Vicii

Azi m-am lăsat de fumat de cinci ori. Şi tot de atâtea m-am reapucat. Poza lui Xreader e de vină 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

36 Responses to Vicii

  1. Oana says:

    Nu face si el nimic bun pentru omenire 😛

  2. Satmareanca says:

    Numai la prostii mă îndeamnă. Odată am vrut şi eu să mă las la modul foarte serios de fumat, şi uite ce mi-a făcut 😆

  3. Oana says:

    Stiu, asa imi face si mie, cum vreau sa ma las, cum imi zice ca nu mor pana la anul 😛

  4. Satmareanca says:

    Măcar avem pe cine ne răzbuna dacă murim :)))

  5. Oana says:

    La cat fumeaza, se duce inaintea noastra, stai linistita =))

  6. Satmareanca says:

    Aha, ăsta-i motivul pentru care am găsit poza pe blogul lui. Acum am priceput 😀

  7. Oana says:

    M-am gandit, da-le ungurilor tigari, multe, baxuri. Stiu, e lenta, poate ineficienta metoda, dar sa-i usture si pe ei pe gat, nu numai pe noi 😀

  8. Satmareanca says:

    Las’ că de astfel de moarte se îngrijesc şi ei :)))

  9. Oana says:

    Bine, tot cianura e baza 😛 Si acum lasa-ma sa ii scriu povestea comentatorului, nu vezi ca ma tii de vorba si ma faci sa fumez? 😆

  10. lol says:

    3 pachete pe zi eu cu musulmana. Trăiască contrabandişti ca nu ne ajungeau banii de penzie :)).

  11. Satmareanca says:

    Oana, nu mai vorbesc cu tine până nu scrii povestea. Ai terminat? 😀

    LOL, cam multişor, da’ nu-s în măsură să dau lecţii că le trag şi io văleleu 😀

  12. Xreader says:

    Eu unul sunt foarte hotarat, de Luni ma las. 😀 Sa vedem care Luni acum, da de lasat ma las clar.

  13. Satmareanca says:

    Io de marţi, ca să nu fiu ca tine 😀 Oana stă la coadă :)))

  14. Cosma Alexandru jr. says:

    Nu v-o speriat nici pozele de pe pacehetele de tigari?
    Mergeti la biserici pocaite si scapati sigur.
    Si dupa aia daca nu va plac pocaitii va lasati,dar ati scapat
    de viciu…,asta ca un sfat prietenesc.

  15. Trexel says:

    io daca ma si las de fumat intr-o luni ati pus-o 🙂 dau foc la tot netu

  16. @trexel: suma viciilor e constanta. de-aia nu ma las de fumat. ca de baut m-am lasat demult si-ar fi pacat sa ma apuc iar acuma, la batrinete, ca o compensare. iar de femei nu m-apuc, ca se supara nevasta.

  17. kmi says:

    Foarte tare, poza lui X. Eu sunt la categoria 2 pachete/zi…mult? putin? cina sta sa se gandeasca la asta. Fumez de 11 ani si nu mi-am pus problema sa ma las…pentru ca-mi place sa fumez si, sigur, acum n-as fi in stare…

  18. numa’ 11 ani? la mine s-au strins 22… si tot cu cite 2 pachete…

  19. Satmareanca says:

    @ Cosma
    Nici nu am apucat să mă uit la poze. Io fumez, nu mă uit ce scrie pe pachet 😀
    Prefer să caut alte soluţii de lăsat, când voi fi interesată cu adevărat :)))

    @ Trexel
    Poţi să dai foc, numa’ blogul meu să-l fereşti 😆

    @ kmi
    Io zic că nu e mult. Nici nu aş putea să zic altfel de vreme ce fac parte din aceeaşi categorie :)))

    @ Horia
    Mă feresc să număr anii că tare m-aş speria şi, poate, m-aş lăsa de fumat. Iar asta nu mi-o doresc defel 😀

  20. lol says:

    Vai doamne ce urat vorbiţi, ca doamna Cehan!!
    Deci cum spune Maestrul Cristoiu!
    Ivan Ivanovici împlineşte 100 de ani. Colhozul anunţa Pravda care trimit o fătuca sa ii ia interviu. Il găseşte la colhoz, fătuca si îl ia la întrebări. Ivan I. dumneavoastră aţi băut votca in ăsta 100 de ani. Răspuns: nu draga m-a ferit Boje moi. Da cu femeile, cu femeile??. Răspuns: Si de ăsta m-a ferit Boje. Ivan I. de fumat fumaţi?. Răspuns: Nu dievusca. Ivan Ivanovici pot sa va fac o poza sa o dam in Pravda? Nu ştiu sa îl întreb pe frate-miu! Da nu pot acum ca a venit aseară de la femei beat si sa culcat. Nu e nimic sculaţi-l decretează fătuca.
    Matale razi de mine, mă bate si mă trimetre la cooperativa după mahorca. Cum Ivan Ivanovici dar aveţi 100 de ani se revolta fătuca. Răspuns: da dar el este fratele mai mare are 110 ani.

