Vin vremuri rahatoase …

SOLUTII ECOLOGICE

Natura se pregăteşte pentru vremurile care vin…

Uitându-mă la poză mi-am amintit că primăria unei comune din judeţ a achiziţionat într-un singur an hârtie igienică de 7.000 de lei (adică 2.000 de euro). Mă îndoiesc că cei maxim 15 angajaţi au folosit toată hârtia. De fapt, edilii localităţii au vrut doar să tragă un semnal de alarmă pentru cei care i-au urmat în funcţii. Concluzia nu poate fi decât una: vin vremuri rahatoase 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to Vin vremuri rahatoase …

  1. Oana says:

    Piti isi face nevoile numai la hartie igenica. Sa imi mai dea si mie ca au de unde 😛

  2. Satmareanca says:

    Poate creşteau mâţe la Primărie. Ca să aibă o scuză când îi trage somnul 😀

  3. Oana says:

    Uite, vezi? Asa ma gandeam si eu 😆 Cred ca sunt castrate, alea isi fac nevoile mai mult si dorm mai bine 😉

  4. Satmareanca says:

    Hai că bag o vorbă poate a rămas ceva şi pentru Piti al tău 😀

  5. Trexel says:

    nu inteleg cuvantul „rahatoase”.

  6. Satmareanca says:

    Caută în DEX. Ori la tag-uri 😀

  7. Vania says:

    Rahatoase, merge… Sfiorante să nu fie!

  8. Nea Costache says:

    Chiar vin vremuri asa si pe dincolo!. Dar chiar atata hartie le trebuia astora fratilor? Poate pentru toata comuna. Dar… taranul, saracul, se sterge si el cu ce poate…Somn usor Crina.

  9. Pingback: Colecţionara de coşmaruri (VI) « Ioan Usca

  10. moshcalifar says:

    Hartia igienica e la capitolul „consumabile” ? Poate o mananca, mai sti ?!?

  11. Filip G says:

    Exista destui ”pupincuristi” asa ca sunt de inteles.E o chestiune jenanta ce se intampla prin primarii.Daca intamplator stai ore intregi la rand si ai nevoi fiziologice,normal cauti un WC.Lai gasit si simti o usurare,da culmea e inchis cu cheie.Cand ceri detalii iti raspunde o functionara”E WC doar pentru personalul primariei.Da necesarul de hartie se face pentru tot contribuabilul platitor de impozit

  12. Satmareanca says:

    @ Vania
    La câtă hârtie igienică s-a cumpărat, se anunţă sfiorant de rahatoase 😀

    @ Nea Costache
    Bine gândit. Ajungea pentru toată comuna, dar ţăranul a rămas tot la brusture. Dacă mai are după ce…

    @ Mosh Călifar
    Ha,ha,ha. Posibil, verific să văg ce gusturi au. Măcar de ar fi cumpărat cu aromă de piersici sau de mandarine 😛

    @ Filip G
    Penibilo-jenantă – aş spune. Şi în sensul expus de tine, dar şi în alte situaţii. vai de capul lor. Şi asta se întâmplă cam peste tot în ţară. Şi ne mai mirăm că suntem unde suntem…

  13. Alandra says:

    Dacă au achiziţionat h.i. parfumată, nu le ajunge să o împartă şi cu alţii. Dacă e cu cristale Swarovski, au luat în rate una bucata :D, cei 2000 euro reprezentând avansul.

  14. kmi says:

    De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere…Eu nici nu ma mai pot revolta la toate cate le mai aud/se mai intampla.

    Ba, cred ca am o idee. Asa sa le ajute Sfantul, sa stea pe buda pana or termina hartia…

    Stii ca maine te sun de pe plaja, da? Nu mi-a scapat acest amanunt, nu?

  15. Satmareanca says:

    Alandra, bună precizarea ta. Cred că era din aia cu diamante. Oare nu-i deranjează? 😀

    KMI, yes, yes, yes. Vreau să aud cum se zdrobesc valurile de stânci. Dacă sunt valuri şi stânci 😛

  16. kmi says:

    Pentru tine, doamna, o sa caut o zona care sa corespunda criteriilor enumerate, daca nu or fi indeplinite din start 🙂

  17. Vania says:

    In natura, e nasol cu hartie! In ce ma priveste, prefer cu urzici…

  18. CELLA says:

    Dragă, vremurile vin şi trec , ăsta-i rostul lor
    să nu rămîi sub vremi îi schepsisul iar ăia şi-or fi luat avans , poatre fac o scară din suluri să se caţere deasupra timpului lor
    deh , prin primării nu prea sunt compartimente unde se manageriază istoria şi nu le dă teste tematice aşa că ar fi posibil să li se şi (în)moaie … investiţia
    tu să-i monitorizezi şi să ne dai de ştire … ecologic şi obiectiv 😉
    în rest …. , vine toamna … şi dacă-am semănat rahaţi culegem „produse” bio 😆 oloage ( ori nu 😛 )

  19. La buda asta ecologica, ce hartie ecologica se foloseste?

  20. Satmareanca says:

    @ KMI
    Aşa te vreau! Şi imagini live 😛

    @ Vania
    Fac bine la reumatism. Cred că şi io aş avea nevoie că m-a luat o reumă…

