Şi noi pe voi, bogaţilor!

Banu’ face pământul să se învârtă, îmi spuneau ameninţător, nu de mult, nişte puşti cordiţi. Credeam că este vorba despre un accident, despre nişte şmecheri de bani gata, dotaţi cu Merţane şi cam atât, care-şi varsă prostia pentru că au fost demascaţi.

Nu e un accident. Este un simptom al unei societăţi în care banul pare a fi singura valoare. Şi citiţi aici de ce. Când o tânără speranţă a politicii portocalii spune unui om respectabil „Te fut în gură, săracule!” cred că ar trebui să punem mâna pe ce apucăm. Iar răspunsul nostru ar trebui să fie pe măsură: Şi noi pe voi, bogaţilor!

Despre Satmareanca
Ziaristă

40 Responses to Şi noi pe voi, bogaţilor!

  1. Oana says:

    Oooo. Crina, esti blanda. Am eu niste injuraturi si mai si, crede-ma, ca nu ar mai fute ei in gura pe nimeni. De ar fi intrat ala in gura mea, mai, de il dadeam dracu’ de logan si intram in el de il fericeam. Nesimtitul. Boul. Dobitocul. Doamneee, ce m-a enervat chestia asta.

  2. Satmareanca says:

    Şi tocmai îţi spuneam pe mess că eşti o adevărată doamnă :))) Hai că prind curaj şi eu 😀 Dar înjurăturile nu sunt destule. Ăştia trebuie snopiţi, anihilaţi cumva.

  3. Oana says:

    Eu nu am zis ca-i injur aici, ca is o doamna, totusi 😀 Dar ti le spun in privat.

  4. Satmareanca says:

    Maamăăă ce mi-au văzut ochii pe mess 😆

  5. Oana says:

    Sa scuipi in san, ca nah 😆

  6. YODA TV says:

    Am devenit bolnavi din cauza banului. Suntem scelerati. ma refer la intreaga specie umana.

  7. Satmareanca says:

    Nu chiar toată specia, dar sunt destui care nu ne fac cinste…

  8. Oana says:

    Da, corect, nu chiar toata. Dar suficienti. Astia ar trebui trasi in teapa, ca nu degeaba ii tragea si Tepes, ii mai educa dracu’

  9. radu says:

    ce kkt frate..din ambele parti.pute rau.
    odata ca ala a injurat,apoi felul in care raspundeti..sincer mi se pare mai puturos,citisem si la nea constatin.
    nu ma stiu la politica dar daca mai e si din aia la mijloc..

  10. Satmareanca says:

    Oana, bună ideea 😉

    Radu, daca amestecăm politica cu bunul simţ, face boom… Deşi, în poveste este vorba tocmai de un politician, probabil ales al neamului, care se poartă precum un birjar. Asta e ţara ce o merităm dacă gândim aşa. Nimeni nu are dreptul să se comporte astfel, cu atât mai puţin un politician…

  11. radu says:

    poti sa aprinzi un chibrit si daca ai un pumn de oameni langa tine poate faci o flacara si daca nu esti atent dai foc la oras.fa pipi pe chibrit..nu da foc la oras.
    daca nimeni nu are dreptul,atunci voi,cei care ati raspuns cu aceiasi moneda, cum e? care e diferenta pana la urma dintre el si voi?

  12. sfinx667 says:

    Un vierme frustrat şi idiot, indiferent cum se numeşte !
    La ce să ne şi aşteptăm la nişte neica nimeni glazuraţi în orange, tipic pentru ei genul ăsta de comportament deviant ! Model de limbaj birjăresc nenea băse, cam tot aşe se exprimă, nu ?
    Doamneee , iartă-ne auzul şi teleportează-i naibii în alte galaxii pe mişei, nu i-ar mai răbda pământul de fifi înaripaţi !
    Scârbe cu chip omenesc !
    Felicitări pentru atitudine, dragă prietenă, ăştia merită denunţaţi, mai ales când o-ncepe campania, să se ştie cine sunt, dacă mai există niscaiva suspiciuni cumva … am şi eu o ” divă ” prin zonă, la fel de înaripată şi, evident portocalie, cum altfel !
    Numai bine şi pe ei ….
    Sibilla

  13. Darius says:

    Vorba cantecului: „Mama lor la toţi”

  14. sfinx667 says:

    ” De măgari, netoţi … ”

