Exagerat de bun!De-a dreptul genial!

Am vrut să scriu ceva în seara asta, dar nu mai ştiu ce. După ce citeşti postările lui Mordechai, zău că uneori te bate gândul să te laşi de scris 😉 Aşa că o să revin cu ceva nou mâine.

Până atunci musai să citiţi o postare recentă a lui Mordechai legată de criza financiară. Aş zice că e cel mai bun pamflet pe care l-am citit în ultimii ani. Dar nu zic. Pentru că tot el a avut şi altele la fel de bune. Nu au scris toţi caţavencii la un loc un articol atât de savuros în ultimul cincinal. Nu vă tăvăliţi pe jos de râs de la primele rânduri că aveţi mult de îndurat. Enjoy! 😀

„Nene, ca să organizezi o criză financiară ca lumea… e nevoie de mulţi bani”. Mordechai dixit!

Despre Satmareanca
Ziaristă

38 Responses to Exagerat de bun!De-a dreptul genial!

  1. Mihai says:

    Nu dispera cu scrisul. fiecare are felul lui de a scrie. Ai dreptate ca blogerul asta scrie tare fain. Elena Udrea face toti banii. Poate imi croseteaza si mie niste sosete ca-s bugetar. Toate replicile sint bestiale. felicitari sincere!

  2. Oana says:

    Pai ras cu plans da tot plans. Gluma, gluma, dar e serioasa.

  3. Satmareanca says:

    Mihai, glumeam, nu disper :)))
    Aşa este, bestial 🙂

  4. Satmareanca says:

    Oana, zău că nu pot plânge. Am citit de trei ori postarea şi nu m-am putut opri din râs minute bune după. Cred că bag o şedinţă de redacţie specială să le dau unor colegi lecţii de scris după modelul ăsta ori le bag la „obligatoriu” să citească blogul lui Mordechai :)))

  5. Oana says:

    Eu zic sa le bagi la obligatoriu. Dar daca pana acum nu au priceput cum trebuie scris, crezi ca vor pricepe de acum in colo? 😀

  6. Satmareanca says:

    Imposibilul nu-l pot cere, dar ceva – ceva se poate prinde 😛

  7. Oana says:

    Ah, deh, peste tot sunt din astia. Noi ii trimitem la cursuri, dar se intorc tot cum au plecat, adica degeaba. Mai bine l-ai angaja pe Mordechai, asa te-ai scuti de multe dureri de cap 😛

  8. Satmareanca says:

    Cea mai bună idee!!! Chiar, decât să-mi bat capul să-i şcolesc, să-i învăţ gramatică şi toate celelalte, … unde pui că talentul nu se poate învăţa nici dacă se mai nasc odată… E soluţia perfectă! Na, pasărea mălai visează :)))

  9. Oana says:

    Sunt sau nu un geniu? 😀

  10. Satmareanca says:

    Eşti, normal. Avem două genii aici până la urmă. Numai genii am în jur :)))

  11. marius says:

    doua doamne si-amandoua…..daca pui la socoteala si ce scrie cella iese de-o …..gazeta ?

  12. Satmareanca says:

    Noi trei (fetele) am birui, dar diferenţa e că Mordechai ar putea-o face singur. Şi mă cred bună. Aaa, şi modestă :)))

  13. Paul says:

    Multam de link! Fain!

  14. Pentru toti prietenii „acoperitului” Badin:

    http://roberthorvath-cineast.blogspot.com/

    Cit despre imposibilitatea de a scrie…..nici o problema. Mai bine pentru toti.

  15. cel mai tare si mai tare, parerea mea, e hrebenciuc 🙂

  16. CELLA says:

    DA !!! trădare , zic , să fie da’ să o ştie doar ei
    să organizeze o criză financiară este suficient ca cei cîţiva care „deţin” finanţele mondiale să se întîlnească , să pună de-o criză mondială prin care să-i ejecteze pe alţi cîţiva dintre ei, aşa să se mai împuţineze , ei între ei , că or fi avînd şi ei orgoliul lor de stăpîni şi-şi fac ordine-n casă ( gospodari ăştia că s-or fi înmulţit necontrolat 😉 )
    nu ştim , din hrisoave , că după chaos urmează ordinea universală ?
    suntem şi noi nişte ham hamişti care lătrăm la lună … că la banii noştri şi crizele lor mondiale
    poate reuşim să ne plătim taxele şi impozitele cu un împrumut pt.nevoi personale de la băncile lor care emit carduri
    http://blogs.click.ro/simona_ionescu/2008/09/30/ma-suna-banca-sa-mi-dea-card/
    şi urmează să ne pună cipuri în creiere dacă nu suntem deja trepanaţi din proprie iniţiativă

