Nervi la pachet

Am închis televizorul pentru că au ajuns să mă enerveze toate. Absolut toate. Nici nu ştiu dacă mă enervează mai mult războiul între Palate, poliţele ce vrea să le plătească Băsescu ori nesimţirea premierului. Eu vroiam, totuşi, să aflu cum a reuşit onor Ministerul de Interne să achiziţioneze la acel neruşinos suprapreţ cele 392 de autoturisme.

Acum îmi dau seama că toţi nervii mei de azi sunt în legătură cu maşinile. Azi primesc un telefon de la societatea la care am încheiată asigurarea Casco. Mi-a expirat poliţa şi trebuie reînnoită. Bonus, mi se spune că am de semnat hârţogăraiele pentru a putea fi achitată către service dauna din luna iulie. Deşi mi se pare că achită nesimţit de târziu şi mă fac să mă simt prost în faţa service-ului, sunt toate bune până când mi se spune suma pentru poliţa nouă. „Ştiţi, aţi păţit ca şi mine, prima dvs. (de ce naiba îi spune primă când eu dau bani, nu primesc niciun premiu!) a urcat la 900 şi ceva de euro pe an dacă vreţi să vă asiguraţi maşina şi pentru furt”, îmi spune agentul. Asta cu tot cu reducerea pe care mi-o acordă pentru că le sunt client fidel. Iar reducerea e substanţială, acesta fiind şi motivul pentru care am tot încheiat Casco în ultimii ani. Dar, chiar şi aşa, practic, valoarea poliţei s-a dublat faţă de ce am plătit până acum. Cu toate că valoarea maşinii a scăzut în ultimii trei ani de când tot plătesc Casco, valoarea poliţie nu a scăzut. Ba, acum aflu că deoarece un idiot mi-a lovit maşina în parcare trebuie să plătesc dublu. Nu a fost accident, iar avaria nu a fost gravă. Cel mai ciudat mi s-a părut că nu a insistat să-mi explice cum e cu dublarea valorii primei de asigurare, mi s-a sugerat că nu e obligatoriu să-mi reînboiesc poliţa. Ce simplu se pierde un client. Găsesc ei alt fraier…

PS. Titlul nu vine de la faptul că aş fi un pachet de nervi,  între timp i-am împărţit încoace – încolo şi am scăpat de ei. Pfui, ce bine m-am descărcat 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

52 Responses to Nervi la pachet

  1. Crina, draga, da-i naibii de nervi, ca ne ridam inainte de vreme! Eu, azi, am senzatia ca traiesc intr- o tara guvernata de nebuni! Astia-s de dus la ospiciu!

  2. Satmareanca says:

    Şi mie mi-a lăsat aceeaşi impresie. Nebunia e ţara asta, nu România. Altfl, nervii n-am, i-am băgat pe blog 😆

  3. Trexel says:

    da tu o tii in garaj 95% din timp…la ce nevoia iti mai faci casco? sau n-ai incredere in calitatile soferistice ale Satmareanului? 😛

  4. Satmareanca says:

    În Sătmărean am mare încredere, doar m-a plimbat prin toată Europa, dar în acel 5 la sută din timp cât o scoatem din garaj la plimbare se găseşte vreunul să o lovească în parcare. Asta e problema: teme-te de ceilalţi din trafic 😛

    A, încă un motiv pentru care nu o scoatem ar fi că nu vrem să apărem în calea ta 😀

  5. Trexel says:

    de parca m-ai fi vazut vreodata circuland, heeeei io singuru accident l-am facut la 5km/h si nu-l faceam daca ala din fata n-avea bicicleta in portbagaj si nu-l faceam daca in loc sa mauit dupa gagici m-as fi uitat in fata….clar?
    nu te mai teme ca de ce ti-e frica nu scapi

  6. Satmareanca says:

    :))) Ai văzut că întotdeauna sunt alţii vinovaţi? 🙂
    Dacă te uiţi şi tu unde nu trebuie. Sătmăreanul nu a avut niciun accident, înseamnă că nu se uită după gagici 😀

  7. conform legilor naturii, aia 5% sunt periculosi. Asa ca dai cu Casco!

