Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii

A trecut? Nu a mai fost? Nu mai vine? La Apocalipsă mă refer, normal. Din cât am reuşit să mă uit la TV zilele acestea, am văzut că s-a creat o adevărată isterie naţională. Alimentată la maxim de televiziuni.
Din punctul meu de vedere a fost un joc, dacă pot să-i spun aşa. Un joc cu efecte pozitive. Eu am folosit prilejul ca să cunosc în carne şi oase nişte oameni minunaţi, cu care ne ştim de pe bloguri de multişor. Prieteni vechi, dar pe care nu am avut până acum plăcerea să-i cunosc şi în realitate, cu excepţia Chinezului.

Prima surpriză extrem de plăcută am avut-o, marţi, imediat ce am ajuns în Bucureşti. Oana a venit şi ea din Piteşti pentru întâlnirea dinaintea sfârşitului lumii. E o fată minunată. M-a lăsat fără cuvinte. O tânără foarte frumoasă şi deşteaptă. Un om puternic şi sensibil în acelaşi timp, conştient de valoarea sa. E fermecătoare şi genială. Cu mult plus faţă de ce se „vede” pe blog. O prietenă adevărată şi foarte dragă. Ea a scris aici despre întâlnire încă de marţi seara. Oano, data viitoare musai să conduci tu, ca să stăm mai mult la taclale 🙂

Apoi am întâlnit-o şi pe Camelia, alias Mândra KMI. O fată super faină, din toate punctele de vedere. Sigură pe ea, debordează de optimism. Lucrează cam mult, dar cred că asta o alimentează cu energie. E aşa cum o ştiu de pe mess şi de la telefon. De fapt, mult mai Mândră.

Asta nu a fost tot pentru ziua de marţi. Seara, i-am trimis un mail Simonei Ionescu cum că sunt prin Capitală. Nu am vrut să programez dinainte o întâlnire pentru că ratasem una în primăvară, din vina mea. Să vă spun că în juma’ de oră m-a sunat şi în 15 de minute a venit după mine la hotel ca să vedem cum e aerul Bucureştiului înainte de „sfârşit”? Ei, câţi oameni îşi schimbă programul pentru un străin? Foarte puţini, vă spun eu. Am ieşit la o terasă, împreună cu fiica sa – o tânără foarte isteaţă şi frumoasă -, unde am rămas ultimele, până la închidere, de câte vorbe am avut să ne spunem. Am trecut în revistă toate cotloanele mass-mediei, ale vieţii politice şi ale vieţii în sine.

Cu Simona mi-am început şi a doua zi. Şi asta pentru că a „complotat” foarte bine cu Teodora Georgescu şi Chinezu’. Aşa m-am trezit că-mi beau cafeaua la ora „sfârşitului lumii” într-o companie extrem de plăcută. Am fost foarte încântată să o cunosc pe Teo. Şi în realitate este plină de viaţă. Foarte inteligentă şi foarte echilibrată. Dacă nu aţi cunoscut-o, habar nu aveţi ce aţi pierdut! De Chinezu’ nu vă zic nimic, e moroşan de-a nost’. Fain „rău” omul! Iar vorbele sunt de prisos. Aş mai avea multe de spus, dar nu-mi găsesc cuvintele. Ce surprize minunate mi-a oferit Capitala!

Vi s-a întâmplat vreodată să aveţi nevoie de ajutor, să nu-l cereţi, dar să vină singur şi insistent de unde nici nu te aştepţi? Ei bine, asta-i Simona Ionescu. Merci mult! Îţi rămân profund îndatorată!

Mai vine sfârşitul lumii? Poate să vină! Eu am ajuns acasă fericită că i-am cunoscut pe toţi prietenii ăştia cu care discutasem în sfera virtuală vrute şi nevrute, ca şi cum ne-am fi ştiut de o viaţă. Am zis că din partea mea ar putea să vină sfârşitul, dar nu mai vine. Aşa am stabilit noi. Pentru că-i musai să ne mai întâlnim. E musai pentru că nu am terminat ceea ce aveam să ne spunem. E musai pentru că unele întâlniri nu au avut încă loc…

Despre Satmareanca
Ziaristă

46 Responses to Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii

  1. Pai daca ai discutat cu ei i-ai scos din sfera virtuala, i-ai bagat in sfera „carne si oase”.
    In sfera virtuala ce mai bagi?

  2. Baaaiii! Pentru mine abia acum a venit sfarsitul lumii! Ma simt coplesita de atatea cuvinte frumoase! Asa ca tac!

  3. Satmareanca says:

    @ Alex
    Ei raman si la virtual, dar mai adaug altii noi 🙂

    @ Simona
    Io am ramas fara cuvinte, nu vezi ca abia mi le-am gasit?

