Tatăl nostru care eşti în ceruri, ce cauţi în PDL?

Fiicele actorului Nicolae Mihoc, candidat PD-L din Târgu Mureş, au adaptat rugăciunea „Tatăl nostru” pentru a-şi ajuta părintele în campania electorală.

tatalnostru

„Tatăl nostru care eşti în PD-L/ Sfinţească-se candidatura ta/ Vie deputăţia ta/ Facă-se voia noastră/ Precum în politicianism să nu fie/ Şi să nu faci pe pământ/ Pâinea noastră cea de toate zilele/ Dă-ne-o nouă astăzi/ Căci îi vom ierta şi noi păcatele tale/ Precum ne vei răsplăti şi tu pe noi…”.

Mai inspirată mi se pare versiunea Pamflezistului: „Tatăl nostru care eşti în ceruri, ce cauţi în PDL?” Convingeţi-vă singuri 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

22 Responses to Tatăl nostru care eşti în ceruri, ce cauţi în PDL?

  1. octavpelin says:

    Aceasta chiar ca este blasfemie,cum poate untata sa-si la se fiicele sa batjocoreasca biblia,doar ca sa iasa parlamentar PD-L?!Nu are fica de Dumnezeu,ce zice biserica,preotul,despre aceasta actiune a acestor posedati de diavol tocmai in Postul Craciunului?!DOAMNE APARA-I PE ROMANI!!!

  2. Oana says:

    Eu zic sa ne culcam ca o luam razna cu astia.

  3. Somnul e mai sănătos.

  4. Spedy says:

    somnul ratiunii…..naste monstrii…

  5. Vania says:

    Poate omul s-a temut că va fi ales, ori fiicele îl vor fi dorit mai mult timp acasă… Cine ştie?…

  6. Spedy says:

    in cazul asta de ce ar mai fi plecat pe drum…

  7. Vania says:

    Mda, nu prea are logică să te faultezi singur, dar iată că se mai întâmplă, chiar dacă raţiunile ne scapă…

  8. dan says:

    Ce tampenie! Sacrilegiu! Nu ma da afara credinta dar „Tatal nostru” plagiat si completat chiar ca da in prostie acuta. Ce sa le ceri. N-ai cu cine, n-ai cu cine!
    Interesanta si varianta Pamflezistului.

  9. pamflezistul says:

    Multumesc domnitei de la Satu Mare… Multumesc lui Dan… Multumesc familiei si iubitei, fara de care n-as fi fost astazi aici… Multumesc apropiatilor… fanilor si fanelor, lui Fane… Ah da, multumesc si Tatalui Nostru… din PD-L! :)))))))))))

  10. …Doamne Dumnezeule….

  11. lol says:

    Daca ăsta ajunge in parlamentul Romaniei fără sa fie excomunicat de patriarhie eu trec la musulmani. Cei care vin pe blogul ăsta ştiu ca nu vorbesc discuţii!! Barem o bucur pe soacra mea care de 34 de ani e neconsolata ca fata ei a luat ghiaur. Nici o grija de religie mă lepăd odată cu pielea!
    Da cine a scris aşa ceva merita….!! Spuneţi voi ce merita ca eu daca scriu risc sa fiu catalogat sadic si ne creştin!!

  12. sfinx667 says:

    Mie nu-mi vine a râde deloc pentru că e o blasfemie incalificabilă ! Pentru că majoritatea pedelacheilor sunt nişte masoni care, expun pe birourile somptuoase sfânta scriptură şi crucea iar ei sunt de fapt nişte VIERMI !
    Trăzni-ar Dumnezeu de pământ de zmintiţi, să spurce ei Sfânta rugăciune … !
    BOR tace, pentru că din păcate am ajuns la cuvintele părintelui Arsenie Boca ce ne amintea că în sânul bisericii fi-vor şerpii ce-şi vor trăda neamul …. vai de steaua noastră de popor amărât …
    Nu vorbesc aci despre pamflete, care au farmecul lor, ci despre nemerniciiile şi josniciile portocaliilor ce nu mai au limite, despre mârşăvenia lor fără de margini, vorba oanei, eu tare cred că parte din ei, pedelacheii, sunt grav suferinzi de afecţiuni psihice, dar noi, noi ce vină avem să îndurăm … ?
    Dacă până şi sfintele rugăciuni le confiscă, sunt chiar în stare de orice, javre, diavoli cu chip uman, cameleoni …
    Uf, mă enervai rău…
    O zi frumoasă Sătmăreanco, numai bine ,
    Sibilla

  13. Trexel says:

    noa da ce va face sa credeti ca n-o sa prinda la prosti?

  14. ocserver says:

    mi-e absolut rau! si, ciudat, dar in conditiile zilei de azi, parca nici nu ma mai mira…. oarecum seamana cu imbecilitatea alora de la arad, cu cina cea de taina de mai acu ceva vreme…pentru cine nu a vazut-o este aici http://sutu.ro/2008/05/18/and-the-winner-is-2/

  15. ocserver says:

    crina, daca vreau sa postez un link cum naiba fac? ca bag sama ca antispamul blogului tau kilareste tot ce prinde..:) vroiam sa zic ca desi ma crucesc la vederea ideilor ce le umbla prin cap rumanilor, nu ma mir, nu ma mai mir odata ce-am vazut cina cea de taina in varianta aradeana….:) la sutu pe blog…

  16. Satmareanca says:

    @ Octav
    Probabil că au luat totul ca o piesă de teatru. Le-a ieşit una ieftină, e adevărat. Un altfel de a-ţi da cu stângu-n dreptu’.