  17. Mordechai says:

    Deci m-am trezit cu sughiţuri cumplite. Bag nişte sifon. Mai rău. Bag o marmeladă. Tot sughiţ, da’ vine gust mai mişto. Bag bicarbonat. Se combină sughiţul cu … altă emanaţie. Ajung aici. Găsesc cauza. Vindecat. Deci.

  18. Satmareanca says:

    @ Paul
    Cu plăcere! Nu e fain. E foarte fain 😉

    @ Andrei Crivăţ
    Hrebe e cireaşa de pe tort 🙂

    @ Cella
    Păi nu ai văzut la Mordechai că nu-i criză? Încă discută Hrebenciuc. Suntem pe mâini bune 😀

  19. Satmareanca says:

    @ Mordechai
    Sorry pentru neplăceri, rezultatul final contează 😉
    Deci, fain…

  20. CELLA says:

    Am văzut 😆 … Hrebengiuc îşi discută criza andropauzei că-n restul crizelor se execută nu se discută

  21. O Marie says:

    Crina,l-am descoperit si eu pe Mordechai,baiat sclipitor,imi place sa citesc ce scriu copii destepti.Continuati…sita vietii cerne mereu,dar voi reusiti sa ramaneti mereu in ea.
    Cu munca e adevarat,dar va place.

  22. Am citit recomandarea ta si mi-a placut. Multumesc.
    O zi minunata iti doresc

  23. marcelino says:

    Parol, pentru o criza financiara made in Romania, e nevoie de Parlament si febra alegerilor. Se ia o majorare de salarii bugetari si se aplica, de exemplu, la invatamant. Se lasa la foc incet una doua sesiuni ordinare apoi se condimenteaza cu promisiuni electorale pana creste la 50 la %. Din amorteala caracteristica, se trezesc la viata ceielalti bugetari care urla ca vor si ei. Pensionarii, care n-au sindicat, se organizeaza stand la rand la Balul pensionarului de ziua persoanei varstnice. Rezultatul? Ministrul sanatatii elimina plafonul la compensate. Sa vezi neica, stoc de medicamente in camara, printre zacusca, dulceata si muraturi. Si toate cu 1 ianuarie 2008. Daca ies ailalti e simplu, cu greaua mostenire, dar daca ies tot astia? Ce le arata? Elefantul?

  24. Oana says:

    N-ati priceput nimic. Eu sunt geniul: http://www.tritonic.ro/blog/?p=403 😛

  25. geomarz says:

    Gresiti cu totii, Morde… este o fata … si e blonda… :mrgreen:
    Prea le apara pe blonde…
    Sau nu el, ci Mosh …. :shoock:

  26. ionborgo says:

    Foarte bum pamfletul si asa cum spune ca pentru a pune in scena o mare criza financiara trebuie foarte multi bani .Intrebarea se pune: ce se ascunde in spatele unei crize indiferent de care?Raspunsul ar fi simplu daca nu ar fi tragic pentru cei multi si amarati.Indiferent de criza cineva profita copios de pe urma ei.Acesat este parte cea mai imorala.I.B.

  27. CELLA says:

    OANA ESTE GENIUL !!! 😆
    să se reverse-n blogosferă şampanieeeeeeee 😆

  28. Satmareanca says:

    Acum mă bucur, revin mai încolo pentru poveşti 🙂

  29. Satmareanca says:

    @ Cella
    Bine că nu a menopauzei :)))

    @ O Marie
    Foarte sclipitor. Mulţumim pentru aprecieri, Marie!

