Vot canci sau căscaţi bine ochii

Vot canci via Mordechai sau căscaţi bine ochii la ce votaţi. Ca şi primatul din clipul ăsta. Dacă după o lună şi jumătate vă mai puteţi ţine ochii deschişi, aveţi şanse mari să puneţi ştampila bine 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

24 Responses to Vot canci sau căscaţi bine ochii

  1. YODA TV says:

    S-ar putea sa nu casc ochii ca s-ar putea sa nu pun parafa pe buletin 😉

  2. Satmareanca says:

    Deci încă un membru în Secta votcancistă 😉
    Faza cu căscatul ochilor e obositioare, ştiu :)))

  3. al2lea says:

    E deja o secta?

  4. Satmareanca says:

    E o sectă în toată regula 😀

    Vezi aici
    http://moshemordechai.wordpress.com/secta-vot-canci/

  5. lol says:

    Sa ii votaţi pe toţi, căsuţa cu căsuţa pe buletin!!!!. De ce sa îmi fure un neghiob votul, ca la furat se pricep toţii. Sa nu spună ca nu am atitudine civica, ii votez pe toţi si se anulează votul. Nu îmi este lene sa mă duc la vot aşa cum spun deontologii de serviciu, îmi este lehamite de cei care se ofertează sa ii votez!!!!!!!!!!!!. Este un vis frumos sa mergem 90% din populaţie la vot si 80% sa anuleze voturile sa se voteze ei si neamul lor, nu am mai avea parte de ei!!.
    Sa mă ciupească cineva cu toate ca tare frumos era in vis!

  6. Satmareanca says:

    Te-am ciupit! Acum deşteptarea! Or să se prezinte vreo 30 la sută şi jumătate o să voteze după cum o să le dicteze berea şi mititeii. A fost destul? Mai vrei? 😛

  7. al2lea says:

    Nu stiu, mie imi place la vot… toti de la masa aia lunga, acoperita cu panza de steag, iti zambesc frumos, in speranta ca votezi cu oamenii lor. De parca ii cunoaste cineva!
    Asa ca de-aia ma duc la vot. Unde mai intrati voi si sa vedeti atatea fete zambitoare… pana si jandarmul e politicos si te saluta de cum intri in sect(i)a de votare…

    Apropo! Ce te poate motiva sa faci parte din comisiile astea de votare?

  8. al2lea says:

    Se poate, Crina… dar tu nu stii ca acum e la moda plasa? Nu ai vazut la TV? Plasa cu: costita, carnati vidati, ulei, faina si zahar (parca)… asa ca de la rude la prieteni…
    🙂

  9. Satmareanca says:

    Pe unii cred că îi motivează apartenenţa la o gaşcă, iar pe alţii banii. Cred că pe cei mai mulţi îi motivează banii, deşi, din ce ştiu eu, nu sunt mulţi. Dar decât să stai tolănit la TV, mergi şi 100 de lei. La asta nu m-am gândtit că sunt toţi veseli şi chiar se simt importanţi :)))

    Plasa sau găleata. Şi nişte caltaboşi pe deasupra 😀

  10. al2lea says:

    Pai ia fa tu un articol la ziar, pe tema asta 🙂
    Sa vezi cum se vinde! Si mai bine…

  11. al2lea says:

    PS as scrie eu, dar nu am asa talent, ca tine.

  12. Satmareanca says:

    Talentul vine cu vremea. Repetiţia e mama învăţăturii 😉

  13. al2lea says:

    Aha! Deci acuma nu am talent… 😉
    Si eu care am sperat ca m-am facut remarcat…

  14. Satmareanca says:

    Vorbeai de talentul meu, la asta mă refeream 😉

  15. al2lea says:

    Hahahahahaha… intr-adevar…
    Iti „testam” vigilenta…
    … si la drept vorbind, asteptam si un raspuns pentru mine
    😉

  16. al2lea says:

    Hopa! Am citit ceva in ziar (GNV) – respect!

