Orice vreţi voi…

Azi mă simt golită de gânduri. Voi ce gânduri aveţi? Sunt curioasă ce vă trece prin cap. Întotdeauna comentăm temele mele. Ale voastre care sunt? Oricare ar fi, sunt curioasă să le aflu.

Accept chiar şi întrebări stupide, aşa cum le-am acceptat întotdeauna. Şi nu vă simţiţi toţi. Nu e cazul. Cei care mă cunoaşteţi – unii mai vechi, alţii mai noi – ştiţi ce şi cum gândesc, de unde bate vântul şi cât de tare plouă. Chiar şi fără o fărâmă de gânduri, o să-mi fac timp pentru orice vreţi voi…

Oana, ştiu că tu ai multe gânduri. Ai scârbe şi nemulţumiri. Zi gândul ăla la care mă gândesc eu. Dar, dacă se poate, unul pozitiv. Cer mult? 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

69 Responses to Orice vreţi voi…

  1. Oana says:

    Ei, Crina, viata e frumoasa, depinde sa stii sa ti-o faci asa. 😉 eu am multe, dar imi trec.

  2. Oana says:

    Crina, de ce soarele la rasarit e rosu si la apus tot asa? Ca am o trilema. 😀

  3. Satmareanca says:

    Io ştiu că e frumoasă. Chiar foarte frumoasă uneori. Viaţa, la ea mă refer. Nu asta e problema mea, ci gândurile. Poate tocmai de aceea e frumoasă pentru că n-am gânduri. Ai înţeles ceva? Nici nu trebuia :)))
    Am zis io că răspund, dar sincer nu m-am gândit la întrebări din astea. Să-i întrebăm pe ăia cu Big Bangul 😀

  4. Oana says:

    EI, vezi? Nu stii, asta este, nu stii, nu stii 😀 Iti spun eu, din cauza poluarii 😀

  5. Satmareanca says:

    :))) Asta era o întrebare ştiinţifică. Eu am zis ceva de întrebări stupide 😆

  6. Oana says:

    Ei, dar putea-i spune si tu ceva stupid, sa par eu mai cu mot 😀

  7. Satmareanca says:

    La asta nu m-am gândit. Uite că nu am nici gânduri stupide la ora asta :))) Deşi, ar trebui să fac rost. Prietenii la nevoie se cunosc 😉

  8. Oana says:

    Sincer, nici eu nu ma prea pot gandi la multe, cred ca nici la tampenii, e din cauza timpului. Asa ca mi-am mutat hainele de iarna in masina… A, nu are treaba 😀

  9. Satmareanca says:

    E un gând şi ăsta. Upps. Şi io am unu. Vineri am fost la serviciu în sandale, azi aveam nevoie deja de cizme, doar că m-am uitat pe calendar şi am zis că, totuşi, e vremea pantofilor :)))

  10. Oana says:

    Ei, eu mi-am luat botine azi. Frig al naibii. Dar la 28 grade in masina, merge 😀

  11. Satmareanca says:

    Tu vroiai să te coci. Făceai oareşce experimente :)))

  12. Oana says:

    Nu, am vrut sa o adorm pe mama, si am reusit 😀

  13. Satmareanca says:

    Înţeleg că aţi inversat rolurile. Nu degeaba se spune că geniul e o stare de nebunie :)))

  14. Oana says:

    Crina, am pus monopol pe postul asta, o sa ma injure lumea 😀 Hai ca dispar la culcare si asa e cam tarziu si maine incepe scoala, sigur, eu o sa dorm atunci 😀 Somn usor!

  15. Satmareanca says:

    Aici nu merge nimeni la şcoală. Dacă nu au fost la vremea lor, ghinion :))) Noapte bună! 🙂

  16. Trexel says:

    las ca am io ganduri

  17. moshcalifar says:

    Cafea si 5 grade in plus. Atata vreau.

  18. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut sa comenteze aceasta postare .UNGURU are urmatoarele ginduri poate niste utopii relizabile 1)sa ploua toata saptamina ca sa nu muncesc nimic:))))))))ha ha ha ,2)sa ma pot inspira sa mai scriu vreo citeva bancuri cu tinta la politica romaneasca actuala:))))))))))ha ha ha,3)sa acumulez odihna si energie pentru campania care vine si nu ne asteapta :))))))))))ha ha ha ,4 )timp ca sa pot scrie la totii prieteni de pe bloguri ,aceste ginduri le am si nimic mai mult .CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  19. Carmen says:

    Io o duc azi la Lucky la vet si in urmatoarele 3 zile iar o sa ma urasca 😦 Noaa da trebe facut service-ul 1 data in an si vaccinata…
    Ach da si bluza aia n-o mai iau pe mine!

