Invizibili …

Cercetătorii sunt tot mai aproape de a transforma în realitate „Pelerina invizibilităţii”. Oamenii de ştiinţă au realizat două noi tipuri de materiale care reflectă lumina în mod diferit, ceea ce aduce mai aproape de realitate dispozitivul supranumit „pelerina invizibilităţii”. mai e mult până departe, dar deja mă gândesc ce aş face dacă aş avea o astfel de pelerină…

Voi ce aţi face dacă aţi putea fi invizibili pentru cinci minute?

Despre Satmareanca
Ziaristă

57 Responses to Invizibili …

  1. Alandra spune:

    Astea le vor folosi „EI” ca sa nu-i vedem noi, nu noi ca sa nu ne vada „EI” ha ha ha

  2. Satmareanca spune:

    Asta-i sigur. Dar putem visa cu ochii deschişi. Io încă nu ştiu dacă vreau să mă fofilez să şparlesc dosarul lui Băse ori să fac nişte chestii mai importante pentru omenire. Hmm, dar care ar putea fi alea habar nu am 😀

  3. Vania spune:

    Dacă aş fi invizibil cinci minute aş aştepta să-mi treacă…

  4. Satmareanca spune:

    Să înţeleg că nu ţi-ar ajunge timpul… 😀

  5. moshcalifar spune:

    As da spaga sa ma lase invizibil macar o zi.

  6. Satmareanca spune:

    Ce descurcăreţ eşti Moshule! 😀 Şi dacă ai da cât trebuie, dacă te-ai tocmi şi ţi s-ar îndeplini dorinţa… ce ai face?

  7. moshcalifar spune:

    O zi invizibil ? (evil eyes) La anul ma aleg presedinte 99% dintre alegatori dupa chestia asta…:P

  8. Satmareanca spune:

    Dream, sweet dream, Moshule!
    Nici nu ai pretenţii mari 😀
    Cred că ai putea schimba şi data, ca să fie organizate anul ăsta alegerile :)))

  9. moshcalifar spune:

    Nope, nu e cazu’, dupa ziua aia de „invizibil” o sa fiu implorat in genunchi sa candidez in numele tuturor partidelor . Emisarul lor va fi Zeus. 😀

  10. Satmareanca spune:

    Eşti de-a dreptul diabolic. Sper că Elena nu are nimic în această ecuaţie 😀
    Ptiii, ar trebui să vorbesc mai frumos. Acum îmi trece prin cap că o să am şi io pile la Cotroceni în caz că…. Particip la plan, numai pelerine să fie. Mai o reclamă, mai o dezinformare, e nevoie de toate 😀

  11. moshcalifar spune:

    @satmareanca: se poate bre ? Elena ? pai numai una ? toate !!! 😉

  12. Satmareanca spune:

    Fie voia ta, atunci! 😉

  13. Oana spune:

    Cred ca le-as trage unora niste suturi de numa’ numa’ 😀

  14. Oana spune:

    12+2 sa fie.

  15. kmi spune:

    Intai, pe urma si pe urma, dupa aceea…sa am pelerina mai intai si-ti povestesc dupa ce am facut…:))

  16. CELLA spune:

    Mie trebuie să-mi precizezi clar : 5 minute de care ?
    – de frizer
    – d-ale lui Proust
    – balcanice,islamice , americăneşti etc .
    şi lista-i lungă … 😉

    a, cred că tu îi bagi cam prea mult în seamă pe oamenii dă ştiinţă şi jucăriile lor
    poate – ţi vor zice şi că timpul s-a cam comprimat … au unii din ăştia o teorie cu 12 ca altădată 24 … aşa că …

    decît să-mi stric buna dispoziţie cu d’ale lor prefer să „carpe diem” ( da’ necîntînd ode ca Ovi ) şi „să fiu invizibilă” cînd şi cît pot şi vreau 😉

    da’ aşa de dragul discuţiei cred că mi-ar ajunge 5 minute ( ardeleneşti) să intru în biroul unde se aprobă majorările de salarii şi să îmi exersez zero-ul 😆

  17. HD spune:

    cred ca o sa avem parte si de super eroi in curand

  18. Pingback: Colecţionara de coşmaruri (V) « Ioan Usca

  19. Giorgi spune:

    Dupa versurile celor de la Parazitii – daca-as fi pentru o zi invizibil (presedinte) / v-as amaneta pe toti si nu m-ati prinde (…)

  20. lol spune:

    Azi votez cu Oana!!!

  21. Oana spune:

    Lol, atunci sa le tragem impreuna. Numai sa punem mana pe pelerina 😀

  22. lol spune:

    S-a facut!!!

