Marţienii votează!

Vot în alb, în premieră la alegerile parlamentare. Românii au ocazia să protesteze împotriva întregii clase politice printr-un vot în alb, care va fi înregistrat ca atare. Votul în alb ca vot de protest este adus în premieră de noua lege electorală. Buletinele de vot neştampilate vor fi numărate separat şi nu vor mai fi considerate nule. Toate ar fi bune şi frumoase dacă nu ar fi loc de mişculaţii. Aşteptăm invazia marţienilor!

UE trimite o urnă de vot în spaţiu. Pentru a combate apatia cetăţenilor europeni, Bruxelles-ul va trimite o urnă de vot în spaţiu cu ocazia alegerilor pentru Parlamentul European care vor avea loc anul viitor. Publicitatea în spaţiu nu e de ici de colo, iar costurile sunt şi ele pe măsură. Întrebarea care se pune este cât se poate de simplă: votează marţienii? Au buletine de europeni? Mai greu e răspunsul. UE a mai apelat la mijloace de promovare de acest fel în 2005, când a trimis în spaţiu Constituţia europeană pe o rachetă rusească. Actul fundamental orbitează şi acum pierdut undeva în jurul pământului.

O cafea gratis pentru americanii care votează. Starbucks va oferi gratuit o cafea la filtru, ca stimulent de activare a electoratului, tuturor celor care vor vota pe 4 noiembrie. Sistemul nu necesită vreo dovadă efectivă a faptului că alegătorii au votat, funcţionând conform unui „cod al onoarei”. Slab, domnilor, slab. Pentru o cafea, în România nu se iese din casă. Săriţi şi voi cu nişte mici, caltaboşi, vodci şi berici şi ne mai gândim.

Altfel … America votează azi. Lumea întreagă stă cu sufletul la gură. Sau nu stă. Ştiu toţi că iese ăla mai bronzat.

Despre Satmareanca
Ziaristă

34 Responses to Marţienii votează!

  1. Vania says:

    O cafea! Cafea are oricine… Bere şi mici trebuia să dea!

  2. d-aia imi place mie starbucks 🙂
    baietii astia stiu sa-si faca reclama ….

  3. CELLA says:

    „lumea întreagă stă cu sufletul la gură” ( ??? )
    atunci … cred că io îs pe ceva „marte” ( ca să-i pun un nume 😉 ) … şi ce mai ploa în luna lui marte ( Alifantis zice ,habar n-am dacă şi stă şi cum ,cu sufletul )
    uite,chiar iau măsuri , mă duc să mă caut de suflet 😛

  4. Satmareanca says:

    @ Vania
    Păi… io ce am zis? 🙂

    @ Teo
    Ştiu, într-adevăr. Mă întreb dacă la noi ar ţine 😀

    @ Cella
    Şi io la fel. dar asta pentru că nu mai am suflet. Şi, oricum, se cam ştie cine iese. Am zis şi io :)))

  5. CELLA says:

    auzi,pe mine să nu mă nervezi că-l ştiu pă „şefu’sectorului suflete” – zice că dai pe-afară aşa că … mira-m-aş să mă mintă ( n-are nici un interes 😛 ) , îi pă treabă 😉

  6. Trexel says:

    in legatura cu politica mie-mi lipseste codu de onoare. in legatura cu sor-mea nu. si cand il calc, adica mi se incurca coarnele (de bou), imi vine sa-mi dau cu pumnii in ceea ce ma face din bou, taur

  7. octavpelin says:

    Martienii sunt printre noi,dar nu voteaza de teama stolobocilor,care sunt un popor venit de pe alta planeta,sau poate voteaza,in ciuda acestora sa ajute Romania!

  8. Filip G says:

    E recesiune crancena.Daca oameni sunt invitati la vot beneficind de o cafea.Cum Doriti CAFEA NEAGRA daca votati cu Obama,CAFEA CU LAPTE daca votati cu McCAIN.Votu anulat primeste doua cafele.

  9. Satmareanca says:

    @ CELLA
    Şefu’ ăla cred că aiurează. O fi de la CFR şi se pregăteşte de grevă. Io nu vreau să am suflet şi nu recunosc nimic :)))

    @ Trexel
    Numa în legătură cu politica îţi lipseşte codul? :))) Ce te opreşte? 😆

    @ Octav Pelin
    Stolkensteini le zicea – dacă mai ţin bine minte. Să pricep că salvarea ne e în marţieni? 🙂

    @ Filip G
    Pesemne că nu-i aşa mare recesiunea de vreme ce e loc de donaţii din acestea. Io nu servesc cafea d’aia 😀

  10. octavpelin says:

    @Crina,ai dreptate!

  11. Oana says:

    Hmm, imi place prima varianta. E chiar una care mi-ar prinde bine 😉

  12. lol says:

    Mor de rusine!!!!!!!!! dar mi se face cIrmaldI de cine face sex oral in viitorul mandat la Casa Alba!!

  13. trexel says:

    pai in legatura cu cafeaua aia…deci onorabil ar fi ca eu sa beau cafeaua si sa ma oblig moral sa votez. mai departe votez, deci ma oblig moral sa fac un bine tarii. da chestia asta scartaie din start asa ca uite cum pica codul de onoare! carevasazica lipseste.