  20. Mordechai says:

    Cum azi-ul a devenit iute ieri… alte gânduri scormonim. Şi până le găsim şi le potrivim în borcane… iar se face ieri.

  21. marius says:

    si trec la pas ,calcand agale printre baltoacele din drum
    si ploaia cade strecurata si risipita ca un fum,
    sa-mi cumpar doza de minciuna cu iz fetid,electoral
    si scoala canta-n clopotel,cusunet viu si diafan ,
    ma duc spuneam sa-mi iau jurnal…….

  22. marius says:

    si fiindca tocmai am citit jurnalul va spun ca sant terifiat si consternat de strigatul de disperare al unui alt corifeu ,al literaturii de asta data si nu pot sa nu-i inteleg mahnirea .cititi daca aveti la indemana articolul trimes lui Marius Tuca spre publicare de catre FANUS NEAGU,tiparit in JURNALUL NATIONAL 15 09 2008pag5 alaturi de ultimul interviu al celui ce a fost STEFAN IORDACHE

  23. marius says:

    ce lume hada ne-nconjoara ,cu oglinzi strambe de balci ieftin, ce deformeaza realitatea spre grotesc,cum barbaria ne-nconjoara ca-n evul mediu stramosesc .
    sa nu mai stim gasi cararea spre piscul nalt al luminarii ?asfi dorit sa scriu acum despre intaia zi de scoala a celor mici si scumpi si dragi ,sa caut in privirea lor dorinta nemarginnita si aspiratia spre intelegere ,sane bucuram de inocenta si tineretea lor acum cand inca-si mai pun nadejdea in ocrotirea ,in pavaza noastra .
    dar multa tina nenconjoara, si ploua ,…. si e tot mai frig afara….

  24. lol says:

    Este cazul sa mă ruşinez!! pentru prima oară in viată mă bucur ca vine toamna!! Meschin mă bucur ca au plecat turiştii!! Scad preturile si pot sa plimb căţeaua pe plaje si faleza. Dimineaţa deschid geamul si e un vacarm infernal de piuit de pasări care se pregătesc de migraţie, formează stoluri sa treacă marea iau stresul meu cu ele. Si toamna are farmecul ei. Mai an vroiam sa vina primăvara, o sa o doresc si la anul. Deocamdată mă bucur de toamna si pun murături, înaintez in vârsta si e amuzant 🙂

  25. parazitu says:

    Mie mi mila de copii care azi au inceput scoala, li s-a terminat vacanta asa de repede, pacat…ca nu i asteapta nimic nou sau placut la scoala decat aceleasi banci reci, si profesorii vai de capul lor…. 🙂

  26. CELLA says:

    Gând 11 – NICHITA

    Eu cred că un om este ceea ce îşi aduce aminte despre sine însuşi.Bunăoară , eu mă consider pe mine ceea ce îmi aduc aminte că sunt.De asta uneori oamenii sunt în aparenţă schimbători sau au umori diferite.
    De fiecare dată îţi aduci aminte alte lucruri despre tine însuţi.

    N-am nici un gînd , sunt defectă 😦 ( ? ! ) în regiunea aceea a gîndului meu , da’ poate că-mi trece … cu viaţa

  27. lol says:

    @Cella. Sigur nu eşti defecta!! aşa cred eu!!:)

  28. O Marie says:

    Crina ,draga gandeste pozitiv.Chiar daca ploua afara ,din experienta stii ca trebuie sa apara soarele,e adevarat peste trei zile,dar tot apare,asa si cu gandurile,cele rele se duc si apar cele bune,negru si alb,cald si rece,lumina si intuneric.Viata e cum e,depinde de tine sa alegi calea.
    Cu drag!

  29. marius says:

    viata este o negociere permanenta intre optiuni de moment si perspective ne-ngradite,si daca a fost buna sau rea numai la urma poti socoti ,asa cum spui in suma amintirilor frumoase despre ce ai dorit si ai fost tu.defectiunile apar numai in zonele de umbra care,indeobste reflecta si partea neplacuta a vietii(si pe care intelegerea si uitarea le imbraca cu o carapace ) asa cum si medalia invingatorilor are si revers.
    esti suma a calitatilor ,recunoscute de ceilalti,si a defectelor cunoscute uneori numai de cei apropiati .si cum bine stim toate-s relative ,conditionate fiind de momentul si locul manifestarii lor.