  23. Satmareanca spune:

    @ OanaŞi io am o listă întreagă. Ce norocoşi sunt unii că nu există pelerine 😀

    @ KMI
    Ţi-am trimis pelerina. S-a teleportat? Hai, zi ce ai făcut 😆

    @ CELLA
    Minute ardeleneşti, normal…
    Eşti un înger. Nouă ne mergea capul la tot felul de funcţii şi când -colo era foarte simplu. Zerourile. Bravo! 😛

    @ Giorgi
    Ăsta-i un altfel de FNI, hî? Măcar de-am valora mult 😛

    @ LOL
    Şi tu Iudă? :))))
    Suntem trei 😀

  24. Satmareanca spune:

    @ HD
    Bine ai venit! Eşti nou pe aici, aşa că ai intrat la moderare până am apărut.
    Măcar de ar fi eroi buni. Ştiu că eroi sunt de obicei buni, dar unii au şi intenţii mai puţin ortodoxe 😉

  25. Giorgi spune:

    Ce-ar fi daca toti am avea o pelerina care ne-ar face in acelasi timp invizibili???

  26. Satmareanca spune:

    Ne-am da picioare unii altora în invizibilitate 😀 Nu ţine :)))

  27. Giorgi spune:

    Da’, dar nu ai stii niciodata cine a fost………..

  28. Giorgi spune:

    Osenii nostri ar refuza categoric pelerina invizibila, ca doara cu ea nu i-ar vedea nimeni. Maimutareala-i prioritatea lor. :::::)))

  29. Giorgi spune:

    Si uite asa, prin deductie logica, ai reusi sa-ti dai seama cine ti-a tras una-n dos…… ha ha ha

  30. Satmareanca spune:

    Da, mai bine cu pelerină, acum îţi dau unii lovituri sub centură la tot pasul şi nu ştii cine îs. Măcar cu ea ai o scuză 😀

  31. prodan spune:

    doamna Dunca (pt că, no, încă nu-mi permit) te invit să vezi ce-a făcut o concetăţeană de-a domniei tale
    http://prodan.wordpress.com/2008/08/12/incompetente-si-furt-grosolan-de-bani-publici/#comment-964
    pe banii noştri.
    poate o ştii pe domnişoara, înţeleg că Gazeta de NV s-a mai ocupat de subiect.
    poate vă ocupaţi un pic de ce se întîmplă pe banii publici.

  32. Satmareanca spune:

    No, îţi dau io voie să nu mă mai domneşti atât. Nu că nu aş fi o doamnă :)) Hai că „fug” să văd de cine ne ocupăm zilele astea, căci începe să fie secetă mare 😉

  33. Oana spune:

    Esti nebuna ca si rusul, gata, m-am convins 😆 Auzi? vezi ca ai ceva neplaceri 😉

  34. Satmareanca spune:

    Absolut deloc! Te rog nu mă jigni, asta-i starea mea naturală 😀
    Nu aud, am surzit, dar pot citi :)))

  35. Nea Costache spune:

    Sa fiu invizibil cu ajutorul unei pelerine? Pai asta-i un vis de-al meu din copilarie… Ce-as face in aceasta postura de… invizibil?
    *M-as strecura intre prieteni, sa-i aud ce vorbesc despre mine si atunci as vedea cat de prieteni mi-s;
    *I-as trage un sut in fundul cate unuia care ma supara, fie el si sef, placerea ar fi cu atat mai mare;
    *M-as distra putin cu unul care nu crede in fantome, suflandu-i in ceafa sau ureche;
    *Daca as fi mai tinerel, ceea ce nu e cazul (dar uite ca idei ar fi), as saruta-o pe obraz pe orice femeie care mi-ar place, apoi m-as da repede la o parte, apoi sa-i vad reactia;
    *daca as fi inregimentat politic, as intra intr-o sectie de votare si as stampila mai multe voturi ale partidului meu (aceasta idee nu-i noua totusi, facand-o si cei foarte vizibili);
    Cred ca am aberat destul dar, daca totusi, Crina mi-ar face rost de o pelerina, in mod sigur, „idei” mi-ar veni cu toptanul.
    Crina, iti urez o saptamana cu realizari.

  36. Eu cred ca am deja pelerina pe mine, ca nu ma mai vezi in peisaj! Glumesc… Daca as avea-o, m-as duce sa dezleg acolo unde as putea afla raspunsuri pentru marile enigme ale bloggerilor.

  37. lol spune:

    @ Oana. Nu am avut somn azinoapte. Asa ca am gindit o strategie si vreau sa stiu ca o aprobi:
    Pct 1). Negociem cu Satmareamca pentru ca suntem doi sa ne lase pelerina 10 minute.
    Pct 2). Cind lovim o facem simultan ca sa creasca productivitatea. Sa fie multumit si Isarescu, sa nu ne acuze ca din cauza noastra creste inflatia.
    Pct 3) negociem in prealabil o lista cu cei pe care ii executam.
    Lista mea: Boc, Geoana, Vanghlie, popey si motociclistul vin de la sine, ministri: Adomnitei, Nicolaiescu, Pacuraru, Cioroianu, Nastase. Mai propune si tu ca mie mi sa aplecat.
    Amendament: pe blondele de la Cotroceni si de la integrare le rezolvi tu si pe aia care bizie si ia dat cu flit CNSAS-UL. Euam sechele din educatia ardeleneasca la care am fost supus abuziv. NU dau in femei!!!!! Executi tu doua suturi sa nu raminem in paguba. Ce zici???

