Chintesenţa lucrurilor în evidenţa exhaustivă a lumii

Vedeţi şi voi cum e cu fenomenologia existenţială dată de determinarea generală şi cu chintesenţa lucrurilor în evidenţa exhaustivă a lumii. Sunt de-a dreptul exhaustivi băieţii. Varză 😀

Update. Tot la capitolul chintesenţa lucrurilor, vedeţi ce îi chinuie pe unii catindaţi. Un candidat din partea Alianţei PSD+PC pentru Camera Deputaţilor în colegiul 10 din Capitală propune reducerea TVA la prezervative, iniţiativă „care se doreşte să ia în considerare viaţa din ce în ce mai activă a cetăţenilor, dar şi aspectele medicale pe care le implică”. Recunosc că m-a dat pe spate.

Despre Satmareanca
Ziaristă

26 Responses to Chintesenţa lucrurilor în evidenţa exhaustivă a lumii

  1. Oana spune:

    Hmm, tot de prostii de tii 😛

  2. Satmareanca spune:

    Nu dragă, luam lecţii. Căutam chintesenţa crizei financiare în evidenţa exhaustivă a lumii şi am dat de asta. M-am uitat peste cartea lui Liiceanutecă, da nu zice nimic interesant. Băieţii au priceput bine 😀

  3. (marius)Spedy spune:

    ei lasa ca -ti pasez eu una de la presedinte citrire .cica a pus cap compas pe europa ca ,zice-se ca licuriciu s-a aburit.hahaha…de la-ncalzirea globala se trage?si pen`ca noi nu santem mare putere ,tre sa ne vedem de ale noastre…acu mai are nevoie de reducere…la TVA?

  4. (marius)Spedy spune:

    o fi luat gripa siriana?..ca astia n-au vaccin …poate la anu…

  5. Satmareanca spune:

    Am văzut ştirea, chiar mă întrebam singură cum stă cu axa. Şi chiar mă gândeam să bag o postare mai încolo (poate reuşesc să nu mă ţin de promisiune 😛 ), că tot mi-a spus Oana pe mess că postez des. Nu ştiu dacă glumea :)))

    De la criza globală :))) Cred că şi-a tras prezervativul fără TVA pe cap de a scos păsărelele. Nu că nu ar avea oareşce dreptate 🙂

  6. (marius)Spedy spune:

    hahahahaha…..dap .da las ca recuperezi…chiar m-am distrat azi cu amicul s de la mordechai

  7. (marius)Spedy spune:

    si apropos de mister s.au dat la stiri ca i-au furat calul Mariei Sale Carol(ala de bronz ce fusese pus la pastrare.cu papucu..

  8. al2lea spune:

    Bre, mai reveniti-va cu exhaustivele astea , ca mor de ras!

  9. Oana spune:

    Imi e lene sa ma gandesc la criza financiara. Cui ii pasa?

  10. Satmareanca spune:

    @ Marius
    Recuperez, dar se pare că nu azi :)))
    Calul ăsta nu era de peste ocean ca şi al lui S, nu? 😀

    @ Al2lea
    Păi, cine te pune să râzi? Tăvăleşte-te! Asta-i chintesenţa exhaustivă a râsului :)))

    @ Oana
    Ălora care iau şi alora care dau. La ora asta nici ălora 😀

  11. CELLA spune:

    http://www.mediafax.ro/social/conducerea-ipj-satu-mare-cercetata-de-igpr-in-cazul-accidentului-in-care-a-murit-un-tanar.html?1688;3353558
    HIP-HIP CRINA !!!

  12. Oana spune:

    Crina, ma gandeam ca stii atat de multe cuvinte, trebuie sa ma inveti si pe mine 😛 A, da, e de la medicamente…

  13. teambuilding spune:

    O idee mai buna nici le-ar fi putut veni…Si daca tot vor sa faca ceva bun pentru omenire, de ce nu doneaza lunar 10 prezervative fiecarui cetatean?? In felul asta, in mod sigur am fi inconjurati de romani mai fericiti…

  14. http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1236069-romanii-sunt-mai-putini-mai-batrani.htm

    După ce-am citit mai sus,părerea mea e că Negrescu ia-n calcul strict doar aspectul SIDA. Mă rog,eu nu rezonez cu ce-o propus omu’.

  15. (marius)Spedy spune:

    da cella si uite ca nu-i in van.dar mediafax greseste ca nu-i in top 300 la capital ci in top 500 la adevarul la pozitia 452 cu 10milioane euroi.acu aflu ca-i fost oier (ete ca-i boala de milioner)asa ca sa nu mai zica nime ca nu-i asta neam mioritic eteeee.in cacareaza de oaie sta germenele de miliardar.numa nu stiu cum se-npaca mioritica vis a vis de penticostali ca cica-i predicator iar echipa de fotbal personala are componenti cu denumiri care mai de care mai biblice .vezi dar ca deaia se afla ei deasupra legilor pamantesti….

