Bătaie în direct. Cu apă…

Pe când spuneam că nu se mai păruieşte nimeni, s-a întâmplat în direct la TV. Campania electorală devine mai interesantă tocmai pe când se termină. Cine-i, oare, mojicul? Via Iosif Buble.

Despre Satmareanca
Ziaristă

51 Responses to Bătaie în direct. Cu apă…

  1. Spedy says:

    in afar`de mine,nime…….si mai spui ca-i rau cu uni…..
    si se vrea votat?….asta da,la votu canci.

  2. claudia says:

    ce fetze!pe mojic il vad in stare sa dea si-n nevasta-sa.pd-lista cu ciocu mic,am senzatia ca si ea si-a premeditat gestul.oricum,amuzant!vai de vietile lor ! 🙂

  3. O Marie says:

    I-am vazut in direct,de ras ce sa zic,Crina mami,eu tot nu stiu sa ma duc la vot sau nu ? ce sa fac ?

  4. gurau silviu says:

    Doua javre,jevruiau!!!:))))

  5. gurau silviu says:

    CUMPARATI-VA SNAUZARI !!! De o buna vreme de timp,aud’;jaf ca’n codru,jaf la drumu’ mare,legea pumnului,legea celui mai tare,spaga,mita,coruptie,moralitate dubioasa,legea junglei,hoti,talhari,violatori,incesturi,crime,pesti ,curve,nu avem legi,ba avem legi,nu avem justitie,ba avem justitie.Din aceasta harmalaie ,,,,,restul pe blog

  6. Trexel says:

    jigodii

  7. Nea Costache says:

    Jenant! Totusi, merg la vot. De ce? Uite, sa-i taxez p’astia doi!

  8. gurau silviu says:

    Uahaha ha ha,nu mere Nea Costache,e o capcana,Vor sa :))))))) te capcaneasca!

  9. Filip G says:

    Daca nu mergeti la VOT ei ne vor conduce.Daca nu votezi sa nu te plangi,ei si-au ales preferati.Cate sanse avea Obama?Poti si tu face o schimbare in politica romaneasca.Spune STOP celor ce vor functii pentru a le merge mai bine lor si apropiatilor.

  10. ruxi says:

    Si-l mai acuzati pe Vadim…
    Voi prelua si eu imaginile pe blogul meu, daca nu te superi!

  11. yoda says:

    vezi, ti s-a indeplinit dorinta 😉

  12. Sa nu le mai puna apa pe masa la dezbaterile astea.
    Si nici alte obiecte.

  13. Filip G says:

    @alex.dumitrascu,
    Pentru hidratare sa foloseasca perfuzii,iar cand nervozitatea creste sa li se dea calmante.

  14. CELLA says:

    aşa-mi trebuie dacă în loc de telecomandă am andrele 😆 p-asta am scăpa-o şi nici măcar nu era jeteu ( termen specific tricotatului da’tot un fel de gaură 😛 )
    cu imaginaţia mea defectă „văd” ,doar, o viitoare imensă (dar dată la rindea,să pară nouă) troacă în care rîturi colorate stratifică gunoiul … şi zilierii curăţă de mîntuială,şi doar din patru-n patru … s-or stratificat noroaiele şi-s tot mai întărite că s-aşează pe primul strat necuraţat care de-acuma-i beton că-i primul şi cine să-l mai bage-n seamă … la curăţat
    alde Borgia şi Machiaveli-şi muşcă toate alea de ciudă … uite ce-o ajuns „lumea” … că ăia erau mari … ăştia … nici măcar de rîs nu-s … suntem noi toţi de plîns că sunt şi vor mai fi multă vreme ăia care-or să ne ţină cu ciocu’mic şi la bideu 😦

  15. Oana says:

    Supe funny, voi de ce sunteti tristi? EU am ras cu lacrimi 😆

  16. Spedy says:

    marinescu asta din cate stiu e de la pc.si faza e de la locale.

  17. Satmareanca says:

    Salutare la toţi! Revin în curând 🙂

    Spedy, faza e de ieri seară.

  18. Spedy says:

    hahahaha….naspa ca e cu repetitie……si tot cu doamna….tot cu doamna???…neica silviule parca parca incep sa te cred bre…..

  19. Spedy says:

    da, asta m-a convins definitiv inpotriva votul canci.

  20. Filip G says:


    Grija mare cum votati in ARDEAL ca reprezentantul lui DOAMNE-Doamne promite bataita la cei ce nu voteaza bine.

