Regina reginelor şi Războiul reginelor

Am prieteni geniali. Puţini, buni şi geniali. Mă laud cu ei şi mă bucur pentru ei. Azi e rândul Oanei. Regina reginelor. Tocmai mi-a dat o veste bună. Chiar foarte bună. Nemaipomenit de bună. Editura Tritonic a anunţat oficial că îi publică cartea: „Războiul reginelor”. Oana a mai publicat nouă cărţi, însă odată cu Războiul Reginelor intră în lumea VIP.

Pregătim un fantasy şi anume Războiul Reginelor. Oana Stoica Mujea expune cititorului o lume fantastică, plină de originalitate şi care aduce un suflu nou literaturii de acest gen din România. Este suficient să menţionăm despre Împărăţia Ceasului, satul Żiar’ şi personajele care populează aceste lumi mitice, printre care amintim neamurile arkude şi elfii, pentru a vă da seama de inovaţia scriiturii… Se anunţă a fi o carte interesantă”.

Bravo, Oana!!!  Să cânte lăutarii! Să curgă şampania!

PS pentru postarea de mai jos. Ziarul „7 plus” a preluat azi, pe un spaţiu amplu, „Criza” lui Mordechai. V-am spus eu că-i genial! 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

30 Responses to Regina reginelor şi Războiul reginelor

  1. CELLA says:

    Se bucură şi eu , chiar dacă nu-s prietenă
    doar modestă vecină şi cititoare
    Crina să-ţi trăiască prietena bună şi genială
    Oana , caut cuvintele … am să le-adun de pe cîmpii
    acuma mă bucur şi-atît ( că ŞTIU de ce 😆 )

  2. alandra says:

    Felicitari Oanei! Tot înainte 😆

  3. Satmareanca says:

    Cella, tu te ai cu muzicile. Îi cântăm ceva? Poate mă ajuţi cu o idee până ce-mi scot capul din hârţoage 🙂

    Alandra, bravo ei! Ce să mai spun? 🙂

  4. Satmareanca says:

    Cella, şi tu eşti prietena noastră, chiar dacă nu ne-am văzut. Asta se simte, nu se certifică live :)))

  5. Oana says:

    Sarut mana, stimata doamna, nu ma mai lauda atat ca mi se urca la cap 😛

  6. Satmareanca says:

    Meriţi, doamnă. Dacă crezi că e prea mult, mai retrag din cuvinte 😀

  7. Oana says:

    Ei, hai, azi poti lasa cuvintele acolo 😆

  8. Satmareanca says:

    Ok, le şterg mâine :)))

  9. Oana says:

    Asa, asa, ce nesuferita =))) Oricum, spune-i Cellei ca si ea e prietena noastra, altfel cum? Suntem un trio 😉

  10. marius says:

    astazi e ziua ta asa cum mai deunazi a fost a crinei ,asa ca nu te fandosi ca si laudele fac parte din viata -cu un amendament -maine de la capat
    asa ca lasat-e iubita si apreciata o zi si nimic mai mult .pentru multi dintre cei ce te stiu doar de aici esti oana si astazi ai o mare realizare ,sa fii sanatoasa si spor la treaba.
    CU TOT RESPECTUL .nu-l uita pe fat frumos si tine-ti prietenii aproape.

  11. marius says:

    iar gazdei noastre dee-i dumnezeu cat mai multi astfel prietewni si asteptam si alte motive de sarbatoeare ca si cum ar fi si ale noastre .v-a meritati si va completati .un coktail exploziv dar mai ales mortal .poate fi momentul vostru-speculati .

  12. Darius says:

    Pot sa cant imnul de la Steaua???

  13. Maria Barbu says:

    Crina draga, sa ne traiasca si sa infloreasca Oana noastra minunata!!!
    Oana este sora mea de nebunie, chiar daca la mine nebunia da versuri si la ea proza. Ii doresc si eu muuuuuuuulte carti si muuuuuuuulta fericire!

