Enervări de vineri

Azi mă enervează:

– Angajatele de la poştă. La 12.50 era deja închis pentru pauza de la ora 13.00. Dau să intru când în faţa uşii se postează o doamnă blondă. Avem o jumătate de oră de stat la plajă – îmi zice – şi îşi vede de discuţiile cu o cunoştinţă care trecea prin zonă…

– Ice-tea -ul cald şi îngheţata topită de la magazinul din colţ. Nu-i destul să scrie ice pe ele ca să şi fie…

– Oamenii care „sună” foarte insistent şi care ţin să-mi spună că aveam telefonul închis de parcă ar trebui să le dau raportul, în loc să treacă la subiect. Cine vrea cu adevărat ştie cum mă găseşte…

– Mă mai enervează că nu-mi pică bine ţigara pe căldurile astea, dar continui să fumez. Azi m-am lăsat de fumat. O oră… 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

41 Responses to Enervări de vineri

  1. moshcalifar says:

    Cu enervarile tale e simplu : fuck off replica generala de la posta pan’ la telefoane 🙂
    Acu’ despre ziua mea senina la 40 de grade la umbra ( in casa-s 27) : am avut apa . Life is good, heh ?

  2. Satmareanca says:

    Cred că de la căldură mi se trage, altfel treceau toate neobservate. Nu mă enervez de la „nimicuri” de acest gen. Sunt atât de normale, încât anormal era să nu se întâmple aşa 😀

    Am băgat de seamă că dacă repet de mai multe ori axioma „mi-e cald” îmi este şi mai cald. Deci, nu îmi este cald. E bine. E răcoare. E chiar foarte bine 😆

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri (VIII) « Ioan Usca

  4. Oana says:

    Eu am mers cu masina vreo trei ore si aerul conditionat nu face fata. Alea de la posta sunt dobitoace si pe la noi. Asa sunt ele, nu e vina lor. Cred ca le angajeaza pe criteriul de dobitocie. Eu beau pepsi, ala e mereu rece. Tigara, intra. De ce sa nu intre?

  5. Satmareanca says:

    Pepsi-ul nu face bine. Aşa se zice. Io habar nu am, că nu experimentez. În schimb, dacă e rece cred că pică bine 😀
    Ţigara intră mai greu pe căldură, dar sunt ambiţioasă, nu mă las :)))

  6. Vania says:

    De ce nu mergi să fumezi la El Kardinale? Au aer condiţionat şi, în plus, ai mai putea povesti cu Marieta…

  7. ionborgo says:

    Crina!!
    Sa-ti spun enervarile de vineri ale lui Borgo!
    -Ora l2 ,apa minerala s-a terminat iau masina(pardon cuptorul) si cauta apa minerala la sticla,numai Perla harghitei ne sufera la ranza;
    -Ora l2 si 3o ,ai uitat de paine si smantana?Am uitat.Incepe canicula „La bulivar birjar”:
    -Ora 13,oo „A sunat la telefon dl X,la ora 13 si 3o sa fii la intalnire.Perfect!Iau „cuptorul fara aer conditionat” si pe „Caldura mare moncher..” fix la intalnire: si asa mai departe pana la ora l5 cand m-adun la domiciliu proaspat ca un mar imbotit,flamand si cu chef de vorba…si atat.
    Sunt rau de caldura si vinerea nu stiu cum se face ca de regula mai toate problemele saptamanii sunt concentrate in aceasta jumatate de zi.
    -Vinerea ai avize la posta,vinerea platesti unele facturi,vinerea te pregatesti de Wek-end si cate si mai cate.
    Intr-un cuvant vinerea nu ai timp sa tr plictisesti ,pacat doar ca cei ce ne deservesc sun plictisiti.
    Toate bune si frumoase,doar azi este o mare sarbatoare si este interzis la munca…pentru altii.Cu drag si respect,ionBorgo:P

  8. Satmareanca says:

    @ Vania
    Asta ar însemna să îmi mut sediul în beci. Nu ar fi o idee rea, poate iese de o ştire beton. Apropo, Caius unde o mai fi că şi uitasem de existenţa lui 😀

    @ Ion Borgo
    Uneori am impresia care fiecare zi are aglomerările sale. Cel puţin la mine.
    Cei care ne deservesc sunt sictiriţi în fiecare zi. Cred că aşa s-au născut. Indiferent de cât de bine sunt plătiţi. Oricum, asta nu ţine de bani, ci de educaţie…
    Interzis la muncă pentru unii, io am neuronii topiţi, dar de muncit nu mă scuteşte nimeni. Pentru lene nu dă medicul scutire? 😀

  9. Vania says:

    De Kayux mai ştiu câte ceva, dar Caius s-a făcut evanescent…

  10. Filip G says:

    De curand am patit-o si eu.Am dorit sa pun un colet la posta cu ramburs.Nu se poate zice tipa de la ghiseu,am ramas uluit si atunci????????il pui simplu iar destinatarul iti trimite banii prin mandat.Pai zic nu-i tot aia,nu!Nu avem tarifele zice tipa.Da ai netul in fata,mi-a inchis ghiseul.Ne avind timp si nervi am acceptat stiind ca persoana caruia ii era destinat coletul e om de incredere.Si uite asa a mai perdut posta romana un client,momentan caut solutii.