  30. Alexandru says:

    Crina imi permit sa iti spun ca fiecare picatura de ploaie este o noua zi in viata si dupa fiecare nor de ploaie se ascude o sperata de mai bine.Eu intodeauna am fost un fan al toamnei si al ierinii si nu pt ca sunt un introvertiti ci pentru ca fara ploaia toamnei si fara albul iernii nu am putea sa ne bucuram de ravisanta primavara! Viata trebuie sa fie frumuasa si plina de prieteni care sa-ti fie alaturi ori de cate ori esti intrun impas.Nicolae Iorga spunea: ‘Eu nu ma cert cu voi pt ca nu am timp sa ma impac!”

  31. loreleienrose says:

    eu mă gîndesc la superficialii care cred că iubesc toamna.

  32. Satmareanca says:

    @ Trexel
    Mie îmi dă error system :)))

    @ Mosh Călifar
    Cafelele se pot rezolva, cu gradele mai greu. Dă drumul la microcentrală 😀

    @ UNGURU

    Nr. 2 îmi place. Te aştept cu bancurile. Timp se poate cumpăra de la supermarket. Numai că eu sunt ghinionistă, pe când ajung mi se spune întotdeauna: tocmai s-a terminat :)))

    @ Carmen
    După ce îţi iei permisul, ai voie de la mine să porţi şi bluza aia 😀

  33. Satmareanca says:

    @ Mordechai
    S-ar putea să n-ai dreptate? Iar s-a făcut ieri şi eu tot fără gânduri ori cu altele de acelaşi fel :)))

    @ Marius
    Merci pentru recomandarea din Jurnalul. Mi-am luat ziarul, dar de citit doar mai spre seară, când am şi eu un pic de timp liber…
    Cei mici şi-au tras ghiozdanele prin frig. Cei mai puţin mici, dar tot elevi, au umplut crâşmele :))) Am băgat de seamă că a început şcoala, fără să vreau. Azi am vrut să beau o cafea cu o prietenă şi toate barurile erau pline ochi de şcolari. Mai bine stăteau în vacanţă 😆

    @ LOL
    Eu întotdeauna mă bucur când vine toamna. Chiar dacă mai plâng uneori că e frig, toamna îmi dă viaţă 🙂
    Eu murăturile le-am pus la supermarket. Sunt asigurată pe toată iarna :)))

    @ Parazitu
    Se mai schimbă lucrurile câte un pic. Încet, dar aşa pare că se schimbă…

  34. Satmareanca says:

    @ CELLA
    Nu eşti defectă. Tocmai ai avut un gând frumos 🙂

    @ O Marie
    Bine ai venit! 🙂
    Aşa îmi şi place să fac. Se poate şi soare pe furtună :))) La mine, fenomenele acestea alternează des şi se întrepătrund, dar asta şi pentru că, ca şi ziarist, într-o zi treci prin multe evenimente şi multe stări contradictorii. Dar, important e că în sinea mea e soare întotdeauna 🙂

    @ Marius
    Depinde cum privim lucrpruirle. Eu iau, de obicei, doar partea bună a lor. Când mă uit în urmă mă gândesc doar la ce a fost pozitiv. Apoi, îmi aduc aminte şi de greşeli ori de lucrurile neplăcute care mi s-au întâmplat, dar doar atât cât să învăţ de pe urma lor…

    @ Alexandru
    Merci pentru gândurile frumoase! 🙂
    Şi eu sunt iernatică, asta pentru că m-am născut într-o frumoasă zi de iarnă. Iubesc ploaia (Doamne, ce-mi mai plăcea să mă plimb prin ploaia curată şi veşnică din aparent întunecata Copenhagă, cât am stat acolo. Îmi plăcea mai mult decât la noi, pentru că acolo e curat, iar ploaia nu lasă urme negre pe nicăieri), dar şi soarele blând de toamnă. Cred că iubesc toate anotimpurile în felul lor. Îmi place fiecare început :)))

    @ Loreleienrose
    Cred că fiecare o iubeşte în felul său. Unii mai superficial, alţii mai profund. Aşa cum iubim şi în viaţă…
    Bine ai venit! 🙂

  35. Roxana Lilith says:

    Un gand: de ce oamenii trebuie sa considere ca ai ceva defect la mansarda daca tii in apartament (evident, nu la gramada…) 2 cateluse, 2 pisoi, 2 broscute testoase si 3 acvarii mari? Astea pe langa cei trei membrii bipezi ai marii familii ?
    Toamna ? imi place, de ce nu mi-ar placea? Miroase si Bucurestiul frumos dupa o ploaie buna.

