O struţocămilă pedelisto-udemeristo-liberală, pe alocuri pesedistă

Sunt de-a dreptul bulversată. Debusolată de busolă. Criteriile mele de vot sunt cel mai probabil emoţionale, spun oamenii ăştia. Ei pot spune orice, eu mi-am făcut două teste de vot şi sunt mai debusolată decât am fost. Numai aşa am putut afla că sunt o struţo-cămilă pedelisto-udemeristă cu accent pe ultima, liberală nevoie mare şi pe alocuri pesedistă.

Testul de vot ce l-am făcut aici, luată de valul Crivăţului, m-a lăsat mască. Cică, opţiunile mele se apropie cel mai mult de PD-L, în procent de 60% (simt nevoia să iau nişte lămâie!), urmate îndreaproape de UDMR şi PNG (58%). Ca şi sistem politic, sunt cel mai apropiată de UDMR, în procent de 55%. Pardon? Care aţi spus că sunt anti UDMR? Ia să vă aud acum :)) La protecţie socială, taxe şi chestii europene sunt pesedistă într-un procent hotărâtor de 75% şi mai mult. Ok, nu are sens să ascund că sunt puţin becaliană. Oricum se vede din imagine ce şi cum. Pe diferite domenii, descentralizare, sănătate etc, opţiunile sunt la aceleaşi valori pentru principalele trei partide de pe scena politică. Concluzia: ori ofertele partidelor sunt copie la indigo ori busolele politice sunt debusolate rău. Părerea mea este că ambele variante sunt valabile.

testvot

M-am mai (de)busolat şi cu busola politică de aici, care îmi spune că sunt … liberală. În proporţie de 28%. Oarecum logic, cei mai mulţi dintre internauţii care şi-au făcut testul, 29,67%, sunt simpatizanţi PNL. Urmează pesediştii cu 19,48% şi pedeliştii cu 14,82 %. M-am înscris în trend, ce mai :))

busola

Cum cele două teste mi s-au părut mai degrabă complementare decât concurente, dar aiuristice, concluzia mea este că sunt de toate câte un pic. Oricum, m-au lămurit domnii debusolaţi. Rezultatele testului de până acum arată că aproape două treimi din utilizatori nu se ghidează neaparat după ideologie sau după punctele de vedere pe care le împărtăşesc cu un partid, ci mai degrabă după alte elemente de ordin emoţional. De parcă partidele ar avea ideologii autentice. Dar de candidaţii uninominali şi cum ne afectează ei votul nu ne ziceţi nimic, domnilor?

Acestea fiind concluziile, cred că pot să-i mulţumesc pe toţi. În consecinţă îi voi vota pe toţi. Numai Turambar mă mai poate busola la loc. Eii, busolele virtuale or fi cum sunt, dar vedeţi la el care sondaje sunt mai trucate 😉

Despre Satmareanca
Ziaristă

32 Responses to O struţocămilă pedelisto-udemeristo-liberală, pe alocuri pesedistă

  1. Darius says:

    Mi-am facut si eu primul test. Intrebarile mi se par in marea lor majoritate gandite de copii de gradinita.

  2. Satmareanca says:

    No, îs curioasă dacă ai ieşit pedesit ori altceva? 😛

  3. octavpelin says:

    Crina,esti minunata,trebuie sa fi premiata,pai viitorul parlament o sa fie o strutocamila,avand pene de diferite culori,sper sa domine galbenul,rosu,verde,si un pic de portocaliu! Io mi-s liberal de cand m-am nascut!!!

  4. gurau silviu says:

    Amuu ,fii calma! Mie mi o iesit ca sunt UDMER-ist suta pa suta.Asta numa de la facturi este.Ca ma uit la ele cum se uita Marko Bela in cartile de romana in clasa 4- a.

  5. Mos Califar says:

    Felicitari. Il mai facusesi si acum o saptamana dar deh… „Uitare humanum est” . Sarbatori fericite.

