Hai s-o facem, doamnă! Hă, hă, hă …

Traian Băsescu a evoluat de la „hai s-o facem pe masă” cu o ziaristă, la „hai s-o facem, doamnă”, adresându-se unei doamne care cerea să se tragă în poză cu el. Asta se întâmpla azi, la Carei, unde şeful statului a participat la manifestările de Ziua Armatei, un bun prilej de a face o baie de mulţime. Mai lungă şi mai spumoasă decât ceremonia în sine. Presărată cu pupături, îmbrăţişări, zâmbete şi lacrimi.

Preşedintele a dat mâna cu cei prezenţi la manifestări, a discutat cu oamenii, şi-a făcut poze cu ei, i-a pupat şi i-a îmbrăţişat, iar la un moment dat chiar i-au dat lacrimile la auzul urărilor care i se făceau din mulţime, oamenii lăudându-l şi urându-i să aibă sănătate. „Apăraţi-l! E cel mai bun preşedinte!” – a strigat către militari un om pricăjit, ce duhnea de la o poştă.

La un moment dat, o doamnă, care ceruse insistent să se pozeze cu preşedintele, se pierduse în mulţime, iar când Băsescu a zărit-o, i-a spus: „dac-am spus c-o facem, hai s-o facem, doamnă!”. Hă, hă, hă. Şi a făcut-o. Poza.

Despre Satmareanca
Ziaristă

66 Responses to Hai s-o facem, doamnă! Hă, hă, hă …

  1. airbornb spune:

    Ha ha ha, pai e normal … presedintele Traienel e d-ai nostri:

    Domnule, Dumnezeul nostru este poporul: box populi, box dei! Noi n-avem altă credinţă, altă speranţă, decât poporul. Noi n-avem altă politică decât suveranitatea poporului; de aceea în lupta noastră politică, am spus-o şi o mai spunem şi o repetăm necontenit tuturor cetăţenilor: „Ori toţi să muriţi, ori toţi să scăpăm!”

    :-))
    Cat de aplicabil e nenea Iancu azi …

  2. ionborgo spune:

    Crina
    Asata stie sa faca si sa spuna presedintele nostru si asta face ori de cate ori are ocazia.Regrat ca nu a reusit macar „sa imbrace haina” de presedinte,chiar si jucator.Limbajul marinaresc de prim porturile Europei de nord,Anvers,il marcheaza si acum in postura de presedinte.Spuneam mai demult la tine pe blog,daca-ti amintesti,ca as fi dorit sa am un presedinte pe care sa-l respect,nu pentru eruditia lui,ci pentru pozitia castigata prin alegeri,decenta cu care isi onoreaza mandatul si linistea pe care o poate insufla acestui popor urgisit din vremi si de azi.Nu a fost sa fie asa.Sunt convins ca multora le place acest limbaj cu dublu inteles specific celor obisnuiti cu speluncile de joasa speta si o fauna umana nu tocmai de toata cinste.Pe un astfel de limbaj se bazeaza si”smecherii de …..tot soiul” la care faci tu trimitere.Ca are admiratori? Nici nu ma indoiesc!Dar regret faptul ca prin revolutia din decembrie ne-am castigat dreptul de a fi libertini ,mojici,triviali,mischtocari,persiflanti si foarte,foarte subtiri intelectual si superficiali.Pe aceste „calitati” se bazeaza domnul presedinte.In ultima vreme ma tot intreb,asa ca omul ajuns la varsta ultimului drum.”Oare nu a fost prea mare sacrificiul din decembrie 89 ?””Oare cei din stele cu ce ochi ne privesc?””Asta au visat ei cand s-au aruncat in fata Taburilor?”Si seria de intrebari continua in fiecare noapte de insomnie!Da,astfel de intrebari imi pun si din pacate tot mai multi oameni ca noi.
    Crina!Te rog sa intelegi ce-am spus,deoarece voi ziaristii percepeti prezentul mai acut decat noi „muritorii de rand” si cu regret trebuie sa spun ca in voi ,aceasta tagma profesionala,atat de putin iubita de guvernanti,sta nadejdea romanului,saracul!O seara frumosa si ganduri senine,va doreste IonBorgo.

  3. UNGURU spune:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care a trecut ca sa comenteze aceasta postare .Companera Satmareanca sa-ti scriu legat de postare ,UNGURU are un prietin PiDiLiu si nevasta acestuia cind imparatul Traian Basescian a fost in Bihor ,si-a facut o poza cu imparatul Traian Basescian asa mai apropiata,in fine prietenul acesta PiDiLiu a afirmat lui UNGURU cu maretie si mindrie ,,Uite aici poza de divortz in orice moment „:))))))))ha ha ha .CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU.

