High hopes

Despre Satmareanca
Ziaristă

21 Responses to High hopes

  1. Satmareanca says:

    Atât …………………………………………………………………………
    ………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………. de mari 😀

  2. gurau silviu says:

    frumos!

  3. octavpelin says:

    Crina ,multumesc pentru postare sleeping walking try again!!!,sperantele,roata vietii,PinK Floyd sunt inegalabili,in galaxia muzicii rock,they are the biggst!!!

  4. lol says:

    A început seara bine!!. Am ascultat Pink Floyd, Pe A1 se da o ştire ca la Oradea un atelier care confecţionează steagul tricolor nu face fata la cerere, afară a stat ploaia nu bate vântul ies sa fac câţiva paşi 🙂 .

  5. gurau silviu says:

    La uninominalele de pe timpu’ meu,cel mai pur, cel mai viteaz,cel mai moral,cel mai harnic,cel mai destoinic,cobora in sulite si apoi urca spre Maritul Zamolxe[in camera superioara desigur:))]sa i comunice vrerea poporului.Credeti ca daca s ar mai respecta obiceiurile pamntului, ar mai fi atata inghesuiala si inflatie de candidati??:)))))))

  6. Spedy says:

    sa nu exageram….cei prea mare nu-i bun intotdeauna si prea mult strica…..adica….in seara asta sant in ceeeaaattttttlaaaa la propriu.da o ceata de sa-ti scoti ochii…….daca-i nimeresti…..

  7. Spedy says:

    a spus cineva ceva despre sarbatoarea crestina a Sfantului Andrei?…..LA MULTI ANI tuturor celor ce poarta acest nume ….
    si multa sanatate…..

  8. Oana says:

    Crina, ai dat in melancolii? 😀

  9. Trexel says:

    hopeless

  10. Satmareanca says:

    Mă bucur că v-a plăcut piesa. Nici nu mă gândeam altfel. Dacă nu, ghinion, Oana 😆

    Spedy …merci pentru că ne-ai atenţionat. La mulţi ani pentru toţi Andreii! 🙂 Mâine … e aici deja. Vedem cu ce gânduri :))

    Vă las, dimineaţă votez& muncesc de la prima oră.
    Să visaţi frumos şi bine! 😀

  11. Oana says:

    Sunt prea vesela azi sa bocesc pe melodia asta. Deci, Shakira, ceva? 😆

  12. Spedy says:

    observ numai ca atata timp cat lucrurile au avut un trend ascendent si guvernarea n-a avut decat grija dezvoltarii(dar n-a fost in stare s-o faca)multi au batut darabana si se-mbatau cu succesuri si realizari marete iar acum,parca-i un facut,s-ar cam da la o parte de la guvernare ,recunoscand ca habar nu au cu ce sa mananca si ,nu stiu cum sa faca din asta …o alta sursa de castig ….fie ea si numai electoral dar, dupa ce va trece furtuna….isi inalta creasta,isi zornaie pintenii fie si numai pentru a nu se baga de seama ce coada mareata le sta intre picioare…..
    in alta ordine de idei,daca acel partid ce va ajunge la carma politica (nu la putere)nu-si va gasi rapid cadenta,va fi DESFIINTAT cu consecinte dezastruoase si pe termen lung.si daca cucuvelele alea prasite la cotroceni pentru alt personaj ,s-au dovedit a fi doar bufnite bosumflate si mai ales plesuve,dinspre finanta internationala se trimet stoluri stoluri de inaripate croncanitoare ce abia asteapta sa dovedeasca cea ce ei si-ar dori sa fie doar un starv….grea electie ,grea povara ,destoinic trebuie sa fie carmaciul. si nu-i vorba de cel de la cotroceni ,cat de cel ce va dirija de la Palatul Victoriei.da-ne Doamne lumina intelegerii si povara dreptatii.

  13. gurau silviu says:

    @Spedy,,,la noi e criza de 40j de ani,crezi ca ne mai poate afecta ceva??Noi nu avem economie,noi nu avem finante ,noi nu avem presedinte,noi nu avem guvern,nu avem nici economie de piata,cum sa pagubesti o tara ,ce zace in paguba de peste 40j de ani?Aici[in tara noastra]totul se desfasoara in pasul leganat si molcom al Mioritei,oaia vorbitoare.Mai avem cativa magari,niste caini ,ce asteapta un ciolan,si niste hoti care vor sa fure stana cu tot cu Miorita!!