  8. Satmareanca says:

    Aşa am zis şi io, da’ ăştia mă jecmănesc şi nici nu-mi explică de ce. Dacă ar fi logică jecmăneala ar mai merge, dar e ciudată pentru mintea mea 😀

  9. Cosma Alexandru jr. says:

    Auzi cum e cu nord-vest tv?
    L-a cumparat GNV?

  10. Carmen says:

    da de ce nu meri sa-i intrebi? Io intreb si pentru cinci euro ca ce si cum ca nu fac cadouri la nime banii mei…
    Meri si veizi ce li baiu, daca nu esti lamurita meri la director sau manager sau ce au…

  11. maminineta says:

    Multumesc de vizita.Da, sunt niste ganduri cu rima.Hai nu mai fi suparata,toate trec pana la urma,noi sa fim sanatosi…

  12. O Marie says:

    Pentru Crina,
    octombrie 15, 2008 at 9:41 am (Ganduri)

    Te rog, nu fi suparata

    Totul trece si se schimba

    Lumea noastra-i colorata

    Cand i-e rau , atunci se plimba

    Intalnesti in drumul tau

    Omenire fel de fel

    Nu privi in jos ,e rau

    Constatat chiar de Trexel

    Mordechai a dat cu criza

    Oana nu se mai grabeste

    O viata mai buna-i miza

    Radu,iar ne aminteste

    Gabriela de sub munte

    Scoate mereu diamante

    Califar, plete carunte

    Nu mai vrea sa ia calmante

    Superficiali , ne vede nea Costache in scrisoare

    Lepsa,chinta impleteste Omu-n virtual acum

    Roxana e suparata, de conducatori o doare

    Nu lasa sa treaca viata,ca un firicel de fum

    Crina draga, viata toata

    Urca, dar mai si coboara

    S-o pastrezi mereu curata

    Si sa te mentii pe scara.

  13. Vania says:

    Eu am dat pe Animal Planet, dar era şi-acolo o primată iritantă, ca şi pe Realitatea TV. Tot mai bun compul!…

  14. alegeri 2008 says:

    S-a furat startu’ campaniei electorale, si tie-ti arde de CASCO? 🙂 Sunt lucruri mai grave de atit. Cum ar fi uninominalu’ de exemplu…

  15. marcelino says:

    Nu inteleg. Daca ti-a lovit-o un bou in parcare nu ai nevoie de casco. Ca doar ala e de vina si plateste asigurarea lui. Iar daca zice agentul de asigurari ca nu scade polita cu imbatrinirea masinii, sa-i pastreze valoarea. Inca vreo 8 ani. Ca citeam in catavencu ca l-a oprit in trafic pe catavenc, un politai cu chef de vorba. Si asa, de prietenie, zice: Iti dau numaru de la un prieten, fost cascador. Asa fain ti-o rupe intr-un pom ca te despagubesc la Casco cu o caruta de bani.

  16. CELLA says:

    io zic că-i contraproductiv uitatu’la orice,cititul de orice şi mai ales gînditu’-n general
    ce ştim noi ce idei mai dăm,aşa gratis,că foamea-i mare şi impozitele-s puţine …
    la muncă … cum îi aia cu sustenabilitatea bugetară ? , nuş’ da’ io nu mă mai ocup decît cu caietu’pă care-am scris VOCABULAR şi scriu în iel tot felu’ dă cuvinte ( ? ) pă care n-are cine să mi le esplice nima … în rest … muncesc şi evit enervarea că-mi scade productivitatea şi mă arde guv.la cuvîntu ăla (să mor dacă şti ce-nseamnă ) performanţă dă pă urma muncii mele ( ? )

    şi , dragă , fă casco şi nu (îţ) pune tu întrebări scoase din context … că de ce ? … auz la ia : valoarea poliţei în funcţie de valoarea scăzută a maşinii … ce-s astea … tu pune banu’că ma eşti,sper,uom responsabil şi de-o vreme ( mă mir că aşa tîrziu ) cunoşti ce-ai putea păţi că în loc să ai stai şi-ntrebi 😆
    http://www.groparu.ro/?p=672

  17. Satmareanca says:

    @ Cosma Alexandru jr.
    Răspunsul este DA. S-a anunţat în ziar de nenumărate ori, chiar în fiecare ediţie din ultimele zile. de fapt, GNV, mai exact societatea care editează ziarul, a cumpărat Focus TV, care şi-a schimbat numele în Nord Vest TV.