  4. Satmareanca spune:

    @ Airborn
    Aşa e, om din popor. Dar eu parcă aş vrea ca preşedintele să nu fie tocmai ca şi poporul, să nu semene cu majoritatea, ci să se ridice dintre cei mai buni, ca să-i poată cârmui şi reprezenta cu cinste.
    Poporul fraier 😉

  5. Satmareanca spune:

    @ Ion Borgo
    Îmi aduc aminte şi înţeleg foarte bine ce spuneţi. Asta este şi durerea mea. Marea majoritate dintre noi am înţeles greşit libertatea obţinută în acel decembrie sângeros. Ori am uitat că pentru ca eu să fiu liber cu adevărat, tu, celălalt, ai obligaţia să mă respecţi, să-mi respecţi drepturile. E greu de înţeles, iar când avem un astfel de exemplu în şeful statului, îl urmăm îndeaproape.
    Vă mulţumim că aveţi încredere într-o tagmă găsită mereu vinovată de preşedinţi – oricare or fi fost ei – pentru toate relele.

  6. Satmareanca spune:

    @ Unguru
    E periculos preşedintele. Uite cum dă de lucru justiţiei, când, şi aşa, are agenda prea încărcată 😀

  7. Alandra spune:

    🙂
    Îi dau cam des lacrimile lui Băse. Ori plânge când vrea el, ori e labil psihic. Din două, una hâ hâ hâ hâ

  8. Satmareanca spune:

    Io aş merge pe ambele variante. Hă, hă, hă 😆

  9. ionborgo spune:

    Crina!
    Tagma de care am vorbit si din care cu onoare faci si tu parte si din ce in ce mai vizibil, in vremuri grele stie sa scoata „adevarul” si sa descopere „minciuna”.Ca or fi si uscaturi…altfel nu se poate.
    Ca presedintii in geeneral si actualul in special nu „va are la inima” ghinionul lor. Ei raman in istorie cu o tinichea de coada.Spunea fostul presedinte ca „puterea corupe” si ar mai fi trebuit sa spuna ca puterea „orbeste”. Cu drag, IonBorgo.

  10. Satmareanca spune:

    Vă mulţumesc pentru aprecieri, domnule profesor!
    Sigur că sunt uscături, ca şi peste tot, însă aleşii noştrii nu uscăturile pun la zid, ci din contră.
    Pune-te pe gânduri atunci când nu deranjezi – este unul dintre principiile pe care m-am bazat întotdeauna :)))
    Puterea corupe, orbeşte şi, în final, ucide! 😀

  11. YODA BLOG spune:

    Voi nu vedeti ca atunci cand Traian basescu vorbeste TOTUL se prabuseste in jur? Burse, companii, cotele apei Dunarii, etc.

  12. Satmareanca spune:

    Nici chiar aşa. Lui Tăriceanu ce-i rămâne?
    Noroc că nu s-a prăbuşit doamna 😀

  13. Andra spune:

    Satmareanca
    Nu ma omor dupa blogurile anti-basescu pt. ca nu vad de 4 ani nicio idee noua, aceleasi obsesii all over, pe tine insa as vrea sa te intreb (recunosc, fara sa fi citit nimic din blog), doar asa, ca idee: in afara de doctrina „josbasescu” aceasta secta anti-basescu a produs in 4 ani vreo idee operationala, functionala, care sa poata fi aplicata cu rezultate vizibile?
    Exista un scop concret care al acestei doctrine care, odata aplicat, sa aduca un beneficiu vbizibil, real, palpabil?
    Nu de alta, dar orice lucru care aduce un beneficiu merita incercat de cat mai multisi 🙂
    Poate ma fac anti-basescu … 🙂

  14. Satmareanca spune:

    Andra, bine ai venit! 🙂
    Nu sunt anti -Băsescu şi, în general, nu sunt anti -nimeni. Sunt împotriva unor acţiuni, fapte ori declaraţii ale lui Băsescu, aşa cum sunt şi împotriva lucrurilor făcute prost de alţi politicieni. Este firesc să-i am mai mult pe Băsescu şi pe Tăriceanu în vizor, doar ei se află la putere. Iar dacă spui că nu ai citit nimic de pe blog, ai nimerit în ziua în care Băsescu a fost la Carei, judeţul Satu Mare, iar ca ziaristă din zonă, spre ce altceva să-mi fi îndreptat atenţia dacă nu spre el, de vreme ce am fost acolo? 😀

    Nu ştiu cine-i secta anti- Băsescu, dar dacă te referi la cei 322, tocmai ce am spus într-un comentariu că, din păcate, nu există o alternativă viabilă la el. Altfel, fiecare dintre noi avem dreptul să sperăm la mai mult şi la mai bine, să ne dorim să fim reprezentaţi de cei mai capabili oameni dintre noi.