    @ Oana, Alexandru Petria
    V-am urmat îndemnul şi am căzut la datorie 😀

    @ Spedy
    Monstruleţi, că monştri abia urmează :))

    @ Vania

    Are toate şansele să rămână, dar cine ştie la ce reacţionează poporul…

    @ Teo Georgescu
    Da, Doamne, mulţi şi deşi…

  17. Satmareanca says:

    @ Dan
    Prostie acută mi se pare pleonasm :))) Noi de ce am mai râde, după ce în primă fază ne enervăm? În ţara asta poţi trăi liniştit doar dacă iei totul aşa cum e, în băşcălie. Deci, să râdem bine 😀

    @ Pamflezistul
    Cu mare plăcere! Io zic că trebuia să începi cu tatăl portocaliu, dacă nu era scriam despre nemurirea sufletului. Că tot citeam pe undeva că omul care va trăi o mie de ani s-a născut deja. Deci, îmi bag preventiv un „n” după Dunca, poate devin nemuritoare 😆

    @ Lol
    Vezi dacă e loc şi pentru mine pe acolo :)))
    Păi, dacă nu scrii tu, de ce aş scrie io? Mai am nevoie şi de alte titule? 😆

  18. Satmareanca says:

    @ Sfinx667
    Nu ar fi prima oară, la noi totul se face în glumă. Inclusiv ţara e condusă ca într-o comedie de prost gust.

    @ Trexel
    Nimic. Din contră, s-ar putea să…

    @ Ocserver
    Ţi-ai amintit bine. Cred că a fost cea mai „bestială” fază de la locale.
    Dacă intri la spam te recuperez eu de îndată, cum am făcut şi acum. Se întâmplă doar uneori şi nu ştiu de ce…

  19. dan says:

    Crina draga, avem o doza de resemnare care devine patologica. Nu este bine sa ne tot acuzam ca traim in Romania. Traim, si asta este. Ce putem face pentru a trai bine, aceasta este intrebarea. Daca tot ne victimizam ajungem victime. Si atunci, adio. Nu sunt nici adeptul faptului ca noi suntem buricul pamantului. Trebuie sa fim undeva la mijloc. Fiind mai nou pe blogul tau, observ ca discuti numai cu oameni elevati, bine pregatiti mass-media. Am o intrebare. Grupul tau de admiratori face parte dintr-o rezistenta? De ce pun aceasta intrebare? Simplu – pentru ca partea vestica si nord-vestica a tarii a fost si este predominant portocalie. Nu spun eu, spun sondajele. Se schimba ceva? Incepe lumea sa vada? Care sunt alternativele?

  20. teambuilding says:

    asta e blasfemie curata…cata prostie in lumea asta.

  21. Satmareanca says:

    @ Dan
    Poate să pară resemnare, dar nu este decât la suprafaţă. Pentru că nu mă mai pot enerva la fiecare minut şi încerc să fac băşcălie aşa cum fac şi politicienii. Eu tot aştept momentul acela în care vom avea suficientă forţă să schimbăm ceva. Suntem prea dezbinaţi ca să stea în puterea noastră. Schimbarea este posibilă doar atunci când o vrea un segment important din populaţie şi doar atunci când o vrea în sensul schimbării adevărate. Doar atunci când se crează un val suficient de dorinţă. Abia atunci este posibil să vedem omul nou care să ne poate duce spre schimbare. Avem o şansă din patru în patru ani. Asta am ratat-o. Nu au fost suficientţi de doritori să găsim soluţia salvatoare (cât poate fi ea) din mijlocul nostru. Oferta este veche pe toate palierele.

    Cât îi priveşte pe comentatorii de aici, da, recunosc, sunt cei mai deştepţi 😀 Noi suntem rezistenţa în faţa a tot şi a toate, a prostiei, a mojiciei, a politicii de doi lei, fie ea de orice culoare. Dacă ne întrebi ce culoare avem, aş zice că suntem transparenţi :))) Cel puţin, deocamdată, nu ne-am pus culorile la control 😀 Iar rezistenţa asta (îmi place cum îi spui 🙂 ) e formată din persoane din toată ţara. Suntem de peste tot pe aici.

    La noi este ceva mai complicat cu culorile, deoarece trebuie avut în vedere şi verdele. Şi asta este valabil în multe judeţe din Transilvania. Lăsându-l la o parte, nu simt să se schimbe ceva în mod semnificativ încât să ne schimbe viaţa. Altfel, am o vagă impresie că electoratul a rămas portocaliu, deşi alegerile din vară au demonstrat că şi liberalii au luat un pic de avânt, iar PSD-ul se ţine la fel de binişor. Portocaliu ar fi, totuşi, inexact, mai exactb electorat băsescian. Dar, votul va spune mai multe. Şi cred că diferenţele între PDL şi PSD vor fi mici, încât cu greu se va putea spune cine a câştigat.

  22. Satmareanca says:

    @ Teambuilding
    Prostia nu are graniţe şi nici limite…

Lasă un răspuns