  36. Satmareanca says:

    Bine ai venit! 🙂

    Pentru că ne place să ne uităm cu ură peste gardul vecinului. Pentru că ne place să bârfim. Pentru că ne uităm la ceilalţi în loc să ne uităm la noi cine suntem… Eu un câine ţineam la un moment dat în apartament, ce-i drept mărişor, şi se uitau urât vecinii. Îmi dau seama cum clevetesc în această situaţie. Cred că sunt prea rurali… Ei, io nu mă simt 😀

    Şi pentru ploaie îmi place toamna. Se face curăţenie fără intervenţia salubriştilor :)))

  37. Roxana Lilith says:

    Multumesc de binete,
    Da, ai dreptate…vorba unei tiganci care cuprindea in ea toata filozofia clevetitorului de meserie: „Ce, n-are cin’ te f…., te f… grija de mine?” Urat..dar adevarat…
    Mie imi plac animalele, imi place sa le stiu ingrijite (dimineata intai mananca ele, pe urma mancam noi…). Si mi-e sila de aparatorii cainilor maidanezi, dar care n-ar lua unul de pe strada ca lasa par! Patrupedele mele sunt toate salvate de pe strada.

  38. Roxana Lilith says:

    Si pana la urma cred ca-i doar o limitare, o ingustime a mintii: daca ei nu pot, li se pare ciudat sa poata altcineva…

  39. Satmareanca says:

    Eşti un suflet mare, Roxana! Şi mie îmi plac, însă am un program atât de încărcat încât nu am timp de ele.
    Nici cuţul meu nu era de rasă pură. Era o corcitură între un dog argentinian şi un ciobănesc german. Trebuia să ajungă undeva la ţară şi… l-am salvat. L-am salvat pentru un timp, căci, de fapt, l-am dus la moarte. Oraşul l-a omorât. Pentru cuţul meu, pe care au avut grijă oameni răi să îl omoare, aş fi făcut orice. Şi chiar făceam. Fugeam de nebună de la serviciu să îl plimb, căci se făcuse mare, avea multă energie şi trebuia consumată. După ce s-a dus, am început să am mai mult timp pentru mine, dar s-a dus şi o parte din sufletul meu. Am plâns mult. Şim încă mai simt un gol deşi au trecut mulţi ani 😦
    Numai mie mi se pare ori sunt prea mulţi în jurul nostru care nu iubesc animalele? Şi dacă nu iubeşti aceste fiinţe nevinovate, care îţi fac bucurii, cum ai putea iubi oamenii?

  40. Oana says:

    Wow, ce frumos Crina. Si pisica mea e luata de la tomberonul din colt. cum sa-l las acolo cu ochii lui mari si verzi care cerseau mila? Din fericire e sub protectia noastra de sapte ani si e bine, sanatos, uneori preaaaaa sanataos 😀 Caine nu pot tine, e greu cu timpul. Abia am timp, de nevoie, sa ma duc la doua luni la coafor. Am incercat cu un catelus, dar nu a mers, plus ca Piti il batea. Dar, oricum, le cumpar saci cu mancare celor de la bloc, iar vecina mea, casnica, fara treaba, le da sa manance de trei ori pe zi. Suntem o echipa: eu le cumpar, ea le da. Si sa nu mai vorbim de caini morti ca iar ma apuca boala pe vecini 😦

  41. Trexel says:

    voua v-au dat cartile? ati prins d’alea noi? ca ale mele iar sunt jerpelite de 10 generatii. bine ca aia premiantii le au toate noi.
    apai io ma mai duc anu asta c’am inceput da e ultimu! mai fain era cu vaca

  42. Roxana Lilith says:

    @ satmareanca
    Timpul…offf timpul asta….acum mai pierd dimineata inca 20 de minute..pentru ca tre sa-i mangai si sa-i alint pe toti…(evident dorm cu mine in pat, vaaaaai…in pat…vai vai…), dar este un regal sa te uiti la ei cum se joaca.
    Stiu …si eu aveam prea multe pe cap…si m-am mai eliberat…am divortat !…
    E gluma, da! Nu am nimic cu persoanele casatorite ! sanatate si virtute !
    @trexel
    Si ale noastre sunt jerpelite, dar numa’ de 3 generatii…