    Consider că nicio doctrină nu aduce beneficii palpabile imediat. Dar cu bun simţ am putea rezolva multe. Cu bun simţ şi responsabilitate în toate acţiunile am putea elimina multe neplăceri în ţara asta.
    Te mai aştept! 🙂

  15. Andra spune:

    Multumesc mult de raspuns.
    Am crezut din greseala ca am intrat pe un blog anti, si ma bucuram pt. ca mi se parea ca am gasit un anti cu mult bun simt pe care sa-l pot intreba astfel de lucruri.
    Ma bucur mult ca vezi lucrurile in felul asta; nu, n-am treaba cu 322, ma enerveaza ingrozitor cand aud mantra asta (cred ca ascunde o lipsa de imaginatie teribila :)).
    Secta anti-basescu uneste si ea oameni la fel de lipsiti de imaginatie, din pacate.
    Ma bucur ca v-am intalnit, sigur am sa mai vin.

  16. Satmareanca spune:

    Dacă aş fi anti (ceea ce nu-mi stă în caracter deoarece sunt foarte tolerantă) aş fi anti toţi politicienii, cu excepţiile acelea care întăresc regula. Căci mai sunt şi politicieni de bun simţ, dar nu se văd de uscături.
    Aşa am priceput şi eu că spui de sectă, dar am vrut să mă asigur.
    Şi eu mă bucur că ai venit. Te mai aştept! O duminică frumoasă să ai! 🙂

  17. Pingback: Guvernul de 50%+1 | Codex Politicus

  18. Pingback: Emil Maraboca semnează cu Moca Juniors « Blogul Călifarului

  19. Yoann spune:

    Din pacate Base nu a venit si la Satu Mare , stiu cateva doamne care asteaptau nerabdatoare sa fie bagate-n seama . Nu mi se pare corecta interpretarea mojico-manelista a expresiei ” hai s-o facem ” dar presa s-a obisnuit sa interpreteze negativ orice virgula a presedintelui.

  20. Turambar spune:

    Mda. Pot sa zambesc pe sub mustatzi?

    🙂 :p

    Buuuun… Hai s’o facem. Adica sa vorbim despre asta.

    a micutz) din punct de vedere electoral: dupe cum stim, sunt putine momentele in care Basescu spune ceva inutil. Deci sa vedem care e finalitatea comunicarii sale. Electoral, bunintzeles. Nu neaparat de maniera directa, imediata (da, ma, votul), ci insidioasa. De construire / consolidare a unei simpatii populare care mai incolo sa se concretizeze in vot.

    Therefore, o fi pierdut el votul tau si a altor persoane sensibile la acest tip de marlaneala benigna (pentru ca nu e chiar rupere de nori, daca stai sa te gandesti un pic). Insa pe partea cealalta a castigat tone de alte simpatii de la majoritatea ceva mai tractorista decat voi. Si sa stiti ca sunt mai multi. Indubitabil si inexorabil mai multi. Ca sa nu mai spun ca poate prinde si la fiinte elevate si superioare si postmoderne asa ca mine :p

    b micutz) echilibrul de evaluare: Andra are dreptate. Prea va luatzi de el doar cand le comite. De ce nu aveti (nu dumneata, Satmareanco, neaparat; ci jurnalistii si bloggerii in genere) aceeasi rapiditate de taste si penita si cand face chestii bune? Si sa nu spuneti ca nu sunt, ca au fost. Alea cu siguranta nationala. Alea cu condamnarea comunismului. Alea mai insidioase, cu crearea unei stari de optimism. O fi el jagardea in forul lui intim si interior de marinar anversist, dar mai are si momentele sale de spinare dreapta si de minte limpede pe care nu puteti sa i le negati.

    Doar daca nu cumva 322, si atunci altceva. Nu mai e blog, e trompeta.

    🙂

  21. S-o duce azi si la Patriarhie, la moaste, ca „sa o faca” cu doamnele enoriase?!
    Zau, Crina, n-o avea consilieri sa-i spuna ca-s glume rasuflate?! Ca nu mai rade nimeni la insinuari lingvistice?!!!