  6. gurau silviu says:

    E ca testu’ Levy-Morgan,intr o saptamna esti geniu in alta ai sub 65 IQ-ul.:)))))

  7. Spedy says:

    hahahahahha.yes.ete ca prestai si io .
    psd+pc -62%
    prm -59%
    png-cd -55%
    pd-l -52%
    udmr -50%
    pnl -44%
    asa as vede io la astia
    psd, prm, pc, pin?, pnl, pntcd, udmr, png, pd-l
    35% 25% 9% -9% -11% -12% -12% -19% -27%.
    asa as vede io pa mpmentu asta la ailalti
    e clar ca nici doctoru nu ma scapa de politrica de stanga decat
    chirurgical -prin amputare……sau eutanasiere….da nu-mi aproba nimeni…..
    daca vad si inteleg bine nu mai e nici strut ,nici camila ……e oabla rau…..da asta e .

  8. CELLA says:

    norucu’pă mine că-s hotărîtă-n nehotărîrea mea 😆
    dacă n-aş fi tristă vai ce veselă m-aş da
    ce să ne mai testăm virtual că oricum avem fiecare „oglindă” , ne uităm în ea şi ico : ăsta-s EU ! ( ??? ) da’cum , parcă , „ieşea” că nu-s 😆 … atunci … bine
    păi … lulă , cum „s-a hotărît” că sunt , ce să îmi mai fac probleme
    zisă cineva dăştept,nu ca mine,că de fapt viaţa nu-i competitivă,că n-are ţel atîta vreme cît ştim sigur că toţi ne naştem şi toţi murim …
    acuma,între astea două … fiecare-şi aşterne cum poate … că nici în naştere şi nici în moarte nu suntem egali asta să fie clar 😛
    nici măcarnu mă mai dixtrează textele alea … cred că mă apuc de tricotat 😛

  9. gurau silviu says:

    daca vreti sa cititi despre cursa de trap, pentru ocuparea postului de prim ministru va invit la mine[pe blog]:))))

  10. Darius says:

    @Crina
    Am iesit PSD-ist, evident. 😉

  11. Turambar says:

    LOL. Sa intzeleg ca suntetzi unguroaica, doamna? Bozgoritza? Acolo, in Satu Mare? Vai vai vai. Tz tz tz… Ce rushine. Vaaaadimeee! Vino, bre, oleaca, lasa dracu sondajele alea de la patriotzii tai si alegerile pe care oricum le pierzi si vino sa rezolvam o problema. Ca te’ai laudat ca ne scapi de unguri si uite ca mai e unii prin Satu Mare

    :rofl:

    Sondaje? Busola? Doamna, dumneavoastra suntetzi o unguroaica liberala. Vetzi vota in consecintza cu PD-L, ca va miros eu. Si, tot pe cale de in consecintza, va castiga alegerile PSD. Dar, pe de alta parte, guvernul il va face Basescu. Insa Voiculescu il va demite pe Basescu si va deveni presedinte interimar. Insa armata va interveni. Si biserica. Si presa. Si astfel ungurii vor conduce din nou tzara.

    Ba nu: evreii. Era sa uit de evrei. Eshti sigura ca nu ehsti si evreica?

    :rofl: again

  12. Spedy says:

    si io-l barfeam pe nea jijel la tine …….ete dom`le cum nu mai stie omu sa se dezorienteze ……fara busola…

  13. dan says:

    In interiorul propriei constiinte, cum te simti din punct de vedere politic? Cum gandesti in intimitate, asta este adevarul. Restul, e vanare de vant.

