Geoană şi spaţiul

Banc marca Marcelino. Mulţumiri şi multă inspiraţie! 🙂

Cică a sunat Geoană la NASA. Îmi închipui cum a decurs convorbirea:
Geoană: Alo, NASA, aici Geoană din România, vrem să trimitem un român în spaţiu…
NASA: Domnu’, sunaţi pe firu’ celălalt, ăsta e pentru SETI.
Geoană: Ce e SETI, tov Iliescu?
Iliescu: Centrul de căutare a vieţii inteligente în Univers.
NASA: Alarmă falsă, a sunat unu’, pierdut în spaţiu, dar nici vorbă de inteligenţă.
Geoană: Alo, NASA? Tot eu, Geoană din România, vrem să trimitem un român în spaţiu, e campanie electorală şi Vanghelie se oferă să ne reprezinte.
NASA: România? Din ce Constelaţie sunteţi?
Geoană: Europa, fraiere.
NASA: Vă costa 20 milioane euro, că dolarul e ca marca DDR-istă. Vreţi dus-întors sau numai dus?
Geoană: Vanghelie, tu rămâi pe Lună, că am promis celor ce se repatriază 20.000 de euro, de unde să-i mai scot şi pe ăştia?
Ana Birchall: Şefu’, mi-am luat Volvo, vii să-i facem rodajul?
SETI: Mesaj din spaţiu! Cine-i şefu’ care se plimbă cu Volvo?

Despre Satmareanca
Ziaristă

26 Responses to Geoană şi spaţiul

  1. Oana says:

    😆 😆 😆

  2. Mihai says:

    sa nu uitam de politia romana
    https://satmareanca.wordpress.com/2007/12/10/politie-numele-tau-e-incompetenta/

  3. marcelino says:

    Banc by marcelino

  4. Satmareanca says:

    Oana – ))))

    Mihai – Nu uităm, dar nu am priceput contextul…

    Marcelino – chiar vroiam să te întreb dacă e producţia ta. Felicitări! 🙂

  5. marcelino says:

    @satmareanca Blogul tau ma inspira, 🙂

  6. Satmareanca says:

    Mă bucur! 🙂 Şi voi mă inspiraţi pe mine 🙂

  7. marcelino says:

    Multumesc frumos. Politica romaneasca si nu numai, e o sursa inepuizabila. Daca si dai de o blog de nota 10, raiul pe pamant.

  8. Satmareanca says:

    Eiii, nota 10. Fac şi eu ce şi cât pot, în limita în care îmi permite programul de muncă. Program care e cam zi – lumină, ca şi în agricultură 😀

  9. Filip G says:

    Ei na sefa te dai ranita?Parca ziceai ca vrei in top ,trebuie sa dai tot ce poti punand suflet in blog.Desi nu postez tot timpul sunt cu ochii pe tine.

  10. Satmareanca says:

    Merci! N-am zis că vreau în top. Am arătat că am ajuns, fără să îmi fie asta ţinta şi fără să mă fi aşteptat. Vouă trebuie să vă mulţumesc şi am făcut-o atunci 🙂

  11. Şi Geoană-i în Volvo…

  12. Andreea says:

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p00891049.html

    petitie pentru o politica decenta

  13. Satmareanca says:

    @ Alexandru Petria
    Şi Sătmăreanu’ are Volvo 😆

    @ Andreea
    Merci pentru link 🙂

  14. sfinx667 says:

    Şi mai râdeţi de mine că tot caut Poarta temporală, şi încă fără Volvo, de incompetentă ce-s … 😉
    C-aşa-i, Raiul pe pământ, nu alta :))
    numai bine, Satmăreancă roşioară ,
    Sibilla

  15. airbornb says:

    Super tare poanta … desi tre’ sa recunosc Prostanacu’ ar fi un personaj credibil intr-o mini sceneta de genul asta :))

  16. Xreader says:

    Hehe, Crina, ma duc sa beau o cafea, vii si tu? 😛

  17. Xreader says:

    Am uitat, Oana mi-a zis sa te invit.