  38. teo.georgescu spune:

    As trage un pui de somn la servici ::)))
    Cam banal, stiu, dar in general nu prea imi place ideea de a fi invizibila…
    A..stai, ca mi-a venit o idee….as asculta ce vorbesc oamenii despre mine. Dar ce ma fac daca nu-mi place ce aud?
    Of, mai Crina, cate probleme mi-ai deschis…::)))))

  39. Trexel spune:

    incap 2 persoane sub pelerina? 😀 nu cred ca mai are rost sa zic ce-as face … ca deja banuiesc ca ma cunoasteti 😉
    e oricum invitata oricare dintre voi daca vreti sa scapati de stres si va revigorati la minte si la trup… salivez deja

  40. lol spune:

    @Trexel esti ca Bula!!!Cind la intrebat invatatoarea ce semnificatie are pentru el o batista fluturind a raspuns senin: O femeie goala. Revoltata invatatoarea la apostrofat. Se poate Bula!! Se poate doamna!!. La ora asta poate sa imi fluture si un tranvai tot la o femeie goala ma gindesc.

  41. lol spune:

    @Trexel bine de tine!!! Te invidiez!!

  42. Trexel spune:

    lol

  43. lol spune:

    Am inteles! tu ai inteles?????????

  44. kmi spune:

    hai draga, am scris atatea commenturi…da’s invizibile…au pelerina 😛

    Glumesc. O zi buna, doamna!

  45. Oana spune:

    Mai, dar si tu te-ai facut invizibila?

  46. Vania spune:

    Adevărul este că şi eu m-am cam făcut invizibil, asta şi din motive de căldură şi de 12+1…

  47. 1- Lucrurile „invizibile” sunt mai numeroase decat cele vizibile. De exemplu viitorul, cauzalitatile ascunse, Binele, Frumosul, Deptatea etc.
    De asemenea persoanele „invizibile” sunt mai numeroase decat cele „vizibile”.
    2- Persoanele care vad „invizibilul” sunt mai numeroase decat cele care nu il vad.
    ‘Pelerina” este o iluzie, nu face banii si nu te poate ascunde.

  48. PS
    Daca as avea o asemenea pelerina, in timpul purtarii ei nu as face altceva decat ceea ce fac in mod obisnuit.

  49. lol spune:

    Vania 12+1, Oana 12 +2 ce dracu eu sunt prostul satului nu inteleg ce spuneti. Nu conteaza, oricum inteleg greu si uit repede!!!
    Asa ca astept explicatii daca se poate, nu este imperativ dar sa dorm si eu linistit.

  50. lol spune:

    Normal am uitat!. Deci: Multumesc anticipat si ofer recompensa substantiala pentru informatii.

  51. CELLA spune:

    @ lol 😆 chestie de armetică fatidică , frate 😉
    se înţelege cu o cană de lapte , rece ( băut laptele , capisci )

  52. CELLA spune:

    A , nu primesc recompense … doar dau ( mită … la 12 + 2 ) 😛

  53. Satmareanca spune:

    Uups. Da, Oana a ghicit. Azi am fost invizibilă. Iar pentru că am fost invizibilă, inclusiv răspunsul meu la comentariile voastre au fost invizibile. Degeaba am pelerină, timpul nu îl pot da înapoi şi nu mai ştiu ce am comentat în invizibilitate. Apreciez însă că sunteţi foarte inventivi şi cred că am avea tare mare nevoie de o pelerină din asta :)))

    Cu scuzele de rigoare pentru că nu am zis azi nimic, mi-am revenit!
    Da, şi Vania avea dreptate, e cald rău şi la noi. La unii dintre voi e mai rău, aşa că nu mă mai plâng şi trec la „muncă” 😀

  54. lol spune:

    Lapte doamne fereste!! Eu am fost intarcat in Ardeal, cunascatorii stiu.

  55. Satmareanca spune:

    Nu te-ai înţărcat bine. Mai bea lapte ca să te prinzi 😀

  56. fanitza spune:

    as face rost de nsite bani frumosi si dobanditi usor! cum? insusindu-mi valori! 🙂

    si teleporatarea era vorba ca va fi posibila acum vreo cativa ani! 🙂

  57. Satmareanca spune:

    Şi neimpozabili, bănuiesc. Banii, normal :)))

Lasă un răspuns