  22. Satmareanca spune:

    @ Yoann
    A trecut prin Satu Mare, dar s-a speriat de hârtoape :)))
    Doamnele acelea or fi fost la Carei, erau destule cu fulare portocalii pe acolo. Deşi, spre surprinderea mea, domnii erau mai isterizaţi să dea mâna cu el 😀
    Apropo de interpretare, am interpretat tonul, care asta zicea. Dar cum a explicat şi Turambar, scopul era ca mesajul său să ajungă şi să prindă la „tractorişti” :)))

  23. forevergreen spune:

    E incurabil si foarte „popular”…Iar in sondaje da bine: peste saizeci la suta il vor:D
    Aveam noi o vorba cu oamenii insemnati de la mama natura…cred ca asta explica multe:))
    Va doresc o zi buna tuturor si mai ales „sa traiti BINE”!

  24. Satmareanca spune:

    @ Turambar
    Poţi râde, dacă ai mustăţi :)))
    Maaamă, ce analiză sociologică. Şi încă moca. Să înţeleg că te-a făcut Băse şi pe tine? :))) Indubitabil sunt o fiinţă de gheaţă, cred că m-am născut printre gheţari, că nu mă las făcută de nicio culoare politică 😀
    Coloana nu i-am pipăit-o, deşi uneori se pare că o are zdravănă în ciuda unor probleme. Se vede de la distanţă. Şi vorba ceia, are şi cohones. Indubital. Problema mea cu Băsescu e aia ca şi cu alţi politicieni, cum i-am spus şi Andrei. Şi acum că tot mă suspectează unii alţii că aş fi anti (sunt unii care-mi spun şi mie că nu-l merit pe domnul preşedinte), am aruncat o scurtă privire înapoi şi am băgat de seamă că în ultimele două luni, de exemplu, nu am scris mai mult de două texte relativ critice la adresa sa, nici pe blog şi nici în ziar. În schimb cu „a face” au fost destule (în ziar). Trebuie să-mi reconsider poziţia :)))
    Când se întâmplau alea cu condamnarea comunismului nu aveam blog :))) Apropo, tocmai l-am lăudat la postarea de mai jos, printre rânduri, că a avut bunăvoinţa să participe la Ziua Armatei la Carei. Asta n-aţi văzut-o?
    Suntem chit 😆

  25. Satmareanca spune:

    @ Simona
    Multe băi, zici că nu s-a spălat de vreo patru ani :)))
    Să ştii că el a râs bine la insinuările sale. Şi hă,hă,hă-ul după expresia cu „hai s-o facem” îi aparţine 😀
    Se vede că la popor prinde, aşa cum a explicat Turambar.

  26. Satmareanca spune:

    @ Forevergreen
    Chiar dă bine în sondaje şi va da la fel de vreme ce toată clasa politică nu a reuşit să „producă” un contracandidat pe măsură.
    Am auzit urarea ta şi deja trăiesc bine 😛 , dar mulţimea în care s-a îmbăiat părea că are a problemă în sensul ăsta. Asta-i drama. Iar poveştile nu ţin de foame. No, dar asta nu mai e vina lui. Sau?

  27. forevergreen spune:

    Daca iesi pe strada si te uiti la culoarea din obrajii oamenilor imediat iti dai seama cat de „BINE” traiesc:D
    Din pacate trebuie sa recunosc ca ai mare dreptate: alternativa lipseste…
    Si de ce la un pol o mana de miliardari detin o mare parte din PIB, iar restul impart diferenta, mi-e cam greu sa inteleg, cu ce ne sunt superiori acei magnati? Au muncit oare mai mult?

  28. Filip G spune:

    Traian Basescu intrebat :De ce at-i promulgat marirea cu 50%a salariilor profesorilor?
    Ha,ha, ha,ma gandeam la procentele partidului favorit in alegeri.

  29. Satmareanca spune:

    @ Forevergreen
    Trăiesc bine şi mor repede, că mânâncă slănină cu ceapă. Iar specialiştii spun că slana cauzează boli de inimă. De fapt, ei trăiesc bine, dar slana îi omoară :)))
    Să spunem că sunt mai pragmatici decât noi. Dacă ne luăm acum de bogătani, să vezi cum sar unii repejor să ne explice că banii lor fac pământul să se învârtă. Dar vorbeam de Băsescu, nu prea are ce le face el oligarhilor, dar ar trebui să-i vadă şi să-i înlăture şi pe ai săi din jur. Aşa ar fi corect. Să aplice acelaşi standard.