  18. Cristian says:

    Geoana e cu adevarat prostanac. De aceea PSD nu are nici o sansa la actualele alegeri. Cel mult va fi roata de rezerva a PNL.

  19. Giorgi says:

    Minunat banc :::)))

  20. Giorgi says:

  21. Satmareanca says:

    @ Sibilla
    Nu Volvo e problema, ci ce faci în Volvo :)))
    O duminică faină, Sibillo! 🙂

    @ Airbornb
    Păi el joacă bine şi în scenele reale 😀
    Bine ai venit!

    @ Xreader
    Dacă a zis Oana nu pot refuza 😛

    @ Cristian
    Om trăi şi om vedea. Nu că ceilalţi ar fi mai puţin prostănaci. Diferenţa e că el s-a ales cu eticheta.

    @ Giorgi
    Avem sătmăreni buni şi la bancuri.
    La fel şi ţie. Adică noapte bună! 😛

  22. Nea Costache says:

    Revin pe PC dupa o saptamana de stat la tara si descopar un banc spumos. O saptamana cu realizari!

  23. airbornb says:

    @ Satmareanca: Merci, bine v-am gasit! Cu Geoana ai perfecta dreptate, e un actor desavarsit, cateodata ma intreb : oare chiar atat de prost e … sau doar face pe prostu’? 🙂

  24. marius says:

    n-am inteles la care agricultura te refereai.(ai compromite ideea)
    acum,toti posesorii de volvo au spycam?de verificat.si oricum fiecare face ce vrea …muschiul lui .ca e la el acasa.
    sa mor de pot semna asa petitie ca n-ai sa vezi nuciodata decenta in politica .doua chestii incompatibile.
    domnule in popor e o vorba potrivit careia ,de departe zici ca-i prost si cand se-apropii …..te convingi.(actor sau nu).
    o fi n-o fi?……urma alege intotdeauna.
    Nea costache a terminat campania agricola de toamna?acu poti beneficia de consultanta……
    in tema era vorba de ceva aerian,spatial dar se transforma` in ceva nult prea pamantesc…..si neaos romanesc….

  25. Alexandru says:

    si continuarea……

    NASTASE:Mircea vreau sa trimit si eu un romana in spatiu.

    GEOANA:Pe cine mai Adriane ca si asa ne consta o avere?!

    NASTASE :Pe Basescu fireste si daca mai ai tupeu sa vorbesti de costuri te spun si lui tata Iliescu si lui Miron si lui Hrebe ca in raport cu ce ne face Basescu noua cu DNA-ul si DIICOT-ul 20 de milioane de dorari sunt imfimi fireste.

    GEOANA: Bine ,bine fara tata Iliescu ca iar ma fece prostanac si abia ce incerc si eu sa fiu mai artagos te rog Adriane nu fi rau te rog!

    NASTASE:Bine dar sa stii ca daca nu te tii de promi9siune te pun sa-mi numeri si oualele.

    ILIESCU: Mai draga hmm, sa stiiti ca daca am parasit Parlamentul este tot din cauza lui Basescu cu uninominalul lui dar nu-i nimic ca ma mut la partid si atunci sa vezi mai prostanacule ce te trimit eu in meandrele concretului si pe tine si Birchall asta a ta cu tot cu Volvo-ul ei,cum Volga nu va mai place tovarasi cum aratati voi atitudinea de stanga cu Volvo?

    HREBE:Sefu sa-mi spui cand ma apuc de treaba stii ca si cu uninominalul se poate la redistribuire trebuie doar sa-mi spui cine cade si cine ramane!

  26. Satmareanca says:

    @ Nea Costache
    Eii, ce dor îmi este şi mie de ieşiri din aglomeraţia urbană. Vă invidiez 🙂

    @ Airbornb
    Natural :)))

    @ Marius
    Decenţă nu vom vedea niciodată, dar avem dreptul să sperăm.

    @ Alexandru
    :)))) Mulţam pentru completare.

Lasă un răspuns

