Dom’ ministru, ce-ţi faci cu mâna ta…

… ştiţi toţi cum se numeşte. Aşa şi-a făcut-o ministrul liberal Ovidiu Silaghi, marele învins al alegerilor parlamentare în judeţul Satu Mare. După ce şi-a schimbat pe ultima sută de metri colegiul în care a candidat, trecând de la Colegiul 3 Codru pentru Camera Deputaţilor la Colegiul nr. 1 pentru Senat, s-a clasat aici doar pe locul patru cu ruşinos de puţine voturi: 8.000.

Ironia sorţii face ca PNL să fi câştigat singurul mandat de deputat din judeţ în colegiul din care a emigrat ministrul Silaghi – Colegiul 3 Codru.  Să vedem cum îşi scoate cămaşa de data asta, dacă şi-o mai poate da jos de atâta aroganţă 😉 Hai să vă aud, câţi vă simţiţi răzbunaţi? Ştiu şi aud deja că sunteţi mulţi, dar nu vă înghesuiţi aşa :)))

Domnule ministru, aveţi nevoie de un tratament? Vă dau numărul medicului psihiatru Enătescu? Îl mai am 😛

Noii parlamentari din judeţul Satu Mare:

Colegiul 1 Senat – Valer Marian (PSD)
Colegiul 2 Senat – Tiberiu Guntner (UDMR)

Colegiul 1 C.D. – Gheorghe Ciocan (PSD)
Colegiul 2 C.D. – Ioan Holdiş (PDL)
Colegiul 3 C.D. – Viorel Buda (PNL)
Colegiul 4 C.D. – Attila Varga (UDMR)
Colegiul 5 C.D. – Istvan Erdei (UDMR)

PS. Cea mai inedită situaţie a fost înregistrată în Colegiul 3, unde liberalul Viorel Buda a obţinut mandatul de deputat deşi s-a clasat pe locul 4 cu 13 la sută din voturi.

Despre Satmareanca
Ziaristă

54 Responses to Dom’ ministru, ce-ţi faci cu mâna ta…

  1. Darius says:

    Ei, eu totusi cred ca omu are un plan. Chiar atata de naiv nu putea fi incat sa creada ca chiar are sanse pe colegiul de la senat.

  2. Satmareanca says:

    Da, cică vrea europarlamentar.
    Te-ai mai înviorat? 😀

  3. Darius says:

    O, daaaaaaaaaaa. 🙂

  4. Satmareanca says:

    Io cred că trebuie să mă las de blogăreală :)))

  5. Spedy says:

    las ca se compenseaza asa cum spuneam eu ieri si ma combatea lol

  6. Spedy says:

    abia ce scapa pasarica inca primu`

  7. Satmareanca says:

    Da, dar la nivel judeţean şi-a luat-o. Eşecul e eşec, iar în ţări normale unii ar face ce e de făcut… Dar sunt treburile lor interne 😉

  8. Spedy says:

    da dar in unele….si nu e cazu

  9. Satmareanca says:

    Da, şi io aşa zic: ar trebui să-şi dea demisia după aşa înfrângere 😀 Poate io cer colegii de partid, că aşteaptă mulţi pe care i-a dat afară 😉

  10. Spedy says:

    unde pui ca poti fi ales si din puscarie……!!!!!!!

  11. eu cind vad lista asta imi vine sa nu stiu ce sa fac: sa rid? sa pling? ciocan, parlamentar? valer, parlamentar? vai de judetul curului nostru…

  12. Oana says:

    Aha, deci la voi in colegiul 3, ma rog, la noi in toate. Apropo, eu il stiu pe Marian, oare de unde? Felicitari, ma bucur ca a castigat. Sper ca si Darius e happy 😉

  13. Spedy says:

    cum l-o fi anuntat gardianu?….scoal ba dom senator?

  14. Satmareanca says:

    @ Spedy, ţara tuturor posibilităţilor. Io mor de curiozitate dacă prinde Tăriceanu sau nu…

    @ Horia, eu nu sunt de aceeaşi părere cu a doua variantă. Deşi, pe mine personal nu mă ajută cu nimic să rămân singură la ziar 😛

    @ Oana, ştim de unde ştii. Şi eu sunt bucuroasă pentru Valer Marian şi la fel Darius. Atât că io o să am mai mult de lucru dacă el pleacă 😦 No, dar este şi mult bine în rău 😀

  15. Spedy says:

    daca s-a prins cu 14% crezi ca nu sepoate cu 45%
    acu m-am prins ce si cum cu telu……hahaha…trebuie platita….