  15. marius says:

    pai n-ati inteles .ala era aspirant la pozitia in cauza singura lui nemultumire a fost ca naratorul se interpunea intre el si idol.nu comportamentul reprobabil il deranja ci faptul ca nu era el protagonistul .si cand te gandesti ca eu incepusem sa ma suspectez de paranoia…..
    parca totusi nu merita raspuns asa (drastic ar trebui dar nu asa )pentru ca nu avem decat doua alternative ;
    -ne coboram la nivelul lor renuntand la minima decenta obligatorie fata de priopria persoana,
    -ii ridicam pe ei la un nivel pe care (cat de precar ar fi)nu-l vor atinge niciodata.unde mai pui ca apoi ii intalnesti la bamboo si-i auzi falindu-se -ai vazut ba ce i-am tras-o lu` ala?ca oricum nu prea are alte texte….
    cat despre smecherasii nostrii,atata timp cat au fost dezorientati si nu prea stiau de unde sa apuce problema au tacut. cand toate au fost aranjate si urmele sterse ,au inceput sa latre ceva de speriat .si cum nu stiu decat maidaneza…..
    va propun o experienta:incercati sa contraziceti sau sa combateti un tigan.care va fi rezultatul?
    -in primul rand cateva fractiuni de secunda se uita la tine si cantareste rapid care sant sansele sa te bruscheze ,
    -al doilea pas cantareste dupa o metoda numai de el stiuta ,cam cata scoala sau mai bine zis ce nivel de educatie ai putea avea ,
    -realizand ca din start este dezavantajat ,aplica cea mai eficienta metoda in a te nuetraliza-injura la maniera cea mai porcoasa si mai ales cum ii vine ,pentru ca mizeaza tocmai pe educatia pe care tu ai primit-o si care nu-ti lasa libertatea sa raspunzi de aceeasi maniera .
    cineva vorbea o data de manelizarea vietii sociale….
    si vreti acum ca eu sa pun umarul la asta?poate dar nu asa facil.raspunsul trebuie sa fie drastic

  16. Trexel says:

    la articolu asta nu subscriu pt considerentul că:
    – atitudinea zero-ului în cauză nu cred că trebuie tratată dpdv politic şi făcând din asta un instrument politic. aş prefera clasa politică să mă trateze cu înjurături dacă în schimb ar face oareşice bine şi n-ar reproduce doar baroni
    – atitudinea noastră ca răspuns la a lui ar trebui să fie alta, că doar ne duce capul mai mult ca pe ei

    asta in cazul în care ar fi adevărată toată treaba. dar probabil că ar fi trebuit să fi tu de faţă ca să aflăm. altfel, cu jurnalişti din ăştia fără pic de sânge în instalaţie care aruncă doar cu bârfe despre unu şi-altu… mai greu

  17. marcelino says:

    Domle, dupa rationamentu lu muistu ala, ar trebui impuscati toti saracii. Da Doamne! Sa ramana doar bogatii! Si cine dracu le mai aduce profit din smecheriile lor? Cine le mai cumpara curentul scump luat de ei pe ciga-nimica de la electrica? Sa se muiasca ei intre ei! Si ala cu Audi sa-i faca pantofii la ala cu Maserati! Ala cu Maserati sa-l stearga la fund pe ala cu Ferrari! Si ala cu Ferrari sa-i labareasca pe aia din Top 100. Daca nu ma insel revolutiile sunt asa, ca istoria, ciclice. 10, 9, 8, 7, 6…

  18. CELLA says:

    Recunosc,plină de umilinţă,că eu,în faţa mitocăniei nu am reacţie … rămîn interzisă şi mută …
    ştiu şi-mi port cu destulă asumare inadaptarea la „lumea asta nouă”
    nu o să apuc probabil în timpul vieţii normalitatea … ştiu că anormalu-i normal , azi , nu ştiu cum şi de ce s-a întîmplat ( am eu idee da’ … îi aia cu ştii şi la ce-ţi ajută că ştii ) şi am experimentat pe pielea mea variantele ( care este una ) : te adaptezi/integrezi ori eject (din) sistem
    cum să faci să ai un dialog cu un zid ?
    cum să zîmbeşti tolerant unuia care-ţi spune plin de silă „păcat dă’şcolile matale cucoană,zici bine,ai dreptate da’nu mai am nevoie că am „rezolvat” cu domnu’/a (funcţia,partidu’,gradu’de rudenie/amiciţie cu … ) ” … şi pă’ la spate … dă-o-n … dă’ ….
    că-i o sărăntoacă şi mai face şi pă fudula ( asta dacă nu ai luat „rezolvarea”-plic ) ui’la mine şi io am şcoli ( am dat … am făcut , am diplome-s bazat ) …
    de unde-am plecat ? a , da … săracule în ţara mitocanului … eject !!!

