You win again…

Asta ascult io acum. Vouă ce vă încântă auzul?
Week-end plăcut! 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

23 Responses to You win again…

  1. YODA says:

    Eu week-endul acesta voi asculta Vibe FM, vreau sa fiu trendy, de luni o iau din nou cu Romantic FM 😉

    Week-end placut si tie

  2. Oana says:

    Ei, bine, fie, de data asta am sunet. Weekendul e cam pe duca, deci, duminica frumoasa! 😀 Ma rog, dar de ce, lasa ca eu te mai stresez si maine.

  3. Satmareanca says:

    Yoda, nu merge mai bine Romantic în week-end? 😛

    Oana, spuneam din politeţe. Asta nu înseamnă că dispar până luni 😀

  4. Oana says:

    Aaa, eu nu sunt asa politicoasa, de unde sa stiu. Cine sa ma educe si pe mine? 😆 Am fost singura la parinti, cine sa aiba timp, zau 😛

  5. Satmareanca says:

    :))) Mă rog, io am văzut de la unii – alţii că aşa se face 😆

  6. Oana says:

    Aaaa, eu de ce nu prind detaliile astea? 😀 Stiu, sunt nesimtita 😛

  7. Satmareanca says:

    Pentru că eu nu-mi aduc aminte prima zi de grădiniţă. Trebuie să ai şi tu lipsuri, doar nu îi fi extra-mega-genială. Suntem chit :)))

  8. Oana says:

    Bine, fie, adevarul e ca nesimtirea am mostenit-o de la tata, deci nu e vina mea. 😀

  9. adina hutanu says:

    Chiar astazi am redescoperit melodiile lui Tudor Gheorghe, sunt minunate…

  10. Paul says:

    Inca nu is hotarit… 😛

  11. Yoda says:

    @Satmareanca:

    pana la urma am combinat Romantic& VibeFM, am ascultat romantic si datorita vremii de afara 😉

  12. CELLA says:


    reveriile , normal că-mi bubuie pă dinăuntru
    … cu voci cu tot

    eheheiiiiiiiiii … ador toamna

  13. marius says:

    este weekend ,e duminica dupa amiaza,apus de soare linistit,natura pastelata,bogatie de culori pentru suflete curate si deschise,reverii,amintiri,bucurii si tristeti…..toamna…..muzica….

    http://cauta.trilulilu.ro/playlist/hrusca
    la user senator.
    cele mai frumoase balade si cantece de dragoste…….

  14. Mordechai says:

    Asta

  15. sfinx667 says:

    http://www.trilulilu.ro/leo007/b220bc08c2de4c
    Beau must, ascult musika srpska şi scriu …. iubesc toamna cu ploile ei zăpăcite cu tot, mă simt eu 🙂
    O seară agreabilă, şi, o caldă îmbrăţişare !
    Sibilla

  16. Satmareanca says:

    @ Adina
    Merg foarte bine la toamna asta 🙂 Mi-ai dat o idee…

    @ Paul
    Las’ că ai tu colecţii întregi pe blog 😛

    @ Yoda
    Io ce am zis, vezi că week-endu-ul trage la romantism 🙂

    @ CELLA
    Şi eu o ador, iar melodiile tale merg la fix…

    @ Marius
    Eiii ce amintiri trezeşte Hruşcă…
    Marius, e simplu să postezi linkul direct. Acolo unde asculţi melodia, copiezi linkul de sus, din browser. Sper că m-am făcut înţeleasă, dacă nu, revin cu detalii

    @ Mordechai
    Nu o mai ascultasem tare de mult. Mulţumesc pentru link! 🙂

    @ Sfinx667
    Nu se putea o duminică cu multă muzică fără un pic de sârbească.
    Mulţumesc Sibilla! O duminică seara plăcută şi ţie! 🙂

  17. marius says:

    inca am probleme dar ma tratez.

  18. marius says:

    http://www.trilulilu.ro/cicia1952/d2ec52cb7cfc10

  19. Adriana says:

    Draga Crina , Bee Gees una dintre formatiile tineretii mele , vad ca inca este de actualitate… mie imi plac f. mult nu numai ca-mi amintesc de tinerete insa au intradevar muzica buna !
    O… unde-s vremurile de altadata ! Imi amintesc cand au aparut pt. prima data plasele de plastic cu formatiile Abba si a fost si cu Bee Gees eu am avut ! Ce senzatie sa ai una ! :-)) Acuma tinerii nu mai stiu sa se bucure de nimic ! Da ca sa-ti raspund la intrebare , eu in acest weekend am fost la Tg. Mures, un oras EXTRAORDINAR ! si in masina pe drum am ascultat Europa FM! Insa am o nelamurire totusi … De ce naiba acolo Realul este altfel ca la noi? Trec pe langa resortul de peste si nu simt nici un miros , desi sunt in acvarii pestii vii, crapi si pastravi ? La noi in SM la Real mirosul de peste se simte din capatul raftului de dulciuri , din celalalt capat …si multe multe altele , da nu le insir aici ca nu despre asta e vorba acuma , lasa cu alta ocazie si poate altundeva …Oricum mersi pt. Bee Gees !

  20. Satmareanca says:

    Ma bucur ca ti-a placut, Adriana! Si eu ascult Europa FM in masina 🙂
    Apropo de Real, cred ca la noi toate sunt altfel. Spunea un comentator la un moment dat ca la noi si sfarsitul lumii va veni cu sase luni mai tarziu 😀 Fac si eu haz de necaz …

  21. Adriana says:

    Na asta-i buna ! Da sa stii ca avea dreptate acel cineva ! Ha , ha , ha cu sase luni , poate cu ceva mai mult da macar sase vor fi !

  22. Satmareanca says:

    Comentatorul era foarte optimist, Adriana :)))

  23. Desi glamour says:

    interesting topic

Lasă un răspuns