  30. Satmareanca spune:

    @ Filip
    Hă, hă, hă. S-a gândit bine, dar visează frumos :)))

  31. Oana spune:

    E cel mai bun presedinte, bea la fel de mult ca mine 😀 Asa ar fi trebuit sa strige nenea ala 😆

  32. forevergreen spune:

    @Satmareanca, (ce-mi place cum suna:)
    Cu slanina si cu parizer pe la oras, in loc de legume…
    Apropos de bogatani si oligarhi, intrebare pentru presa: cate locuri de munca asigura bogatanii astia, cata productie fac ei la un loc si mai ales ce si cat exporta?
    Daca-mi raspunzi la aceasta intrebare cu cifre cat de cat corecte:)) eu iti acord un premiu de exceptie, al bloggarilor:D scapatatzi:)))
    Hai ca ma apuc sa caut sponsori:)

  33. marcelino spune:

    De cand e republica Romania, Traian Basescu e primul presedinte adevarat. Asta e parerea mea. Daca ar fi balega ca Constaninescu (auzi, m-a invins securitatea!) sau comunist ca Iliescu, ar vinde astia loganuri cu 100.000 de euro. Si noi am avea salarul mediu de 50 dolari. Ca in anii 90.

  34. octavpelin spune:

    Mitocania,marlania,ipocrizia,discriminarea sexista si rasiala ura fata de semeni,doar pentru a-si atinge scopul meschin si egoist il vor face pe Traian Basescu,sa piarda alegerile prezidentiale din 2009.Electoratul roman numai este ca cel din anii 2004,cand i-a pacalit cu plansul ,draga Stolo,sau sloganul „SA TRAITI BINE”!,dar cine..?!.Multumesc pentru urari!

  35. parazitu spune:

    Ma intreb, daca maine merge careva la fata lu Base….si sa zia cum a zis Base….lu aia=)))
    In alta ordine de idei, daca presedintele tinde la om incult, atunci ce sa ne asteptam la oamenii de rand? 😛

  36. Nea Costache spune:

    Ce-aveti frate cu d-l Presedinte? Credeti ca viata de marinar pe care-a dus-o a fost usoara? A infruntat cu barbatie furtunile marilor si oceanelor lumii, a avut luni si luni de abstinenta asa ca acum, trebuie omul sa recupereze si… de ce n-ar face-o? Are o gramada de doamne in partidul prezidential dar se pare ca nu-i de ajuns: ar face-o pe masa cu o ziarista, in public cu o adulatoare, ce mai, ar face-o omul peste tot. Nu putini dintre cei ce l-au votat, acum regreta dar… ce sa-i faci? I-a facut! Ce-aveti cu el? E baiat popular, bea, danseaza (chiar si cu doamnele cu fustele viu colorate), vorbeste ca un baiat de baiat cu „gaozarii”, dar e baiat sensibil, plange pe umarul prietenior, se emotioneaza pana la lacrimi de victoria sportivilor olimpici ( desi nu misca nici un deget pentru a le creea conditii optime de antrenament). Ce aveti cu el? Cate din adulatoarele lui n-ar face-o cu d-l Presedinte? Poate si adulatorii lui ar face-o cu el! Ei, uite, la urmatoarele alegeri ii vom da satisfactia de a nu va mai lega de el: ii vom da posibilitatea s-o faca sanatos cu cine vrea, dar din cu toata alta postura decat cea de Presedinte, numai daca il va mai tine curelele s-o faca!

  37. ionborgo spune:

    Crina!
    Cu siguranta ca nu esti de ghiata dar umor…ai cat cuprinde.Acest gen de ziaristi imi plac,nu sfincsi cu chip de piatra ,gen C.P.T. care are impresia ca cu el a inceput ziaristica desteapta.Nu ca nu-mi place insul dar nu-mi plac cei ce se cred deasupra tuturor.Regretul meu este ca multi ziaristi de valoare „mor cu adevarul de gat” si multi impostori se dau drept” mafalde ale neamului” pe post de analisti.Sigur acestia nu consulta si bloagele de la stanga la dreapta (politica) pentru ca ar avea ce invata din acesta valoroasa surasa de subiecte.Sunt multi comentatori,oameni obisnuiti ,care au un verb de ziaristi autentici si fara pretentii ori veleitati.Gresesc?Cu respect,IonBorgo.

  38. @satmareanca. Din păcate, Crina, baia aia de mulţime a demonstrat că îşi fac iluzii cei care îl văd decedat politic. Mă enervează îngrozitor prin iresponsabilitatea şi mârlănia lui, dar prinde la bobor. Chiar dacă sunt puţini cei care ies la vot să-l voteze, din păcate, ei decid, pentru că alţii, care stau acasă, n-au alternativa. Mulţi se supără pe mine când le semnalez realităţile-astea, care sunt departe de a-mi face plăcere. Dar dacă ignorăm o realitate nu înseamnă că ea nu (mai) există.

