On my way

Despre Satmareanca
Ziaristă

22 Responses to On my way

  1. octavpelin says:

    On my way,yes,i love this song!

  2. radu says:

    orice ar fi .. imi place liniuta lui din chelie.domne sunt barbat ..si aia ii o liniuta..in chelie.wtf?!
    sweet dreams

  3. Trexel says:

    hell yeah!

  4. CELLA says:

    ai lov şi io ist song da’ pă româneşte 😆
    am început să obosesc de-atîta americanizare
    abia terminarăm cu … marko 😛
    parcă-i Babel ce să-ţi spun …
    mai nou , limbaju’ăsta de lemn trendy,fensy,cool … ectcaetera … şi „să ne facem treaba” … buaaaaiii … îi ceva … învăţaţi ingeza forţat … că vă ia mama dreacului şi aut din „lumea civilizată” , marş d-aici icultă mică şi … hai pă cuvîntul tău ?

  5. Dar de „Drumurile nostre toate sa se impleteasca odata” ce zice?!

  6. karate kid 2 says:

    How do you feel? I Phil Collins … Super tare omu!

  7. al2lea says:

    … si canta, nu face play back…

  8. CELLA says:

    http://www.tritonic.ro/blog/?p=512
    reclamă pe faţă Oanei 😆
    sunt una care a citit cartea şi o recomand cu toată inima
    sunt off topic că-s sigura pă nesupararea Crinei

  9. hehehe, îl ascultam acum o perioadă. încă mai am pe comp albume de-ale lui:)

  10. radu says:

    na ma … da s-o’nfundat tzava p’aci? 🙂 cu pilip asta

  11. CELLA says:

    ce aştepţi ? ,bagă-l pă mister muscolo şi desfund-o 😛

  12. CELLA says:

    http://uk.youtube.com/watch?v=s_lMNufI3hA&feature=related

    pînă luni 😆 să-mi trimiţi trimiţi doar îngeri Crina şi neuronul ce mi l-ai promis 😉
    Poirot scrie pe fruntea mea

  13. Unde ai disparut?

  14. Satmareanca says:

    Am reapărut! 🙂 Cu greu, dar am ajuns acasă şi la realitatea noastră cea de toate zilele, după ce am schimbat avioane după avioane, trenuri, maşini şi altele în ultimele zile. Vă mulţumesc pentru că-mi purtaţi de grijă. Vă spun mâine pe unde am umblat şi ce minunăţii am văzut, dacă nu va fi Oana mai rapidă decât mine 😀
    Deocamdată nu sunt în stare de mai mult. Am căzut la datorie :)))

  15. Vania says:

    Cum ai anticipat, Oana s-a mişcat cel mai repede…

  16. geomarz says:

    Petrila, unde e Petrila….
    Romania…
    Oamenii de rand care sa zbat sa supravietuiasca…. Iar unii nu reusesc…

  17. Oana says:

    Gataaaa, trezirea 😛

  18. Satmareanca says:

    M-am trezit, dar am rămas mută…

    O să încerc să răspund mai târziu pe îndelete la toate comentariile şi să scriu şi impresii de la Bruxelles. Deocamdată sunt sclava veştilor proaste legate de dispariţia prematură dintre noi a lui Emilian Onciu…

  19. geomarz says:

    Si cei 12 de la Petrila !?
    Si cei inca trei care urmeaza !!!
    De data asta m-ati dezamagit. Cu toata jurnalistica domniei voastre… Cu tota admiratia pentru Mordechai…
    Moare Romania, nu numai minerii din Valea Jiului….
    Moare din neglijenta si in deznadejde…

    Nu stiu cine a fost Emilian Onciu (am gasti acu pe Wiki…). Nu l-am cunoscut. Pacat de tineretea lui.
    Faceti-va loc, in sufeltul dumneavaostra si pentru cei 15 nefericiti. Dintre care 11 (unsprezece) SALVAMIN…
    Dati imediat de-o parte de catre echipele SMURD, de indata ce ajungeau la masini cu nimicul de viata adus de ei din fundul pamantului…

    N-am plans de mult. Privind imaginile, in dimineata asta, am plans…

  20. Satmareanca says:

    Geomarz, îţi înţeleg durerea şi subscriu, dar iartă-mă că am fost colega şi unul dintre prietenii lui Emilian Onciu, înainte de a fi ziaristul care deplânge moartea nefericiţilor de la Petrila. Acum plâng după un prieten vechi şi bun, după un coleg de redacţie, a cărui voce m-a însoţit în cea mai mare parte a vieţii mele. Pe mine şi pe mulţi alţi sătmăreni şi români din toată ţara care au avut privilegiul de a-l cunoaşte. Asta nu înseamnă că nu deplâng şi morţii de la Petrila…

  21. geomarz says:

    Condoleante pentru domnul acela.

    In dimineata aceasta m-a izbit cruzimea lumii virtuale care ignora viata reala a atator oameni de rand. Care ignora cu incapatanare nefericirea reala a atator compatrioti.
    Uitandu-ma la cei trei adusi in Bucuresi in stare ata de grava incat NU au nici o sansa. Desi, medical, pare sa se fi facut, la un anumit moment cam tot ce s-a putu face acolo…
    Sansele lor de supravietuire in aceasta imensitate de oras si in acest stabiliment, in care au ajuns (Urgenta FLoreaca) par sa fie minime.
    Iar un ministru al sanatati INCOMPETENT declara, intr-o limba pe care nu o pricepe „starea lor este stabila”.

  22. Satmareanca says:

    Geomarz, mare tragedie şi multe bâlbâieli. Au confiscat tragedia încercât să tragă după ea profituri electorale. Sper să plătească pentru asta toţi cei care s-au perindat prin faţa televizorului urmărindu-şi acele scopuri murdare…

Lasă un răspuns