  43. marius says:

    doamnelor ,buna seara si uite ca ploaia va aduna la o barfa mica .eu cred ca este o forma de a darui dragoste intelegere si protectie unor suflete de cele mai multe ori oropsite si neintelese, decat de cei cu suflet mare.pe de alta parte ,sant acele vietati ce populeaza singuratatile din noi.fiecare avem un partener,un copil,pe cineva drag dar,avem cotloane ale sufletului ce nu le pot fi destinate si in care isi gasesc adapost,toti acesti prieteni necuvantatori. uneori ne daruiesc mai mult decat ne imaginam noi ca pot,si infinit mai mult decat putem noi primi

  44. Maria Barbu says:

    Crina draga, e toamna si ud si frig. Ma gandesc la o povestire a lui Capote in care o tanti cam nebuna facea prajituri cu nuci si le trimitea presedintelui SUA, dar asta numai cand incepeau ploile de toamna! Asa ca mie imi miroase,- in gand!- a prajituri cu nuci… dar nu le trimit presedintelui!
    Tie iti trimit un pupic maaaaaaaaaaaaaaare cat un tort! Si o invitatie pe blogul meu sa „gusti” o parabola, iar cand vii in Bucuresti poate mergem sa bem un ceai la Carturesti… ca e cool! Sau mai bine sa fie hot, ce zici?

  45. PELERINUL says:

    Voiesc sa opresti ploaia. Stiu ca poti.

    Acum ma simt ca o carte de vacanta uitata pe plaja de la Vama… Doar vantul ma mai rasfoieste pagina cu pagina.

  46. Oana says:

    Pelerinul, pai tu acum spui ca poate? De ce nu ai zis mai devreme ca faceam greva aici si o puneam sa opreasca ploaia, ca prea ma doare capul de la dansa.

  47. marius says:

    hai sa mai schimbam registrul ca tot ne lua de cap toamna asta si sa trecem prin ograda onor minister invatamint .ograda-n care senghesuira mai toti catindatii la parlamentare si chiar pimministri.unul adica onor ministru-n cauza si-a propus sa faca din scoala pepiniera de primari si fiindca aia mici se uitau chioras,a dato-n povesti nemuritoare.nu de alta da se duse( vorba olteneasca)cu calcolatoru uitand sa ia si o galeata de curent ca mintosu nu functioneaza alfel.
    o alta gospodina nevoie mare isi puse poala-n brau (si isi sufleca nus`ce ca maneci nu avea)si se-apuca sa dea nenica nevoie mare cu maturoiu .altii se-nghesuira care mai de care in scoli noi noute si super dotate minunandu-se de fata noua a invatamantului onorat de prezenta distinsilor oaspeti.si fiindca toate trebuieu sa aibe un mot ,ete ca distinsul boc senior de cluj se trudi a trage de clopotei dand semnal de incepere a noului an scolar .dar eu vin si intreb ca romanul impartial,PENTRU CINE TRAGI CLOPOTELE MITICA?

  48. sfinx667 says:

    Sătmăreanco, iar recunosc …
    Mă gândesc la câtă mâhnire acumulăm şi tot nu ne ănsemnăm … îmi spunea Gabriela Savitsky în urmă cu ceva zile că ” e atât de simplu să fii fericit ” şi totuşi, un Octavian Paler s-a ” mutat pe steaua sa ” atât de mîhnit , Maestrul Ştefan Iordache a preţuit şi slujit viaţa, a iubit oamenii .. a plecat atât de mîhnit…. la astea mă gândesc … prea multă mâhnire, prea multă …
    Îţi dăruiesc un zâmbet, ceea ce am eu, poate nu ar fi rău să ne dăruim zâmbete mai des, cât încă mai avem timp !
    Gata, mă tirez, sunt turbo-tristă de ceva zile şi nu-i frumos să vă încarc. Voiam să ştiţi că vă preţuiesc, atât .
    Sibilla

  49. Oana says:

    Crinooo, iar ai adormit cu laptopul in brate? Si io urlu aici dupa tine? Sa ma culc? Nu vreau, na.

