Nimic şi de toate

Încă un pic şi se termină prima rundă a circului. Ne adunăm forţele şi ne învingem scârba pentru circul ce va urma. A avut şi runda asta păruieli, dar mai puţine decât cele pe care le anticipez. Rezultatul votului de duminică nu va fi în măsură să limpezească apele, din contră. S-ar putea întâmpla ca şi în 2004. Dar despre subiectul ăsta vom tot discuta zilele viitoare.

Sunt obosită de circ, de politică şi de toate. Cred că m-am molipsit de la Oana. Şi de la Mana. Altfel, ştiţi bine că nu mă epuizez niciodată :)) Cred că e ceva în atmosferă. Altfel nu m-aş fi pus acum să nu scriu nimic în condiţiile în care agenţiile sunt pline de ştiri. La ora asta, însă, nicio ştire nu mi se pare ştire. Dar promit să-mi revin, poate înainte de a apuca voi să citiţi. Aproape mi-am revenit. M-a trezit din amorţeală Sătmăreanul cu o muzică bună. Nu ştiu cine şi ce cânta, dar a reuşit să-mi alunge oboseala. Cel puţin pentru moment 🙂

Nici nu mai ştiu ce am vrut să zic exact în postarea asta. Spuneţi voi ce doriţi despre absolut orice vă trece prin cap. Mie nu-mi trece decât un lucru: vreau să treacă ziua de duminică 😀

PS. Am tot vrut să scriu zilele astea despre ultimele ieşiri ale lui Marko Bela, dar nu am avut efectiv timp. Vă recomand o analiză la Ciprian Blidaru.

UPDATE. Cred că mi-am revenit :))

Despre Satmareanca
Ziaristă

19 Responses to Nimic şi de toate

  1. yoda says:

    cel mai esential din aceasta campanie electorala este „mangaierea” marius marinescu- anca constantinescu.

  2. Satmareanca says:

    Adevărul e că nu s-au păruit suficient, puteau mai rău :)))

  3. yoda says:

    muuult mai rau se putea si nu trebuia sa fie apa acolo, era mult mai buna o substanta mai atoasa 😆

  4. Satmareanca says:

    Da, dar să nu uităm că stătea faţă în faţă cu o femeie. Oricum s-a purtat ea, merita mai mult respect – zice feminista din mine 😀

  5. Oana says:

    E frig, imi e foame, sunt obosita si am treaba. Na, mai vrei? 😀 A, da, si ma duc la vot 😉

  6. Satmareanca says:

    Vrei să repet ce ai zis tu? Nu ştiu care ar fi ordinea corectă la mine, dar e valabil tot 😀

  7. Spedy says:

    no nenica,aci pe malu` dambovitei se trecu de faza cu stropitoarea la desfiintarea fizica a banerelor si afiselor formatiunilor concurente si ca un facut supravietui,doar portocaliul….pe alocuri a-marcat accente de arta naiva si a mai contribuit si ploaia de ieri.dar cel mai tare mi-a placut incheierea data de domnul presedinte campaniei ,ca ma si minunai cat de exhaustiv reproduse din prevederile constitutionale…asa…. sa nu zica cineva ….altceva…
    hehe….acu ca tot zise satmareanu…..

  8. Satmareanca says:

    Spedy, ori nu l-am auzit pe Băse ori mâncăm lămâie şi mi-a trecut. Ce a zis? Iertată-mi fie ignoranţa :)))

    La noi s-au apucat unii galbeni să distribuie tot felul de hârţogăraie cu texte împotriva contracandidaţilor lor. Asta după ce nu au reuşit să înduplece ziarele să le preia mizeriile. Acum, se trage cel mai greu la gioale. No, dar ei văd, ei aud. Cred că votanţii au plecat deja în week-end 😀

  9. Mana says:

    Eu zic să te hotărăști de la cine te-ai molipsit! :))

  10. Satmareanca says:

    Având în vedere că oboseala şi lenea e mare, cred că de la amândouă 😀 Acum să nu mă întrebaţi de la care mai mult :))) Am făcut precizarea de rigoare în text :))

  11. Mana says:

    Și dacă e oboseala de la atâta muncă? :))

  12. Satmareanca says:

    Eu nu am voie să obosesc de la muncă. Aşadar, certamente varianta asta este exclusă din start 😀
    Mă ştiu minţi frumos :)) Dar mai e adevărat şi că pofta de muncă vine muncind. Ar trebui să dorm mai puţin :))

  13. ŞuKăRiT says:

    No, că şi aici o pătruns oboseala… Musai să mă îngrijesc, bag sama că circulă un virus… 😛

  14. Satmareanca says:

    @ ŞuKăRiT
    Bine ai venit! 🙂
    La mine sunt mai mulţi viruşi. I-am adunat de peste tot. Va fi greu 😀 Să nu-mi spui că eşti vraci? 😛

  15. ŞuKăRiT says:

    …. Ehe, Vraciu-i pe lângă Oana. 😉
    Io-s numa un sâmbure de Şaman… 😛

  16. Spedy says:

    `neata la toata lumea.io nu prea pricep cam cum e cu criza asta dar,incep sa vad lucruri destul de….ciudate.o fi de la campania asta ce tomnai termina..ma duc la bacanie sa-mi iau
    pita.pregatesc banii, ii dau vanzatoarei,imi da pita si imi mai da sirest.io ma uit mirat si zic pai ati gresit ca nu tre rest.bada ca s-o ieftinit .de cand?,de fo doua zile.la benzinarie,de doua saptamani tot la fel,desi in cazul asta pretu scade mult mai incet decat a crescut…
    la noi s-a privatizat regia de distributie a energiei el electrice.a fost preluata de enel.toate bune si frumoase numai ca factura ce-mi vine la plata este cu un index initial de la penultima facturasi ma incarca cu vre-o 500 kw/hsi costurile aferente in conditiile in care mai am doua chitante de plata la inca doua factuiri intermediare….asa-i si la altii….si la asociatie….acu interlege-ti ceva ?
    eu inteleg ca in afara de faptul ca evolutia cursului de schimb a euro sufera in fiecare an un puseu acut tocmai pe 30 septembrie,si ca factura se va calcula in tot anul urmator la nivelul din data de 01-octombrie a anului respectiv(indiferent cat va scadea respectivul curs)dar se va modifica trimestrial daca acelasi curs creste(.!!!!!),ca astia de la enel isi asigura profitul si sume suplimentare pentru finalul de an ca de,lumea e ametita de alegeri….

  17. Satmareanca says:

    @ ŞuKăRiT
    De neiertat de la câte lecţii am lipsit. Promit să recuperez 😀
    Bun şi atât 🙂

    @ Spedy
    E cam după-amiază pe când citesc, dar sper să fie bun salutul şi acum 😀
    Mai ieftin? Mie toate mi s-au părut mai scumpe. Poate nu m-am uitat de multişor la preţul de raft :)))

  18. ciprian blidaru says:

    Merci pentru recomandare. Iti doresc sarbatori fericite de 1 decembrie.

  19. Satmareanca says:

    Cu plăcere, Ciprian! Mi-a plăcut cum ai pus problema.
    La mulţi ani şi ţie! 🙂

Lasă un răspuns

