Un gest mic pentru o viaţă

La 21 de ani îşi dorea să devină medic ca să poată salva vieţi. Viaţa îi joacă, însă, feste şi are nevoie să fie salvată. A fost diagnosticata cu leucemie acuta limfoblastica pro B, pozitiva la cromozomul Philadelphia. Şi are nevoie de ajutorul nostru. Subscriu la apelul lansat de Victor Ciutacu şi vă îndemn să o ajutăm cumva…

“Sunt o tanara de 21 ani.

Înţelegînd că viaţa este darul nostru cel mai de preţ de la Dumnezeu, urmam cursurile Facultăţii de Medicină. Speram să alin şi eu puţin durerea, oriunde ar fi apărut ea. Dar, la o lună din ziua în care împlineam 21 de ani şi vedeam cum visele mele începeau să prindă contur, am fost diagnosticată cu leucemie acută limfoblastică pro B, pozitivă la cromozomul Philadelphia. Unica mea şansă de vindecare a acestei boli este de a găsi urgent un donator compatibil pentru a mi se putea face transplant medular la o clinica din Italia. Costurile pentru găsirea donatorului compatibil şi pentru transplant medular se ridică la peste 160.000 euro, neincluzînd costurile pentru tratamentul ante şi posttransplant.

Vreau să ştiţi că, în momentul în care citiţi aceste rânduri, viaţa mea depinde de ajutorul fiecăruia dintre dumneavoastră. Vă mulţumesc pentru şansa pr care mi-o acordaţi pentru a putea trăi.”

CONTURI deschise la: BRD – Agenţia Târgul din Vale, nr. 12, PITEŞTI, Jud. ARGEŞ
COD SWIFT: BRDEROBU
EURO: RO18BRDE030SV64038900300
USD: RO08BRDE030SV64039100300
RON: RO83BRDE030SV64038570300

Despre Satmareanca
Ziaristă

38 Responses to Un gest mic pentru o viaţă

  1. Trexel says:

    ok

  2. Satmareanca says:

    Ce concis ai fost. Nu de asfalt e nevoie, da?

  3. moshcalifar says:

    Am zis si-acolo, zic si-aici : saptamana trecuta pe un baiat de la etajul 1 din blocul meu l-a rapus leucemia dupa ce s-a luptat 1 an. Avea 21 de ani. Nu vreti sa stiti cum arata acum parintii lui. Care poa’ sa ajute, merita…

  4. Satmareanca says:

    E dureros. Cred că toţi avem cazuri de acest gen pe lângă noi şi, mă gândesc, că poate încercăm să ajutăm acum dacă în alte cazuri nu s-a putut din varii motive …

  5. CELLA says:

    Am spus şi eu ce şi cum la dl.Ciutacu , sper să poată face ceva , este mult mai rapid şi eficient prin teledonul fundaţiei Mereu Aproape care are active numerele de telefon pînă în decembrie,cu băncile lui peşte fript îi complicat, şi pe lîngă toate tîmpeniile mai iau şi comision la donaţie,dacă poţi să-ţi închipui ;
    dacă nu se activează telefoanele în emisiunea de diseară o facem şi pe asta cu conturile mîine
    atîta lume în necaz , abia la faze de-astea îţi vine să dai în cap cînd la unu’ cînd la altu’ , mama lor ( stop violenţei verbale 😦 )

  6. Satmareanca says:

    Eu sper că se vor găsi suficieţi oameni cu suflet care să o ajute, pe ea şi pe alţii. Cu teledonul e mai simplu întotdeauna, sunt destui dispuşi să dea sume mari de bani doar ca să-i vadă poporul. Nu sunt de acord cu acest gen de solidaritate- reclamă, dar e bine dacă aşa pot fi salvate vieţi 🙂

  7. Oana says:

    Acum am vazut 😦

  8. Satmareanca says:

    Dureros. Să sperăm că mai există … speranţă.

  9. lol says:

    Azi am urlat si nu la stele!!!!!

  10. Satmareanca says:

    Măcar de ar putea avea ele un răspuns…

  11. alandra says:

    Orice sumă, cât de mică, ajută enorm într-o situatie de acest gen.

  12. cinic says:

    60 de civili afghani au murit in razboi, in ultima luna! Si trei, copilasi in ultima sapatamana! „Pagube colaterale”! Pe ei cine ii ajuta?
    Ca n-au la dispozitie bloguri nici pentru ajutor de inmormantare!

  13. Oana says:

    Acum am vazut ca agentia la care e deschis contul e la doua blocuri de mine. Maine o sa trec pe acolo.