  4. kmi says:

    Hai, mai doamna, cate complimente…Multumesc pentru cuvintele tale. Sentimentele de apreciere si simpatie sunt reciproce pana in cele mai mici detalii…Sa ai parte de tot ce e mai bun!

  5. Mordechai says:

    Sfârşitul lumii s-a petrecut. Am fost graţiaţi. Raiul nu-l meritam. Iadul nu ne voia.

  6. @Mordechai,
    asa ca, in concluzie, pamantul ne mai suporta! Afara sau inauntru?

  7. Satmareanca says:

    @ KMI
    Nu spune mai multe că mi-o iau la cap. Şi mai vin 😀

    @ Mordechai
    Deci, iadul pe pământ. Tind să-ţi dau dreptate. Da, iar 😛

    @ Simona
    Cred că afară. Înăuntru probabil e mai bine 😀

  8. Trexel says:

    http://damncoolpics.blogspot.com/2007/09/only-in-romania.html

  9. Alexandru cel nou says:

    De cand ma stiu savantii sau crezut dumnezei si ateismul lor a fost fara margini.Ce face oare Dumnezeu in fata uni asemena prosti…probabil ca sta razand si isi spune in gand:”Multa minte ii mai trebuie omului ca sa ma inteleaga!”

  10. lol says:

    @Satmareanca da ştiu ca şti sa faci oamenii geloşi!!. Vino la mare sa iţi arătam ţie si sătmăreanului, eu cu musulmana ce nu ai visat ca ai acilea.

  11. Satmareanca says:

    @ Trexel
    Mişto linkul. Merci! Dar, totuşi, ce legătură are cu postarea? 😛

    @ Alexandru cel nou
    Păi dacă cercetează, cum să mai creadă? :)))

    @ LOL
    Intenţia mea nu-i să vă fac geloşi, ci să vă povestesc ce oameni minunaţi am cunoscut 🙂
    Altfel, toate la vremea lor. Vom bea într-o zi o cafea şi cu musulmana ta :)))

  12. Trexel says:

    mai…e drept ca mie imi place legat da de data asta am pierdut legatura

  13. Deci…zau ca nu merit atatea cuvinte frumoaseeeee! Parol!
    Si eu m-am simtit exceptional. Si m-am bucurat enorm ca ne-am cunoscut „in carne si oase”. Mi-ar fi placut sa stam mai mult la taclale, pentru ca era o placere sa fiu cu voi. Poate ne mai reunim asa, macar in fuga :))

  14. Satmareanca says:

    Trexel, nici măcar nu contează. E bine şi aşa. Merci încă odată! M-am hlizit bine 😀

  15. Satmareanca says:

    Teo, meriţi tu mai mult, nu am putut „produce” io la ora aia. Sigur că mai vin, mi se arată mai multe drumuri prin Bucureşti în următoarea perioadă…

  16. Trexel says:

    ce sadica esti, era de plans

  17. Satmareanca says:

    Aha, vroiai să-mi strici ziua :)))
    No, scuză-mă. Azi nu am vreme de plâns că am de lucru la ziar 😀

  18. Trexel says:

    v-ati decis sa continuati? :))

  19. Oana says:

    Ma rog, eu merit toate cuvintele frumoase, daca toti va deziceti de ele, lasati, le primesc eu 😛 Oricum, musai trebuie sa beau si eu o cafea cu Simona. Prea ai laudat-o, aproape ca imi e ciuda ca nu ne-am cunoscut. Offf, Crina, numai rele faci 😀

  20. geomarz says:

    Pe Mosh vad ca nu l-ai cunoscut in carne si oase acum. Il stii de mai demult ?
    Daca da, spune-mi cum este !!!
    Daca nu, nu ! 🙂 😦 😉 😕

  21. Superrrr…te asteptam cu mult drag! Bucurestiul e mai frumos toamna 🙂

  22. Satmareanca says:

    @ Trexel
    Nu ştiu ce, dar continuăm 😀

    @ Oana
    Dacă vrei, îţi mai dau câteva cuvinte 😛
    Trebuia să rămâi şi tu o zi întreagă că te întâlneai şi cu Simona. Şi ne mai terminam şi noi din poveşti. Aşa iar pe mess :)))

    @ Geomarz
    Nu l-am cunoscut pe Mosh, dar mai dau io prin Capitală. Toate au timpul lor. Deocamdată, doar pe cei enumeraţi i-am cunoscut „live” şi pe câţiva de-ai mei din Satu Mare.