  21. gurau silviu says:

    Si astia care or iesi la vot ,sunt mai breji??mai roibi,mai suri mai floreani??[adik ku pete]Sau or fi dalbi ca Inorogu”??Uaha ha ha ha ce teapa vom lua si cu astia!!

  22. gurau silviu says:

    http://gurausilviu.wordpress.com/?

  23. Anonim says:

    Ca sa divagam … Darius Tintas este nevinovat …

    Intamplator m-am aflat in sala de judecata cand s-a dezbatut dosarul cetateanului din Oas care, ranga de beat fiind, l-a omorat pe unu cu ML-ul.
    In urma dezbaterilor s-au stabilit urmatoarele … IPJ Satu Mare a comunicat ca dl. Darius Tintas avea permis de conducere in momentul producerii accidentului (heh), iar in vederea stabilirii alcoolemiei i-a fost luata o singura proba biologica, urmare a acestei imprejurari aceasta fiind NULA, legea cere sa se ia doua probe. Fata ranita a renuntat la orice pretentii si urmeaza sa se faca o expertiza pentru a se stabilii cine e defapt vinovat de producerea accidentului …
    Conditii in care, in lipsa unor PROBE CARE SA STEA IN PICIOARE PROCEDURAL omul este nevinovat si fiind tinut dupa gratii …
    Personal nu am nici un dubiu ca a condus ranga de beat si l-am omorat pe celalalt cetatean, insa cum organele NU AU FOST IN STARE SA COLECTEZE PROBE IN MOD LEGAL individul va fi eliberat, mai mult, probabil va castiga pe fond, iar Statul Roman ii va platii daune si despagubiri de sute si sute de mii de euro pentru ca l-a tinut la puscarie …
    Multumim presei care ridica in slavi militieni incompetenti si procurori aidoma, asiguradu-va ca vom platii nota …

  24. Alandra says:

    Astia doi au fost colegi in PD-L. Sunt crescuti la aceeasi scoala. :)))

  25. lol says:

    Mama se frumos a fost!! Mai vreau cum spune Jiji fără număr!! Sa ii aducă pe giboni pe toate posturile si la orele de audienta maxima. Poate înţeleg si amărâţii cine vor sa ii conducă!! Sau cine ii conduc acum, nu mâine!! Ca e gibonii prezentaţi pe sticla sunt parlamentari azi!!

  26. gurau silviu says:

    Cand il vad pe nen tu Jiji plang!!Daca si asta spera sa fie presedinte la romanika,,e albastra!E promovat de ziarstii jevruitori si pe posturile de TV eu de 2 lei.Sa uitam de el ,sa se asze prafu’, pe el de 2 palme.Pare scapat de la balamuc si nu are nici Prozac de luat!Uaha ha,vai de tarisoara asta draguta si de poporu’ei indolent!

  27. corinacretu says:

    Circ, Crina draga. Nu am crezut ca in Romania secolului 21 poate fi posibil asa ceva. Sa ai o seara frumoasa si sa iti mearga bine!

  28. Trexel says:

    mie nu-mi place clipu. nu se injura… pai ce oameni sunt aia?

  29. radu says:

    domne cate nerusinare,obrazare.nu credeam ca e posbil asa ceva. niste tarani..
    el e de vina ca si-a pus cravata rosie sa atraga atentia asupra lui.

  30. gurau silviu says:

    Dar ea a fakut,,ciokul mik””.Uaha ha ha!

  31. yoda says:

    @Corina: Corina, ba este posibil si mie-mi place 😆

  32. ciprian blidaru says:

    E de cascadorii rasului. Totusi a se observa ca ţaţa aia l-a provocat.

  33. lol says:

    @radu. De ţărani „ciocul mic” ca nu e ca aşa. Hai ca am luat-o razna prin bălării după tembelii din clip. Scuza-mă Radu dar ţăranii mei au bun simt, ei spun buna ziua chiar daca te întâlnesc a treia oară de când răsare soarele si pana apune. Sau cel puţin in satul meu, poate peste deal de satul meu e altfel obiceiul. 🙂

  34. @lol: ai dreptate, „taran” e un compliment in ziua de azi. astia nu-s tarani, sint mahalagii sadea! mai ales individul. nu pot sa cred cit de lipsit de educatie poate fi un individ care arunca un pahar de apa in fata unei femei (fie ea chiar si adversara politica, fie ea chiar necioplita – ca si de faza aia cu „ciocu’ mic” mi s-a aplecat la vremea respectiva). precum spune corina cretu, circ. si totusi, „circularul” e din partidul domniei sale, chiar daca inainte a fost portocaliu. nu-l paste nici o sanctiune pentru un atare comportament?

