Vă mulţumesc! Sunteţi cei mai cei!

Gataaaaaa! M-am suit pe tren şi vă salut din mers. Mă simt eliberată. Ca şi desprinsă dintr-o încătuşare. Merg spre casă. Deja se aude vorbind ungureşte. Înseamnă că se apropie casa. Doar zece ore şi ajung… 😀

Vă salut din mers şi vă mulţumesc. Şi vă felicit pentru că aţi ajuns în top. Chinezu’ m-a uns azi la suflet dându-mi linkul spre raportul lunar Zelist. Ce să vezi? Sătmăreanca-i pe locul 9 în top. În topul celor mai comentate bloguri. Mai sus decât foarte mulţi bloggeri cu ştaif şi cu mare vechime. Ăsta e succesul vostru, iar eu nu pot decât să vă mulţumesc pentru că ţineţi aproape! Sunteţi cei mai cei! 🙂

Şi dacă tot sunt la capitolul mulţumiri, vă mulţumesc pentru cele peste 8.800 de comentarii postate şi pentru cele aproape 60.000 de vizite pe care le-aţi făcut pe acest blog de la începutul lunii mai. No, m-am emoţionat. Iar trenul ăsta face tâcî-tâca – tâcî – tâca. Iar eu sunt epuizată după două zile de Capitală. Dar asta nu mă va opri să vă povestesc în seara aceasta cum mi-am petrecut ceea ce s-a anunţat a fi sfârşitul lumii. Nu de alta, dar am cunoscut nişte oameni extraordinari din blogosferă, iar unii dintre ei vă sunt foarte cunoscuţi şi vouă…

Despre Satmareanca
Ziaristă

31 Responses to Vă mulţumesc! Sunteţi cei mai cei!

  1. Filip G says:

    Ardeleanco iao usurel,acum ca a trecut si gaura neagra si am scapat teferi.Iti dorim un drum usor si sa te bucuri cand ajungi de cei dragi.Vom fi mereu alaturi de tine,da fruntea sus si joc de glezne,nu te lasa.

  2. Satmareanca says:

    Încetuc ardeleneşte o iau. Fruntea sus şi pieptu’ de oraş 😉
    Merci, Filip!

  3. Oana says:

    Ei, noroc cu mine, nu cu ceilalti 😆

  4. Satmareanca says:

    Am zis io că nu? Nu vroiam să-ţi crească corniţe 😆

  5. geomarz says:

    Ma uitai io la vremea ramasa pana acasa si-mi zisei, traba ca o fost pran Regat !
    Asa sa fu, vazui mai la urma 🙂 😉 😕
    Numa ca zasas ca nu esti unguroaica…da-t place limba, vad 😦

  6. Darius says:

    Deci, cu placere.

  7. Oana says:

    Eu ce sa mai zic? Hai mai repede acasa, la net, sa avem de barfa 😀

  8. Trexel says:

    iar se laudă, nici în tren nu se poate abţine. şi ce subtil o face… cu mulţumiri

  9. sfinx667 says:

    Nu uitarăm Sătmăreanco dragă nouă, ai promis chef la tine cu pivo şi alea, alea ….
    Mâine suntem aci, ştim că eşti de cuvânt !
    În fine, felicitări şi la mai multe împliniri de suflet, să ne rămâi la fel de voioasă şi mereu aproape 🙂
    zdravo,
    Sibilla

  10. Noi am trimis-o in cea mai buna stare acasa si fericita ca a traversat sfarsitul lumii in Capitala. S-aveti grija de ea, satmarenilor!

  11. Trexel says:

    s’ajunga numa acasa ca vede ea! (sarea de lamaie o tin mereu in buzunar 😉 )

  12. Dorel Anton says:

    „GUNOAIELE DIN MINTEA MEA”

