Prinţesa fantasy

Ea e! Prinţesa genului fantasy în literatura română. N-a spus-o necunoscătoarea de mine, ci Răzvan Dolea la Radio România Cultural. Ascultaţi aici. Aveţi legătura cu frumuseţea şi talentul. Bravo, Oana! Ai fost regală! Melodia asta e destul de fantasy? 🙂

Despre Satmareanca
Ziaristă

23 Responses to Prinţesa fantasy

  1. Trexel says:

    am inteles…o tanara scriitoare :)))) altceva?

  2. Satmareanca says:

    Scoate-ţi vata din urechi, măi! :)))

  3. Oana says:

    Sarutmana, Crina mea, uite asa ma mai simt si eu vedeta, hai bine, printesa 😀

  4. Trexel says:

    hai ca am reusit sa dwd fisieru si sa-l ascult, altfel nu vrea

  5. Trexel says:

    eeeee, „poate un thriller, ceva politist” 😀

  6. Oana says:

    Trexel, de ce te bucuri? 😆 Doamne, te-ai prins…

  7. Satmareanca says:

    Nu-i mai bine prinţesă? Se înţelege de la sien că prinţesa e vedetă 😀

    Nouă volume va avea Dinastiile? Când ai de gând să scrii atât? Poate vrei şi o ecranizare? 😛

  8. Satmareanca says:

    Trexel, eu am reuşit să ascult. Poate e beteag computeru’ tău 😛

  9. Oana says:

    Normal ca vreau si ecranizare, auzi la ea, uhh… SI ce? trei sunt deja gata, da-mi o luna de la tine si scriu si patru… nu, nu e bine, da-mi vreo trei, sa termin si cu „Miercuri o sa mori”, nu tu, normal, lasa 😀

  10. Satmareanca says:

    Şi romanul poliţist şi celelalte de care vorbeai? Pe cine vrei să întreci?

    Mai bine dă-mi tu o lună că m-aş duce în Cosmos. Mă poţi teleporta? 😀

  11. Spedy says:

    @oana,
    la mai mare si acum chiar ca-s curios .trebuie sa si citesc ceva sa pot intra in lumea ta.
    printesa au ba ,lumea-ti e deschisa si sta la picioarele tale .

  12. Satmareanca says:

    Musai să citeşti. Dacă intri în posesia Şaramei, trebuie să te asiguri că atunci când o începi ama ai şi vreme să o termini. Are vreo 700 de pagini. Io aştept cu nerăbdare Dinastiile. Noroc că le publică pe rând, altfel ar trebui să-mi iau concediu să le citesc 😀

  13. Oana says:

    Spedy, multumesc pentru incurajari. Poate ne vedem la targ 😉

  14. Oana says:

    Crina, iar te plangi? 😛

  15. Satmareanca says:

    Nu, îţi făceam reclamă. Nu suna aşa? :)))

  16. Oana says:

    Oarecum, sa zice 😛

  17. Fain clipul!
    Am petrecut o sambata superba cu Teo. N-ai sughitat? Te asteptam, ca a inceput noiembrie!

  18. Cosma Alexandru jr. says:

    Ca tot e vorba de cultura si ca a fost pe la noi fratele Vieru
    mai ascultati

    cand ascult asta ma gandesc ca trebe sa-mi cer scuze de la Trexel.

  19. Satmareanca says:

    Simona, am fost pe aproape. Acum îmi explic de ce mă gândeam ieri la voi 🙂

    Cosma Alexandru, merci pentru link. Păi, cere-ţi dacă crezi că trebuie. Viaţa e scurtă, e păcat să o trăim în mici duşmănii.

  20. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Eu nu traiesc nicio dusmanie cu Trexel.
    Doar ca l-am intepat un pic,ca el m-a intepat primul acu cam 2 luni la ceva faza ca nu-s bun de city manager sau asa ceva.
    A fost un gest urat tare.
    Deci cred ca el trebe sa inceapa cu scuzele.

  21. Satmareanca says:

    Nu vă ţin evidenţele şicanărilor, că nu le pot ţine nici pe ale mele :)))

  22. Trexel says:

    Corect. Imi cer scuze ca blogul a trebuit sa suporte rautatile unora ca raspuns la afirmatii de-ale mele. Scuze, Crina!

  23. Cosma Alexandru jr. says:

    Trexel
    A tale-s rautati…

Lasă un răspuns