  11. Alandra says:

    Nu am iesit azi din casa. A/C 20 grade , ness cu gheata si tigari.
    Copilul si mama s-au imbracat bine : D

  12. ionborgo says:

    Da,Crina!Tine de educatie mai ales ca se perpetueaza o mentalitate cum ca ei ne fac un serviciu gratis!Nu constientizeaza ca in fisa postului se spune clar ca sunt in serviciul nostru deorece noi le platim contravaloarea serviciului prestat.Se fac ca uita ca sunt platiti din taxele si impozitele mari puse pe spinarea noastra a tuturor.Noi cei mici ne platim darile la timp ,cei mari uita a le plati si sunt datornici.Urate obiceiuri mai avem pe linia aceasta a serviciilor.IonBorgo.

  13. Satmareanca says:

    @ Vania
    Poate ar trebui să o punem pe Marieta să caute adânc în closet 😀

    @ Filip G
    Soluţii pentru colete sunt firmele de curierat. Nu trimit nimic prin poştă, când e să primesc… asta e. Mă conformez regulilor lor tâmpite ori ce or fi, căci reguli cu greu se pot numi. Multe se pot spune despre poştă, dar nu că ar avansa cât de cât să fie în pas cu lumea în care trăim…

    @ Alandra
    Norocoasă eşti! Boierie mare 😀
    Eu am stat la muncă până destul de târziu. Acum bate un vânt răcoros 🙂

    @ Ion Borgo
    Foarte urâte obiceiuri. Şi astea sunt primele care ne deranjează. Dacă toate ar funcţiona aşa cum trebuie într-o ţară civilizată, cred că nu ne-ar durea atât de tare cât fură mai marii… Ori, măcar nu am simţi consecinţele jafului în fiecare zi.

  14. Daca-ti pica rau tigara pe caldura, eu cred ca e de la caldura nu de la fumat.
    Ar trebui sa te lasi de caldura.

  15. Satmareanca says:

    :))) Ăsta-i cel mai mişto sfat pe ziua de azi. Merci pentru susţinere. Acum o dau afară din casă 😀

  16. Oana says:

    Urasc vinereaaaaaaaaaaa. Maine trebuie sa ma trezesc dimineata si ghici ce? La mine in bloc e chef. Urasc prostiiii si vinerea si trezitul de dimineata. Punct 😛

  17. Satmareanca says:

    Atunci fă-ţi o casă în pădure şi schimbă denumirea zilei în calendar 😀

  18. Oana says:

    Da, e o idee buna, ma duc sa adun lemne 😆

  19. Satmareanca says:

    Dacă ai nevoie de o mână de ajutor, mă ofer 😀

  20. Si faceti focul cu lemnele alea. Faceti si un gratar ca asa e traditia stramoseasca la romani.

  21. Va mai si incalziti.

  22. Oana says:

    Alex, eu ma gandeam sa-mi fac o casa 😀
    Crina, daca vrei sa stai cu mine, atunci da, ajuti 😛

  23. Satmareanca says:

    Nu se poate face cumva ca focul să producă frig? Facem şi o îngheţată cu gust de brad 😀

  24. Satmareanca says:

    Oana, crezi că te-aş putea suporta live? 😀

  25. Oana says:

    Crina, pai cum sa nu? Eu nu scot decat sunet de taste, nu mananc, beau putin. Pepsi, daca doresti. Sunt cuminte. Cuminte, cumite!!! Infiaza-maaaa, plzzzz 😀

  26. Satmareanca says:

    No, dacă mă rogi aşa frumos, cum m-aş putea opune? Dar trebuie să vrea şi Sătmăreanul 😀

  27. forevergreen says:

    Ce ciudat: sunt chestii care ma enerveaza si pe mine:)
    Iar ultima, ma enerveaza asa de tare, dar nu ma las…

  28. lol says:

    E cald de nu imi vine sa mai respir. Revin la noapte, pe la ora 3 sau 4 dimineata, poate insir doua fraze coerente.

  29. Pingback: Colecţionara de coşmaruri (X) « Ioan Usca

  30. Carmen says:

    eu am fost ieri pe lac cu o prietena si cu catelul ei. Am luat o barca din aia cu pedale si pe cand am iesit in larg o inceput sa ploua. Am zis ca nu-i bai ca oricum era soare si cald, un pic de ploaie face bine la ten. Asa ca amu am cuapsele formate si tenul frumos. Si-am economisit si apa la spalatul cainelui… ah da si alaltaieri am fost la Castel iara c-am avut prietenii astia din Deutschland… o fo super fain ca acuma erau gata utzutzele alea tii tu minte si ne-am dat cu ele si ne-am facut poze din zbor :))

