Pentru prieteni

Cântec pentru prieteni. Pentru cei vechi, dar şi pentru cei mai noi.
Un week-end liniştit!

Profit de ocazie ca să vă spun că mi-am îmbogăţit blogroll-ul cu Grupul de la Cluj. Staţi aşa, nu săriţi! N-are nicio treabă cu politica. Pentru că e cam cald pentru sezonul ăsta, i-am adăugat zilele trecute nişte Crivăţ. Andrei Crivăţ. Iar azi şi-un Gropar. Groparu’. Să fie acolo pentru orice eventualitate, că prea le zice cu foc. Am eu impresia sau lipseşte ceva? Grupul de la Cluj nu avea trei lideri?

Voi pe ce bloguri nedescoperite de mine până acum mai circulaţi? Să vă întreb care vă plac cel mai mult? Nu ştiu dacă se face, dar dacă vreţi puteţi spune. Al meu nu se pune. Logic 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Pentru prieteni

  1. airbornb says:

    Very nice! Si vinu’ (re)descoperit prin frigider cu aceasta ocazie a fost foarte bun ;)! Thank you!

  2. marius says:

    un weekend placut si-nsorit si numai ganduri bune http://www.trilulilu.ro/folkforever/35b254a58ae034

  3. marius says:

    http://www.trilulilu.ro/folkforever/00db9d403d20c9?autonext=true

  4. multumim, doamna draga. In numele nostru, zic, ca Groparu e un pic ocupat sa planteze balega prin gradina parintilor. 🙂

  5. Mana says:

    La mine, în lista de messenger, sunt sub denumirea asta de mai bine de un an. E adevărat că grupul e ceva mai mare… Propunere pentru cel de-al treilea blogger? Darius. (www.jeg.ro). E posibil să nu-l fi descoperit (nici pe el) până acum, deși blogrollul meu e la vedere și îi include pe toți trei.

  6. CELLA says:

    întrebarea-i şi pune şi pentru cei care n-au blog ? 😉

    sfîrşit de săptămînă … cum vi-l doriţi 😆

  7. lol says:

    Uf!!! Frumos canta, duminica placuta. Si lor ca merita!!!!!!

  8. Satmareanca says:

    @ Airbornb
    Iar dacă intri şi în ebucătăria Crivăţului o să găseşti şi papa bun 🙂
    Poftă bună! :)))

    @ Marius
    Merci mult, Marius. Ne mai hrănim şi sufletul 🙂

    @ Andrei Crivat
    Plăcerea e de partea mea.
    Sper că Groparu a ajuns cu bine la destinaţie :)))

  9. Satmareanca says:

    @ Mana
    Păi, mie de ce nu mi-ai spus? 😛
    Îi descoperisem mai demult, acum i-am redescoperit. De obicei intram din blogroll-ul tău ori al lui Mordechai la ei, dar mi-am zis că vi le-am încălecat destul :))) În plus, după ce am circulat prin toată ţara virtuală, am simţit nevoia să mă aşez acasă, în Ardeal 😀
    Jeg – ştiam io că mi-am scăpat ceva…

    @ CELLA
    Normal, pentru ei în primul rând :)))
    Am cei mai buni prieteni de pe pământ! Cred şi eu! Întotdeauna vii cu melodii pe măsură. Ar trebui să te iau asociată la blog 🙂

    @ Lol
    Mă bucur că ţi-a plăcut.

  10. YODA TV says:

    Frumos 😉
    Multumim.

  11. Laura says:

    Un weekend placut si tie 🙂

  12. Gabriela Savitsky says:

    Am eu nişte Maeştri.
    Da’-s fioroşi rău.
    Mă trec şi eu pe lista de prieteni, cu litere mai mici. Bine?

  13. Pingback: Tenebre 1 « Ioan Sorin Usca

  14. marcelino says:

    Week-end placut. Ca berea acuma se raceste. Are multe calorii?

  15. Satmareanca says:

    @ Yoda, Laura
    Sunt bucuroasă că vă este pe plac 🙂

    @ Gabriela Savitsky
    Nu mă bag la fiare :)))
    Nu mărimea literelor contează, ci actul în sine :))) Io nu vă categorises, dar am reţinut şi mulţumesc 🙂

    @ Marcelino
    Nici nu contează caloriile, bagă acolo că o să ai nevoie la zilele negre ce se anunţă 😀

  16. Oana says:

    Eu am vazut dupa Iphone ca te-ai imbogatit cu grupul de la cluj, sa iti fie de bine si tie si lor 😉

  17. Satmareanca says:

    Îhi 🙂

Lasă un răspuns