  50. sfinx667 says:

    Nici eu nu vrea, na şi na …
    Crinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Oana zice să zâmbesc iar eu am decis s-o cred … vino şi vino … că cine ştie ce idei ne vin…

  51. Gabriela Savitsky says:

    La capitolul întrebări tâmpite: Mă frământă (na!) de mult timp o întrebare. Mai multe, dar suma e una. De ce trebuie să ne simţim vinovaţi că am trăit în comunism. Dacă ni se pune toată ziua placa asta (sau CD-ul), de ce nu ripostăm? Ce masochism ciudat ne face să scormonim cu mâinile murdărite de acest gând indus în fericirile pe care le-am trăit? Este vinovată copilăria noastră de comunism? Erau comuniste jocurile noastre? Era cerul în care înălţam zmeie de hârtie albastră (din aceea pentru învelit cărţile şi caietele, cu etichetă albă cu chenar brodat albastru) comunist? Ne iubeam şi ne alinta mama noastră cu o dragoste comunistă?
    Uite, tocmai acum, capitalismul cel sublim a intrat în colaps şi se naţionalizează. Nu spunem despre americani (masa) că sunt nişte inşi inculţi care funcţionează doar prin reflexe condiţionate? Ce mai mulţi sunt asistaţi social. Politologii oneşti au ajuns la concluzia că acest sistem – cu apogeul în consumism – este în iminenţa colapsului. Care sistem e bun? Uite, ăsta e gândul care mă obsedează. Care sistem politic şi social poate produce maximul de satisfacţie existenţială pentru cât mai mulţi indivizi? Dacă mă crezi, întrebările acestea mă obsedează de când am deschis ochii asupra lumii… 😀
    Nu citi mesajul, lasă-l încolo…

  52. Gabriela Savitsky says:

    ai introdus moderarea? nu sunt la curent cu ultimele bârfe din blogosferă…

  53. marius says:

    astazi ma trezii ceva mai optimist si hotarat sa-mi asum oaresce responsabilitati casnice.drepr pentru care incercand sa stabilesc o ordine de prioritati totata voia buna se flescai mai ceva ca namoleala de-afara
    acum cam 2 ani am facut unele demersuri la OPCin legatura cu faptul ca ,desi cursul valutar era undeva la 32000chiar 31000mii lei (vechi)facturile erau incasate la 35553 si asta a continuat tot anul adica de la 31-10-2006pana la 31-10-2007in raspuns am fost informat ca ,avand in vedere fluctuatiile mari de curs ,in negocierea de privatizare a unor servici s-a stabilit ca in facturare sa se foloseasca cursul valutar la data de 01-10-a anuluirespectiv(2006).in decursul a 6 luni anterioare datei respective si un an dupa,nici o data cursul nu a atins acel nivel dar, asa s-a incasat 12 luni .
    am opinat ca astfel se aduce un prejudiciu major beneficiarului serviciului respectiv prin suprataxare si mi s-a raspuns ca asa este numai ca prevederile contractuale astea sant si nu se poate schimba nimic .banii respectivi si erau sume deloc neglijabile ,au fost folositi ,zic eu la decontarea costurilor legate tocmai de privatizarea in cauza dar, ce mai conteaza in tara asta ?este-un fleac .mauit acum la facturi si nu-mi vine sa cred cand vad (aceeasi lege funtionand in principiu si acum )nu prea seamana ucursul de la o luna la alta ?sant eu tamp sau incuiat ?toti furnizorii de utilitati se vaita ca nu mai fac fata cu pretul de cost al (ne)serviciilor oferite si solicita la modul inperativ majorarea acestuia ca de,sant societati private si nu-si pot permite pierderi .bineinteles privatizati pe ……banii nostri?
    uite un subiect cu greutate .va doare au ba?

  54. YODA says:

    Eu as propune o dezbatere despre batranii din RATB care te imping cu pungile pline de la piata ca sa le dai locul si ca trebuie educati, in sensul ca boul ala mai tanar care sta pe scaun poate vine dupa 20 de ore de munca.