    Eu draga mea „satmareanca”nu sint in trenul spre casa.
    Ma aflu in trenul vietii;si nu face:tâcî-tâca – tâcî – tâca defapt nici nu stiu cum face.De parca mi-ar pasa.E…noaptea….si chiar e tarziu.De parca v-ar pasa.
    O sa vorbesc despre un lucru mult mai banal, o alta lume virtuala ca a noastra, dar mult mai murdara decat gunoaiele din mintea mea asta pt ca:Mi-a ramas pt cateva momente un comentariu al unui tovaras ALEXANDRU…legat de „smecher-portocaliu-de-romania”.
    Un domn ilustru si banuiesc ca se si vede in elita intelectuala a tarii…sau poate in aceea elita de „smecheri”ca tot sintem la acest subiect…
    Vizibil lezat de acest articol sa gandit si dansul ca e loc ..ah ca intre smecheri…”sa se bage in seama”
    Tovarase Alexandru,pai dumneata ai o problema cu cititul ca la scris ai ramas repetent.Hai sa te intreb respectuos,uite eu nu am treaba cu nici un partid sincer,dar PDL da la ce PeDaLele mele vine?
    Sa spurci matale limba romana in halu asta,ca eu am ras de doua ori si am citit numai odata idioteniile care au putut sa iasa printre plombele astupate din banii fraieritilor care au dat sa intre in PeDaLe.
    Dar prefer sa fiu banca si te las pe dumneata sa imi fi olteanul.Cedez eu.
    Si nu te impopotona tu sa fi portavocea romanilor plecati in occident…ca nu esti tu GURU.Poate DURU…dar ma refer la sapun.
    Stimate…

  13. Dorel Anton says:

    „GUNOAIELE DIN MINTEA MEA”

    Nu am sa las niciodata mai mult de „un gunoi din mintea mea”.
    Azi fac o execptie.
    De ce nu?doar e miercuri.
    Am ramas surprins,placut –>Dorel Anton – Ştii cumva vreo metodă de comunicare printre nori? Ar trebui să o perfecţionăm cât mai suntem aici, ca să nu avem probleme la marea trecere…si Dorel Anton
    Bine ai venit! Tare îmi plac “gunoaiele” tale .Ma bucur ca iti plac.Sa te auda Florisalul si imi pierd totul.
    Caci nu multora le plac gunoaiele.
    Sti ce fac?astept sfarsitul!Are o ora fixa?LA SI UN SFERT`sau vine maine abia in pauza de pranz.Sa fim seriosi.Am zis eu ca ne vedem azi?Printre nori?…ZAMBESC.
    Zambesc,ca mi-am adus aminte de tine.
    „…Iar trenul ăsta face tâcî-tâca – tâcî – tâca…..”asa facea si masina cu care am facut si eu o deplasare si nu am fost departe de ale tale 10 ore.
    La mine se fuma in compartiment si cautam sa vad daca nu mai are atasat „vreun vagon”unul pentru nefumatori.Si tâcî-tâca – tâcî – tâca….in cele din urma,am ajuns si eu acasa.tâcî-tâca – tâcî – tâca

  14. Paul says:

    La cit mai multe comentarii si postari! 🙂

  15. Darius says:

    Asteptam cu interes scopul vizitei din Bucuresti.

  16. kmi says:

    multe-nainte!

    io nu ma gandesc decat ca IAR n-ai fumat atatea ore…:)

    in cazul de fata, as zice ca se respecta mot-a-mot expresia „marile spirite se intalnesc”…:)

    Hai, bre, ca daca n-ai fi cum esti, n-ai avea parte de ceea ce ai parte…asa ca, e meritul tau 🙂

    Da’ stii ca te mai asteptam, da?

  17. CELLA says:

    Ce mulţumiri dragă , eu una îţi mulţumesc ţie , da’ nu zic de ce … suspance 😛
    să tot ai parte de noi şi noi de scriiturile tale , restu-i deja poveste ( frumoasă 😆 )

  18. Trexel says:

    Darius, tu vorbesti? hai sa facem topul secretosilor 😉

  19. Satmareanca says:

    @ Geomarz
    Da, în regat am fost.
    Nu e vorba de plăcut ori neplăcut limba. Adevărul este că nu o vorbesc, nici nu o prea înţeleg şi nici nu mă omor după ea. Dar vorba îmi este foarte familiară, trăind aici printre maghiari. Încă din vremea studenţiei, când mă întorceam acasă din Bucureşti cu un dor nebun de casă, cum treceam de Braşov şi auzeam vorbindu-se ungureşte îmi spuneam că sunt acasă. E vorba de apartenenţa la o anumită zonă. Acasă pentru mine e locul acesta în care oamenii vorbesc fiecare pe limba lui şi se înţeleg 😀

    @ Darius
    Aşa mă gândeam şi eu, dar aveam nevoie de confirmare :)))
    Mi-am vizitat pritenii. Mulţumit? 😛