  35. Ei, acu uite la ce duce uninominalu’.
    Eu v-am zis sa va feriti sa votati oameni nu partide.
    Pai daca nu puneai la masa oameni mai vedeati voi chestia asta?
    Daca stateau la masa doua partide dadeau cu apa unii in altii ca ultimii handicapati?
    Uninominal ati vrut, uninominal aveti.
    Ati pus botu’ a intrat robotu”

  36. @Horia-Nicola Ursu

    „sint mahalagii sadea”

    Mahalagiu’ era si este inca un cetatean urban si respectabil. Denumirea se trage de la impartirea veche administrativa a Bucurestilor. Cartierele actuale se chemau mahalale.
    De exemplu, Mahalaua Jarcaleti, incepea de pe Regina Maria, de la „11 Iunie ” si se intindea pana la parcul Carol.
    Locuitorii mahalalelor, erau absolut onorabili, negustori, mestesufgari, oameni asezati.
    Sensul actual peiorativ este dat de toapele parvenite, care-si lasau opincile la bariera si se stabileau „in centru”, sau ma rog….in Pipera.

  37. Cosma Alexandru jr. says:

    Serus.
    Te stiu bun roman.
    Vezi ca liderii unguri fac declaratii sub orice critica.
    Fi pe faza!

  38. Cosma Alexandru jr. says:

    Marko are inima rupta ca nu mai e Ungaria Mare.
    E un ,,moderat” adevarat…
    Nu l-am auzit pe bozgorul (a se traduce ungur obraznic si sovin) asta sa zica,ca trebuie sa se ia masuri ca tinerii din secuime sa stie romana, cat de cat macar,ca nu stiu trei boabe.Da l-am auzit zicand ca romanii trebuie sa invete la scoala ungureste.Probabil nu stie ca nu mai suntem pe timpul Ungariei lui Horthy bacsi.Si se face ca nu stie ca o minoritate tebuie sa stie numele majoritatii,nu invers.Nu l-am auzit pe dobitocul asta sa zica,ca multumeste
    poporului roman ca a creat un cadru de respectare inalta a drepturilor minoritatilor,dat ca exemplu in lume,dar am vazut ca partidul dumnealui in secuime angajeaza romani in administratia locala doar de stiu maghiara,desi doar ca soferi si fochisti.Insa am vazut ca slogan ,,sa facem autonomia impreuna” si ,,sa facem Ardealul”…
    E clar ca avem de-a face cu salbatici,cu oameni fara pic de civilizatie si obraz,cu oameni care e clar ca sunt agenti securisti ai Ungariei.Pai le merge in Romania,si daca le merge de ce sa nu faca…
    Dragi compatrioti,analizati bine ce faceti,ca daca a-ti fi patrioti si nationalisti,nu ar avea curaj hunii astia salbatici,veniti pe la noi doar acu 1100 de ani.
    Barbari ce mai…In literatura mondiala de specialitate Attila the hun e considerat barbar.Ungurii se mandresc cu Attila…
    Ei vreau autonomia secuilor si a Transilvaniei.Probabil
    nu le place in UE.
    Crina,o sa zici ca nu asa is ungurii,ci doar politicienii.Eu cred ca daca nu asa ar fi ungurii,nu am auzi si vedea porcarii din astea de la liderii lor,doar ca sa le faca pe plac si sa-i ,,scuipe” pe romani.
    Cam asa a fost dintotdeauna,am fost tarani prosti,usor de prostit de alte natii…
    Noroc ca unii am devenit oraseni,si avem orase ca si Clujul,
    vai de unguri o sa fie de proclama autonomia seculior si a Ardealului.

  39. octavpelin says:

    M-a busit rasul cand am vazut ca cei doi fosti colegi de partid ,s-au comportat,in asa mod,dar ma intreb:apa nu era de la bideul lui Marinescu?!

  40. Satmareanul says:

    trecand de provocarea candidatei PDL, consider inadmisibil gestul papitoiului de a jigni in asemenea hal o femeie. Cum mai voteaza o specie ca asta legi pentru protectia femeilor, de exemplu, in parlament? ce exemplu da?