    Adică, acea doamnă însăşi a fost încântată „s-o facă”, chiar dumneaei a căutat-o.

    @Turambar. De acord cu tine, dar aş fi curioasă dacă ai spune şi la ce a folosit condamnarea comunismului, din moment ce consecinţele sunt nule: Regele nu-i înapoi pe tron, imobilele nu-s înapoi la proprietarii de drept, pensiile uriaşe nu-s la oamenii cinstiţi, ci la torţionari ca Pleşiţă. Şi tot aşa. Hai, smarty, de la tine chiar aştept un răspuns. 🙂 Cu atât mai mult cu cât eu am fost azi, aici, avocatul diavolului. :mrgreen: Am să fac şi o postare cu această întrebare.

    P.S. Referitor la siguranţa naţională, a trimis-o la origini cu promulgarea legii majorării salariilor profesorilor. Împreună cu drăguţa de clasă politică, evident, care a votat-o în unanimitate. Tăriceanu şi Isărescu suportă consecinţele. Ca să nu le suporte boborul în inconştienţa sa. :mrgreen:

  39. HD spune:

    traian basescu = retardat

  40. Filip G spune:

    Daca tara ar merge bine iar Basescu mai face cate o gafa i-as zice una marinareasca cu trimitere la origine si ar avea un vot de la mine .Asa nu pot nici pentru el nici pentru PD_L.Din pacate e un fel de LUP la stana,bun doar de invrajbit.

  41. Spedy spune:

    @ionborgo.
    domnule profesor,fiecare in parte ,si dvs o stiti bine ,are dreptate si poate ,la o adica sa-si argumenteze pozitia chiar indestulator numai ca,problema care apare consta in faptul ca….fiecare in parte crede ,sau chiar mai mult se straduie sa demonstreze ca-i depozitarul …ADEVARULUI ABSOLUT.
    acest fapt ,coroborat si cu posibilitatile (deosebite de ale muritorului de rand) de informare la un nivel cu acces limitat,il fac pe el ,atotstiutorul ,sa se simta deosebit ,parte a unei erlite atotcunoscatoare..
    explozia informationala ce a venit odata cu inlesnirea accesului la lumea asta virtuala,a creat(si cred ca se poate defini ca atare )o revolutie in universul interior al fiecarui individ . asta este ocazia ce o au oamenii obisnuiti de a-si expune ganduri si concepte mai mult sau mai putin personale dar,uneori chiar mai bine exprimate ,pentru ca ele vin dintr-o inteligenta spontana,nativa, neingradita de dogma si ne stirbita de o instructie indelungata.
    @alandra
    ca orice om aflat la varful puterii sau in preajma-i,ca este pro sau contra ,inevitabil este supus unei atentii deosebite si unor critici nu intotdeauna (sau mai mereu as zice eu) indreptatite.
    nu este in intentia mea sa lamuresc pe cineva despre sau in legatura cu ceva.
    daca dl.presedinte nu ar vorbi de la inaltimea functiei si nu ar actiona in problemele tarii ca sef de partid poate as fi de acord cu anumite lucruri si as ignora multe altele.
    aici nu vorbim de persoana ci de functie.
    presedintele tarii intelege sa se comporte indecis si ambiguu in problemele ce privesc destinele tarii,atat in interior cat si in exterior (si ma refer aici si la inactivitate ca rezultat negativ),dar mai ales contribuie la deteriorarea imaginii tarii prin incalcarea unor protocoale si a unor gafe inpardonabile. lucruri bune?poate a facut dar sant putine si extompate de spiritul gregar si badarania ridicate la nivel de politica .
    in lumea zugravita de mihail sadoveanu in romanele sale istorice ,perioada pe care o traversam ar avea echivalent in „zodia cancerului sau vremea ducai voda„

  42. Satmareanca spune:

    @ Oana
    O clipă am crezut că tu îl consideri cel mai bun :)))

    @ Forevergreen
    Chiar trebuie să răspund? Îţi cedez premiul ţie 😀

    @ Marcelino
    Şi ceilalţi au fost adevăraţi, adică în carne şi oase 😛 Nu mă pronunţ atât de tranşant şi sunt departe de tine la faza asta. Adică n-am avut niciunul adevărat :)))

    @ Octav Pelin
    Nu cred că le va pierde şi am mai spus aici de ce. Deocamdată nu există un contracandidat pe măsură. Eu sper şi aştept încă candidatul providenţial 😀
    La mulţi ani încă odată! 🙂

    @ Parazitu
    I-ar ura succesuri maxime, fata. Ce să-i zică? :)))
    El ridică mârlănia la rang de politică de stat, într-un fel. Asta mă dernajează cel mai mult la preşedinte.