  14. Oana says:

    Marius, dar ma las rasfatata 😀 Cum nu? Ei, da, si maine de la capat, cred ca chiar acum o luam de la capat, cel putin eu 🙂

    Darius, da, poti, imi place imnul, imi place Steaua 😛

    Maria, multumesc din suflet. Doua nebune. Eu cu tine 😀

  15. Oana says:

    Mai, felicitari lui Moderchai, dupa cum am zis, ai un nas genial. Si iata, am putea face un blog „genialii” 😀 Bravo, felicitari! Moderchai are talent cu carul 😉

  16. Satmareanca says:

    @ Marius
    Momentul nostru? Mda… Cam multe coioncidenţe. Acum trebuie gândit cum să ne folosim de ele.
    Merci Marius pentru că ţii aproape! 🙂

    @ Darius
    Cântă, cine te opreşte?

    @ Maria Barbu
    Trebuie să facem o nebunie în trei într-o bună zi. La cafele, normal :)))

    @ Oana
    Deci, ai început noua carte. pardon, ai terminat-o de scris? 😛
    Eu nu am nas nuştiucum, el are condei super bun 😉

  17. marcelino says:

    Este o scoala de scriitori pe undeva? Ca o muza sa dea din buza mai gasesti.
    Din Oana unde pot citi? Pardon, din scrierile dansei.

  18. Trexel says:

    carevasazica „nebunie in trei” si io vreau 😀

  19. CELLA says:


    voi aveţi viaţă de noapte 😆 la calculator
    eu noaptea fac lucruri omeneşti 😛
    aseară am ascultat tot de-astea … şi-am „dat în cărţi” … avem PRIETENI … avem valoare 😆 … şi sunteţi teamul cel mai tare !!!
    ţin aproape şi fac galerie … păi da , şi reclamă pe faţă 😆

  20. Ma duc la Oana, sa-i scriu felicitarile! Pe tine te pup pentru stire.

  21. Gabriela Savitsky says:

    Felicitări, Doamnelor!
    Uneia, pentru altruism şi celeilalte, pentru că se apropie de drumul ei.
    Oana, când vei fi celebră, să n-o uiţi pe Crina! 😀

  22. Mordechai says:

    Bag şi eu un „Bravo” la Oana. Că am pe stoc.

  23. Alexandru says:

    Felicitari Oana sa de-a Domnul sa publici cat mai mult!

  24. Oana says:

    O, Doamne, Gabi, eu nu uit pe nimeni niciodata. Pe Crina nici atat nu as putea, e sufletul meu pereche… O, nu te gandi la altceva, sufletul feminin pereche 😉

  25. Mordechai says:

    Dacă e vorba de cântece… Am pus aici un cântec care sper să-ţi placă. Tare m-aş bucura.
    http://moshemordechai.wordpress.com/2008/10/02/taina-mea/

  26. Pingback: Gata :) « Oana Stoica Mujea

  27. Oana says:

    Regina mea, te-ai ingropat in munca?

  28. sfinx667 says:

    Apăi, felicitări amândurora !
    Ziveli, Oana !!!
    Ziveli, Mordechai !!!
    Ziveli Sătmăreanca noastră faină !!!
    Ziveli, nouă tuturor !!!
    kuskru Trexel să dea pivo, că tot şomează, nu io am zis, Oana nu minte ! 🙂
    Sibilla

  29. Satmareanca says:

    @ Mordechai
    Cum am spus, piesa m-a lăsat fără grai. Merci! 🙂

    @ Sibilla
    Mulţumesc în locul tuturor. Şi în locul meu, normal :)))

    @ Oana
    Cam aşa. Iar cine munceşte, nu gândeşte :)))

    @ Toţi
    Mulţumesc mult în locul Oanei!

  30. Nea Costache says:

    Ma bucura aparitia celei de-a zecea carti a talentatei noastre prietene Oana, ii urez multa sanatate si la cat mai multe (carti).

Lasă un răspuns