  14. harry says:

    Era prin 92/93, eram student la mecanică, am plecat în oraș să-mi iau o trusă de trusa de finelinere cu tuș pentru un VP la desen tehnic.
    Trusa costa în jur de 130 de mărci.
    În drum spre librărie am trecut în fața unui magazin de muzică. Și în vitrină era expus un carton frumos.
    Discografia Pink Floyd. 15 sau 16 CDuri.
    120 de mărci.
    Ce a urmat ? Am picat VPul, cu mecanica am rupt-o de mult, însă pielea de gâscă dacă ascult Dark Side of the Moon o mai am și după 15 ani.
    thx 4 ză memories 🙂

  15. Taare frumooos…Dar daca o mai ascult muult..imi tai venele…::)) Sau le las sa creasca, inca nu m-am decis :))

  16. gurau silviu says:

    Sunt un om umil,si de multe ori caut ceea ce au pierdut sau aruncat altii.Gasesc , adun si sortez;vise pierdute,sperante naruite,,idealuri distruse,,bucati de orgoliu, puritate morala ,dar si credinta,patriotism,bun simt,onestitate,cinste,luciditate,iubire, toleranta ,intelegere, fidelitate,acestea sunt niste vechituri,nefolositoare in vremurile de acum,nu au valoare.Acum la mare pret sunt;minciuna,inslatoria ,nesimtirea,adulterul ,tradarea, intoleranta ,furtisagul[mai mare sau mai mik,dupa posibilitati] promisiunile incalcate si neonorate,naivitatea inrudita cu prostia,indolenta,pasivitatea ,cinismu l si reaua credinta.Noaptea tarziu , imi voi lua sacul si voi prni , sa caut ce au pierdut romanii sau ce au aruncat de data asta!

  17. Satmareanca says:

    @ Oana
    Ţi-am mai spus că aşa mă înveselesc eu 😀

    @ Spedy
    Să fim optimişti, deşi nu prea avem de ce :))

    @ Silviu
    Dar mai avem Mioriţa :))

    @ Harry
    Ai avut numai de câştigat 🙂

    @ Teo
    N-aveai somn, fată dragă? Io zic să optezi pentru ultima variantă 🙂

  18. Spedy says:

    @gurau silviu
    domnule nu pot fi de acord cu dumneata in momentul asta pentru ca daca nu am avea din toate carte spui ,n-am mai fi nici noi…..hehehe…..las`c-o reinventam noi si pe aia dac-o fura.
    si daca tot ai adus vorba,sa nu uitam nici de ziua nationala.am putea sa mai schimbam cate ceva sa arate si mai bine .hai sa ne dorim asta foarte mult si…..poate se si implineste…

  19. Spedy says:

    @gurau silviu
    domnule nu pot fi de acord cu dumneata in momentul asta pentru ca daca nu am avea din toate carte spui ,n-am mai fi nici noi…..hehehe…..las`c-o reinventam noi si pe aia dac-o fura.
    si daca tot ai adus vorba,sa nu uitam nici de ziua nationala.am putea sa mai schimbam cate ceva sa arate si mai bine .hai sa ne dorim asta foarte mult si…..poate se si implineste…
    eu vreau,
    tu vrei ,
    el,(ea)vrea ,
    noi VREM,
    voi VRETI,
    ei(ele)VOR
    hai sa reinvatam conjugarea acestui verb .

  20. Spedy says:

    la unii li se implinesc asteptarile desi….nu-i tocmai crestineste……
    Tânărul de 29 de ani care i-a solicitat la începutul acestei săptămâni preşedintelui Traian Băsescu să fie eutanasiat a murit sâmbătă seara, la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa. Moartea lui Eugen Constantin Anghel a survenit la ora 18:20, în urma unui stop cardiorespirator ireversibil. El suferea de ciroză hepatică virală B, insuficienţă hepatică cronică, icter, ascită, hernie ombilicală şi hernie inghinală.

    Până la vârsta de 18 ani, Eugen Constantin Anghel a trăit într-un centru de plasament din Piatra Neamţ, iar ulterior s-a stabilit la Constanţa, muncind la Şantierul Naval. Boala sa a debutat în urmă cu cinci ani, perioadă pe care a petrecut-o mai mult prin spitale. În cele din urmă, el nici nu se mai putea deplasa. Ajuns la capătul puterilor, el i-a adresat, luni, 24 noiembrie, o scrisoare deschisă preşedintelui Traian Băsescu prin care îi solicita să-i aprobe eutanasierea.
    preluata de la A3.ro

  21. Satmareanca says:

    Trist! Dumnezeu să-l odihnească! Am auzit ceva la TV, chiar m-am gândit la voi, dar mi-a ieşit apoi din cap… Merci!

Lasă un răspuns

