Tocmai îmi făceam probleme că nu mă înjură nimeni

Tocmai îmi făceam probleme că nu mă înjură ori nu mă critică nimeni şi, când colo, uitaţi ce gratulări am primit:

Unu aici:
„De ce vorbiti daca nu stiti? prosti is oamenii astia…cunosc familea tantas de cand is mica…si pe fiecare dintre ei…nici nu stiti ce de treaba is toti si cum is..numa din povesti si barfe vati luat toti si dupa reporterita asta idioata care scrie prosti..care o fost treaba ta sa te bagi in tota poveste asta? nu ai ce face? vrei popularitate?io zic sa te arunci de undeva.. si atunci o sa te cunoaca toti macar daca ziceai adevaru nu minciuni aiurea. (…) vezi’ti de treaba ta si stai mai mult la cratita unde ti locu nu in viata altora..tie ti’ar placea ca maine sa fie in toate ziarele si pe prima pagina ca tu ai facut nush ce? ti’ar place?
nu cred..sigur nu! si sa meri pe strada si tota “popularitatea “care ti’ai facuto akuma cu “smecher de Satu Mare” sa se transforme in rusine si dispret? si sa te scuipe in fata lumea care trece pe lANGA tine? ”

Şi încă unu aici:
„Serus. Ei las ca se pare ca si tu ii sprojini pe ciolanari. Faci poze cu consiliera lui Iliescu…critici saptamanale la PDL…si mai si ii plesnesti pe cei ce zic ca nu e fair-play.”

Vă mulţumesc! Mi-a venit inima la loc 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

17 Responses to Tocmai îmi făceam probleme că nu mă înjură nimeni

  1. ruxi says:

    Ortografia persoanei exprima totul!:)))

  2. Satmareanca says:

    Şi eu m-am prins cu greu ce vrea să zică, dar esenţialul l-am priceput 😀

  3. ruxi says:

    Stai sa vezi ce asalt la mine pe blog!
    Dar eu practic cenzura!

  4. Satmareanca says:

    La tine era de aşteptat. Eu sunt anti-cenzură, cu excepţia unui abonat permanent, la care i s-a pus pata 😀

  5. Spedy says:

    eu am vazut comentariul dar am crezut ca cel mai bine-i sa-l ignor ,mai ales ca ,intuiesc si cine -i personajul.mai nou am simtit prezenta satmarului la furnizorul meu de net.o data chiar de la net sm,alta data un logan galben (asta fiind deja avizat l-am tras si-n poza).

  6. Spedy says:

    si chiar ca e corect .am fi mult prea anodini daca nu ne-ar mai baga nimeni in seama .in alta ordine de idei,cea ce a patit sfinxul,este primul semn ca am avut dreptate cu modalitatea repetata si neintamplatoare in care ,cate o zi sau mai mult apare o eroare de feed(ca la gavroch acum).cel mai afectat pare sa fie badin.

  7. Satmareanca says:

    Spedy, Gavrosh – Gabriela şi-a şters blogul, de aceea nu merge feed-ul RSS.
    În rest, io ştiu ce să zic? Nu am comentat nimic, am postat mesajele că să trageţi voi concluziile. Primul mesaj face parte dintr-o serie mult mai mare (unele au intrat direct la spam şi le-am lăsat acolo). Poate era mai bine să fac şi acum la fel. Adevărul este că acest caz, Ţânţaş, reprezintă încă mult interes pentru unii, care continuă să-mi răsfoioascpă blogul căutând doar acest caz.

    Nu-i cam multă scenarită? De unde să ştie cineva cine e furnizorul tău de net? Adică pe mine mă depăşeşte situaţia, deşi obişnuiesc să sufăr de scenarită :)) La Bădin am văzut că-i pică des feedul, dar nu-mi explic de ce.

  8. octavpelin says:

    Crina,nu pune la suflet,ca de mitocani,marlani,sexisti,ignoranti nu duce lipsa PD-L,ba dimpotriva e full de asemenea specimene in aceasta formatiune,ataca in haita,dar cand sunt singuri sunt mielusei,sunt filonul de aur a lui Zeus!!!

