Criza financiară în imagini

 

Criza financiară a fost întoarsă pe toate feţele în presa din toată lumea. Mai mult decât cuvintele vorbesc imaginile. Imagini memorabile ale traderilor şi ale investitorilor din momentul prăbuşirii burselor găsiţi aici. De mai multe cuvinte nu este nevoie.

Despre Satmareanca
Ziaristă

9 Responses to Criza financiară în imagini

  1. Oana says:

    Mai, mie imi plac crizele financiare. Cel putin, in felul asta, ne mai trec fentele din capatani.

  2. Satmareanca says:

    :))) Ce glume ai în program. Fumurile 😀
    Ce coincidenţă, pe gând vorbim mai cu spor de criză, în România se lansează topul miliardarilor. Faza e că mulţi joacă la bursă şi s-ar putea ca topul să nu mai fie valabil. dar, ce mai contează 2-3 milioane de euro încoace – încolo. Ori, poate că pe ei nu-i afectează, doar trăim în ţara paradoxurilor.

  3. marius says:

    si crezi ca ei joaca la bursa banu lor?…..
    pai s-ar mai chema capitalism feroce asa?(citeste barbarie).

  4. Io-s al dracu’ de curios cine iese „cu adevărat câştigator” din toată criza asta financiară ?
    Tot timpul unii câştigă şi alţii pierd(asta-i de când lumea). Ăsta de la Mittal s-a uşurat un pic de ceva bănuţi,Abramovici şi el…si mai sunt mulţi,nu-i mai enumăr. Unii cică şi câştigară.
    Alţii spun ca economia mondială cică s-ar autoregla acum.
    Curiozitatea mă încearcă în continuare,şi mă întreb cum era dacă băncile nu controlau economia ?

  5. Satmareanca says:

    @ Marius
    Banul lor nu, dar sunt comisioane consistente în joc când e vorba de traderi. În poze se află şi investitori, nu ştiu care-s unii şi alţii 😀

    @ T de la Timişoara
    Greu de răspuns. Poate trebuiau schimbaţi cei care domină. Trebuiau eliminaţi unii – alţii. Da’ ce ştiu eu? Conspiraţia asta e mare şi mă depăşeşte. Poate vom afla adevărul peste vreo 50 de ani în documentare pe Discovery.

  6. geomarz says:

    Concluzia
    Nu-i bine sa te joci la bursa …..
    „Pilareala nu-i buna” imi spunea mie, mosu’ meu cand eram copiii la noi in sat…
    „Ii rusane sa fii pilari….”

    Nota
    Pentru cei ce nu stiu, in Banat „pilar” inseamna negustor dar si zaraf….

  7. Satmareanca says:

    Decât la bursă, mai bine te joci în nisip 😀

  8. geomarz says:

    @ Satmar
    Cu varsta, nu-ti mai face nici o placere.
    Imi amintesc de vremea cand imi duceam copiii la groapa cu nisip si-mi dadeam silinta sa-i invat sa se joace cu…nisip. N-am reusit. Iar mie nu-mi mai facea nci o placere…

  9. Satmareanca says:

    :))))) Înseamnă că jucatul între bancnote rămâne mai atrăgător.

Lasă un răspuns