  16. Satmareanca spune:

    @ Cella
    Numai unii s-au grăbit să zică că a fost mult zgomot pentru nimic :))) Deocamdată e cercetare prealabilă, vom vedea cu ce sancţiuni se va lăsa. Cum suntem în campanie, probabil se va face curăţenie, dar şi pentru că sunt interese ca unii să-şi pună oamenii acolo.

    @ Oana
    Io nu am cuvinte, calculatorul are taste 😀

  17. Satmareanca spune:

    @ Teambuilding
    Numai că românii ar trebui să le şi folosească :)))
    Bine ai venit! 🙂

    @ T de la TIMIŞOARA
    Cred că nu avea destui bani de prezervative :)))

    @ Marius
    Mediafax a dat background-ul (sfârşitul ştirii) aşa cum l-am transmis eu la vremea respectivă. Nu au mai actualizat cu poziţiile din noile topuri. Asta e explicaţia. De fapt, aşa e 🙂

  18. (marius)Spedy spune:

    @satmareanca
    si daca era de peste, nu era tot aia?

  19. Satmareanca spune:

    Ba da! N-am zis nu 😀

  20. Cea mai adanca meditatie a facut-o presedintele Basescu. A zis cu toata seriozitatea, ca niciodata, ca factorul determinant al crizei financiare americane este CORUPTIA.
    A vorbit si de „baieti destepti”.
    A confundat Wall Street cu primaria capitalei.
    Sau ma rog, a vrut sa faca o analogie de cunoscator..

  21. Tare idiot e filmuletu’ asta

  22. (marius)Spedy spune:

    mai nene nu ca-mi sari tandara detot.apai astia trebuie izbiti de pamant sa nu sa vada ….mama lor .cum dumnezeu sa inteleg eu ca ungurii fac mars comemorativ al revoltei de la Budapesta in Miercurea Ciuc ,IN BURICUL ROMANIEI ,CU ACCEPTUL SI SUB PRIVIREA OCROTITOARE A STATULUI ROMAN ,PRIN GRIJA SI PE CHELTUIALA NOASTRA?.
    nu-s un nationalist dar astia(ca parca guverneaza alta tara care nu-i a noastra)au cumva in vedere o uniune intre pusta maghiara si podisul intracarpatic pe cheltuiala romaneasca si cu beneficii numai la BUDA?

  23. (marius)Spedy spune:

    in dorinta de a trece in contul acestei guvernari nu numai cresterea deficitului bugetar,dar si sa arvuneasca aderarea la spatiul shengen (intre noi fie spus nu stiu la ce mai este necesar)asa zisa deschidere liberala nu face decat sa puna presiune,atarnind pietroaie de gatul oricarei guvernari viitoare,amanetand viitorul politico economic.bravos natiune,halal sa-ti fie.

  24. Satmareanca spune:

    @ alex.dumitrascu
    L-am auzit pe Băse că a descoperit America. Mă gândeam că-l doare în axă :)))
    Filmuleţul e idiot rău, motiv pentru care am râs bine 😆

    @ Spedy
    Aşa se pare. Am văzut mai devreme că şi Băse se întreţinea cu omologul său maghiar în secuime. Devin hoaveri. Conducătorii celor două guverne sunt mai mult de atât.

  25. Spedy spune:

    m-am mai linistit un pic dar tot nu inteleg .poate fi si o tentativa de a scapa de problema asta prin asimilare?
    adica sa pricep ca daca vrei sa treci puntea te faci frate?…..hehehe…apai pe cine nu lasi sa moara….
    toata ziua am tot scris si iar scris (desi nu-s scriitor de fel),pun cap la cap si nu iese decat un bors electoral menit sa te faca
    V A R Z A .oi fi eu guster ,si parat dar chir nu ma uit oblu…

  26. Satmareanca spune:

    … Nu te lasă să trăieşti. Noi suntem foarte toleranţi atunci când nu e cazul şi intoleranţi atunci când nu ar trebui. Cred că facem greu diferenţa între bine şi rău, nu vedem momentul oportun. Cu asimilarea e greu. Integrarea într-o comunitate sună mai bine :))) Cred că problema sunt liderii. Ar trebui să cadă sub prag ca să fie asimilaţi de alte partide şi am trăi liniştiţi o vreme 😀 Mai exact, am trăi vremuri normale.

    Bine ai venit cu noul nume! 🙂

Lasă un răspuns