  14. Trexel says:

    pai na…ce mai era altceva de zis? (imi revenisem intre timp, mersi mult Crina)
    la mine nu e mai simplu niciodata cu teledonu ca nu vor astia sa ia bani de pe zapp 🙂

  15. marius says:

    @cinic
    cand n-ai nadragi pe tine ,nu-ti faci griji ca n-ai haina de blana,dar cand hoasca aia batrana si-a pus coasa in jugulara
    unui tanar si inainte sa mearga mai departe ii distruge cea ce-i numai al lui-visele, ma doare-n cot ca-s pete-n luna si ca aia mor in afganistan.
    inafara de varianta cand cel in cauza este tot un tanar trimis acolo fara aparare si care-si aduce visele distruse intr-un procent in planul de desvoltare a unor firme mortuare
    cinic intradevar

  16. si mai cinic says:

    Cei care fac astfel de apeluri umanitare ar trebui sa se concentreze si asupra schimbarii sistemului de asistenta medicala in care nu se gasesc cei 160.000 de euro!
    Ce suma?! Cat zece sticle de sampanie dintr-un club cu fite, care-si gasesc si cumparator! Care cumparator troneaza gretos in pagini de tabloide, cum ca ce tare e el!
    Din averile ilicite confiscate in Romania s-ar opera jumatate din Europa. Aici e buba!
    Dar presa tace chitic, e la fel de vanduta si corupta!
    Ma refer la marii rechini, patroni de trusturi, sefi de gazete si televiziuni mari! Sa nu se inteleaga altceva!

  17. lol says:

    @ Cinic.ajuta tu eu am treaba aici la romanica. Si tot respectul meu pentru tine daca poţi sa ii ajuţi !!!!i.

  18. Satmareanca says:

    @ Alandra
    Şi eu pe asta mă bazez…

    @ Cinic, şi mai cinic
    Chiar eşti cinic…
    Aici e vorba de salvarea unei tinere de 21 de ani şi atât. Dacă crezi că poţi ajuta cumva e ok, dacă nu iar este ok. Nu poţi obliga pe nimeni să facă fapte caritabile. Astea vin din suflet. Şi mi se pare nelalocul lui să vorbim aici despre averi ilicite.

    @ Oana
    Ştiam eu că tu eşti săritoare când e vorba de fapte caritabile 🙂

    @ Trexel
    Noroc că sunt foarte multe bănci în Satu Mare :)))

  19. Alandra says:

    Cinic&Si mai cinic,

    Daca ai putea intelege…

  20. Satmareanca says:

    Am sesizat că sunt destul de mulţi care nu înţeleg. Din păcate …

  21. si mai cinic says:

    @satmareanca
    As vrea sa intelegeti mesajul meu si mai cinic! E special conceput asa, nu ca n-as avea compasiune pentru un om in situatia ei! Dar poate asa intelegeti:
    averi ilicite=furt din bugetul statului, deturnari de fonduri etc = lipsa 160.000 euro necesari!
    Punct!

  22. marius says:

    aseara la emisiunea dl gadea unde era invitat si armeanul,ascultam si va spun sincer ca recunosteam modul triunfalist al unei dari de seama demna de alte timpuri mai putin liberale.am adresat onor ministru finante intrebarea(ramasa fara raspuns )cum si daca pot fi ajutati oameni aflati in situatii de genul acestei tinere .cu stupoare astazi ,si va rog sa nu ma intelegeti gresit ,in jurnalul se solicita sprijin pentru un copilasi.repet ce am spus si cu alte ocazii-putem sa contribuim intr-un caz sau altul dar,NICIODATA nu vom putea rezolva nici macar o parte (si parca-s din ce in ce mai multe)dintre ele SUB FORMA COLECTEI SOCIALE.
    sumele necesare sant chiar astreonomice privind din perspectiva omului simplu,truditor pe o leafa de 1000 ron sau pensionar(fericit beneficiar al unei pensii recent majorate)de 600ron.160000,150000-MII DE EURO??????.
    NICI O BANCA DACA-SI VINDE SEDIUL NU POATE STRANGE SUMA ASTA. si sa o mai si doneze?
    SA FIM SERIOSI.
    s-auzim numai de bine