  17. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut ca sa comenteze aceasta postare .Companera Satmareanca problema este cum sa sabotezi acest vot in sectia de votare ,cum?Din titlul postari tale sunt doua rezolvari(1),,vot canci„ adica nu ma duc la vot si nu votez si ,,altii„care organizeaza ,,tombola „ hotaresc in lipsa mea:)))))))))ha ha ha,si a doua rezolvare (2),,cascati bine ochi „ma duc la vot,votez ,dar si aici mai sunt inca doua posibilitati 1)este pe drept pe cine am votat si 2)se fraudeaza votul si iar ,,altii„hotaresc votul cistigator ,nici asa nu este bine,dar ar mai fi o a treia posibilitate un scenariu utopic realizabil?sau irealizabil? ,,a la UNGURU„ dar sa-mi raspunzi sincer ce se intimpla in aceasta a 3 varianta de sabotaj al votului,mergi votezi ca si orice cetatean al acestei republici ROMANIA,(dar esti un anarhist rebel )si odata cu votul strecori in votul indoit o tigara aprinsa o cirpa sintetica imbibata cu benzina,ai introdus votul in urna de vot,ai plecat,urna de vot s-a aprins ,toate voturile de pina atunci =0,nu se stie nici cine a cistigat?si nici cine a pierdut?voturile sunt nule toate ? Companera Satmareanca dupa scenariul acesta utopic irealizabil,am sa aranjez titlul acestei posari mai in gluma,ar veni scris asa ,,Cascati bine ochi(ca) vot canci ca votul ,cenuse si fum facut-a din el focul!:))))ha ha ha.Companera Satmareanca iarta aceste opinii ale lui UNGURU.CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  18. Satmareanca says:

    @ Al2lea
    Dacă ai scrie mai des m-aş putea pronunţa :)))

    @ Unguru
    Subscriu la varianta 3 😀

  19. marius says:

    de data asta nu sant de acord cu dvs .oricat de motivata v-ar fi lehamitea.nu pot sa-i las pe trogloditi sa voteze pentru mine ,pentru ca apooi 4 ani sa-mi plang de mila si sa stau sa contabilizez ce si cate procedee de a-mi trage-n barba si la geoale descopera un imbecil ajuns acolo pri sansa oferita de neparticiparea mea.pot sa fiu foarte destept,sa fiu foarte pregatit ,instruit cat cuprinde ,dar daca stau si ma uit le ei cum isi asaza cefile si bburdihanele pe grumazul meu ce folos?cum mai pot sa -l combat cand odata ajuns sa decida in numele meu (si cum se mai lauda gougumanul cu peste 51%din voturile exprimate dintre cei 15-30%dintre votanti).cum sa las ca aia 10-15%(care pana la urma se dovedesc a fi neamuri,prozeliti si natangi dependenti)sa-mi vlaguie de resurse buzunarele si sufletul?sa ma faca sa traiesc numa-n tina si obida ?n-am sa pot sa fiu NICIODATA UN ADEPT AL SECTEI ASTEIA(VOT CANCI.nu ca votul meu singular ar putea insemna ceva ,sau ca as avea de unde sa aleg,dar macar POT SA-NJUR LA OBIECT SI NOMINAL,DAR MAI ALES PE CINE IMPUSC IN DISPERARE DE CAUZA.(in numele si cu suportul legii bineinteles)

  20. marius says:

    asa cum am mai spus ,si o repet de fiecare data cand am ocazia,varianta @lol este singura in care votul meu nu poate fi folosit inpotriva mea prin redistribuire sau vot incrucisat.ar fi totusi un impediment-cine-mi da tusiera ca ala iti da stampila gata inmuiata si nu tinr decit de 3-4 ori/si astia-s tare multi…

  21. Satmareanca says:

    Marius, am dat şi o alternativă la Vot canci. Să căscăm bine ochii la ce votăm. Şi să ne punem rotiţele în mişcare 🙂

  22. O să merg la vot şi o să ştampilez TOATE căsuţele ca să poată fi anulat cu succes votul meu.
    Asta o fac pentru că nu am cu cine vota şi nici nu cred să apară vreunul pe ultima sută.
    …şi merci de trimitere:)

  23. (marius)Spedy says:

    pentru ca au aparut multi de marius in peisaj si pentru ca unii au chiar blog,consider drept si cinstit ca mai nou venit, sa-mi modific nick-ul .pentru o vreme va vi cumulat dar in viitor va ramane numai Spedy.o saptamana luminoasa si plina de realizari.

  24. Satmareanca says:

    @ T de la Timişoara
    Cred că până la urmă aşa voi face şi eu 🙂

    @ Spedy
    S-a marcat şi reţinut! 🙂

Lasă un răspuns

