Ce ai, bre, cu obiceiurile mele?

Îmi făcusem un obicei din a răsfoi de câteva ori pe zi blogul lui Mordechai, între două ştiri şi două machete, ştiind că de câte ori intru la el găsesc ceva demn de citit şi de râs, în postări ori în răspunsurile la comentarii.

De o vreme a devenit pasăre (a se înţelege blogher) de noapte. Iar eu mă văd nevoită să-mi schimb obiceiurile şi să-l clickuiesc şi savurez de bună dimineaţa la cafea. Ştiu că nu mă pot băga în programul omului, mai cu seamă că am onoarea de a-mi fi un bun amic, dar nu pot să nu întreb: ce ai, bre, cu obiceiurile mele? 😀 No, bine, fie, de dragul scriiturii tale o să mi le schimb. Ce altceva poate fi mai bun decât să-ţi începi ziua hlizându-te la monitor? Aşa am făcut şi azi. Mulţumită dialogurilor de aici.

Acum îmi dau seama că am un adevărat ritual de citit bloguri. Ştiu în mare la ce ore postează blogherii mei preferaţi ( vreţi să îi şi nominalizez? pofta-n cui! 😛 ), de dimineaţa până seara, iar când îşi schimbă orele de postare mă derutează.

PS. Bre, reţineţi că m-am întors din Bruxelles cu un vocabular îmbunătăţit. Nici nu mai ştiu dacă mi se trage de la Mordechai sau de la Darius. No bine, bre.

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Ce ai, bre, cu obiceiurile mele?

  1. Jamilla says:

    doar cu perfectul simplu nu te-ai imbogatit la vocabular ;-)))
    m-ai facut sa zambesc, azi nu sunt in apele mele.
    pe curand 😉

  2. Satmareanca says:

    Eiii, io ştiu râde şi când nu ştiu râde 😀 Vrei nişte ape mai bune din Sătmar? :))) Plouă şi avem din belşug 🙂

  3. Jamilla says:

    draga mea, vreau si ploaie de a satmarului, si ploaiue de cluj…. ca tare mi-i dor de ardeal.. iti dai seama, dupa aproape 5 ani la Cj 😉

  4. Jamilla says:

    scuza-mi greselile, graba a stricat treaba

  5. Oana says:

    Haide, breee!!! 😆 Eu zic ca-i marca Darius 😛

  6. Satmareanca says:

    Jamilla, cu ploaie de la Satu Mare te putem ajuta, dar dacă vrei musai de la Cluj am ceva prieteni şi pe acolo 🙂

  7. Satmareanca says:

    Oana, aşa … haidi, bre! Aşa era 😀

  8. Oana says:

    Ce memorie am, domne’ 😛 Acum ca Mordechai si-a schimbat programul nu e bai, pentru mine e chiar ok 😆

  9. Satmareanca says:

    Ştiu că şi tu eşti pasăre de noapte. Să înţeleg că e un complot împotriva mea? Las că vă prind io 😀

  10. Darius says:

    Haidi bre ca nu vi se trage de la mine.

    Parerea mea.

  11. Jamilla says:

    no bine, nu se putea altfel?!?!

  12. Satmareanca says:

    Darius, haidi bre că tu erai ăla 😛

    Jamilla, nu. Sec 😀

  13. lol says:

    Norocul lui rabii e ca barba mea a albit demult. Altfel cum sunt cârcotaş din fire dădeam vina pe el ca am albit alergând după el pe blog. In principiu ai dreptate satmareanco da şti cum este, sa vina când vine da sa vina!! Si el si tu si alţii care aveţi oarece de spus. 🙂

  14. Nea Costache says:

    Parca mi-a venit inima la loc: Mordechai a aflat ca generatia asta a noastra traieste 1000 de ani. Se pare ca-l ajungem pe Matusalem! Trai, nineaca! O seara buna la toti!

  15. octavpelin says:

    Eu am ascultat-o pe Oana,si m-am dus la culcare!!!

  16. eu ma bucur ca omul a inceput sa scrie noaptea. ca uite, mai ai o insomnie (cum am eu acum) si ai cu ce te delecta la 5-6 dimineata 🙂

  17. Satmareanca says:

    @ Lol
    Io ce am zis, de dragul scrisului său îmi schimb şi obiceiurile, deşi ţin la ele :)))

    @ Nea Costache
    Io n-aş vrea să trăiesc chiar 1000 de ani. Vreo 800 mi-ar fi de ajuns 😀

    @ Octav
    Tu ai rămas pasăre de zi, am priceput 😛

    @ Andrei Crivăţ
    Bună şi insomnia asta la ceva. Io sufăr de multe, dar de insomnie nu. Până la urmă văd că aţi complotat mai mulţi împotriva mea. Voi şi insomniile voastre sunteţi vinovaţi că şi-a schimbat Mordechai programul. Nu vă iert! :)))
    O rugăminte am: lăsaţi-mi şi mie ceva de citit şi de râs, nu râdeţi chiar tot 😀

Lasă un răspuns