  16. @crina: stiu si iti respect opinia. asta nu ma impiedica sa ramin cu a mea 🙂
    cit despre ziar… mda, nasol moment. daca-mi faci o oferta buna, poate te-ajut 🙂

  17. Satmareanca says:

    Spedy, tu nu erai prin zonă la vremea aia, poate de aceea nu ai înţeles din prima. Iar povestea ministrului e una lungă. Eu nu aveam nimic cu el, dar a vrut să am. Acum şi-a primit-o şi la vot 😀

  18. Satmareanca says:

    Horia, ştii bine că nu bag nimănui pumnul în gură pentru că are alte opinii decât ale mele.
    Mda, nasol de mine. Am zis io că va trebui să mă las de blogăreală 😀 Nu eşti scump rău? :)))

  19. depinde cit de murdara e munca la care ai vrea sa ma inhami 🙂

  20. Satmareanca says:

    Foarte murdară :)))

  21. negociem miine la o cafea? 😀

  22. Satmareanca says:

    Păi, încă tot aştept cartea Oanei 🙂 Te aştept în jur de 12-13 la redacţie. Sună înainte.

  23. am sunat si azi, cam pe la aceeasi ora. just so you know. sun si vin.

  24. Satmareanca says:

    Mulţi m-au sunat azi 😀 Aveam telefonul descărcat şi mi-am uitat încărcătorul acasă. Ce bine e fără telefon câteodată :))

  25. mie-mi spui? 🙂 mai ales la vremuri de-astea agitate!

  26. Trexel says:

    te-om ajuta careva 🙂
    deci 12-13….poate ma infig si io la cafeaua aia 😛 ca tot veni vorba de carte si la cate mi-am auzit…ar fi cazu sa o duc acasa 😀

  27. Satmareanca says:

    Horia, foarte agitate 😀

    Cum e rost de ceva, cum hop şi Trexel 😀 O punem imediat de o întâlnire a blogherilor :))

  28. Ce-l plângi… Merită dobitocul.

  29. Trexel says:

    nuuuu, nu mai vin decat cu 3-4 blogheri 😛

  30. albina says:

    Multumim Satu Mare. Romanii merita un Parlament fara Silaghi si Macec.

  31. @albina: daca veti ajunge sa cunoasteti alternativa, recte pe dom’ ex-prefect… s-ar putea sa plingeti dupa silaghi!
    tot incerc sa-mi inchipui cam cum o sa arate activitatea ciocanelului in parlament. si ma doare capul!

  32. Oana says:

    Eu tot sunt nervoasa, candidatul meu a fost dat la o parte. Iar voi va certati pe cei din SM? Stireanu e cel mai important aici, ma duc sa impusc pe cineva 😀 Am nervi, da?

  33. Cosma Alexandru jr. says:

    Satmareanca
    Vezi ca expresia e urata pentru a o folosi un barbat dar pentru o femeie…
    Dar ma bucur ca tradatorul a pierdut.
    Ma si mir cum de o pierdut.Avea de partea lui o parte a
    mass-media satmarene.
    Poate ca o pierdut ca lumea a aflat ca s-a dat mare pe la
    zilele Partium,romanii si-o dat seama, iar ungurii nu l-o votat ca nu e udmrist.
    Totusi trebuie apreciat ca ceva a miscat pentru judet.
    Sa vedem ce va face Valer Marian.
    Eu am mari sperante de la el,dar pana nu vad nu cred.

  34. octavpelin says:

    Votul uninominal ,si Base sunt cosmarul Romaniei in urmatorii ani,aceste vot uninominal,a fost o teapa data electoratului roman,ce reforma??!!!,p.s.vor accede in Parlament numai cei cu milioane de euroi,iar tinerii,vor fi dati deoparte,tot parlamentul o sa fie plin de Prigoana,sau Pirpiliu,totul nu este decat o mascarada!!!

  35. gurau silviu says:

    cititi,Cum sa scapam de Basescu????