    @ Teo
    Dacă mă gândesc bine, nici nu e chiar aşa urât Bucureştiul :))) Atunci trebuie să-l „încerc” şi toamna 🙂
    Şi eu te aştept prin Nord-Vest. Dacă nu vei fi satisfăcută de ce vei vedea, Ungaria e aproape :)))

  23. @alexandru cel nou

    Ce Doamne iarta-ma te face sa crezi ca savantii sunt atei?
    Varfurile fizicii si ale biologiei au fost oameni profund religiosi(ma refer la Einstein si la Mendel). Exemplele pot contina. Majoritatea medicilor, a filosofilor, etc.
    Experimentul CERN nu are nici o legatura cu ateismul sau religiozitatea. Este controversat din motive tehnice, sa zicem de …prudentialitate. Iar sintagma ‘Particula lui Dumnezeu” este o figura de stil. Toate particulele sunt ale lui Dumnezeu. La fel si asocierea facuta de presa intre posibilele efecte catastrofice si „Apoxcalipsa”.
    Nu tot ce seamana cu cadelnita are conotatii religioase.
    Dimpotriva, ateismul apare din senin, unde nu te astepti, la oameni lipsiti de o cultura sistematica solida, de exemplu la Remus Cernea, care nici el insusi nu poate pretinde ca ar fi un….ispravit sa zicem.

  24. Carmen says:

    ce frumos de voi ca va intalniti! Si io vreau!

  25. Satmareanca says:

    Salut Alex! 🙂

    Carmen, păi hai! 🙂 Ce te opreşte? 😛

  26. Oana says:

    E musai, Carmen. Daca nu o cunosti pe Crina, e ca si cum nu ai fi cunoscut pe nimeni in viata asta. Crede-ma pe cuvant 😉

  27. Oana says:

    Crina, n-a fost ziua mea de genialitate 😀 Data viitoare stam mai mult 😉

  28. Satmareanca says:

    Oana, Carmen e prietena mea de o viaţă. Adică de vreo 18 ani. Mă cunoaşte mai bine decât mă cunosc io 😀 Roşcata din Austria. Ori brunetă, nici io nu mai ştiu :)))

    Data viitoare să-ţi iei şi geniul cu tine 😛

  29. Oana says:

    A, a, aaaa, aaaaaaaaaaaaaa, A 😆 In cazul asta stie ce am castigat noi, cei care te-am cunoscut 😉
    L-am lasat sa se odihneasca, normal, geniul 😀

  30. Satmareanca says:

    Las-o, că-i geloasă :)))
    Înseamnă că va începe să strălucească iar. Geniul 😉

  31. lol says:

    ştiu bre! da cum sa va păcălesc sa va cunosc?. Si oricum este bine sa şti, acilea la mine majoritatea ofiţerilor de marina sunt proveniţi din Ardeal. Pentru mine care sunt un mitica a fost o revelaţie. Ardelenii vin navighează o viaţa si se retrag la penzie in Ardeal, au un apetit special pentru mare. Oricum aici e si pământul tău satmareanco eşti proprietara de drept tu si satmareanul. Pana vi îl păzesc eu.

  32. marius says:

    doamne cat de mic ma simt si ce frumosi trebuie sa fiti dar mai ales tineri …..e grozav sa stii ca ezxista si altceva decat suspiciune , neincredere ,ura , prostie ,ignoranta ,suficienta ,…..am crezut ca generatiile ce vin acum din urma, sant incapabile de sentimente profunde,ca valorile noastre sant disparute si ca omenia e din ce in ce mai rara…..ca respectul reciproc e vetust si ca lumea noastra e definitiv despartita de
    aceasta lume noua de o prapastie insurmontabila .
    daca in primele zile am tot vorbit si comentat si iar vorbit ,cu rost sau nu ,acum traiesc un sentimenbt ciudat dar extraordinar ascultan-du-va ,urmarindu-va dialogurile …
    nu stiu cum suna dar sper sa nu va pufneasca rasul
    nu am putut comenta la articolul precedent pentru ca nu am stiut cum sa spun ce as fi dorit
    .sant lucruri pe care nu le poti cuprinde in cuvinte .
    mea culpa .
    s-auzim numai de bine

  33. marius says:

    numai ce am terminat de scris ce a-ti vazut mai sus si uite ca prin intermediul chinezu`-lui am ajuns in kapra`s blog si am citit articolul despre homo digitalis.merita sa-l cititi

  34. Trexel says:

    la ziar ma refeream 🙂 cre ca inca nu ti-ai revenit de pe drum 😛

  35. Oana says:

    A, ca te-am prins, Trexel, documentullllll, ca nu astept sa mor ca sa termin un foileton. DA?
    Scuze Crina, pur si simplu mi-au sarit toti nervii 😀