  14. Satmareanca says:

    @ Octav
    În realitate, credinţa mea politică nu are nicio legătură cu valorile proclamate de ei, indiferent de culoare. Pentru că politicienii nu prea au valori. Aşa că, în condiţiile de azi, dacă m-aş declara liberală aş putea fi considerată penelistă, ceea ce e cu totul altceva. Nici altceva nu sunt. Da, sunt debusolată :))

    @ Gurau Silviu
    :))) Marko se uită aşa pentru că aşa vrea. Altfel sunt convinsă că se ştie uita bine :)))
    O să-mi fac şi testul ăla, dar numai dacă-mi iese faza cu geniul 😀

    @ Mos Califar
    Îl făcusem şi acum două săptămâni dacă o luăm aşa, la indicaţia Cellei, dar nu o să căutăm acum cine a inventat roata. Dacă eşti tu ăla, îmi cer scuze. Iar la mine pe blog scriu ce vreau, când am eu chef şi citez pe cine vreau 😉

  15. Satmareanca says:

    @ Spedy
    E clar! Şi tu eşti din ăia de votezi emoţional? Altfel, dar emoţional :)))
    Testul e aiuristic rău pentru că se bazează pe nişte platmorme politice aiuristice, la urma urmei.

    @ CELLA
    Şi io eram nehotărâtă, motiv pentru care am vrut să mă busoleze busolele debusolate. Ghinion 😀
    Mă înveţi şi pe mine faza cu tricotatul? :))

    @ Darius
    Mă temeam că ai putea ieşi altceva decât eşti 😛

  16. Satmareanca says:

    @ Turambar
    Păi, şi unguroaica se ia, e contagioasă :)) Stai aşa să-mi caut în arborele genealogic. Cum, pe aci evreii erau majoritari în urmă cu aproape un secol, ar trebui să găsesc ceva şi din sângele ăsta :))

    Ştiam că mă aduci pe calea cea bună. Ptii ce intuiţie am. Îţi foarte mulţumesc că m-ai luminat 😀

    @ Dan
    Io mă simt bine de tot, dar nu mă regăsesc pe nicăieri în abrambureala politică de la noi 😀
    Poate au dreptate testele astea, sunt din toate câte un pic :))

  17. Vania says:

    Nu risc să fac testul! Cine ştie ce udemerist înrăit ar putea ieşi la iveală…

  18. Satmareanca says:

    Upps, avem blog nou 😀

  19. Vania says:

    Da, e o lună plină de noutăţi…
    Am zis să separ teologicele de literatură. Bine, nu-i asta singura raţiune a deselor schimbări. E şi influenţa vântului de toamnă.

  20. Satmareanca says:

    Mai opriţi-l, domnilor, deja a dat gerul peste noi :)) De domnu’ vântu ziceam 😀

  21. Oana says:

    Eu nu inteleg nimic, te superi daca trag un pui de somn? 😀

  22. Oana says:

    Cica is PD-L-ista, astia s-au ticnit cu capul. Nu e bun testul. In primul rand ca eu stiu pluralul cuvantului „succes”. Hai succesuri 😀 , am trebi 😛

  23. lol says:

    Oy, oy, Ce după amiaza naspa. Pe PRO-TV e cu homosexuali , cu ăla de la eurovizion care cânta de parca il strânge cineva de … nu spun ca e urat?, pe Antene e si mai si. Pe una e cu lesbiene, printuleasa Caragea?, pe alta Antena curve de fotbalişti, scuzaţi neveste. Pe a treia e un bordel întreg nu aţi ghicit, nu de curve, de politicieni!. Prima TV le amesteca pe toate inclusiv cu paranormali sau paranoici nu înţeleg bine. Căinii au luat-o razna maidaneza vrea sa muşte buldogul. Buldogul vrea sa muşte tot cu predilecţie degetele mele de la picioare deşi de regula 80% din timp doarme. Ca sa fiu in trendul postarii probabil a tras ceva pe nas deşi nu cred ca nu îl scot decăt in lesa. Musulmana a cedat nervos si a trecut pe posturile turceşti da nu tine ca se întrerup des, pe mine mă ajuta si mai puţin ca nu înţeleg ioc. Rabii nu mişca nimic!! Si tu Satmareanco fiul meu BRUTUS sau ma rog fica, TESTE!!. Nu ne ajunge tovarăşul ministru Nicolaescu care face teste de 22 de milioane de euroi pe100000 de copii. Hai ca a inceput Victor Ciutacu si ma uit la el :)) .