  36. Sibilla says:

    Băse va fi păpat de … ai lui, sau, a doua alternativă e cămaşa de forţă, a treia variantă nu există. Amin !!!
    Sătmăreanco, păi voi şedeţi pe roze, la noi e jele, judeţul tăt portocaliu, ceva farisei roşii, slugoi de-ai prostănacului şi pretenari de-ai grupului de la cluj… blestem şi sudui de ceva zile şi tăt nu reuşesc a mă trezi din coşmar, tulvai, mie-mi sună musai şi musai a revoluţie, rezbel civil, naiba ştie … numa nebuneli debitez, vorba oanei, am nervi ! Nu daţi arme pe mâna mea !
    Am tot zis eu că-s turbo, da turbată ca acum n-am fost în viaţa mea !
    numai bine Sătmăreanco şi ţine-te tare, unde buba merg io de mă dau afară hăştia din judeţ, hm ?
    zdravo,
    Sibilla

  37. claudia says:

    …se numeste masturbare. 😀 nu puteam sa folosesc aici celalalt cuvant.in fine,omu asta din ceea ce am vazut prin ziare,adeca picture-ul lui,are o privire atat de perversa,prin toti porii lui dilatati se scurge cuvantul excroc.

  38. bai, ce murdar ginditi! ce-si face omul cu mina lui se cheama lucru manual, da?

  39. ŞuKăRiT says:

    Ba, să mă iertaţi, uninominal se numeşte…
    Şi-au făcut-o cu mâna lor? Şi-au făcut-o c-o fost public, am văzut şi noi mânăria ă… asta, cum i se zice. 😛
    Probabil se vor chinui patru ani s-o dreagă (de n-or fi anticipatele!). Să ţi-o faci totuşi cu mîna ta, e prea obositor… Adică să mergi tu din poatră-n poartă, să promiţi câte-n lună şi-n stele, să strângi mâini bătătorite şi după toate să mai şi zâmbeşti…. ? Bleah!
    Musai trebuie schimbat sistemul. Logic, după ce se vor fi purificat de apropierea cu prostimea. 😉

  40. Trexel says:

    deci va rog sa nu huliti ajutoru si unica satisfactie a unui barbat in momente de restriste, va rog mult, da? 😀

  41. Alexandru says:

    Draga Crina am revenit in forta asa ca sunt cele mai naspha alegeri de pana acum oare cine draqu le-a castigt/

  42. Le-a castigat criza economica. E reala si foarte eficienta.
    Nu e vorba de o criza „internationala” sau de „influente’ ale crizei externe. Fiecare tara are criza ei, doar cauzele sunt cumba comune, si anume boom-ul imobiliar(cred ca am mai aratat asta.)
    http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-5140618-greseli-care-fac-cind-vorbeste-despre-criza.htm

    Doamna Criza a castigat alegerile, indiferent de procente sau de numarul de portofolii, va guverna impreuna cu o viitoare coalitie de gugustiuci oarecare.

    Voi incercati sa va autoguvernati cumva, nu va lasati pe mana astora. Austeritate, acum pana nu e prea tarziu.
    Numarati-va banutii inainte sa-i cheltuiti, nu cumparati nimic care nu va e strict necesar…..
    Stiu ca suna ca dracu’ ….da asta-i!!!!

  43. buburuza says:

    M-am convins inca o data: exista Dumnezeu pe lumea asta. Exista Dumnezeu pana si in lumea politica. Mai devreme sau mai tarziu platesti pentru maniera in care tratezi oamenii. A venit vremea sa plateasca si ministrul si sper ca e doar inceputul.
    Mai sper ca, cei care au fost alesi acum, sa invete ceva din esecul rasunator al ministrului.

  44. Ovidiu Miron says:

    Dar pe domnul care a iesit parlamentar cu 80 de voturi il stiti? 😀

    Aceste alegeri au scos la iveala noi ciudatenii si noi intrebari existentiale 🙂 .

  45. corinacretu says:

    Crina, sper ca te odihnesti si tu dupa alegerile astea. te rog sa le transmiti felicitari din partea mea dlor Valer Marian si Ciocan, impreuna cu urarile mele de bine si de succes.
    Te pup, o seara frumoasa!

  46. Spedy says:

    domnul ala a demonstrat ca e capabil sa faca ceva concret ,chiar daca era vorba de a aduna mizeriile celorlalti ,mai scoliti si mai „curati”,inca inainte de a se inregimenta politic ,iar acum a cerut acordul oamenilor pentru ai da gir legislativ…..este singular chiar in formatiunea politica ce-l sprijina si pe care si-a asumat s-o reprezinte si nu e meritul nimanui pentru activitatea depusa.

  47. Satmareanca says:

    @ Trexel & Horia
    Merci pentru cafea şi companie! 🙂
    La Horia în plus şi pentru transportul Reginei.