    @ Carmen
    Am zis io agent, dar faza e că am vorbit chiar cu şefa 😉

    @ O Marie
    Mulţumesc mult! Ce bine ai luat pulsul blogosferei. Mi-au şi trecut nervii 😀
    De fapt, cum am spus şi în PS, m-am descărcat scriind. Nu investesc nervi pe termen lung, îmi trece rapid, viaţa e prea faină ca să cultivi nervi :)))

    @ Vania
    Între timp am ieşit afară din casă, dar am dat de o mulţime de primate, aşa că mi-am băgat capul înapoi 😀

  18. unu says:

    se pare ca si penelisti lui silaghi pregatesc o televiziune locala. vom vedea emisiuni cu cumnatul stef, varu’ macec, si restul gastii pina ne ies pe nas…

  19. Satmareanca says:

    @ Alegeri 2008
    1. Pot părea egoistă, dar Casco e problema mea, uninominalul este a tuturor 😉
    2. Să scriu în fiecare zi de uninominal mi se pare exagerat, când o să am ceva nou o să revin. Am cam scris destul.
    3. Ăsta-i blogul meu, nu al uninominalului :)))

    @ Marcelino
    Păi boul sau vaca dipăruse, eu am găsit maşina lovită în parcare.
    La vremea aceea, în iulie, chiar am apreciat cu ce viteză s-a mişcat agentul de daune de la asigurare şi cum suma era destul de mare (mama lui de Volvo!), deşi au fost crăpate foarte puţin bara, farul şi semnalizatorul, am zis că e o investiţie bună Casco. Acum mi se pare exagerat de exagerat.
    Ar trebui să dau şi io de poliţaiu’ ăla 😀

  20. Satmareanca says:

    @ CELLA
    Aşa zice şi statul, dă fără să pui întrebări. No, uite că de data asta m-am pus pe gândit, deşi zici că nu e recomandat, şi nu le dau nimic 😀
    Ce m-ai descreţit la faza cu Groparu’, chit că eram descreţită. Asta înseamnă că deja mă tăvălesc pe aici :)))

    @ Unu
    Pot să pregătească, mai trebuie să şi uite lumea la ei 😉

  21. Vania says:

    Revenit din oraş, cel mai bine este să deschidă omul televizorul, pentru a-şi prelungi stările promenadei citadine.

  22. Satmareanca says:

    L-am pus pe mute. Prea multe primate de cum i-am dat drumul 😀

  23. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Eu citesc GNV pe net,nu stiu sa fi fost articol ca GNV a cumparat focus tv.Poate o fost publicitate.
    S-a anuntat si cu cat a fost cumparat?

  24. Satmareanca says:

    Credeam că te interesează grila de programe 😉

  25. marius says:

    cand vorbesti de nervi ,fie si la pachet ,dai apa la moara celor ce abea asteapta sa -ti gaseasca si sa-ti exploateze presupuse slabiciuni.a reactiona la in astfel de conditii este contraproductiv si nu rezolva nimic.gandesc cs a fost doar o figura de stil ,pentru ca ,uite cum au aparut si cei ce s-ar bucura sa fie asa ,sau au gasit oportun sa scoata capul.
    in cea ce ma priveste a te vedea la tv ,fie si ea si liberala,este un deziderat(chiar nu vor mai putea sa pretinda ca te ignora)cu atat mai mult la gnv.
    si fiindaca tot veni vorba,mareata familie din negresti nu figureaza in topul 500,de unde trag concluzia ca baloanele de sapun ,pocnesc de la sine….sau nu?

  26. Satmareanca says:

    Aşa a fost, o figură de stil. Altfel, nu sunt slobodă la gură ca să nu ştiu cât pot zice 😉 Uzez de practici din arta războiului: arată-te puternic când eşti slab şi slab când eşti puternic 😀

    Apropo de TV, ziarul la care lucrez – Gazeta de Nord Vest a cumpărat televiziunea locală Focus TV (singura), care se numeşte acum Nord-Vest TV, la care voi avea o emisiune. Dar voi scrie despre asta într-o postare nouă cândva la noapte, chiar vreau părerea voastră. Liberalii vor să-şi facă o altă televiziune, dacă le va ieşi 😉

    Clanul Ţânţaş nu figurează nici în Top 500 şi nici în Top 300. or fi sărăcit 😀 Ori nu au vrut… E mai plauzibil.