  19. Problema la noi astia saracii,ruptii in cur de foame,e ca NU RIPOSTAM (au zis-o mai multi dar tin s-o mentionez si eu)De cate ori se “dezbat” probleme de genul acesta,pe orice cale ar fi ea,nimeni nu ia atitudine pana la capat. Se dezbate,se discuta,se da cu parerea,se invinovateste,se disculpa,se ia apararea,mai latra ziarele si TV-urile o perioada,dupa care…se stinge cumva, “de la sine” ( sa nu o ia nimeni in nume personal,nu asta-i ideea )De studenta aia calcata saraca pe trecere cu ocazia superextramegacacatului ala de summit nato,s-a mai auzit ceva ? Pe dracu ! Au latrat ziarele un pic…si gata,s-a inmormantat subiectul.Vita aia de-a parcat pe spatiu verde(aia filmata de TVR)care mai ca n-a dat peste politistii de la fata locului,in intentia de-a sterge putina,ceea ce i-a si reusit pana la urma,s-a mai auzit ceva ? Tot pe dracu !Pot continua cu exemple de genul asta dar concluzia ramane: NU RIPOSTAM !Si asta nu mai putem spune ca ne vine din frica inoculata de vechiul regim comunist. Cat sa mai treaca oare pana cand o sa constientizam ca nu e bine cum tratam anumite probleme de comportament ale semenilor nostrii ? (desigur,e retorica intrebarea )EU,unul,m-am saturat sa fiu tratat (de catre astia,bogatii) ca “sarac”,”neintegrat”,”fraier” sau sa primesc replici de genul “-bine ca esti tu dastept,maaaai,saracule care esti sarac !”Norocul meu,daca se poate spune asa,e ca sunt inconjurat,cat de cat de oameni care gandesc si reactioneaza ca mine…dar nu e destul.

  20. Nea Costache says:

    Este de-a dreptul revoltator cand vezi un imbogatit peste noapte care, plin de marlania pe care i-o da numarul euroilor stransi in cont te sfideaza fie numai cu privirea batjocuritoare, privindu-te scarbit, ca pe un vierme, fara sa realizeze ca de fapt, viermele-i el, acest imbuibat badaran. Inteleg ca acest „domn” mai este si om politic. Il inteleg pe d-l Constantin Gheorghe de ce nu-l desconspira. Se teme omul pentru viata lui si poate a familiei sale. Sa ma ierte D-zeu dar cred ca ura de rasa n-a aparut asa, din senin, n-a fost un moft comunist.

  21. Gabriela Savitsky says:

    La arme, copii. Nu sunt destule cuvinte, şi nici nu există cuvinte care să aibă efect asupra acestor indivizi care s-au îmbogăţit EXACT din sărăcia noastră. Avuţia este o sumă fixă. Iar îmbogăţirea fucţionează pe principiul vaselor comunicante. O să ajungem să le sfârâmăm căpăţânile imbecililor ăstora. Auzi, să fii sărac e o dezonoare… Când Iisus n-a avut nimic… Probabil că se duc şi la biserică mizerabilii ăştia.

  22. Satmareanca says:

    @ Radu
    Ar trebui să tăcem şi apoi să-i mai lăsam să ne calce în picioare…

    @ Sfinx667
    Au avut de unde învăţa. De aceea nu am fost din start o simpatizantă a preşedintelui, pentru că a încurajat un comportament golănesc.

    @ Darius
    Mama lor de hoţi 😉

    @ Marius
    Lucrurile pot fi privite şi aşa, că m-am coborât la nivelul lui. Dar tipul ăsta la nivelul căruia m-am coborât, atât din cât intuiesc eu, e unul spilcuit şi, cică, altfel respectabil. Dacă unui manelist de doi lei i-aş fi întors spatele şi nu i-aş fi dat apă la moară, de la un politician nu accept. Nu accept ca un om care se comportă astfel să mai facă umbră politicii româneşti. Şi nu oricum, ci ca tânără speranţă.

