Jurnal de campanie

Jurnalul ăsta aş fi vrut să-l scriu eu. Dar, ca de obicei, l-a scris altcineva înaintea mea. Şi l-a scris foarte savuros. Nici în vise nu aş fi putut scrie aşa de bine. Nu mai încape îndoială cine e autorul. Mordechai, normal.

Ziua 1
Azi a venit primaru’ cu unu’. Zicea că ei dă startu’ la campanie, la noi în comună. Se uita lumea urât la ei. Pe urmă au zis ei ca e campanie d’aia, electorală.
“A, aşa da, dom’le” le-a zis moş Filet. P-ormă ne-a dat ăla grasu’ care a venit cu primaru’ sacoşe galbene. Şi a zis că să-l votăm, că ne bagă asfalt. Da’ baba Merlina e surdă şi nu pricepe. Că tot întreba ce ne bagă. I-a zbierat fi’su’ în ureche că ne bagă asfalt. Da’ baba a făcut gura pungă şi a zis că “mie poa’ să-mi bage, da’ să nu mă doară”. La sfârşit ăla a zis că să votăm cu Săgeată şi a plecat. Votează dracu’, că ai lu’ Săgeată e toţi în Italia. A mai rămas numa’ doar a bătrână.

Ziua 2
Şi azi e campanie. Azi a venit iar primaru’. Cu altu’. Tot gras. Ăsta n-a dat sacoşi. A dat şepci la lume. Zicea că dacă-l votăm ne măreşte pensia. Iar s-a băgat moş Filet în vorbă. Şi i-a zis lu’ ăla: ” Cu cât?”. Ăla nu s-a supărat. Că alde Filet îşi pusese şapca aia pe cap. Şi i-a zis: ” Cu trei milioane. E bine ?”. Moş Filet rânjea şi cică:” D’alea vechi sau d’astea noi?”. S-a râs şi grasu’. Zice: “D’alea vechi “. Lu’ moş Filet îi convenea, da’ zice:”Păi, na. Că o pun şi pe babă să te voteze, că ea n-are pensie. Şi atunci îmi dai mie şase milioane. Ce zici?”. Ăla a zis că e de acord. Au bătut palma. Pe urmă ăla a plecat. Şi moş Filet s-a dus la găini să ia ouăle. Că acu’ le punea în şapcă.

Dar savoarea e în Ziua 3 şi Ziua 4 de campanie, pe care vă invit să le citiţi la Mordechai. Între timp avem azi şi continuarea aici. Eu ce să mai spun? Nu o rataţi! Să râdeţi bine! 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

29 Responses to Jurnal de campanie

  1. Oana says:

    E genial omu’, ce sa mai 😀

  2. Mordechai says:

    Da’ sărumâna. Că tot mă întrebam eu de ce unele texte prind iute, altele nu prea. Bună şi transfuzia, la o adică. 🙂

  3. Satmareanca says:

    Oana, păi io ce am zis? 😛

  4. Satmareanca says:

    Mordechai, plăcerea e de partea mea. No, am io o ciudă că nu pot fi autoarea, da-mi trece 😀 Măcar l-am preluat pe blog, dacă altfel nu-mi iese. Altfel, nu la tine-i buba, ci la noi 🙂

  5. Alexandru says:

    Da si in alte comune tata Lina din deal a cerut sa-i creasca pensia de la „ceapeu” ca mai eu am tot votat cu domnu Iliescu pupaias ochii aia si acum votez si cu domnu Geoana mancal-ar mama de tinerel ca din abasador in sua aia si din ministru de extrene sau ce-o fi fost el ajusa aci la noi la Dabuleni sa candideze intre lubenite sin intre olteni de olteni fi-ar cataua masi sa fie de treba buna. La discutie se alatura si nea Gheorghe din capu’ satului care scoate o replica taiosa „Lasa ma ca lubenita i-om da noi si voturi el sa vedem cati parai ne da noua ca de nu mai e ca nea Nelu sa cu basca in cap si cu canadiana crem acu e pe uninominal si dupa cum a zis popa Stan suntem in UE ” vocea invatatorului Chirita se aude spart ba Gheorghe nu-i de la tuica asta dar eu nu am auzit de UE mi sa parut ca a zis alfel ma cu M ceva!

  6. Satmareanca says:

    :))))))))))
    Păi, vezi că în Ziua a 9-a se şterg datoriile. Spune-i şi lui Gheorghe 😀

  7. CELLA says:

    pe mine mă puse la punct azi … buba,buba 😉 ( şi-i dau dreptate ) … cum îi aia … la umbra geniilor nu creşte iarbă 😆
    Mordechai , este geniul en titre 😆 , mai că m-aş face că mă duc … ,cînd începe campania,să-i aud „dînd” … da’ cît (de)scrie el obiectiv trag cu ochiul şi (mă) rîd … vorba aia veselă ţară … de ce să o/ne luăm în serios ? 😦

  8. marcelino says:

    Fain jurnal. Data stelara? 🙂 🙂 🙂

  9. Satmareanca says:

    @ Cella
    Nu ştiu la ce te referi, dar bag un ochi. Poate e cu subînţelesuri. După ce te obişnuieşti cu geniul şi citeşti de două ori, îţi dai seama că nu e vorba de gratuităţi ori altele de acest gen. Şi ştii că io nu vorbesc prostii. Trust me! 😉

    Bună vorba cu seriosul. Dacă am lua-o în seamă, ne-am duce direct la Nucet. Şi io mă descreţesc bine citindu-l. 🙂