    @ CELLA
    Care toamnă, care? Unde-i? Dă-ne şi nouă un strop 🙂
    Monitorizare declanşată. Nu o să pot transmite live filmul, dar o să vă povestesc despre cum se consumă inestimabila în vremuri de pace :)))

    @ Alexandru Petria
    Urzici. Noroc că sunt destule. Cică brusturii sunt pe cale de dipariţie, iar frunzele de vie s-au cam uscat din cauza caniculei 😀

  21. lol says:

    In primul rind pe vremea mea nu se numea hirtie igenica, erea hirtie inginerica, ce vremuri soro!! Vania nu cu urzici ca e naspa, cu brusturi, vezi daca te-ai indepartat de origini?? Si ca sa nu ma mai taxeze Satmareanca ca ma iau de ardelenii… sigur cei mai tari ereau oltenii care foloseau doi pari in fundul curtii de unul se tineau si cu unul goneau cinii. Si mai e ceva, ce nu imi amintesc prea bine din timpul sturentiei. Ceva cu .. in fundul curtii .. somoiog de paie.. ma stetgea Maria… cateaua vecinilor ma latra sau lingea, de zor.. Iar cu cini bre!! a rog imi amintesc mai tirliu!!!

  22. Oana says:

    Intr-adevar, rahatoase vremuri. Am murit de cald.

  23. CELLA says:

    Păi … există „variante” multiple
    stropul unu

    ori ( cer iertare dar asta-i viaţa 😉 )

    da’ poate fi şi altfel , depinde de noi

    momentan : cod galben 38 grade la umbră ( deasă )

  24. lol says:

    Mi-am adus aminte ce am facut atunci, nu acum, vorba lui Arghezi, am strigat dupa Maria sa dea in catea, da cind ma uitai mai bine folosea si ea inginerica, nu ca in vremurile astea care o sa devina sigur de trista amintire ca si ale noastre. La buna vedere!!!

  25. ionborgo says:

    Crina,
    Inainte de ati citi postarea m-am gandit la „vin vremuri cacacioase,deci se cumpara hartie igienica in exces”.Aceasta zicere era inca de pe vremea impuscatului.Cand se organiza cate o agapa pe la primarii sau institurii bugetare si tovarasii nu plateau consumatia dintr-un bine-cunoscut obiecei,amaratul de contabil,cumpara tot ce era nevoie pentru un chef iar pe factura punea (in intelegere cu gestionarul) hartie igienica,detergenti,maturi,furnituri de birou atat de mari cantitati de ajungea pentru vreo doi ani.Cred ca si de aici cu vremurile „rahatoase”!Oamenii se schimba,se duc,naravurile raman.O seara racoroasa,cu respect IonBorgo.:P

  26. Oana says:

    Crina, iar ai pus mana pe pelerina aia invizibila?

  27. Satmareanca says:

    Ai puţintică răbdare, Oana 😀

  28. Satmareanca says:

    @ Cella
    Îmi place cum comunici prin muzică 🙂
    Io nu mai vreau să ştiu câte grade sunt căci îmi fac sânge rău…

    @ LOL
    Brusturii se foloseau şi la noi, dar şi urzicile 😀

    @ Ion Borgo
    Nici nu-i de mirare că rămân năravurile, doar oamenii sunt cam aceeaşi 😀
    Nu-i răcoroasă deloc! Din contră… O seară frumoasă!

    @ Oana
    Am fost ocupată cu chestiuni femeieşti. Am voie, nu? Trebuia să-mi cer liber de pe blog? 😀

  29. lol says:

    Urzici nu!!!!!!!!! am testat eu pe bratul Lipovenesc de pe Dunare, la Dunavatul de sus. Socializam cu lipoveanul care ne cazase, el incerca sa ne extermine rezerva de votca si sa ne lumineze de ce noi am prins toata ziua numai baboi cit palma iar el moaca dupa moaca(somotei la 1.5-2 kg) din care si consumam. Pe la ora 10 noaptea m-a taiat!!. Am gresit lotul in care urma sa ma rezolv. In loc de al cu brusture am intrat in al cu urzici, desi Sasa nu avea pacate facu-se instructaj cu noi inainte. Ce mai nu a mai avut nici un haz sejurul. Am dat banii degeaba.

  30. Satmareanca says:

    :))) E bine să afli câte ceva din experienţele altora. Aşa s-ar putea să ai noroc şi să nimereşti la lotul cu brusturi 😀

  31. lol says:

    Ce experienta, nu lua treaba usor. La condus masina de la Dunavat la Mangalia am fost titular eu. Musulmana a refuzat toata viata sa ia carnet de sofer, nici in ziua de azi nu am iertat-o. Atunci daca avea, nu mai aveam si acum cosmaruri. Sti pe ce am stat ca sa conduc, nu mai spun, ca sufar si acum.

  32. Satmareanca says:

    Când îţi trece suferinţa, aştept să spui. Sau trebuie să ghicesc? :)))

    Un week-end plăcut!

Lasă un răspuns