  24. lol says:

    OOaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nici la Ciutacu nu merge e Adrian Minea de la PD-L, de azi dimineaţa la fiecare zapare il găsesc pe gibon care repeta mereu aceiaşi manea.
    Iau un somnifer si mă culc!!!!! ca Oana 🙂 .

  25. al2lea says:

    Uraaa… si eu sunt UDMR-ist.. deci sunt in trend. Ce daca e ultima optiune? Nu prea am inteles cum e cu procentele. Cum poti sa ai PSD-PC 62%, PDL 58%, PRM 57%, PNL 55%, la egalitate cu PNG (ce o fi aia?), si…UDMR 52%? Cate zeci sunt intr-o suta?
    🙂

  26. urbanreality says:

    Pe baza răspunsurilor tale la întrebări şi a importanţei pe care ai considerat că fiecare dintre aceste teme o are pentru tine, partidul care se apropie cel mai mult de punctele tale de vedere este PSD. Pe poziţia a doua la mare distanţă se află PC, PRM.
    Of Doamne. am rosit de tot. nu imi vine sa cred asa ceva.
    PSD 23 PNTCD -29 PNG-CD -13 PC 8 PD-L -3 PNL -4 UDMR -16 PRM 8 PIN 3

  27. Trexel says:

    ca si cum vreunii ar respecta platformele pe baza carora s-a facut testu asta. sa se vada pe scaune si apoi programu e identic la toti. daca scaunu e mare inseamna ca mancam bine

  28. Satmareanca says:

    @ Oana
    Observi că am fost bună şi te-am lăsat să dormi mai mult decât ai fi vrut? 😛
    Cred că s-a schimbat DEX-ul de ai nimerit-o aşa :)))

    @ LOL
    Descrierea ta se potriveşte foarte bine scenei politice. Nu-i mai enumăr 😀
    Mă bucur că n-am pierdut nimic :))

  29. Satmareanca says:

    @ Al2lea
    Se vede că noi ne-am molipsit pe aci. Zice că opţiunile tale raportat la platmorfemel lor politice sunt acelea. Iar cum partidele au platforme aproape idntice şi busola e întocmită prost, rezultă rezultatele alandalistice. Înţeleg totuşi că eşti mai degrabă pesedist :)))

    @ Urbanreality
    Pesedist? Adică dintre ăia pe care îi criticai? Clar, şi tu eşti unul de-ai mei, care votează emoţional 😆
    Altfel, i-am spus şi lui Al 2-lea cum e treaba cu testul. Doar fun, deşi ar trebui să fie o chestie serioasă.

    @ Trexel
    O dată că deja e la fel programul şi doi, da, ai ghicit: nu vor respecta mai nimic din el.

  30. gurau silviu says:

    CUMPARATI-VA SNAUZARI !!! De o buna vreme de timp,aud’;jaf ca’n codru,jaf la drumu’ mare,legea pumnului,legea celui mai tare,spaga,mita,coruptie,moralitate dubioasa,legea junglei,hoti,talhari,violatori,incesturi,crime,pesti ,curve,nu avem legi,ba avem legi,nu avem justitie,ba avem justitie.Din aceasta harmalaie ,,,,,restul pe blog

  31. toni says:

    Da ei merg pe tulipan nu cont. dk. e bun s-au rau…noi in 5 parti…….

  32. Satmareanca says:

    @ Silviu, cred că nu avem mai nimic, pentru că nu avem bun simţ :))

    @ Toni, bine ai venit! 🙂
    Noi nu numai că ne rupem în mai multe părţi, dar ne mai şi băgăm pumnul în gură pentru asta :)))

Lasă un răspuns

