Just friends

„A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words”. Nu mai spun nimic în plus. Enjoy! Voi ce-mi cântaţi? 🙂

Update. Sătmăreanul mi-a cântat asta

Despre Satmareanca
Ziaristă

31 Responses to Just friends

  1. Oana says:

    Eu raman la intrebarea mea, aia de pe mail… 😀

  2. Satmareanca says:

    Nu ai ghicit, tu. Poţi zbura ascultând muzica asta. Poţi muta munţii din loc. Poţi schimba lumea. Io asta fac acum. Doar trebuie să ştii secretul 😀
    Iar trebuie să pun PS că nu-s deprimată, că îs superextramega happy fără un motiv? Sunt pur şi simplu 🙂

  3. carmen says:

    vrei sa te mariti cu mine??

  4. Satmareanca says:

    :))) Wowwww. Ce directă eşti dragă? Vezi că trebuie să-l iei şi pe sătmărean? 😀
    Acum calculam că noi ne-am „măritat” de vreo 18 ani 🙂

  5. Filip G says:

    Dragostea nu are varsta.Poti fi iubita si admirata si la 90 de ani.Mai analizeaza ,mai studiaza si raspunsul sa fie favorabil.

  6. Satmareanca says:

    Vorbeam de prietenie. Atât. Mă număr printre ăia care au descoperit Secretul 😀

  7. carmen says:

    da nu serios tu cu mine de 18 ani? pai ce te stiu de cand aveam 1 an jumate????

  8. Satmareanca says:

    Păi, ţie îţi lipsesc mai mulţi ani de acasă :)))

  9. carmen says:

    ca mi i-ai furat tu, de aia :((

  10. Filip G says:

    Wowwww.Frustrarile copilariei ,sechelele de mai tarziu.Ce sa faci nu poate fi toata lumea fericita.Carmen stai fata mare,maritatu e o responsabilitate in plus.

  11. Satmareanca says:

    Carmen, dacă am fost mai rapidă :)))

    Filip, amândouă suntem măritate şi separat, şi împreună :))) Doar glumim 😀

  12. Filip G says:

    Ok,takinarile fac bine.Fiti fericite!

  13. Satmareanca says:

    Ne tachinăm, deci ne iubim :)))

  14. Spedy says:

    inteleg ca am bantuit aceleasi meleaguri in duminica asta .numai ca io am mai si aberat in plus.

  15. Satmareanca says:

    No, aşe. Am gândit că mă iei şi tu că mi s-au înecat corăbiile când îmi sunt pe val 😀
    M-am youtubălit şi am ajuns la asta. Mi-a plăcut ideea cu ghicitul melodiei, dar văd că numa’ io m-am prins. Adică aşteptam să văd ce melodii credeţi că îmi plac ori mi s-ar potrivi :)))

  16. Oana says:

    Oh, eu ascult muzica asta doar cand am lama in mana. 😛

  17. Satmareanca says:

    Io n-am lame. Folosesc tehnici mai moderne :)))
    Mno, nu ascultăm toţi tot timpul paraziţii ori alte zdranga- zdranga. Sunt un geniu neînţeles 😀

  18. Oana says:

    Oh, acum am inteles, esti neinteles 😀 Ce dranga, dranga, ma? Parazitii nu sunt dranga, dranga, ce ma enervezi 😛

  19. ruxi says:

    Love me tender?:)))

  20. Spedy says:

    http://www.trilulilu.ro/muxxy_05/c7749c81fe199b
    http://www.trilulilu.ro/sor_23/03393e535c5add

  21. Nea Costache says:

    Faina si „Love me tender”. Nu ai gusturi muzicale ciudate Crina, ai gusturi rafinate. Aceasta piesa este dovada. O seara minunata!

  22. Satmareanca says:

    Ruxy, bunăăă de tot 🙂

    Spedy, ai intrat la spam din motive de linkuri, dar te-am recuperat cu tot cu melodii. Jenifer Rush … nu am mai ascultat de foarte mult timp. M-ai nimerit. Merci! 🙂

    Nea Costache, şi io aşa zic că nu am gusturi ciudate, numai Oana zice altfel. De fapt, ea nu înţelege cum pot io zbura pe melodiile astea ce le consideră depresive :)))

    O seară frumoasă să aveţi toţi 🙂

  23. Satmareanca says:

    Oana, de tine am uitat :)))
    Lasă că îţi arăt io în curând cum e cu zdraga 😀

  24. urbanreality says:

    frumoasa selectie, eu iti cant cea ce vezi la mine pe blog 😉

  25. Satmareanca says:

    Şi tu cânţi tare fain Uneori. De fapt de multe ori 🙂

  26. Trexel says:

    io iti dedic una care nu cred c-o sa-ti placa 🙂 da-mi place mie si friens trebe aceptati si asa naspa cumsunt 😛
    e mai polaroida decat a ta si se gaseste la mine

  27. Spedy says:

    si pentru ca si astazi e o zi ,si lumea se-n varte in jurul tau,numai de bine….
    https://satmareanca.wordpress.com/2008/10/27/just-friends/#comment-10769

  28. Eu ascult asta…

    Tango to Evora….

    Tot cu gandul la prieteni ::))

    Asadar, cand te mai vad prin Bucuresti?

  29. Satmareanca says:

    Trexel, ai ghicit, nu mă omor după ea. Sună bine, dar e un pic cam mult tehno. Poate merge mai la amiază :))) Merci oricum! Nemulţumitului i se ia darul, nu? 😀

  30. Satmareanca says:

    Spedy, merci mult. Enya chiar îmi place mult. Ăsta-i genul de muzică pe care pot zbura 🙂

  31. Satmareanca says:

    Teoooooooooooooooooo 🙂
    Ce bine-mi pare că te văd. Şi ce mult îmi place să ascult! Neaparat bem o cafea la următoarea vizită în Bucureşti.
    Intru din când în când la tine pe blog şi aştept să scrii ceva nou, să spui că revii 🙂

Lasă un răspuns

