S-a întâmplat!

În sfârşit s-a întâmplat. A nins! 🙂

ninge

Despre Satmareanca
Ziaristă

20 Responses to S-a întâmplat!

  1. Turambar spune:

    Damn it. Iar se termina anul. Iar o luam de la capat. Iar vine nebunia de Mos Craciun.

    Stii cum zicea Winnetou? Uf. Uf uf uf.

    //insert moody face here//

    🙂

  2. Alandra spune:

    Frumos 🙂

  3. CELLA spune:

    dacă-i să dau în depresie ăsta-i momentul 😛
    frig,mizerie noroioasă,stropi îngheţaţi zburînd din roţile maşinilor,cer negru … zbierete de jingăbeluri amestecate frăţeşte cu ieşiţi la vooottttt … o lună nemernică în care toţi se calcă-n picioare să-şi toace agoniselile pe tot felul de inutilităţi … împodobeşte şi despodobeşte mamă bradu’ … umflă cozonacu şi roade-ţi şoricii … şi etcaetera …
    brrrrrrrrrrrr
    cine-o inventat iarna … era de ăia … sau de la ăia 😉 dă ceva ? pică careva ? ( de ţurţuri mă feresc singură 😆 )
    la mine-i „iarna vrajbei noastre” şi io-s depresivă 😆
    dacă recunosc şi cer ajutor înseamnă c-am făcut primii doi paşi ??? 😛
    întreb şi io , nu dau ( mai niciodată 😉 ) cu paru’

  4. YODA BLOG spune:

    Uraaa, dar la mine n-a nisn 😦

  5. Satmareanca spune:

    @ Turambar
    Nebunia fără Moş, că i-a golit buzunarele criza 😀
    Că se termină anul nu-i bai, bai e că îmbătrânesc puţin când se termină :))

    @ Alandra
    A fost, acum plouă. Îs ca o mâţa plouată că nu m-am uitat pe geam când am ieşit din casă 😀

    @ Cella
    Acum am aceeaşi impresie ca şi tine, dar când a nins dimineaţă a fost frumos. Noroc că m-am trezit cu noaptea în cap. Imaginea de acum e cu totul alta. Cam naşpa.

    @ Yoda
    Iar te-a păpat akismetul. Poate de supărare :))

  6. YODA BLOG spune:

    @Satmareanca: da , sunt unii care ma iuubesc 😆 dar eu nu ma mai supar.

  7. teo.georgescu spune:

    …acoperisuri frumoase…

  8. Nea Costache spune:

    Pe la mine la Tg. Jiu inca nu a nins. Daca noi, oamenii mari (dracu’ stie, uneori inca ma mai simt copil!) ne dorim atat de mult zapada, ce sa mai zicem de micutii care nu prea mai stiu ce e aceea saniuta?
    „Satu’ rămasă în urmă, pierdut în nămeţî’ de zăpadă şi în bezna nopţî’. Fulgii mari de zapadă, cădeau în spirale dezordonate, iar pintre iei să zăreau copacii negri, goi, ce parcă înţăpau ceru’ cu ramurile dezfrunzîte. Nu să măi cunoştea drumu’ acoperit de nămeţ’ da’ Codin îl cunoştea bine. Trecură pi lîngă un crîng negru, cu crecile îmbracate în zăpadă. Satele, îi întampina liniştite, cufundate în bezna nopţî’, clopoţăii di la gîtu’ cailor trezind din somn, doar cîte-un cîne somnoros, ce mai dădea tonu’cate unui alt cîne la alălalt cap al satului.”
    http://www.neacostache.com/2008/08/31/cap-iv-razboiu%e2%80%99-partea-a-iv-a/

  9. Satmareanca spune:

    Yoda, e bine şi aşa…

    Teo, au fost 😦

  10. Satmareanca spune:

    Nea Costache, merge la fix povestirea. Priveliştea închipuită de dvs. e mai frumoasă decât a mea 🙂

  11. urbanreality spune:

    s-a topit deja 😦 si e mocirla mare 😦

  12. octavpelin spune:

    Frumos,si-au scuturat ingerii aripile ,si la voi!!!