  55. PELERINUL says:

    @Oana
    Raze de soare sfasie norii.
    Ti-am spus eu ca vrajitoarea de Satmareanca poate sa opreasca daca vrea ploaia 🙂

  56. Satmareanca says:

    @ Oana
    Nu mai vorbim de nimic, vorbeşte ploaia în locul nostru. Am adormit pur şi simplu. Fără laptop :)))

    @ Trexel
    Ce nostalgii. Doamne că puţine griji aveam pe atunci 🙂

    @ Roxana Lilith
    Câte lucruri aş putea face dacă ziua ar fi de măcar 30 de ore…

    @ Maria Barbu
    Voi veni la Bucureşti în perioada următoare şi musai să bem o cafea. Ori măcar un ceai, dacă va fi la fel de frig. Hai că mă parabolesc :)))

    @ Sfinx667
    Toamna-i vinovată pentru tristeţe. Dar e o tristeţe frumoasă, Sfinxule 🙂
    Chiar e simplu să fii fericit dacă reuşeşti să ignori pentru o clipă tristeţea din jur. Nu ai impresia că, uneori, tot universul complotează împotriva fericirii tale? Lasă-l în universul lui şi limitează-te la al tău 😀
    Şi noi te preţuim…

  57. Satmareanca says:

    @ Gabriela Savitsky
    Grele întrebări. Şi nu sunt tâmpite deloc. Ar fi sistemul în slujba oamenilor. Un sistem fără nume, dar pentru ei. Dar nu cred că există aşa ceva…
    Nu am introdus moderarea, Gabi. Adică am setat de la început sistemul acela care îţi permite să postezi la liber după ce ai fost aprobat în primă instanţă. Ori ai schimbat tu ceva în datele de identificare ori a luat-o razna blogul :)))

    @ Marius
    Eu am ajuns pe când să spun bună ziua :)))
    Clopotele bat pentru toţi, pentru fiecare în alt fel.
    Subiect cu foarte mare greutate cel cu facturarea. Ne doare pe toţi, dar puţini stăm să calculăm. Jos pălăria, Marius!
    Eu mă ocup de obicei de problemele altora. Nu ştiu cum se face că ale mele le las tot timpul la urmă. Iar acum mă copleşesc. Acesta este şi motivul pentru care sunt mai puţin prezentă pe aici.

    @ YODA
    Multe s-ar putea dezbate. Dar pe bătrâni trebuie să-i respectăm, aşa cum sunt…

    @ PELERINUL
    Da, da. Io am făcut vrăji ca să fugă norii de la voi. Dar dacă o să-i întrebi pe sătmăreni or să spună că sunt rea, căci i-am abătut la noi. E drept că am reuşit să opresc ploaia, dar doar pentru puţin timp :)))
    Vezi că Oana se va oftica. Ea era Vrăjitoarea până acum 😀

  58. Darius says:

    Orice, orice da’ până când?

  59. Gabriela Savitsky says:

    Cred c-am schimbat eu ceva în datele de identificare. Ca să poată să-mi publice unii noul IP. Îl schimb săptămânal, că lucrez la Mobifone. 😀

  60. -bet-fi a inchis cu -8.98.
    -Se bat unii ca chiorii pe forex pentru euro cam pe la 3.66.
    -Din ce in ce mai multi nefericiti nu-si pot plati ratele la banca, abandoneaza apartamentul sa se spele banca cu el pe cap si pleaca in Italia cu ce au pe ei.
    -Avem ministru de finante, dar nu avem pe nimeni la economie , comert si industrie.
    – Geoana umbla de la o vreme cu republica in gura, ignorand faptul ca traim intr-o tara cu numele de Romania. El traieste in Republica Romania. Magarul se mai si arata in public fara prezervativ pe cap, ar trebui sa-l amendeze CNA.
    -Mai am niste ganduri, dar nu cred ca va plac.

  61. marius says:

    nu stinata doamna nu dvs ati oprit ploaia ci ,pana si dumnezeu si-a terminat lacrimile,ca toamna asta s-a nimerit sa vina cand altii tocmai plecau…..si ea si-a facut datoria alaturandu-si lacrimile regretelor noastre.
    sper ca astea sa fie ultimele pe anul asta (nu ploile)cat priveste cortina,ultima va fi trasa abia maine cand isi va juca ultimul rol acela suprem a trecerii in nefiinta si ciudat parca esta spectator la ultima reprezentatie in in fata oamenilor …….

  62. marius says:

    cat despre noi cei ramasi sa-si poarte crucea ,numai bunul dumnezeu stie ce ne asteapta .ai nostri lideri au uitat ca mai au de condus destinele astui neam ,prinsi fiind cu lucruri mult mai prozaice cum ar fi,alegerile ce stau sa vie,chiverniseala personala,salvarea scaunelor dar mai ales a sinecurilor,care sarace asa cum par se dovedesc a fi bune la muls.si pentru ca tabloul sa fie complet ,cea mai mare criza de la razboi incoace dospeste cu spor si risca sa ne arunce mamaliga-ntre ochi.