    @ Marcelino
    :))) Poate ne răspunde autorul. Io cred că e o dată universală 😀

  10. CELLA says:

    http://www.vreausaajut.ro/implicate.html
    cred că nu ştiu eu să zic ce-am în cap,pe rabi-l citesc,şi-l invidiez ( pozitiv ) îmi exprimam simpatia necondiţionată pt.cum ( ni ) le zice 😉 😆
    ţi-am pus linkul pentru cine vrea , poate şi îi pasă
    scuze de pus fără cerut permisiunea da-s sigură că nu te superi … mă sufocă neputinţa într-un ocean de oceane … de-atîta amărăciune … restu-s copilării şi nimicuri
    să avem o campanie mordechai(ască) şi … să căscăm ochii ( că tot atîta-i 😦 ) … eu le-aş îndesa pe gît pomenile alea da ştiu că-s şi din taxele mele şi îmi stau în gît pixurile,plăşile,caşchetele şi etctîrîurile furate de la amărîîţi din link-ul ăla şi mulţi ca ei

  11. Maria Barbu says:

    @Cella, lasa ca o sa tricoteze tanti Udrea fulare la toti romanii si o sa fie cu totii f fericiti, mai ales dupa ce va da si cu mopul prin closetele publice si va da si sarmale celor care… Nu mai spun ca mi se face deja greata!

  12. Oana says:

    Crina, pai se poate? Crezi ca esti mai invidioasa ca mine ca nu sunt eu autoarea? Nu esti 😀

  13. Satmareanca says:

    Merci pentru link, Cella! Să sperăm că sunt destui cărora le pasă. Mă gândesc şi la o postare, dacă îmi vine ceva în cap. De venit îmi va veni, numai să fie vreme, că ziua de mâine e full deja de la 8 până cândva noaptea şi nici nu a început. No, gata cu văicărelile 😀

  14. Satmareanca says:

    Maria, nu cred că va avea ea ocazia 😉

    Oana, păi, cam la fel :))) Se poate cântări? 😆

  15. Darius says:

    Radeti voi radeti, da pentru unii incepe campania…

  16. Satmareanca says:

    Cu atât mai mult. Ia aminte 😀

  17. Oana says:

    Noi radem, ca deh, ce sa face? Sa vedeti cand o sa plangem 😀

  18. Oana says:

    Oh, Crina, da, se poate cantari, ca eu ma oftic rau, dar rau… Ma rog, poate nu chiar asa rau ca nu am mai fost atenta la politica de vreo doua luni asa. Hai, bine, tu esti mai invidioasa 😛

  19. CELLA says:

    @MARIA 😆
    io-s cam afonă politic 😉
    scoate-mă din ceaţă …că „de unde mă uit eu nu am auzit” 😆 tanti-i doamna profesoară de relaţii şi sisteme care ne învaţă pe noi geografia Norvegiei şi gramatica virgulei între subiect şi predicat ?

    la noi , aici departe , în întuneric , frig şi minim pe economie avem informaţii contradictorii şi … eu încă-s nelămurită … răuuuuuuuuuu

    hai la noi c-avem LĂMÎI made-n hungary , garantat îţi ia cu mîna orice discomfort 😉

  20. Satmareanca says:

    Oana, împrumutăm balanţa de la Justiţie şi vedem cum iese la cântar :)))

    Cella, să fii iubită şi pe ziua de azi 😉

  21. CELLA says:

    C-r-i-n-a !!! sunt distrusă 😆
    m-a corupt Mihnea să mă busolez politic şi mi-o ieşit că-s psdistă
    acuma io , care aveam o părere apolitică despre mine , ce puii mei mă fac ??? 😆
    http://codexpolitic.us/2008/10/07/busolati-va-politic/

  22. CELLA says:

    http://www.trilulilu.ro/djgabytzu/9eff62f03a6f1b

  23. Satmareanca says:

    Cella, mi-am făcut şi eu testul şi mi-a ieşit că-s penelistă :))) Ptii drace! Mi se pare destul de aiuristic, dar, mă rog… Bine că nu-s becaliană 😆

    Mulţam de link. Mă gândeam să-l postez la o nouă postare.

  24. marius says:

    mie mi-a iesit un melanj psd=pnl desi nu am decat optiuni punctuale cel mult,. ba la unul ba la celalalt.nici intrebarile nu-s bine puse si nici raspunsurile relevante .este un punct de vedere si atat.daca din asta se face sondaj (ca asta este)atunci institutele astea cam papa banii de pomana.poate e facut doar pentru sugestie?

  25. Andreea says:

    http://vremopoliticadecenta.blogspot.com/

  26. marius says:

    ma uit la o antena si sant interzis de pozitia tip ana pauker pe care o are reprezentanta judecatorilor (si ce accent rasaritean are !!!!!!).tot nu vrea sa se amestece cu vulgul , nu vrea sa emigreze spre siberia? poate o ajuta cineva.si te mai miri ca e ba oarba ,ba surda ,sau mai stiu eu ce defecte are ……….

  27. Satmareanca says:

    Marius, busola aia mi se pare un mare fâs. Nu ştiu de ce am impresia că cineva vrea să afle tendinţele şi nimic altceva. La noi, partidele au, în general, cam aceleaşi oferte, ar fi greu să dea un verdict dintr-un sondaj atât de sumar.
    Nu m-am uitat la antenă. Sunt pe dinafară 🙄

  28. marius says:

    la ordinea zilei 09/10 in arhiva

  29. Satmareanca says:

    Merci, Marius. Mă voi uita. 🙂

Lasă un răspuns