  43. Satmareanca spune:

    @ Nea Costache
    Faza e că el le-o face tuturor. Se ştie la „făcut”. În toate felurile posibile, dar de obicei o face pe faţă 😆

    @ Ion Borgo
    Păi, ce credeţi că mă ţine în viaţă? Dacă aş trăi toate nenorocirile ce le aflu într-o zi, dacă aş suferi pentru toate nedreptăţile ce le aflu (şi le pun la suflet) fără să compensez cu umor, unde aş ajunge? Aşa că mă dozez cât cuprinde să am la compensare că se cere mult :)))
    Nu greşiţi absolut deloc, am cunoscut mulţi oameni pe bloguri care ar putea face presă mai bine decât mulţi ziarişti 🙂

    @ Roxana Iordache
    Bine punctat, Roxana. Mulţi înceracă să ignore realitatea, ceea ce îi va costa scump la alegeri.
    Nici nu i-am plâns de milă doamnei. Doamna râdea alături de Băse şi de alţii care se aflau acolo. A fost ceva firesc pentru ei 😀
    Pe mine m-a şocat isteria oamenilor care vroiau să-l atingă de parcă l-ar fi văzut chiar pe Zeus :))) Nu au fost foarte mulţi oameni, în jur de 100 cei care s-au înghesuit, dar ăştia chiar se simţeau fericiţi că au dat mâna cu el.

    @ HD
    L-ai dus la doctor? :)))

  44. Spedy spune:

    @Roxana Iordache
    la care bobor te referi ca nu se distinge.nu poti condamna omul obisnuit ca se lasa momit de cateva pomeni electorale atunci cand saracia si darile il strang de gat.can in furia unora in a-si redobandi sau a dobandi drepturi si privilegii ii apasa nedrept si brutal ,cand in numele acestora se sacrifica generatii care -s rupte si de lumea veche dar si de cea noua si impinse spre ignoranta si alienare…este adevarat ,fiecare popor are conducatorii pe care-i merita ,dar privind din perspectiva inversa putem spune ca ,fiecare popor este asa cum intelege propriul conducator (sau conducatori )sa-l cladeasca.nu exista om capabil de atata pricepere si inzestrat cu atata forta incat sa conduca singur ,sau sa indrepte, in decursul unei singure vieti,cea ce a fost sau este costruit stramb .

  45. Satmareanca spune:

    @ Filip G
    De aceea m-am declarat eu Vot canci. Sau şi de aceea 😦

    @ Spedy
    Ai dreptate, Marius, dar Băsescu ştie sări în ajutorul păturilor sociale importante atunci când are nevoie. Culmea e că profesorii şi pensionarii uită de împotrivirea sa din primăvară. Acum doar promulgarea legilor contează. Se zice că politica e o mare curvă. Cei care o practică cum se numesc? 😀

  46. Spedy spune:

    am inceput sa exagerez?astazi m-a lovit intelepciunea …da rau de tot..sper ca nu aberez prea tare dar mai ales ca nu agresez pe cineva …o seara placuta in continuare.

  47. Satmareanca spune:

    Am văzut că eşti prolific azi. Nu exagerezi. Chiar vroiam să-ţi spun la postarea de mai jos, fără să ştiu ce întrebi aici, că mă surprinzi, adesea, câte argumenmte găseşti 🙂

    Apropo de cai şi de libertate, de câte ori simt că mi-ar putea fi îngrădită în vreun fel mă uit la un film ori desene, ce o fi. Spirit – Stallion of the Cimarron îi spune. L-am văzut de enşpe ori şi tot nu mă satur 🙂

  48. Oana spune:

    Ooo, dar e cel mai bun. Cum de nu te-ai prins? La Ha ha ha, e the best 😀

  49. Satmareanca spune:

    Hă, hă, hă. Deci îl meriţi pe domnul preşedinte 😆

  50. Oana spune:

    O, Doamne, sa nu exageram. Nu-l merit, chiar nu-l merit.