    @ Alexandru Petria
    Îmi e milă. D’aia 😀

    @ Albina
    Cred că le tremură deja toate încheieturile. La cei doi mă refer :))

    @ Horia-Nicola Ursu
    Dacă a putut conduce un judeţ, sunt convinsă că va şti dormi pe un fotoliu parlamentar :))) Nici Silaghi nu şi-a scris absolut niciuna din interlepările alea. Sunt oameni plătiţi pentru asta.

    @ Oana
    O să ia şi el ceva funcţie în altă parte. Legea compensaţiei funcţionează întotdeauna. Şi poate că va fi mai util acolo 🙂 Adesea se întâmplă că oameni buni se irosesc aiurea. Pfuuiii ce optimistă sunt 😀

  48. Satmareanca says:

    @ Cosma Alexandru jr.
    Deja m-am ruşinat 😛

    @ Octav Pelin
    Pe lângă faptul că s-au întâmplat chestiuni nepermise, mai am părere: şi-au tras-o singuri. Cea mai mare parte a populaţiei a votat partide, neştiind ce e cu votul ăsta. Ei şi-au pus candidaţii la care ţineau în colegiile considerate eligibile de ei şi şi-au greşit calculele.

    @ Silviu
    Va fi greu. Poporul îl mai vrea.

    @ Sibilla
    Da, noi avem noroc cu ungurii şi cu calculatorul :)))
    Nu te dau afară, facem revoluţie 😀

    @ Claudia
    Sau o chestie din aia tristă 😆
    Puteai să zici şi cealaltă variantă :)))

    @ Trexel
    Of, scuze. Dacă citeam înainte dădeam io cafeaua :))

  49. Satmareanca says:

    @ ŞuKăRiT
    Mai bine: şi-au tras-o! 😀 Nouă mai puţin, pentru că io nu am prea văzut candidaţi uninominali. Tot ăia vechi au fost ca şi pe liste. Ba au mai şi candidat care pe unde de nici nu ai avut cu cine vota. Am întors subiectul pe toate părţile şi, pe lângă faptul că subscriu că e o mare porcărie şi trebuie schimbat, concluzia e una singură: şi-au tras-o :)) Îmi place să le-o spun, de aia o tot repet. E drept că unii candidaţii ce au pierdut nu ar fi meritat, dar e sistemul lor şi nu pot să nu mă bucur puţin pentru pedepsele ce şi le aplică :))

    @ Alexandru
    Ai revenit tu şi am dispărut eu :)) Înţeleg că ai fost ocupat cu campania 🙂

    @ Alex. Dumitrascu
    Asta aşa e. În timp ce ei se ceartă cine a câştigat, criza a pzus stăpânire pe ţară. Nu o vede şi nu o recunoaşte nimeni, dar bate pe la uşile frigiderelor.

    @ Buburuza
    Toate se plătesc. Pentru ei a venit vremea deconturilor. Abia a început…

    @ Ovidiu Miron
    Astea îs un fel de succesuri 😀
    Tocmai am formulat o întrebare :))

  50. Satmareanca says:

    @ Corina Creţu
    Asta şi făceam, Corina. M-a copleşit oboseala. De aceea am şi lipsit brusc de aici puţi.
    Promit să le transmit felcitările! Să fii iubită! 🙂

    @ Spedy
    Cred că încă sunt obosită. La cine te referi? Nu aş vrea să înţeleg altceva 🙂

  51. Spedy says:

    prigoana.

  52. fost_satmarean says:

    prigoana e mic copil pe langa ce trimitem noi la bucuresti, adica ciocan. satmareanco, nu prea cred ca te vei mai mandrii cu al nost judet.
    asa ca fate mai in colo sa vina altîi acilea pe blogos cum ii zîci tu.

  53. Alexandru says:

    @ Crina- ocupat rau dar eu nu-s decat omul din spatele unui demnitar omul care nu se vede si nici nu se va vedea vreodata…No bine in defenitiv voi preteni contati cel mai mult!

  54. nujnjnjnjnj says:

    ma gandesc la dl ministrucum se leaga de cine nu isi da inca seama cat e de periculos. ba mai cere ajutorul si la ,,sublternii” lui. d-le ministru peste este un procent destul de mare a firmelor care au dat si dau faliment din pricila lui ca in loc sasi achite ratele la banci si platile la furnizori, iau dat lui. inca sunteti departe d-le ministru. mai aveti mult, dar numai sa ajungeti ca…. in fine.

Lasă un răspuns