    @ Trexel
    Nu trebuie să subscrii, nu e o regulă pe acest blog subscrierea, din contră 😀
    Ţii minte când am fost trimisă la psihiatru? Au fost şi alţii de faţă, e adevărat, dar nu au spus absolut nimic. Şi dacă ar fi trebuit să o facă sunt sigură că nu o făceau. Doar eu am vorbit…

    @ Marcelino
    Cum în România săracii sunt mai mulţi, cred că ar fi mai uşor să scăpăm de bogaţii de această speţă. Norocul nostru e că nu sunt toţi bogaţii la fel. Ăştia sunt parveniţii…

  23. Satmareanca says:

    @ CELLA
    Şi eu am rămas mută câteva ceasuri. Am stat şi am cugetat. Apoi am reacţionat. Aşa am considerat că trebuie să fac. Chiar dacă unora place ori nu. Pentru că m-am săturat să trăiesc într-o ţara condusă de mitocani.

    @ T de la TIMISOARA
    Asta-i, să avem curajul şi voinţa de am merge până la capăt. Sancţiuni drastice pentru comportamente golăneşti. Uneori am impresia că trebuie să învăţăm totul de la zero. Inclusiv să fim oameni. Poate că la BAC ar trebui să fie introdus testul celor şapte ani de acasă. Mă rog, ce idei îmi vin şi mie :)))
    Ne înconjurăm, de obicei, de oameni care gândesc la fel ca şi noi, iar când ieşim din cercul nostru vedem cât e de mare jalea. Măcar aşa ne hrănim durerile.
    Bine ai venit! 🙂

    @ Nea Costache
    Aici e vorba de ură de clasă. Ne întoarcem departe în trecut şi, cică, trăim într-o ţară democratică şi modernă. Poveşti. Suntem primitivi…

    @ Gabriela Savitsky
    Sigur se duc, iar de acum o vor face mai des, doar vor intra în campanie. Şi se vor găsi şi simpatizanţi ai acestui gen de politică, inclusiv printre săraci. De asta mă tem.

  24. Filip G says:

    „Sa il stranga masa intre picioare”Daca are cultura va zice „Ba pe tine,ba pe tine sa te stranga”.Uite adevarata pacoste io cumparat tatasu masina da bunele maniere nu lo invatat,stau si ma intreb da parintii le-o fi avand.Si uite astea is valorile la care se raporteaza tineretul.Da ce pizda masi nu io facut tatasu autostrada,parcare si o lume paralela unde sa traiasca si sa se futa in gura unul pe altul.

  25. Satmareanca says:

    De ce? Ca să ne enerveze pe noi. Aceste specimene nu se simt bine în lumea lor, o invadează pe a noastră, a tuturor, vor să iasă cu orice preţ în faţă. Ăsta le este ţelul.

  26. @ Sătmăreanca,

    Curaj ar fi,voinţă idem…cu răbdarea stau cam prost,adică nu mai sunt la vîrsta aia la care să nu mai bag în seamă rahaturile din jurul meu dar cu ajutorul celor ca mine,o să-mi fac loc şi de ceva răbdare. Încă mai cred în Moş Crăciun:)
    Merci de urare:)

  27. Satmareanca says:

    Atâta vreme cât mai credem în Moş Crăciun înseamnă că suntem nişte oameni fericiţi. În primul rând oameni 🙂

  28. marius says:

    nu ne ramane decat sa le gasim o prapastie unde in functie de bogatia si consistenta injuraturilor si mitocaniilor dictate de suficienta lor,sa-i invitam ,sa-i stimulam sa treaca in fata si sa fie number one .care face prima propunere?…. hai sa fim constructivi….alfel e vorbariew….
    si daca nu stiti inca s-a cerut trimiterea in fata parchetului a blogarilor care lanseaza zvonuri panicarde despre banci si tranzactii bancare .stire de ultima ora.

  29. marius says:

    ia de colea neamule,

    PDL vrea sa ascunda averea candidatilor la alegerile parlamentare

    Doi membri ai Partidului Democrat Liberal, senatorul Ştefan Mihail Antonie (PD-L) şi Mihai Ţâbuleac (preşedinte al Consiliului Judeţean Botoşani) au iniţiat o propunere legislativă în care cer abrogarea articolului 40 din legea ANI (nr. 144/2007), care îi obligă pe aspiranţii la statutul de demnitar să-şi declare averile şi interesele la Biroul Electoral, odată cu depunerea candidaturii, scrie „Cotidianul”.