  51. Trexel spune:

    hai s-o facem, doamna

  52. Spedy spune:

    ei uite ca eu sant pensionar si nu de buna voie dar tot nu gasesc imboldul,sau nepasarea de a trai in echivoc si amatorism tocmai pentru faptul ca,nu -mi rezolva nici macar la modul teoretic nicio problema .poate nici nu-i asta menirea dar cel putin sa creeze mediul,conditiile necesare pentru a putea sa mi le rezolv singur ,daca nu pe toate ca ar fi aberatie ,macar pe cele imediate.
    cat priveste profesorii,o viata traita nedemn te marcheaza ,lasa traume ce ,netratate la vremea lor ,devin benigne.sant tributari si ei ca si celelalte bresle,reflexului lui pavlov.citeste si raspunsul dat roxanei iordache

  53. sfinx667 spune:

    Dumnezeu să mă ierte, dar se face de pomină , tot mai des, şi înregistrează ” succesuri ” după ” succesuri ” …. poate i se trage de la scatapievici, că şi ăla o face … de ponei …. zău mi-e silă de ei ….
    Recunosc, azi m-am rugat si pentru descotorisirea neamului de piţiflenci şi napârci, printre altele …
    O săptămână împlinită !

    numai bine,
    Sibilla

  54. Mordechai spune:

    Păi, na, s-a adaptat contextului. Nu era ziua armatei? A pocnit şi el capsa la o glumă de caporal de dilibau.

  55. Spedy spune:

    cum le zici mata bibicule mai rar…..

  56. blogideologic spune:

    „Trăiesc bine şi mor repede, că mânâncă slănină cu ceapă.”
    Îmi place aforismul!

  57. Pingback: Un aforism comentat « Blog ideologic Titus Filipas

  58. Pingback: COMUNISMUL TREBUIA CONDAMNAT. DAR LA CE A FOLOSIT? « Welcome to Roxania

  59. Satmareanca spune:

    @ Oana
    Apreciez că recunoşti 😀

    @ Trexel
    Îl concurezi pe Băse? Şi tu vrei cu doamna profesoară? Cred că era profă, da’ nu bag mâna-n foc 😛

    @ Spedy
    Toate clasele socio-profesionale (a se înţelege cea mai mare parte a lor) trăiesc nedemn în ţara asta. De aceea nu este în regulă să fie tratată preferenţial vreuna dintre ele. Dar, probabil aşa vom ajunge la bunăstare generală. Ce ştim noi? Mai demult, magistraţii ameninţau cu blocarea justiţiei şi ieşirea în stradă, între timp au primit salarii neruşinat de mari în raport cu actul ce-l săvârşesc şi cu veniturile salariale medii din ţară. Aşa vor ajunge şi profesorii, apoi restul, pe rând. Doar că există milioane de români, care nu sunt nici profesopri, nici magistraţi, şi nici în alt fel privilegiaţi, care vor sfârşi în aceeasşi sărăcie cruntă. Iar frustrarea lor va fi şi mai mare.

  60. Satmareanca spune:

    @ Sfinx667
    Sper că rugile tale vor avea efectul scontat.

    @ Mordechai
    Putea să şteargă şi nişte bocanci, dacă tot răspunde la apeluri 😀

    @ Blog ideologic
    Merci! De fapt, slănina şi ceapa ţine de tradiţie, nicidecum de sărăcia în care au ajuns. Aş vrea s-o cred 😉

  61. Trexel spune:

    a, nu, cu profesoare nu, astea mereu vor sa te invete cate ceva 🙂

  62. unu spune:

    ca sa fim corecti nici ceausescu, nici iliescu, nici constantinescu nu prea s-au sinchisit de noi, satmarenii… stiu si ei cit sintem de mici… 🙂 si de prosti, si de unguri, si de neimportanti… doar noi ne credem buricul pamintului… parerea mea…

  63. Satmareanca spune:

    Trexel, înţeleg că tu eşti gata învăţat 😀

    Unu, a ne crede e un pas spre a fi. Speranţa moare ultima, iar noi o să murim cu ea în gând :)))

  64. unu spune:

    ceausescu a fost la inundatii, iliescu si constantinescu, nu tin minte sa fi fost… dar cu scandalul asta, a lui Basescu vizita va fi memorabila… 🙂

  65. Satmareanca spune:

    Memorabilă pentru voi, care aţi citit ce am scris eu. Şi pentru mine, of course 🙂 Alţii văd că nu au scris nimic. Nu or fi fost pe fază. Nu s-au înghesuit toţi să audă ce perle scoate. Sunt mai interesante spiciurile oficioase, poate 😀

  66. ionborgo spune:

    @Spedy
    Suntem intr-un acord total.Exprimi in comentariul tau,adresat mie,exact gandurile pe care le nutresc inca de la inceputurile mele pe blogguri,si-i deja de mai demultisor.Nu rareori experienta de viata impreuna cu bunul simt la care se adauga si o lectura bine-orientata,face ca exceptia sa intareasca regula.Sunt multi bloggeri si comentatori remarcabili,care in conditii favorabile ar fi poate buni ziaristi.Repet cam asa gandesc si eu!IonBorgo.

Lasă un răspuns