  27. marius says:

    ultima varianta este cea mai probabila si datorita contextului politic si a circumstantelor ultimelor evenimente…

  28. Satmareanca says:

    Exact! Şi până la urmă, topurile acestea nu oglindesc toţi bogaţii României. Sunt mulţi care preferă să nu-şi facă publice proprietăţile. La noi în judeţ mai sunt şi alţi oameni foarte bogaţi care nu au apărut niciodată în topurile de acest gen.

  29. marius says:

    pai…numai la voi?…astia-s numai circoteca .

  30. ics says:

    Iti inteleg supararea dar „nerusinos” cred ca are intelesul
    ca nu este rusinos, pe cand in realitate este rusinea in splendoarea ei ce fac astia, cu banii din super impozitele puse pe capul cetateanului nebugetar, din sectoarele private iar voi ziaristii cinstiti nu puteti sa faceti nimic.
    De ce ? pentru ca exista si ziaristi „camarila”sau lachei ai puterii ? sau pt ca base va da in judecata ?

  31. Nicu says:

    Vin si eu cu supararea mea peste a ta. Cumparai zilele trecute o trotineta , si pentru ca m-am imprumutat de pitigoi pe un cincinal, obligat m-au servit cu casco, la care prima in euroi si nu pitigoi este constanta desi la finele cincinalului valoarea trotinetei va fi la jumatate. Stii ce am facut? Am facut si eu ce a facut bunicu.

  32. marius says:

    pachet de nervi zici…..pai ia sa punem problema si altfel.circul asta cu super slujbe, super platite si masini ieftine achizitionate la preturi….de lux,marsuri in strada pentru sustinerea unor legi…..votate deja,toate se traduc in BANI,MULTI BANI.
    dispute interminabile intre puterile statului(oricare or fi alea)ba p-a matii aruncat in conferinte de presa la ore de maxima audienta de la un pala la altul,de la o expozitie culturala la alta …..inseamna tot BANI,MULTI BANI
    campanie electorala cu start furat de nu stiu cand ,si asupra caruia toti isi revendica intru nesimtire intaietatea,spoturi si aparirii pe sticla sponsorizate sau nu,toate astea inseamna BANI,MULTI BANI.
    desi santem tot mai multi batrani si saraci ,tara asta s-a transformat intr-o intreprindere manufacturiera in care toata societatea este angrenata spre propasirea si indestularea celor (putini)alesi sa ne……reprezinte si sa vegheze la bunastarea GENERALA???

    tragi o linie si faci bilantul.totul egal cu…….O…. zero?
    NU PACHETE..SNOPI INTREGI NENICA….

  33. urbanreality says:

    si nu te-ai interesat la o alta firma de asigurare ?
    e mai simplu sa-ti schimbi firma decat sa platesti dublu 😉

  34. psd says:

    http://hi5.com/friend/115021377–ramonelia–Profile-html
    HI5 de amanta… 🙂 ghiciti voi amanta cui (din background…)

  35. Darius says:

    Decat sa ma uit la televizor la emisiuni electorale, prefer sa citesc carti electorale. 🙂

  36. Gabriela Savitsky says:

    S-a întors Marieta la serviciu, să înţeleg. 😉

  37. lol says:

    Masina?? ce e aia maşina?? si ce dracul e ăla CASCO, ce sa casti??. Vrei nervi? Hai la primărie sa plăteşti impozitul pe casa. Apoi plăteşti abonamentul la cablu. Eu te sfătuiesc sa programezi plăţile eventual la 4 zile, poţi sa foloseşti pentru programare sistemul „Primavera”. ALTFEL RISTI SA AJUNGI LA NOI LA MITICI LA BALACEANCA SAU LA VOI IN ARDEAL LA
    ZAM :))

  38. Darius says:

    @psd
    Vai, vai, cata rautate…

  39. uite cu ce ma enervez eu: http://lorenalupu.wordpress.com/2008/10/13/baba-si-mitraliera-sau-parerile-lu-badea-marla-despre-arta/
    tupeu de borfasi pesedisti…

  40. Satmareanca says:

    @ Marius
    Nu numai la noi, peste tot, eu spuneam de ce ştiu exact 🙂
    Bilanţ MINUS ZERO :))))
    Altfel datorez scuze, am promis că revin aseară cu o postare pe tema emisiunii ce o voi realiza la TV, dar am fost foarte foarte prinsă cu diverse şi abia acum am reuşit să ajung la blog. Cu postarea de care vorbeam voi mai întârzia o zi, din motive care ţin de noua grilă de programe pe care o vor anunţa mîine. Aşa că o las pe week-end.

