Comunismul e decedat şi îngropat. Capitalismul e răposat şi el…

Că am lipsit aţi văzut. Aşa a fost filmul. Vă mulţumesc pentru grija ce mi-o purtaţi. Nu, nu am murit! În schimb … „Comunismul e decedat şi îngropat. Capitalismul e răposat şi el, dar e împăiat şi ţinut în fereastră, pentru impresionarea vecinilor”. Aşa grăit-a Mordechai. Care m-a terminat de dimineaţă cu analizele lui enervant de bine scrise.

So, Kapitalism?

Despre Satmareanca
Ziaristă

14 Responses to Comunismul e decedat şi îngropat. Capitalismul e răposat şi el…

  1. yoda TV spune:

    Nope, anarhism

    Bine ai revenit 😉

  2. O Marie spune:

    Ma bucur ca ti-ai gasit timp.Am citit de dimineata ,prietenul tau Mordechai le vede bine.Globalizarea trebuie intai s-o conosti….

  3. Satmareanca spune:

    Yoda, ce o fi. Oricum tot la un fel de anarhism ajungem 😀

    Marie, timp îmi fac, nu se întâmplă des să nu-mi fac. Dar vezi tu cum e viaţa în Kapitalism :)))

  4. O Marie spune:

    Ce ne asteapta ? Doar intrebarea

    Nu e mai bine simplu sa fii ?

    Cand nu-ntelegi globalizarea

    Te pierzi usor printre hartii.

  5. Oana spune:

    In tara asta mor toate, nimic nu mai are consistenta.

  6. Satmareanca spune:

    Marie, cred că globalizarea asta nu o mai înţelege nimeni…

    Oana, în ţară ca în ţară, dar nici măcar undeva în lumea asta…

  7. Alexandru spune:

    Dar oare am fost in Romania post decembrista vreodata capitalisti ?Draga Crina, eu zic ca nu cata vreme s-a amanat cu multa constinta ierarhizarea sociatati in paturi sociale si cata vreme nici acum la aproape 20 de ani de la caderea cominismului nu avem o patura de mijloc este clar ca Romania este impartita in doua si anume intre oamenii bogati care in mare parte si-au fundamentat averile profitand de faptul ca haosul general a abundat si abunda in economia romanesca.Afacerile facute cu statul ,FNI -ul , SAFI , caderea bancilor Dacia Felix Bancorex etc.,vechiul CARITAS, si multe alte gauri negre mentinute artificial si de care cei ce le-au produs au crezut ca mintea proasta a romanului nu isi da seama, sunt aceasi oameni care contribuie si in momentul de fata la asa zisa criza financiara ce afecteaza si Romania ,in definitiv nu este vorba de nicio criza financiara ci doara de o noua oportunitate ca bancile sa mareasca dobanzile la credite sa scada dobanda de cont curent, bursa sa fluctueze in funtie de interese si cineva sa faca rost de bani de campanie.Cresterea preturilor a texelor si aimpozitelor reprezinta o noua etepa de a gasi fonduri pt pensile exacerbate si pt pomenile electorale ce vor urma.In rest „capitalismul” actual este o forma de a rezolva problemele finaciare avute de unele partide politice in campanile electorale pe de-o parte si pe de-ata parte de a satisface clientela politica.In rest numa” de bine draga Crinuto!

  8. iondinamerica spune:

    Si pentru ca o belea nu vine singura niciodata, daca ai timp, uite-te la: http://www.earth.columbia.edu/worldeconomy/
    (ai nevoie de Real Player). Este o analiza desteapta facuta de Nouriel Roubini, profesorul de la NYUniversity care a prognozat inca din 2006 criza financiara de astazi si care zice ca „abea a inceput”.

    P.S. Si mai scrie si tu ceva, nu te spala pe miini trimitindu-ne la Mordechai ;-)))

  9. CELLA spune:

    n-aveam noi dureri de cap dăstule
    Mordechaiu ne bagă-n boale
    las’că fac ăia globalizaţii ( deja ) colonii pă alte planete ( fără sisteme geopolieco-nomice-)
    ei s-or scos şi noi rămînem p-aici şi punem ordine în urma lor … o luăm da capo
    amu umblu după tehnici de supravieţuire
    da oare net ne lasă ?
    cre’că-l întreb pă rabi că dacă ne băgă în boale are el şi antidot
    musai 😉
    şi mai lăsaţi ,măi,ţara … că ţara n-are nicio vină … noi plecăm ,ia rămîne 😆

  10. Satmareanca spune:

    @ Alexandru
    Capitalismul ăsta a devenit un cuvânt fără sens în lume. Cum să implementăm noi un sistem ţinut de alţii pe post de bibelou? Adică am fi fost geniali, ceea ce nu este cazul 😀

  11. Satmareanca spune:

    @ Ion din America
    Nu am real player la redacţie, o să mă uit deseară (mai exact la noapte 😉 ) când ajung acasă. Îmi aduc aminte de documentarele Zeitergest, care, tot aşa, vorbeau de o criză financiară globală încă de anul trecut. Merci pentru link!

    PS. Dacă zici tu, promit să scriu. Dar io ce vină am că Mordechai scrie aşa de bine şi îmi strică cheful de scris de dimineaţă? :))) Glumeam, am fost foarte prinsă cu diverse chestii. Nu-mi povestesc viaţa pe blog, aşa că nu o să vă zic că mi-am renovat apartamentul zilele astea 😛 şi câte şi mai câte care m-au ţinut departe de calculator. Deja trepidam să ajung la el 😆

    PS1. Mesajul tău a intrat la spam, probabil din cauza linkului, dar te-am recuperat.

  12. Satmareanca spune:

    @ CELLA
    Şi lumea rămâne. E drept că va fi mai săracă fără noi. Mda, dau pe afară de modestă ce sunt 😀

  13. Ion din America spune:

    1-Merci de recuperare. 2-despre Mordechai, doua variante: ori scri mai bine ori il hack-uesti si ii astupi gura. 3-deformatie de ziarista: „aşa că nu o să vă zic ca…..” tocmai ca sa deschizi usa ;-)))

  14. Satmareanca spune:

    3. Deformaţie ori intenţie. Cine mai ştie? :)))

    2. Cred că trebuie să-l hăcuiesc pe prietenul M., mi-ar fi mai uşor. Cu toată părerea bună ce o am despre mine (am mai zis că nu ştiu ce-i aia modestie? 😀 ), nu am cum să-l depăşesc.

    1. Cu plăcere. Văd că acum ai intrat la moderare. O ia blogul razna de când l-am vizitat mai rar 😀

Lasă un răspuns

