Enchantment

Chris Shpeeris… şi m-am lăsat cuprinsă de vraja lui. Week-end frumos! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

29 Responses to Enchantment

  1. Mordechai says:

    Păi să îţi dau o tonă de Spheeris.

  2. Satmareanca says:

    Mă mulţumesc şi cu o jumătate de tonă 🙂

  3. Mordechai says:

    Aşa să fie. Da’ cine cântăreşte?

  4. Satmareanca says:

    Cum tu dai muzica, cine altcineva? Deşi, prima dată tre’ să ne punem de acord asupra a ceea ce înseamnă juma’ de tonă. Tu bagă, vedem după 😀

  5. Paul says:

    Heheee… Chris asta! Nu le zice deloc rau 😛

    Dar azi recunosc ca parca am chef de niste Andreas Vollenweider 😛

  6. Satmareanca says:

    Îl ascultăm la tine? Ia să vedem 🙂

  7. Filip G says:

    Din partea mea pentru voi fetelor;
    http://www.trilulilu.ro/mihaelam/818ef720883299

  8. Satmareanca says:

    He he he… Richard Clayderman. Superb! Mulţumim! 🙂

  9. @Satmareanca. 🙂 Weekend frumos şi ţie!

  10. Satmareanca says:

    Să fii iubită, Roxano! 🙂

  11. Paul says:

    E gataaa! Baga urechea! :mrgreen:

  12. Satmareanca says:

    Deja am băgat! E o întreagă colecţie acolo şi chiar le zice bine 🙂

  13. Oana says:

    Tot cu weekend, frumos. Nu frumos, maaaa, weekend cu viteza. Nimic nu stii 😆

  14. Oana says:

    12+2, sa fie, de la mine 😀

  15. Satmareanca says:

    Habar nu am, ai dreptate. Nu toată lumea are maşină nouă 😀

  16. Oana says:

    Heheee, totusi, poate vin la SM 😉 Dar stttttt…..

  17. Satmareanca says:

    Pssstttt. Nu zic la nimeni :)))

  18. kmi says:

    🙂 Bai, maine e 1 septembrie…M-am tot „cainat” pe diverse bloguri ca-mi pare rau ca se termina vara…problema mea e, de fapt, ca trec anii prea repede…De maine incepand, alergam vreo 3 luni de dimineata pana seara…si ne trezim ca e Craciunul si ca a trecut anul…cred ca mai mult de asta imi pare rau ca se termina vara…cred ca din ideea asta trebuia sa fac o postare…Eh! E bine si aici 🙂

    O duminica agreabila.

  19. Satmareanca says:

    Se simte bine că vine septembre, e aer de toamnă şi răcoare. Dacă mă gândesc aşa, şi mie îmi este ciudă că trece vara, dar numai pentru că imediat trece încă un an, iar la finalul lui îmbătrânesc şi eu cu încă unul 😀

  20. In fiecare an trecem nepasatori pe langa ziua mortii noastre.

  21. Satmareanca says:

    Te referi la Tăierea capului Sf. Ioan Botezătorul? Nu sunt chiar aşa religioasă, cred că am mai spus, dar asta nu înseamnă că nu cred. Iar dacă nu scriu nu înseamnă că nu-mi pasă…

  22. Nu ma refer la asta. Ziceam insa ca data mortii noastre se intampla in fiecare an, cu exceptia anului bineinteles.
    Ca si ziua de nastere.

  23. Satmareanca says:

    Ok :))) Acum m-am prins 🙂

  24. al2lea says:

    minunat… minunat…

  25. Satmareanca says:

    @ al2lea
    Mă bucur că ţi-a plăcut! 🙂

  26. marius says:

    @satmareanca
    @alex dumitrescu
    nu ispititi divinitatea,nu stiti niciodata in care zi e ziua aia oricum o intalnesti……O SINGURA DATA
    adevarul este ca fiecare pas facut te apropie de ea
    implacabil.
    niciodata nu esti pre tanar sa te gandesti la ziua asta dar speri intotdeauna sa fie cat mai departe .ea vine la intalnire atunci cand ti-e menit

  27. marius says:

    cea ce cred eu ca ati vrut sa spuneti este ca ne straduim strasnic sa o aducem cat mai aproape

  28. Satmareanca says:

    De străduit, ne străduim, rămâne de văzut dacă reuşim…

  29. marius says:

    este o treaba care nu prea admite ratari si nici atat tentative esuate .se-ntampla si ….gata .

Lasă un răspuns