  31. Carmen says:

    cu ale de la posta mai ai rabdare pana s-a intari concurenta si s-a privatiza posta ca apoi o sa vezi ca cine sta la plaja mai tarziu sta mai bine si mai mult, poate chiar definitiv :))

  32. Am si eu o enervare rea de tot de vineri si de sambata.
    De cate ori vad stirile de la Antena 1 sau Antena 3 , mi se aduce la cunostiinta ca ‘romanii au iesit la un gratar”.
    Anul trecut , Gabriela Vranceanu Firea(ce nume lung), ne-a anuntat in vinerea mare ca „s-a deschis sezonul la gratare”. Si a ilustrat cu o famile de proletari care isi frigeau niste carnati pe un gratar.
    Am tot respectul pentru cei care provin din familii foarte nevoiase si ajung undeva. Dar bine ar fi sa nu mai ia drept model toate tampeniile neamurilor proaste. Sa urci pe scara sociala inseamna ceva mai mult decat gratare si shopping. De la Firea de exemplu, nu am auzit niciodata despre un eveniment gen concert sau spectacol de opera sau expozitie de pictura. Ma dezamageste ca nu a trecut niciodata pe acolo(sau nu vrea sa spuna). Dar asta e problema ei.
    Problema si enervarea mea este ca se creeaza un model social imbecil. Adica un individ burtos si transpirat care se afuma undeva pe un maidan, intre gunoaie, supraveghiind niste scarbosenii fumegande, cu nelipsita sticla de bere in mana.
    Cine are interes sa promoveze aiureala asta? Foamea ancestrala a parvenitului? Lipsa informatiilor despre alte genuri de activitati, sau pur si simplu prostia?

  33. Carmen says:

    mi se face dor de televiziunea romana. Poate-mi bag totusi cablu…?

  34. Satmareanca says:

    @ Forevergreen
    Oare cum aş putea face să uit că fumez? 😀 De lăsat nu am chef să mă las. Nici nu am chef să încerc…

    @ LOL
    Dacă îţi zic ceva o să mă invidiezi. Nu ştiu dacă să-ţi zic…. PLOUĂ!!!!!! Ţi-am zis :)))

  35. Mai bine du-te la un spectacol
    http://nstd.org/

  36. Satmareanca says:

    @ Carmen
    Ce ciudă îmi e că nu am fost acolo 😀 La noi plouă acum. În sfârşit! Credeam că nu se mai termină cu căldurile astea…

    Cred că mai degrabă îţi e dor de grătare :))) Unele posturi TVle poţi urmări online ori măcar emisiuni înregistrate. Nu merită efortul. Am mai povestit. Tu uită-te la ştirile din lumea în care trăieşti. Noi cu grătarele noastre, tu cu ale tale…

  37. Satmareanca says:

    @ Alex
    Şi eu am enervarea asta, dar dau pe „mute” ori mut pe alt canal. Nu de alta, dar tot grătare şi mici? Altceva nu mai ştim prăji? Nişte frigărui, slănină, un purcel :)))
    E enervant. Nu cred că ei nu au în agendă alte eveniment, ci consideră că asta interesează. Deşi, atâta vreme cât grătăreala nu e chiar un fenomen de masă, nu văd niciun motiv să repeţi vineri de vineri, sâmbătă de sâmbătă şi chiar în mijlocul săptămânii, dacă pică ceva sărbătoare. Mai am o enervare apropo de televiziuni. Ambuteiajele de pe DN 1 şi lumea care ia cu asalt marea şi muntele. De ce nu ne arată unii care merg cu avionul? :)))) Ambuteiajul nu mai e ştire. Ştire va fi atunci când nu vor mai exista ambuteiaje pe DN 1 😀
    Ai dreptate că nu oferă niciodată informaţii pentru alternativa la grătar ori la ambuteiaj. Şi nu cred că în Bucureşti nu se întâmplă destule evenimente culturale…

    PS. Cine traduce spectacolul? 😀

  38. Oana says:

    Dar ce? Eu am zis ca-l iau pe X cu mine?

  39. Satmareanca says:

    Am presupus, dar probabil al greşit 😀

  40. @ satmareanca
    Lasa enervarea mea, e un fel de a zice enervare, eu sunt imun la „modele” din astea.
    Dar de altii se prinde, mangalu’ devine eveniment monden, si eu ma voi simti stinger intre atatia grataragii. O sa ne fie jena sa spunem ca am fost la concert, o sa parem toape neinstruite.
    Chiar asa greu o fi sa angajeze niste editori de stiri calificati? Le platesc eu salariul la 2-3, numai sa mai starpeasca din prostie.
    Nu spun ei ce place telespectatorilor, incepe sa le placa telespectatorilor ce spun ei intelegi?

  41. Satmareanca says:

    Alex, scuze pentru că mi-a scăpat mesajul ăsta. Cred că deja modelul a prins. Întrebarea e cum scăpăm de el. Docamdată lumea pare a se simţi bine, prostia e la apogeu. Urmează declinul. Eu aşa sper 🙂

Lasă un răspuns