  41. Spedy says:

    nu stiu cum sant astia noi dar,de gibonii astia (cum zic unii)m-am saturat.asta trebuia descalificat pana la sfarsitul emisiunii de propiul partid si mai aducea si voturi.dar asa………
    mahala….denumirea veche a unui cartier,din bucuresti sau din oricare asezare cu pretentie de targ,deci cu valente pronuntat economice….
    cat priveste TARANUL….
    -jos palaria domnule….aici @lol are dreptate absoluta.de prea multe ori punctele de vedere coincid desi nici nu stiu de omul asta decat de aici,din lumea virtuala .(inca o data tot respectul)
    -cum putem SA-L jignim comparandu-l cu fitecine?poate fi needucat,poate fi nestiutor,poate fi mult prea ocupat pentru toate aste dar,numai samsarii si statul (care-i tot un samsar)isi bat joc de munca si straduinta lui.uneori si de obida si mizeria in care este impins cu buna stiinta……
    DAR NICIODATA PROST,NERESPECTUOS , FARA BUN SIMT.si nici macar pe departe puturos asa cum vor sa ne arate unii …

  42. lol says:

    @Satmareanul. Corect. Doamne ce îmi plac cei care surprind imaginea într-o lumina pe care ceilalţi nu o baga in seama!!!. Daca gibonul nu era gibon ii dădea paharul lui sa îl arunce si pe ăla pe el. Schimbam buletinul la urgenta sa îl votez in colegiul in care candidează, ştiu ca sunt desuet dar rămân la părerea ca o femeie nu trebuie atinsa nici cu o floare.
    Misogin de!! eu!!!!

  43. CELLA says:

    să ne vedem cu bine … marţi 😆
    zile , pe cît se poate , bune 😉 şi ai grijă de tine
    http://www.trilulilu.ro/alonewolf/9cc6b90f985837

  44. Satmareanca says:

    🙂 Waw ce mulţi aţi comentat aici şi eu nu am fost pe fază să spun nimic. Am căzut obosită ruptă la datorie 😀
    Vă mulţumesc tutror pentru comentarii! În plus nu prea am ce spune la comentariile voastre. Manifestarea celor doi a încununat o campanie electorală mitocănească, aşa cum e scena politică de câţiva ani. De la aşa personaje nu aveam alte aşteptări.

    Cella, să ne „vedem” cu bine! 🙂 Io rămân pe baricade într-un week-end extrem de lung şi cu extrem de multă muncă 😀 Încerc să mă adun :))

  45. Satmareanca says:

    @ Anonim
    Nici nu ştiu cum să-ţi spun: bun venit sau bună revenire?! 😛
    Interesante divagaţiile. Îmi place că eşti informat şi că eşti acolo unde se întâmplă lucrurile. Ai fi un bun ziarist. Am mai spus asta? :))
    Încă există un mort, să înţeleg că el se va face vinovat de toată întâmplarea? Am spus de la început că poliţia şi-a făcut treaba prost. Mai mult ce să zic? Poate spune mai multe chestii presa care şi-a asumat paternitatea subiectului după cum a suflat vântul 😉
    Anticipez că autorul va ieşi într-un fel bine din tot scandalul, altfel nu se întorcea în ţară.

    Data viitoare poate îţi dai un nume 🙂

  46. Satmareanca says:

    @ Cosma Alexandru
    Nu o să proclame ei nimic, nu-i lăsăm. Acum urlă disperarea liderilor lor. Se tem că nu vor intra în Parlament, motiv pentru care au devenit atât de radicali pentru a-i scoate la vot pe adormiţii lor.

  47. Cosma Alexandru jr. says:

    Esti prea linistita.
    Si daca totusi proclama?

  48. gurau silviu says:

    abia astept ca vecinii din Har-Cov,sa o comita,ne luam prastiile si le sparghem geamurile la casa ,le omoram pisicile,si jucam o miuta cu gainile lor!:)))))))

  49. Satmareanca says:

    Cosma Alexandru, liniştea dinaintea furtunii. Facem încă o revoluţie 😉

    Gurau Silviu, ce vizionar 😆

  50. gurau silviu says:

    ,,secuii sunt vecini de treaba,nu muta ei gardul pe intuneric,si nici nu distrug razorul,e peste puterile lor,Marko cred ca are nasul alb de la prafuri,si e intr o lume onirica ,in care viseaza o Ungarie dodolota,cu sarje de husari ,sarbatori de intregire,purcelusi la frigare si rauri de palinca si vin Tokai.Sa stie domnul Marko ,ca romanilor le plac festivitatile[adik betiile si chiolhanurile,suntem latini]dar la asemenea chef nu am putea participa, ar trebui sa fie un eveniment placut ambelor tabere ,sa nu fie pentru unii desavarsita petrecere si pentru ceilalti parastas.

  51. Satmareanca says:

    Marko cred că e ameţit săracul, dar va primi un duş rece şi îşi va reveni 😀

Lasă un răspuns