    @ Oana
    Am ajuns. Bârfele pe mess ori pe unde ne va apuca 😀

    @ Trexel
    Păi dacă mi-o murit toţi lăudătorii 😆

    @ Sfinx667
    Chef să fie, atunci! O zi faină Sibillo! 🙂

  20. Satmareanca says:

    @ Simona Ionescu
    Am ajuns în cea mai bună stare, mult mai bună decât cea pe care am avut-o la plecare. Şi asta şi din „vina” ta. dar am povestit în noua postare despre asta 😀

    @ Dorel Anton
    Înseamnă că eu eram în două trenuri. Trenul – tren şi cel al vieţii :)))
    Las că am io ceva pile la Florisal, rezolvăm problema 😀
    Ghinion, sfârşitul s-a amânat pe termen nelimitat. dar va veni într-o zi pentru fiecare în parte…

    @ Paul
    Merci, Paul! Eşti mereu prezent la celebrări 🙂

    @ KMI
    Am fumat!!! Puţin, e adevărat, dar nu pentru că nu am putut, ci pentru că am fost frântă de oboseală…
    Mai vin, normal! Nici nu mă gândesc să nu 🙂

    @ CELLA
    Mulumesc pentru mulţumiri, vecină 🙂

  21. Darius says:

    @Trexel
    Adica?

    @Crina
    Multumit. Cred ca dau si din coada. 🙂

  22. geomarz says:

    @ Satmareanca
    Era o gluma.
    Eu ma trag din Banat. In Regat m-am ratacit de vreo 40 de ani.
    Cunosc sentimentul descris. Cand ajungeam in apropierea zonei mele de bastina, cunosteam si buruienile de pe marginea drumului.
    Pe la mine nu prea sunt unguri. Satul meu este sat compact de romani. Dintre satele vecine unele erau de nemti, altele de unguri, altele de sarbi si cam atat.
    Nciodata nu-mi amintesc sa fi avut cineva ceva de reprosat unuia de alta nationalitate.
    O amintire placuta ( nu stiu de ce placuta) mi s-a trezit acum in minte. Cum se deschide poarta mare de la votreţ si intră o nemţoane îmbracată în portul lor (predominent albastru, cu sucmă si năramă albastră pe cap) cu un coş (cotăriţă) impletit din nuiele pe braţ întrebînd cu grai scîlcit dacă nu avem pui de gîscă de vînzare.
    Era primăvară si plecaseră femeile sa cumpere pui de gîsca. Ritualul se repeta în fiecare primăvară. Unele dintre femeile de la noi le aşteptau cu puii pregătiţi… N-am înţeles nici atunci şi nici acuma, de ce nu-şi puneau ele singure gîştlele la clocit…

  23. geomarz says:

    Am uitat fetişoara galbenă 🙂

  24. Satmareanca says:

    Darius – Nici nu acceptam altfel 😉

    Geomarz – Frumoasă amintire 🙂

  25. marius says:

    @geomarz
    poate pentruca asa cum spune intelepciunea populara
    nu toate mustele fac miere,
    nu tot ce-i frumos e sanatos ,
    nu toti ce-s veniti sant si chemati si am putea continua .
    la noi in Arges , la tara nu toate femeile maritate pun oua la clota cele fara copii nici atat iar din cele putine ramase numai cateva sant menite sau recunoscute astfel ca sant chemate la vremea potrivita cred ca se poate verifica si azi acest lucru.

  26. marius says:

    de fapt se spune ca fiecare om isi are rostul lui si numai timpul desavarseste acel rost .
    cu cat mai repede cu atat mai bine dar intotdeauna cand trebuie, nici mai devreme nici mai tarziu.

  27. Cosma Alexandru jr. says:

    Sa inteleg ca ai succesul asta si datorita mie?
    Cred ca eu is mai nou p-aici,nu?

  28. Satmareanca says:

    @ Marius
    Şi eu aşa zic. Toate se întâmplă atunci când trebuie 🙂

    @ Cosma Alexandru jr.
    Tuturor celor care au comentat. Unii mai vechi, alţii mai noi ca şi tine…

  29. marius says:

    chiar va multumesc tuturor si tie mai ales.
    cu ganduri nimai de bine

  30. marius says:

    chiar va multumesc tuturor si tie mai ales.
    cu ganduri numai de bine.

  31. Satmareanca says:

    Şi de la mine aceleaşi gânduri, Marius! Şi mulţumiri 🙂

Lasă un răspuns

