Fără cuvinte

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Fără cuvinte

  1. Oana says:

    😆 ce dulci suntttttttt

  2. Alandra says:

    Frumos! 🙂

  3. Satmareanca says:

    @ Oana, Alandra
    Văd că nici voi nu aveţi cuvinte, aşa cum nu am avut nici eu 😀
    A doua fotografie e reprezentativă şi pentru politica dâmboviţeană :)))

  4. Oana says:

    Hi, hi, hi, misto politica 😆

  5. Satmareanca says:

    Nu au nicio jenă, pe faţă şi pe dos 😀

  6. Oana says:

    Cel mai mult imi plac ursii, cand eram mica imi doream un ursulet, dar mi-a zis tata ca daca se face mare ma mananca. Asa ca am renuntat 😀

  7. Satmareanca says:

    Ai ales bine. Sunt frumoşi foc şi foarte expresivi. Îmi plac şi leii, poate erau mai drăguţi mai mici. Ei, dar tot ce-i frumos dăunează într-un fel sau altul 😀

  8. kmi says:

    weeeeee, dulcici-dulcici! Mie-mi plac focele 😐

  9. Satmareanca says:

    Le poţi lua acasă! :))) Sunt vesele ca şi tine 🙂

  10. Oana says:

    Kmiii, si ele sunt dulcici 😛

  11. Satmareanca says:

    Adoptaţi-le! 😛

  12. corinacretu says:

    Te pup, Crina! Sper ca esti bine. De acum sper sa reluam dialogurile noastre. vad ca tu muncesti, nu te incurci! te pup, o seara frumoasa!

  13. Satmareanca says:

    Bine ai revenit, Corina!
    Mai bine ca niciodată, cu munca şi printre 😉
    Un sfârşit de săptămână frumos să ai şi tu!

  14. politics :)) haha

  15. Satmareanca says:

    Nişte porci :)))

  16. Maria Barbu says:

    Daca ma iau dupa pozele tale… as vrea sa fiu foculitza, ca de politica nici nu poate fi vorba!!!

  17. Satmareanca says:

    Nimeni nu vrea politics. Dar ciolanul e bun :)))

Lasă un răspuns