  14. Satmareanca says:

    @ Octav
    Io întotdeauna am dreptate 😆

    @ Oana
    E bună, dar cum spuneam, lasă loc marţienilor pentru mişculaţii :)))

    @ LOL
    Hai că mai avem câteva ore şi aflăm. Io pun pariu pe Obama, deşi sunt emoţii mari. Şi Bush era cotat cu a doua şansă şi a stat două mandate în jilţul lui Bill :)))
    Io nu mor nici măcar de ruşine, că-s prea tânără :)))

  15. Satmareanca says:

    Trexel, de unde nu-i, nici Ăl de sus nu cere. Apropo de cod :)))

  16. trexel says:

    tzie-tzie bate joc la mine? 🙂

  17. trexel says:

    tzie-tzie e din filmele japoneze :))

  18. Sorin says:

    As da si eu un vot in alb daca as sti ca cineva il numara ca alb si nu „varsa” din greseala o stampila pe cineva de la vreun partid. Asa ca o sa-i votez pe toti candidatii de la mine din colegiu!

  19. Oana says:

    Obama, Obama… ups, nu am voie sa fac asta. Shit! Noroc ca nu avem CNA 😀

  20. corinacretu says:

    Asta cu urna la in spatiu e asa o gaselnita… Azi am avut o informare la PE care arata ca doar 8% din populatia Europei se declara la ora actuala interesata de alegerile europene din 2009. Iar ideea cu urna in spatiu a venit probabil pt a atrage atentia asupra acestui subiect…
    In rest, as fi lua si eu azi o cafea buna..
    Va pup, o seara buna!

  21. Satmareanca says:

    @ Trexel
    M-ai înjurat? 😀

    @ Sorin
    Şi io la asta mă gândeam. La noi poate fi perculos, nu ai garanţia că după ce s scot buletinele din urnă nu pune cineva ştampila în locul notrsu. Trebuia o altă soluţie, de exemplu 2 ştampile. Ori ceva în genul.

    @ Oana
    Noi putem 😀 Deşi, pe mine nu mă atinge la suflet în niciun fel. Că tot ziceam că n-am :)))

    @ Corina
    Am priceput, ştirea la care duce linkul explică asta. Dar nu ştiu în ce măsură va avea efect asupra alegătorilor. Dacă am priceput bine, ideea care se vrea promovată este aceea că cetăţenii europeni pot vota oriunde s-ar afla.
    O seară frumoasă şi ţie! 🙂

  22. Trexel says:

    daca io as fi dintr-o specie/rasa/etnie care iti repugna…da, ar fi o injuratura :)) hai ma nu stie nimeni ce inseamna tzie-tzie?

  23. Satmareanca says:

    Poate nu vrem să ştim 😀

  24. Adriana says:

    chestia cu votul in alb ar fi ceva … daca n-ar pune ei pe urma stampile unde vor muschii lor ! Astia si-ar vinde si mama numai bani sa iasa si-o bucata cat mai mare din ciolan ! iar cea cu urna in spatiu… nu mai avem unde goli gunoiul , folosim spatiul…mai da si Bruxellul idei…

  25. Satmareanca says:

    @ Adriana
    Aşa e. Cei mai mulţi dintre ei n-au nici mamă şi nici tată când e vorba de putere. Au în sânge simţul rădării. Io i-aş duce pe aleşii noştri în spaţiu, cu tot cu gunoaie, căci ale lor sunt :)))

  26. Pingback: Obama, declarat castigator in toate sondajele «

  27. octavpelin says:

    Crina,va castiga republicanul John Mc Cain,la limita fotoliul de la Casa Alba!

  28. Spedy says:

    nu stiu cum voteaza martienii si-itreaba lor .
    in votul in alb nu cred neam,pacaleala.
    raman la varianta pavoazata total si impartial.
    a iesit OBAMA ca era mai inalt .
    astept sa vad de unde iese obama asta AL NOSTRU.

  29. Satmareanca says:

    Spedy, din păcate noi nu avem un Obama. La aceste alegeri noi nu avem speranţă. Adică eu. Nu cred că până la prezidenţialele de la anul va apărea un candidat providenţail. Chiar mi-aş dori.

  30. Paul says:

    Mi-am exprimat parerea despre minunea cu voturile albe la mine!

    Visam…

    Parerea lui io … Hic!

  31. Satmareanca says:

    Avem dreptul să visăm. Visele nu ni le poate confisca nimeni. Atât ne-a mai rămas 😀

  32. Spedy says:

    aseara am scris un articol ce n-a mai ajuns vad dar, revin si spun ca ,un jurnal de limba maghiara(magyar szo)daca e scris corect,si-a adus aminte ca ,la una din campaniile electorale prezidentiale anterioare si post decembriste,s-a spus ca ,un vorbitor de limba maghiara ar putea ajunge la conducerea romaniei,atunci cand america isi va alege un presedinte de culoare.
    era de gyorgy frundo(daca am scris bine nu stiu)si uite ca s-ar ivi si oportunitatea ca OBAMA ASTA AL NOSTRU sa fie un vasnic urmas al lui attila .ca tot spun ei ca fara venirea lor ,plaiurile astea ar fi ramas salbatice si nepopulate.
    acum nici nu stiu daca se viseaza frumos sau numai se speculeaza,dar intreb numai, daca limba maghiara ar fi oficializata ca limba oficiala,daca tinuturile „secuiesti”vor obtine autonomie si cum vom scrie romania si dimbovita,bucuresti,
    …..bilingv?…….

  33. Satmareanca says:

    Spedy, ai scris la postarea cu Obama despre subiect. Nu s-a pierdut nimic 🙂

  34. Spedy says:

    am descoperit si eu dar am avut netul cazut si am folosit alta conexiune (ca mi-a venit si mie randul- a picat numai la mine ,vecinii aveau.)dar a picat si aia. asa ca nu stiam daca s-a mai transmis sau nu.

Lasă un răspuns

