopi,grupuri de interese,borduristi,devalizatori de institutii,traficanti de fier vechi,nou,femei,droguri,matze,caini si tot ce se poate trafica,de la politicienii „de cariera” cariere de marmura,paduri in secuime,mine si flotatii ca tu le stii cu astea ca esti de prin zona,hoti de” hoteluri”,plaje,cabane,parcuri si lista poate continua pana ti se „epuizeaza” blogul.
    Dar pentru a te linisti ,te anunt ca nu esti compatibila cu o astfel de „inginerie genetica”.Structural respingi gena(ticaloasa).Si acum am gatat.Cu drag,tata Borgo.

  29. lol says:

    @ satmareanca.Pentru ca sunt un telectual batrin si un semidoct agramat, mai mult maninc si litere. Da imi dai voie explic de ce si cum, exista insa un risc se poate ca agramati si semidoctii sa inceapa sa aibe circumstante atenuante sau doamne fereste sa devina simpatici, tu hotarasti este blogul tau.

  30. satmareanca says:

    @ Ion Borgo
    No, prea multe complimente pentru ziua de azi. Şi de la dvs. şi de la alţii.
    Sătmăreanco, mai bine ţi-ai ţine gura şi ai mulţumi frumos :))) Mulţumesc pentru încredere, dle profesor 🙂

    @ LOL
    :))) Litere mâncăm toţi. Ce să facem, ne e foame, circu-i mare şi pita pe sponci.
    Deci, am hotărât. Dacă nu-ţi faci blog, ai blogurile noastre la dispoziţie. Al meu oricând doreşti…
    Noapte bună! 🙂

  31. lol says:

    Atunci sa spun de ce maninc litere:
    1) Din cauza tehnologiei, a organizarii si a vicilor.
    fumez si eu si sotia (viciu), avem o camera de fumat unde este calculatorul si un televizor, eu tastez si nevasta mea zapeaza si evident fumam (organizare), anul trecut am schimbat unitatea la calculator am primit bonus o tastatura noua,ergonomica si neagra, caracterele scrise cu alb, a venit vremea sa curat tastatura am sters cu spirt. Logic caracterele au disparut, cum sotia se uita la televizor cu lumina stinsa eu bag degetele aiurea in tastatura (novaia tehnica) daca nu aruncam vechea tastatura om eream.
    2) din motive biologice. Am inceput sa maninc litere din scoala. Cind situatia devenit alarmata pentru ca aveam de scris tot mai multe teme (avem nota scazuta si la matematica pentru ca mincam litere din enuntul problemelor) diriginta a apelat la parinti. Au incercat saracii toate metodele. Au apelat in final la un psihiatru. M-a testat omul cca. doua ore dupa care la chemat pe tata si a decretat. Trebuie sa il lasati in pace, este incurabil. Cum!, adica e timpit!!, a ripostat saracul tata. Nu domnule, are procesorul prea rapid rezolva tema, abordeaza alta si lasa miinile de capul lor . Asta a fost. Am rezolvat problema mincatului de litere temporar in1974 cu metoda pe care a propus-o doamnei Udrea domnul Ciutacu. Mi-am luat un corector, adica m-am insurat cu o profesoara. Nu pot sa dau din casa ce imi aud urechile cind transcrie un text redactat de mine, pe net refuza cu indirjire sa ma ajute am ajuns de unde am plecat.

  32. satmareanca says:

    :))) Te ajuţi singur. Litere mâncăm toţi, dar nu cred că le numără absolut nimeni. Iar dacă le numără cineva, să le stea în gât 😀
    Io nu fumez la calculator căci aş ajunge lejer la 3 pachete, aşa că fac naveta…

    PS. Îmi place cum scrii şi fără corector 😉

  33. lol says:

    Eu sunt mai modest 2.5 pachete eu, ~ cu+ 10 tigari consoarta.

  34. satmareanca says:

    Eu bat spre două, dar spuneam că dacă aş fuma şi atunci cât stau în faţa computerului aş ajunge spre trei 😀
    Horor! :))) Noroc că fumez până la jumătate ţigara. Recunosc, fac risipă, dar aşa salvez ce se mai poate salva 🙂

Lasă un răspuns