  36. Trexel says:

    na, te-ai linistit? 😛

  37. CELLA says:

    Puteam să şi tac , împăcată şi bucuroasă de bucuria întîlnirilor minunate pe care le-ai avut , dar m-am gîndit totuşi să împărtăşesc cu tine ( cu voi ) sfîrşitul ăla şi întîlnirea mea ;
    da , am avut şi eu o întîlnire cu un OM ( necunoscut ) , întîlnire mai mult decît întîmplătoare ;
    eram acasă , la o oră la care nu-i obişnuit să fiu , din motive banale … ocupată rău şi fără să aştept pe cineva
    soneria insistentă m-a dus la poartă … o stradă unde porţile stau închise şi străini nu sunt obişnuiţi ( cartier exclusivis 😉 unde toată lumea ştie pe toată lumea şi siguranţa este autoasigurată )
    deschid , o tînără necunoscută cu o mapă , un rucsac şi urme triste-n privire … am ştiut , am chemat-o în casă … a rămas în prima secundă pe loc , a rămas apoi în curte , mirată ( ? )
    trec peste durere şi tristeţe şi revoltă şi indignare şi,şi,şi …
    ( toate ale mele ) era un OM care „cerşea” pentru doi copii …
    voluntar într-o organizaţie ( ştiam care deci nu se pune problema realului ei demers )
    OMUL acela , în timpul ei liber , ajuta … mergînd din poartă-n poartă … şi porţile erau închise , porţile-i erau trîntite în nas , porţile o repezeau cu cinism şi revoltă : ” du-te băi la muncă , nu cerşi , vă ştim noi p-ăştia , mincinoşi şi nesimţiţi şi tupeişti etc ” … vă scutesc de restul
    am stat cu ea cîteva minute , să-i dau timp să se liniştească , să creadă că ŞTIU prin ce trece , să-i împărtăşesc toate cîte le ştiu şi să o încurajez ; a plecat … în drumul ei de golgotă , spre alte porţi închise , eu sunt cea care a rămas şi mai tristă în urma ei … nejudecîndu-mi vecinii , doar zicîndu-mi că bucuria cunoştinţei cu EA nu are cum fi mai mică decît tristeţea faţă de toate celelalte ; îmi cer iertare , ştiu că lumea are alte multe şi importante „probleme”,că subiectele triste sunt evitate şi oamenii vor veselie ( sunt şi-aşa destule mizerii zilnice ) , poate trebuia să tac … m-am tot gîndit … acuma , asta este , am întîlnit şi eu … un necunoscut ( ??? ) atît de cunoscut ( !!! )

  38. Satmareanca says:

    @ LOL
    Aşa să faci. Păzeşte-l, într-o zi vom veni :)))

    @ Marius
    Ne flatezi peste cât putem duce. Cel puţin pe mine 🙂
    Să ştii că şi eu am aceeaşi părere ca şi tine despre tânăra generaţie adesea. Dar, îmi place să cred că mai sunt şi excepţii…
    Noi te simţim că eşti pe aici şi când nu ai ce spune :)))
    Chiar foarte interesant articolul despre homo digitalis. Merci pentru atenţionare 🙂

    @ Trexel
    Şi io cred la fel. Azi se mai poate trăi 😀

    @ Oana
    Hai că pun pe cineva să-l aştepte la colţ 😆

    @ CELLA
    Ce mi-a plăcut ce ai scris! Şi întâlnirea ta…Ce bine că mai sunt oameni care deschid porţile necunoscuţilor şi care permit strigătului să se propage mai departe…

  39. Oana says:

    Eu am auzit ca mai vine o data sfarsitul lumii, pe 21 octombrie. Pai, musai sa ne intalnim, nu? 😛

  40. Satmareanca says:

    Bine că mi-ai spus din timp! Musai, musai 🙂

  41. Trexel says:

    stiam io ca o iubesc pe Cella da inca nu eram convins de ce

  42. Satmareanca says:

    Acum ai aflat! Eu ştiam de multişor 🙂

  43. (marius)Spedy says:

    ete ca nu veni nici astazi.asa cum am gasit comentat intr-un alt post,daca-s si romani implicat apai nu mai nimere sfarsitu asta pe la noi ca ,cica se pune in context integritatea tunelului.(adica lipsa a macar unui tronson .acu lo fi cautand la fier vechi ?

  44. Satmareanca says:

    Citisem undeva că s-a stricat sfârşitul lumii, de aia nu a mai venit :))) Adică LHC ăla 😀

  45. (marius)Spedy says:

    cert e ca si la asta am dat flit.

  46. Satmareanca says:

    Dăm la tot ce mişcă pe lumea asta, nu ne împiedicăm de un sfârşit de lume :)))

Lasă un răspuns