  9. Satmareanca says:

    Stai liniştit, nu pun. Tocmai le mulţumeam că m-au scos din adormire. Şi mi-am adus aminte că nu am criticat de mult PDL-ul. Ia să fiu mai orientată 😀

  10. UNGURU says:

    CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU care atrecut sa-ti comenteze aceasta postare .Companera Satmareanca sa-ti scriu niste cuvinte de-ale lui UNGURU,,Omul nedusmanit ,este un nimenea „adica mai pe inteles,,omul fara dusmani este un nimeni„citeam in blogosfera despre problemele blogheritzei @Sibilla Sfinx o prietena cu tine ,si ea este intr-o situatie mai delicata decit tine pe motiv ca nu a respectat clauza de confidentialitatesi a demascat coruptia si nepotismul dintr-o institutzie de stat a fost retrogradata ,cu proprire din salar 3 luni de zile ,imi pare rau de ea dar trebuie luata o atitudine ,UNGURU se gindeste ce atitudine trebuie luata ca miine poimiine o sa ne cenzureze astia pe bloguri si numo sa putem scrie numai da, da, da ,da, si nici un NU ,NOAH asta sohan.Companera Satmareanca iarta pe UNGURU pentru comentariul acesta partinitor.CHE companera Satmareanca te saluta UNGURU

  11. Trexel says:

    da nu intelegi de ce nu zici cand simti nevoia…te injur io, nu-i problema

  12. Spedy says:

    eu am zis ca-s un picut para….dar de obicei nu ma insel…..si oricum, ce-am avut si ce-am pierdut….da e multa brodeala….

  13. Alandra says:

    Pentru că tot a venit vorba, l-au arestat 29 de zile sau îl judecă în libertate?

  14. anonim says:

    @alandra
    II da cu suspendare, indiferent de alea 29 de zile!
    Daca as fi judecator, as economisi banii publici! Sentinta
    s-ar pronunta in timp record!
    N-as condamna baiatu’ ! Doar i-as lua averea, ca despagubire!
    Sentinta echivalenta cu MOARTEA pentru bogati!

  15. karatekid2 says:

    Normal ca nu pot sa te iubeasca toti…Daca tot veni vorba de cazu Tintzash… am auzit ca pe planeta Marte sau pe Saturn angajatii unui anume ziar care cica inseamna puterea isi fac plinu, fara numar-fara numar , de la peco-ul celei mai cinstite si curate familii de pe planeta. Asta nu inseamna ca odraslele familiei sint albite dupa citeva iesiri in decor! in paginile aceluiasi ziar.
    Bine ca te injura pe tine si pe lingaii aia i ridica n slavi prostimea. Vorbim pina la urma de acelasi criminal?
    PS. Si io vreau poza cu consiliera lui Iliescu. Macar pentru faptul ca n liceu m-a nenorocit domnu Cretu cu ale lui culegeri ,interminabile ,de probleme!

  16. Oana says:

    Draga, tu esti vedeta, e normal sa te injure lumea. 😀

  17. Satmareanca says:

    @ UNGURU
    Nu ne lăsăm noi intimidaţi cu una cu două. Luptăm, pe ei, pe mama lor.

    @ Trexel
    Tu nu ai voie 😛

    @ Spedy
    Stai liniştit şi eu sunt uneori, dar după ce întorc problema pe toate feţele îmi mai revin câte un pic.
    Mai mult decât câştigat decât de pierdut – zici inconştienta din mine :)))

    @ Alandra
    L-au arestat şi a apelat, în zadar, la toate căile din atac. Vedem la finalul lunii când expiră mandatul ce va fi. Avocat are bun, chiar foarte bun. Te las să ghiceşti dintr-o variantă.

    @ Anonim
    Doamne, că nu o veni epoca matriarhatului într-o zi :)))

    @ Karatekid2
    Abia acum m-am prins că nu eşti karatekid simplu, ci karatekid2, adică ştiu io cine 🙂
    Nici nu aş putea suporta atâta iubire, şi duşmanii sunt buni, ba chiar îmi dau avânt. Aşa se întâmplă, e un alt „public” :)))

    Puţini îşi aduc aminte de culegerile alea, poate „realiştii” 🙂
    Aici pozele
    https://satmareanca.wordpress.com/2008/11/17/in-sfarsit-bruxelles/
    http://www.flickr.com/photos/14688347@N04/page2/

    @ Oana
    Nici nu mă gândeam altfel :)))

Lasă un răspuns