    @ ICS
    Nu oi fi deontoloaga deontologilor, dar merci 🙂
    Jaf la drumul mare, aşa e…

    @ Nicu
    Mă gândeam io că nu sunt singura persoană de pe mapamond cu supărări şi nervi 😉

    @ Urbanreality
    Bună idee! Merci!

    @ psd
    Măi, răutate! :))) O fi o admiratoare de la tineret speranţe 😆

    @ Darius
    Aceeaşi Mărie :)))

  41. Satmareanca says:

    @ Gabriela Savitsky
    Nu am văzut-o 😀

    @ LOL
    Ştiu cum e să fugi dintr-o parte în alta să plăteşti tot ce e de plătit. Bine că mi-ai amintit de impozite. Întotdeauna plătesc penalizări la ele (uit, mă ramolesc :)) ), iar dobânzile la stat sunt „groase” tare. Prea multe sunt ca să le mai ţin minte. Îţi dau o bere virtuală pentru amintire :)))

    @ Horia-Nicola Ursu
    Şi io care speram că e o poveste frumoasă :)))
    Mulţam de link!

  42. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Ma interereseaza si grila nord-vest tv dar si cam cat o fost tranzactia.
    Hai macar aproximativ zi-ne te rog.
    Multumesc.

  43. @crina: poate n-ar strica daca ai arunca si tu o vorba despre asta 🙂 cred ca merita 🙂
    mai multe amanunte la marian coman: http://jurnalistprovincial.wordpress.com/

  44. Satmareanca says:

    @ Cosma Alexandru jr.
    Curiozitatea strică la frumuseţe :))) Cred că zicala este valabilă şi pentru bărbaţi 😀

    @ Horia-Nicola Ursu
    O să mă uit. Merci mult! 🙂

  45. lol says:

    Multam pentru bere!!! Da sa vezi de ramolit sunt eu:)). Si pe deasupra am o mulţime de preteni mai ramoliţi ca mine care m-a convoacă la ei sa dau telefon la ENEL sa comunice indexul. Comunişti bătrâni, de, „daca trebe trebe”, vor morţi copţi sa plătească curentul electric (daca vrei spun bancul dar e cu ardeleni). Deci comunic indexul pe tel verde aştept factura prin posta, tropăie si postaşul cu plicul sa aibă si el încărcare si pe urma mă duc la ghişeu sa plătesc. E tot ca înainte da acum tropăim trei pentru o treaba pe care o făcea unul. Scriam indexul pe un formular , coada de rigoare si plata, inainte. Acum eu sau o ruda mai tânăra comunica la tel verde, postaşul aduce factura, si amărâtul tot la ghişeu plăteşte. Da sa plătit un soft si ne încarcă factura Enel cu costurile de utilizare a softului. Ce zici de dracii pe care ii am pe mine!? poţi sa calculezi cate viutoane au ieşit din afacerea asta??

  46. Satmareanca says:

    Vuitoanele ca Vuitoanele, fii sigur că au ieşit şi Merţane, vile, vacanţe pe insule exotice şi … conturi grase 😉

  47. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Vezi ca nu esti diplomata deloc.
    Ce e asa secret?macar zi de e peste sau sub 50 mii euro.

  48. unu says:

    prietenul tau nu mai candideaza…

  49. Satmareanca says:

    @ Cosma Alexandru jr.
    Nu ştiu cine nu e diplomat…

    @ Unu
    Care prieten? Un „prieten” cu săgeată? 😀

  50. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Bun,am inteles,PSD prin GNV o cumparat Focus tv cu bani frumosi ca sa aiba unde sa bage minciunile electorale.
    Faina treaba!

  51. Satmareanca says:

    Eşti pe dinafară total 😉

  52. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Spune-mi cu ce-s pe dinafara.
    Directorul NVTV nu e un mare lider local PSD?
    Cum o sa fie ala impartial?

Lasă un răspuns

