The promise of hope

Asta-mi trece prin cap… Mai trebuie cuvinte?
Un week-end răcoros! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

15 Responses to The promise of hope

  1. Oana says:

    Ei, de unde atata racoare? O dai gratis? 😀

  2. Satmareanca says:

    Da, da. Este la hiper-supermarket. Se dă la kil 😀

  3. Oana says:

    Aaaaa, asa o fi in Satu Mare, la noi nu e 😛

  4. Satmareanca says:

    Măcar atât să avem, pe lângă Dispensar 😀

  5. Trexel says:

    ce dracu caut io aici la ora asta?

  6. Maria Barbu says:

    Daca asta e starea ta interioara, nu ai dat si tu cod galben? Furtuna ori cine stie ce grozavie! Iti doresc un week-end cu soare si cer senin,
    Maria

  7. sfinx667 says:

    Un sfarsit de saptamana minunat drago 🙂
    Pentru tine :

    Senin pe cerul sufletului tau 🙂
    Sibilla

  8. moshcalifar says:

    Faci misto cu „weekend racoros „cand au anuntat 37-39 ?! Merci, asemenea 😛

  9. Satmareanca says:

    @ Trexel
    Şi io mă întreb la fel. Ce căutai? Poate un pic de răcoare 😀

    @ Maria Barbu
    Încă nu s-a întrunit Consiliul de familie pentru stabilirea limitelor codurilor, aşa că nu am putut decreta nimic 😀
    Parcă aş prefera răcoarea din toate punctele de vedere :)))

  10. Satmareanca says:

    @ Sibilla
    Foarte bună şi arătoasă îngheţata, mai cu seamă că, altfel, m-am lăsat de delicii de acest fel. Mulţumesc la fel!
    Eu îţi datoram un tort pentru mândreţea ta de copil 🙂

    @ Moshcalifar
    Nu, Moshule, era doar o dorinţă-urare pentru voi. La noi încă se poate trăi, mai adie un vânt nordic, dar nu cred că pentru mult timp. Când este foarte cald, e destul să te gândeşti că-i frig, parcă se schimbă situaţia 😉

  11. lol says:

    M-am prins. Ai fost la mare si nu ai zis o vorba!!. Are dreptate musulmana: Fraierule (adica eu) toata ziua bara bara si sopa sopa cu ei pe blog si la o adica nici nu te baga in seama. Sa spuna cind vin sa ii luam la noi acasa sa ii omenim (a invatat de la mine expresia). No bine!!!!

  12. Satmareanca says:

    Am fost la mare, în luna iulie, dar la Marea Adriatică, în Italia. La Marea Neagră nu am mai fost de vreo opt ani. Dar dacă ajungem într-o zi, deşi e prea departe şi drumurile prea proaste, promitem să bem o bere şi să ne lăsăm omeniţi. Aducem pălinca 😀

  13. kmi says:

    Nu-i chiar racoros, dar e linistit, ceea ce imi prinde tare bine…ma refer la weekend-ul meu. Super melodie 🙂

  14. kmi says:

    am vrut sa postez un 12+2, da’ mi-a spus wordpressu’ you are posting so qiuckly, slow down…=))

  15. Satmareanca says:

    Dă mai tare aerul condiţionat ca să fie răcoros cu adevărat :))) La noi chiar acum a început să plouă.
    Cu melodia, am rămas tot la Secret Garden. Şi mie îmi place…
    Până la urmă ai trecut oricum de nefast 😉
    O seară frumoasă!

Lasă un răspuns