    @ James Crissilv
    Bine ai venit! 🙂
    O săptămână plină de realizări! Cât a mai rămas din ea…

    @ Marcelino
    N-am nimic de adăugat. Zici că aş fi scris io. Mă rog, nu puteam atât de bine, dar în ton cu ideile mele 😉
    Le arată poneiul roz :)))

    @ Oana
    Cam târziu, e adevărat, dar am priceput 😛

    @ Geomarz
    Măi, fetele nu apără blondele, din start 😀
    Ce glume ai în program şi ce încurcături :)))

    @ Ion Borgo
    Normal că unii puţini trag foloase, iar cei mulţi ponoase. Io zic, totuşi, că PSD-ul e de vină :))) Ca să facem pe plac tuturor 😆

  30. marcelino says:

    Doamne, zici ca e raiul pe pamant in Romania! Nu degeaba ti-a scris Dumnezeu, s-a pogorat Mesia promisiunilor. Ieri am rascolit casa dupa un carnet CEC cu stema RSR, poate imi pica 5000 de iepuroi de la tiparnita BNR. Am gasit unul cu 25 lei, din acela de cumparam de la tov. invatatoare timbre cu 5 lei si cand se adunau 50 primeam un carnet. CEC. Pentru Dacia 1100 nu se dau despagubiri?

  31. ionborgo says:

    Sigur!!! 😛

  32. marius says:

    incerc o satisfactie extraordinara si totododata de speranta ca ,nici mintile nu ne sant mai putine , nici condeele nu-s boante sau tocite,nici tineriii nu-s asa rataciti pe cat ni se spune si spiritul romanesc inca neconvertit razbate dincolo de clisa fatida in care multi din cei ce-s pusi sa-l vegheze se straduie sa-l infunde .
    ma simt privilegiat si foarte mic intr-o companie ale carei idei si ganduri rezoneaza in mintea si sufletul meu.
    dincolo de plusurile si l,ipsurile sale ,mediul virtual m-a apropiat de oameni si locuri pe care nu i-as fi inteles si cunoscut poate niciodata,mi-a inlesnit accesul si cunoasterea unor evenimente si acte artistice si culturale deosebite si unele mai putin sau deloc placute
    pentru acestea si pentru inca multe inca altele va multumesc celor ce ma primiti si-mi cititi gandurile ,imi cunoasteti optiunile,imi permiteti sa inpartasesc din reusitele si gandurile voastre si ma faceti sa ma simt si eu un membru secund al grupului restrans dar iluminat pe care-l reprezentati .
    si fiindca astazi mordechai este pretuit si recunoscut si de altii ingaduiti-mi o profunda plecaciune in fata spiritului si ascutimii condeiului sau.
    SANTETI MULTI SI ASTAI BINE.
    SA VA DEA DUMNEZEU SANATATE SI SA VA LUMINEZE INIMA,MINTEA SI SUFLETELE .
    CU PROFUND RESPECT

  33. sfinx667 says:

    Sătmăreanco,
    adevăru-i că sunteţi tare faini !
    Io m-am îndrăgostit again, de voi toţi, ce să mă fac, nu poci să mă abţin, mi s-a dus buhul oricum de păcimaşă şi veşnic îndrăgostită, dar zău vă iubi pe tăţi !
    Să curgă şampania şi ce-o mi fi şi la mai multe satisfacţii !!!
    Sibilla

  34. Satmareanca says:

    @ Marius
    Şi noi îţi mulţumim pentru atâtea felicitări şi încurajări, dar şi pentru că ţii tot timpul aproape 🙂

    @ Sibilla
    Multă şampanie curge, dar nu ne mai lăuda atâta că ne cresc coarne :)))
    Ziveli, roşcato! 😛

  35. geomarz says:

    @ Satma…
    Gresit. Stiu una care le-a aprat…. pana s-a prin ce-i cu ele… 😦
    Da’ nici cu blonzii nu mi-e teama… 🙂
    Morde… Nu stie totdeauna de gluma… daca nu-i a lui… 😉

  36. Satmareanca says:

    Nici eu nu le înţeleg întotdeauna pe ale tale 😛 E chestie de obişnuinţă. Vezi că vorbeşti despre un bun prieten 😉

  37. geomarz says:

    @ Satama…
    O fac fara nici un fel de interes, numai din joaca…
    Nu-l atac de nici un fel…
    Doar joc de cuvinte…
    Scuze, daca s-a perceput alfel… 😉

  38. geomarz says:

    N-am pus fetisoara care trebuia… 😦

Lasă un răspuns