  13. Satmareanca spune:

    Urban, dar măcar ne putem lăuda că a nins 😀

    Octav, am văzut că la voi, la Braşov, e zăpadă adevărată. Vă invidiem 🙂

  14. Oana spune:

    Acum te urasc, sincer! Nici nu vreau sa mai aud de SM pana nu ninge si aici. Cu ce sunteti, mai, voi mai speciali? Ha 😀

  15. Satmareanca spune:

    Mă urăşti degeaba. Aştept runda a doua că din asta nu a rămas nimic 😀

  16. gurau silviu spune:

    Voi va bucurati ca a nins si eu tremur de spaima!Si azi m ‘am trezit cu noaptea in cap,asa cum fac de 30 de ani.Pe genuchi o tin pe,, cea mai iubita dintre pamantene[”trebuie sa vedeti poza pe blog]ea toarce,eu navighez pe net si ptiu! Peste ce dau??Poza lui patapievici[scriu cu litera mica asa cum ai scrie ;sobolan tenie,porc ,catel,limbric, parazit]Ma cutremur fara sa stiu de ce,pisica se zburleste si scuipa,se refugiaza in bucatarie pe calorifer.Il studiez cu atentie;prvire lunecoasa de comisar sovietic ,aterizat cu ganduri de betie si preacurvie,nasul ca o trompa, se apleaca spre papillon, pare ca vrea sa l intepe,in gand ai adaug o mica mustacioara tip Adolf, mese de par pe frunte are,sar in picioare pocnesc tare din calcaie[uitand ca am in picioare niste papuci de finet si nu bocanci de infanterist] Ja mein komandant,zbier eu din ambi bojoci,inteleg brusc de ce scuipa pisica,seamana si cu Dolfi si cu Torqemada.Tot in minte ai pun pe maneca drepta o secera si un ciocan,pe mana stanga o svastica,acum din dreapta seamna cu Stalin,din stanga cu Dolfi.Omul are un chip sugestiv,sa semeni cu Dolfi,Stalin si Torqemada in acelasi timp,e un tur de fortza pe care nici cei mai mari actori nu l ar reusi{Vraca FIntesteanu,Beligan]La gura aduce cu Pepin cel Urat, asa ai ziceau in taina, oficial era numit Pepin cel Scurt si asta era o poama,un fel de Borgia mai timpuriu si patapievici tot un Borgia e,dar el lucreaza un stil mare,otraveste o tara ,sufoca o cultura,da cu pumnalul pe la spate intr un Neam.Ma gandesc ca rau am ajuns noi ,romanii ,daca un astfel de specimen se ocupa de cultura noastra,si promoveaza idiotenii sub pavaza libertatii de expresie .Cam rar ,un individ ,sa semene cu toti cei enumerati mai sus,niste javre ale istoriei.

  17. Satmareanca spune:

    Încă nu l-am studiat suficient pe individ, dar o voi face. Tu văd că eşti maestru 😀

  18. al2lea spune:

    Crina, iara te uiti pe geam la „curtea interioara” ? Nici macar zapada nu o face mai frumoasa…

    Parca poza cu pomii infloriti imi placea mai mult. Desi… stii parerea mea.

    De ce nu-mi place iarna? Poate pentru ca sunt nascut vara…

  19. Satmareanca spune:

    Mă uit la ce am, când îmi beau cafeaua. Mie îmi place iarna, dar cu multă, multă zapadă… Poate pentru că sunt născută iarna 🙂 Dar asta nu înseamnă că nu dârdâi 😀

  20. gurau silviu spune:

    Uaha ha ha ha!dardaim sub vremuri !!Cu vremea ne impacam!

Lasă un răspuns