  21. Satmareanca says:

    Noi nu vorbim urât, aşa vorbim noi pentru a duce mai departe năravurile doamnei Cehan :)))
    Foarte tare bancul, auzisem o variaţiune pe aceeaşi temă, dar asta e mai bună 🙂

  22. ciupico says:

    buna Crina,

    eu am ajuns ( din nou) la doua tigari pe zi ( deh , moravuri de occident)
    deci gata vacanta, gata cu destrabalarea.
    vezi ca ai un mail

  23. Satmareanca says:

    Ar trebui să mă mut şi io în Occident ca să le pot reduce. Am locuit la un moment dat vreo 8 luni în Copenhaga, iar prin nu ştiu ce minune am reuşit să reduc volumul de la 2 pachete la 8-10 ţigări, uneori chiar mai puţin, fără să-mi fi propus. Aici aerul cere fum :))) Uite cum îmi găsesc scuze 😀
    Te-ai concediat, nu glumă! :)))
    Bine ai revenit! Tocmai citeam 🙂

  24. Trexel says:

    @Horia
    io cu beutura n-am avut tangente niciodata si nici n-o sa am.
    Recent m-am reapucat de fumat ca sa ma las de femei da…. nu prea-mi place asa ca o sa ma las 😉

  25. Satmareanca says:

    Lasă-te ca să pot băga io mai mult tutun. Nu vreau să dea faliment multinaţionalele din cauza instabilităţii tale 😛

  26. Iarba e mai sănătoasă decât ţigările astea.

  27. iar decit iarba, mai sanatos e gazonul… ala care-o sa ne inveleasca la un moment dat 🙂

  28. Oana says:

    Oana nu se lasa, asa ca nu sta la coada. Ea are alte perceptii, vrea sa moara cu iarba intre dinti 😆

  29. Satmareanca says:

    Alexandru, nici chiar aşa ierbivoră nu pot fi :)))

    Horia, măcar de am avea gazon frumos după :)))

    Oana, vezi că poate citesc şi „organele” pe aici 😀

  30. Mordechai says:

    Eu nu mă las nici în somn. Tot ce începe cu „fu” cică e de bine.

  31. Satmareanca says:

    Încerc să te contrazic, dar nu pot. Azi am trecut de 2 pachete :)))

  32. diu1 says:

    poza asta zice ceva de genul…
    400.000 oameni au murit din cauza tigarilor anul trecut, dar 40.000.000 isi asteapta randul in anii urmatori.
    Prost mesajul.
    Da, fumez, de pe la 15 ani. Si de vreo 2 ani 1 pachet/zi.

  33. Satmareanca says:

    Mîine ne-ar putea călca o maşină. Într-un fel tot vom sfârşi. Prefer să închei socotelile cu ţigara în gură :)))

  34. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut ca sa comenteze aceasta postare .UNGURU a fumat multi ani cam vreun pachet pe zi ,dar acuma nu mai fumeaza (asa vine vorba ):))))ha ha ha ,dar totushi la o ocazie si un pahar de palinca,nu refuz o tigara,o Buceaga sau fie si un Marlboro,chiar daca scrie pe pachet ,,aviz fumatorilor dupa ce ati fumat aceasta tigara treceti in lumea celor drepti,si fara pacate:))))))))ha ha ha .CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  35. marius says:

    he he he pai de-aia stateati asa mult pe gandul .
    adica ………la o fumaroasa .
    pai sa va spui una din casa .incepui sa fumez asa, cate un fum unu ici ,unu colea aproape de majorat ca, pa-n se prinsera ai mari majorai si io .
    prinsei drag de iarba asta a lui chitibuta c-am ajuns fruntas si pe la anul al doispelea marcam patru pachete pana-ntr-o dimineata cand hoasca aia batrana isi luci coasa pe langa mine si-mi facea ochi dulci .
    am zis pass si a fost momentul oportun .din acea zi nici un fum ..chestie de doua ceasuri, care uite ca dureaza de mult mai multe ori decat anii in care am fumat,
    asa ca ii dau dreptate lui mordchai dar, numa pe jumate.
    in cea ce priveste gazonul…….ce mai conteaza dupa si nici inainte nu prea mult ca scrie peste tot ,,nu calcati pe iarba .iarba-i buna pentru rumegatoare tocmai de-aia oamenii se ocupa numai de iarba lui chitibuta.

  36. Lizzy Thinks says:

    Geniala reclama!!! ((:

Lasă un răspuns