    Motivul invocat de cei doi: alegătorii ar putea fi influenţaţi la vot dacă ştiu ce bogăţii deţine candidatul. Ei consideră că „introducerea obligativităţii depunerii declaraţiei de avere şi de interese pentru candidaţi, înainte de dobândirea funcţiei publice, nu are nici o legătură cu combaterea corupţiei, ci doar cu procesul electoral. Mai mult, o astfel de măsură este nedreaptă şi neconstituţională, deoarece poate influenţa votul alegătorului”. Autorii proiectului susţin la unison că depunerea declaraţiei de avere înainte de campania electorală este un demers lipsit de logică, ce îngreunează procesul de înscriere a candidaturilor.

    Tâbuleac consideră că actuala legislaţie nu este altceva decât un consum inutil de energie pe chestiuni minore, pentru că nu în acest fel se combate corupţia. De asemenea, fostul senator, actual preşedinte CJ, apreciază că averea unui candidat poate deveni subiect de dezbatere electorală, ceea ce nu este de dorit întrucât ar putea influenţa votul alegătorului. Proiectul legislativ în cauză a fost depus spre dezbatere în Parlament pe 27 iunie, dar portivit vicepreşedintelui Camerei Deputaţilor, Eugen Nicolicea (PSD), „în această legislatură nu mai are şanse să treacă nimic, decât cu o condiţie: amânarea alegerilor”.

    Antena3.ro
    pai sa nu-i zici ba p-a matii?

  30. Satmareanca says:

    Păi nu, că după logica unora ar trebui să ne lăsăm călcaţi în picioare. Ba să le mai dăm din bruma noastră de averi. Oricum nu şi le declară în întregime, oricum fac mişmaşuri. Abia acum m-au enervat, când tocmai îmi revenisem 😀

    Zvonurile cu băncile chiar sunt periculoase. În ultimele zile m-au întrebat mai multe persoane dacă cred că ar fi cazul să-şi scoată banii de la bancă. Şi ca şi acestea gândesc mulţi. E destul să treacă câţiva la acţiune şi facem booom.

    Încerc să mă gândesc la o idee prăpăstioasă ca să fiu constructivă, dar nu pot gândi la ora asta :)))

  31. airbornb says:

    Jale, e o lume de imbecili si nesimtiti, de ex pe mine m-a injurat o bovina, care dupa ce m-a claxonat ca sa ii fac loc – si nu eram obligat sa ii fac loc , era o singura banda, eu faceam stanga si era permis, el vroia sa faca dreapta – eu ii fac loc, iesind mult in intersectie si cand trece pe langa mine „scuipa” un „du-te in …. mata”…

  32. geomarz says:

    Raspunsul este o intrebare
    – Da ti se mai scoala ?!

  33. airbornb says:

    @ geomarz: Super tare, am notat! :-))

  34. geomarz says:

    @ Din seria „Realitatea bate filmul”
    N-am inventat nimic. Provine din realitate…

  35. Satmareanca says:

    @ Airborn
    Pe mine m-a trimis la psihiatru un ministru, în public 😆

    @ Geomarz
    :))))))

  36. airbornb says:

    @ Geomarz: Viata bate filmu’ rau de tot, am vazut zilele trecute ce daca as fi vazut-o intr-un film as fi zis ca scenaristu’ are o imaginatie debordanta si e rupt de realitate … Din pacate nu sunt suficient de coerent acum sa o descriu cum trebuie … da’ revin!

    @ Satmareanca: Ministriiii si Demnitariiiii din Romania nu au auzit de conceptul de „Nobless oblige” – conform caruia cineva trebuie sa se poarte demn de pozitia sa – unii dintre ei avand, cateodata, un comportament de targoveti veniti sa vanda vite la targ ! Si in plus, multi umbla si cu ocaua mica 😉

  37. airbornb says:

    … completare … la partea cu ocaua mica …
    Din pacate , Cuza (aka Justitia ) nu trece prin piata deghizat in ziua respectiva :-))

  38. Satmareanca says:

    Păi, ei sunt veniţi de la coada vacii, de unde să audă? Şi uneori au impresia că au de condus o turmă de oi şi nu o ţară. Cu ocaua umblă des, dar dacă Cuza nu trece, io sper să apară Ţepeş 😀

  39. airbornb says:

    Bun si Tepes-Voda, desi cred ca ar fi cam certat cu drepturile omului :-))! Oricum , nu vad prea usor scaparea din deep shit … decat poate re-inventandu-l 🙂

  40. marius says:

    numa` sa nu inventezi unu cu ghimpi….

Lasă un răspuns