  23. marius says:

    si pentru ca tot esti un jurnalist in cautare de subiecte cu impact puternic la public, ce-ar fi daca (ipotetic vorbind )ai face niste sapaturi prin arhive mai vechi sau mai noi (de la 1986 incoace)sa afli de exemplu ce responsabilitati si-a asumat statul roman imediat dupa catastrofa de la cernobal,cat de mare a fost impactul si care sant efectele pe termen lung ale iradierii cu izotopi de cesiu si altii necomunicati publicului larg
    cat s-a investit si daca ,in combaterea efectelor post cernobal de ce nici atunci si nici mai tarziu ,cu atat mai putin acum in epoca managementului economic in sanatate statul nu si-a asumat reponsabilitatea pentru o abordare gresita a starii de fapt?
    poate ca o sa aflii ca asta ar insemna tratamente GRATUITE pentru toti cei ce au fost afectatiin mod direct sau indirect de acestea si ca nivelul de asteptare era de 15-20ani pana apareau efecte serioase si vizibile.iti spune ceva asta?
    si dupa cum vezi sant costuri enorme
    dar poate reusesti in demers si ne luminezi mai bine ca eu atat pricep.

  24. marius says:

    si teama -mi e ca n-o sa auzim de bine

  25. lol says:

    @ Si mai cinic! dute in mizda pasii!!. Satmareanca ştie ce înseamnă ca am mai explicat pe blog. Nu este o înjurătura e un alint, săracii cu duhul nu trebuie înjuraţi trebuie alintaţi. Cand e vorba de o viaţa nu am timp de filozofie. Ai citit” A fi sau a nu fii” sau te chiama Becalii si nu ai citit nimic, stai acasă in situaţii cum a prezentat Satmareanca ca ocupi spaţiul ne iei aerul degeaba, avem treaba!!!.

  26. cinic says:

    @marius
    Efectele Cernobal se vad acum, din pacate si trebuie gestionate pe masura ce apar. Dar de cine? Isi mai asuma cineva responsabilitatea?
    @lol
    Urat ca injuri si esti ironic cu „a nu fii” cu 2 de i.
    Nu sunt Becali, am studii mult prea multe si platesc taxe si impozite unui stat, iata, criminal!
    Nu mai revin, ca n-ai inteles nimic, probabil esti foarte tanar.
    Cat despre ce treaba aveti, nu va iau aerul pentru ca totul este explicat mai sus si cine vrea sa ajute, este liber, nu se impiedica de comentariile mele.
    Bye!

  27. lol says:

    @Cinic.
    1)Nu am înjurat, aşa îmi spunea tata când eram mic si prost si vroia sa mă alinte. Am descris mai de mult pe blog asta ce si cum!
    2)Multi avem studii, pe net ce produci contează, ca si in viată!
    3)Din păcate nu sunt tânăr!. Am trecut de 60 de ani!!
    4)Satmareanca a făcut un apel umanitar sa ne rezumam la asta.
    Despre zborul omului in cosmos, despre clasa noastră politica ticăloşită sau despre creşterea crăiţelor sub influenta razelor gama putem discuta aricind si ori unde, da nu pe postarea asta. Pierdem timp.

  28. marius says:

    -inainte sa gestionezi trebuie sa cunosti amploarea fenomenului.
    -pentru asta trebuie sa ai interes,
    -care interes e determinat de intelegere,
    -intelegerea presupune responsabilitate si mai ales asumarea raspunderii
    -care asumare presupune vointa EDUCATA SI MAI ALES INSTRUITA
    -care……presupune invatamant de calitate
    -care……inseamna multae privatiuni
    -si mentru care trebuie sa fii- mai ales- OM
    s-auzim numai de bine
    PSnu am pretentia ca asta ar fi un desfasurator logic dar….asa pare .ce spuneti?

  29. Satmareanca says:

    @ Cinic
    Înţeleg ce spui, dar rămân la părerea că trebuie ajutat când se poate şi dezbătut când este cazul. Sunt subiecte diferite. Altfel, bubele sistemului sanitar sunt multe, iar motivele pentru care s-a ajuns aici duc toate la jaf…

    @ Marius
    Bună ideea ta cu „săpatul”. Dar nu uita că eu sunt ziaristă de provincie, în Satu Mare, iar toate lucrurile la care te referi tu trebuiesc căutate în Bucureşti…

    În primul rând trebuie să fii OM, apoi restul enumerate de tine şi lista ar putea continua… În politică sunt doar porci, cine altcineva intră în lături? 😀

    @ LOL
    Nu ştie toată lumea expresiile tale şi pot fi interpretate. Încearcă să fii mai cumpătat 😉

  30. scuze pentru cinic, am exagerat! says:

    @lol
    Ma bucur ca nu sunteti tanar si neexperimentat!
    M-ati fi speriat, mai ales ca ma apropii mai mult de varsta Dumneavoastra , decat de cei care au 20 de ani!
    OK!
    Avem o problema!
    Cand se supun atentiei cazuri grave, ca cel de mai sus, este si prilej sa ne exprimam, agresiv, feroce chiar, ideea ca, STATUL ESTE RASPUNZATOR PENTRU ACEASTA STARE DE LUCRURI!
    ALTFEL, NU NE BAGA NIMENI IN SEAMA!
    SI AUTORITATILE, MAI CINICE SI DACAT MINE, FAC APEL LA NOI, SA LE REZOLVAM PROBLEMELE, FURTURILE SI DETURNARILE DE FONDURI!
    Pentru ce mai platim taxe, domnule?
    Si eu am parinti si socri!
    Au pensii de 5-6 milioane de lei vechi!
    Oameni care au fost profesori, ingineri, medici! Si , in masura posibilului, caut sa nu-i las pe mana spitalelor de stat!
    Mi-e frica, pentru ei!
    Bag banu’ in teschereaua unor hoti si eu nu beneficiez de sistem sanitar si protectie sociala! Cat despte invatamant, m-apuca RASU’;
    Totul e o gluma proasta!
    Treziti-va!
    @satmareanca
    Daca vin la Satu Mare, ma primesti sa avem o intalnire intre 4 ochi??

  31. Satmareanca says:

    Dacă nu-mi scoţi un ochi încă de la început, putem între patru 😀

  32. gata cu cinicu'plec says:

    @satmareanca
    Nici tu, nu intelegi, „urletul” meu???!!!
    Daca o sa-ti spun ca si eu sufar de o tumoare necunoscuta, ne simtim, amandoua, mai bine?
    Nu vreau sa continui discutia! Face rau ,tuturor!
    Dar macar am incins niste spirite!

  33. Satmareanca says:

    Cinic, am înţeles ce spui foarte bine. La final am făcut o glumă. Atât.
    Îmi pare rău că ai probleme de sănătate. Te putem ajuta cumva?

  34. marius says:

    @cinic
    nu te supara dar,atunci cant ai abordat subiectul ne-ai plimbat prin afganistan ,cam prea pe vale dupa parerea mea si nu puteam decat cel mult sa banuim ca ai avea o problema similara.
    trebuie sa recunosti ca desi putin partizan,tot cea ce eu am gandit si exprimat aici este tocmai o pledoarie pentru rezolvarea acestor cazuri si nu altceva.
    sant un om simplu,care observa de ceva vreme mersul sau nemersul lucrurilor,si care a descoperit de curand ca poate inpartasi si celorlalti din bruma de experienta acumulata in decursul timpului.
    daca-i bine sau rau?,va las sa judecati voi si cine crede ca gaseste altceva decat un spirit profund uman,il rog sa -mi spuna
    erare humanum est
    si findca tocmai zilele trecute mi-am reamintit de o ecranizare a basmulu lui FAT FRUMOS nu pot sa-ti doresc decat TINERETE FARA BATRANETE SI VIATA FARA DE MOARTE.
    din tot sufletul imi doresc
    s-auzim numai de bine

  35. marius says:

    @ satmareanca
    tocmai deasta am concluzionat ca trebuie sa fii MAI ALES OM
    arhivele nationale au sucursale teritoriale,respectiv judetene .sant biblioteci (sau ar trebui sa fie)ce au in custodie colectii de ziare si reviste ale vremii si vremurilor,articole si hotarari ale dirigiuitorilor acelui timp si a celui ce a urmat.
    esti cea ce vrei sa fii si daca nu esti inca ,trebuie sa faci toate demersurile sa-ti atingi obiectivele.
    sant doar un observator si multumesc daca apreciezi idea .
    s-auzim numai de bine.

  36. Satmareanca says:

    Chiar apreciez, am spus din start asta. Uneori suntem superficiali când tratăm subiectele, noi, jurnaliştii, dar eu măcar recunosc. Uneori e de vină lipsa timpului, alteori faptul că îi lăsăm pe alţii ce se dau toată ziua în stambă la TV să ne facă agenda. Şi lista motivelor ar putea continua…
    Merci mult, Marius!

  37. marius says:

    imi vine greu sa relansez subiecte asupra carora mi-am mai exprimat punctul de vedere dar frecventam cam aceiasi useri deci poti urmari cate ceva si pe alte bloguri .
    eu nu am dar intentionez sa fac numa ca nu prea am o motivatie puternica si nici nu stapanesc bine toate ustensilele astea virtuale.
    sant zilnic la ciutacu si acum la voi.poate mai castig experienta s-auzim numai de bine.

  38. lol says:

    @Cinic tot ce spui e corect hai sa ii radem pe micuţi tu, eu, cum putem. Satmareanca o face si mai bine ca noi ca mai si scrie la un ziar dar când nu e timp eu merg si tac.

Lasă un răspuns