  63. Adriana says:

    Eu ma gandesc la cat va mai creste euro… la cat se va scumpi gazul… si cum vom rezista la iarna cu cheltuielile ! La felul cum se arata … toate astea oare cum va fi Craciunul ? Va fi zapada ? Tare de mult nu l-am mai avut alb , frumos si cu colinzi de sa rasune strazile ! Ma cam supara vremea de afara si-mi aminteste de plumbul lui Bacovia …

  64. Satmareanca says:

    @ Darius
    Până când mă lasă toamna în pace :)))

    @ Gabriela Savitsky
    Aşa se schimbă IP-urile des. Nici nu săptămânal, ci zilnic. Ca să am IP stabil a trebuit să plătesc un abonament…

    @ Alex.dumitrascu
    Serioase idei! Şi grele…
    Da, economia a devenit o chestie colaterală. Ceva nesemnificativ acolo. Economia băgată la colţ de Finanţe, comerţul la IMM-uri şi Turism, de nu a mai auzit nimeni că ar exista, nici măcar ministrul habarnist.
    Cine a zis că trebuie să ne placă toate gândurile? Dar nu fi atât de sigur că nu ne plac 😛

  65. Satmareanca says:

    @ Marius
    Era o glumă a Pelerinului, fireşte. Frumos ai spus. Şi eu sper să nu mai cadă cortina pentru nimeni pentru totdeauna. Prea mulţi au fost în acest an. Şi prea tristă a devenit toamna asta…
    Ai noştri aleşi sunt preocupaţi de putere şi atât. Sigur, îi vom taxa la vot, dar unii tot vor câştiga, iar eu nu văd nicio diferenţă esenţială între partidele de pe scena politică.

    @ Adriana
    Te-am dat dispărută! :)))
    Şi eu am sesizat azi că se apropie de 3,7 lei. Şi gazul cine ştie cât s-a mai făcut de anul trecut. O să vedem la facturile de peste o lună şi ceva.
    Ce frumos visezi! 🙂 Şi io vreau zăpadă multă. Ca şi pe vremea în care copil fiind îmi trăgeam ghiozdanul prin nămeţi spre şcoală…
    Mult plumb şi greu de dus pe umeri…

  66. Adriana says:

    Mai apar si eu din cand in cand , mai rar ce-i drept :-(( Nu prea mai am acuma timp…, oricum am fost molestata undeva pe forum la GNV ca n-am altceva de facut decat sa stau pe forum si sa ma tot plang :-))) acu ca a disparut si Trasnea (ce-i drept sarea si piperul de acolo ) trec pe-aici :-))

  67. Satmareanca says:

    Nu înţeleg. Cine te-a molestat? Şi de ce trebuie să pui la suflet dacă ţi-a spus un alt utilizator ceva? Fii „bărbată”! Dacă aş sta să mă uit la toată lumea ce zice, nu aş mai spune nimic niciodată. Dar, din contră, mie una asta îmi dă şi mai mult curaj şi putere. Dacă am ceva de spus, spun, chiar dacă deranjez. Ori cu atât mai mult. Nu mă plâng, ci spun! E o diferenţă, Adriana. Oamenii sunt răi, au interese şi de aceea spun ce spun. Din câte te ştiu, tu te numeri printre oamenii care au de spus ceva fără a fi interesaţi să atragă foloase. Tu spui ce vezi, nu te plângi. E o diferenţă. Ca şi diferenţa dintre a avea simţ civic şi a turna.
    Te mai aştept 🙂

  68. Adriana says:

    Ok mersi Crina , cuvantul „plange” l-a folosit acel utilizator nu eu . Si eu consider ca a spune ceea ce vezi e un lucru bun , sunt tot mai multi cei ce se ascund dupa deget si desi sunt de aceiasi parere cu tine cand sunt pusi in fata faptului de a recunoaste sau macar de a lua atitudine n-o fac ! Asta-i enervant rau de tot ! Insa mai avem si noi zile din acelea cand zici ca nu te mai intere nimic… acu eu am o perioada de asta …stai ca vin alegerile si-apoi sa vezi ! : – ) !!!
    Noapte buna draga Crina !

  69. Satmareanca says:

    Da, se apropie campania şi trebuie să ne facem „antrenamentul”. Şi eu mă simt cam obosită în perioada asta. Poate şi din cauza vremii. Dar îmi revin :)))
    Noapte bună! 🙂

Lasă un răspuns

